VM motori (pokec....)

Odpovědět
ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 19.2.2016, pát 21:49

Z Forda uz se blbe shani.Chryslera taky uz byvaji drazsi.A z Jeepa stoji presne dvakrat tolik.Vim,nabidky jsem mel.Jeep je ta nejhorsi moznost na dily.Takze radej dvakrat tolik drbky,nez dvakrat tolik penez.Jsem skromnej,kdyz delam pro sebe,tak jen za jidlo,piti a ciga.To je v podstate to co spotrebuji ikdyz nedelam.A casu dost,nevisim na tom aute.

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 2.3.2016, stř 18:46

Vi nekdo jestli maji zdvihatka nejaky vlastni mazaci kanalek,nebo jsou mazana jen stekajicim olejem?Nemam hydraulicky zdvihatka.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5101
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 2.3.2016, stř 19:30

Zdvihatka jako v bloku co na nem je tycka nebo konik v hlave? V sobotu se možná to kouknout. Tuším ale ze v bloku je celistvé
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 2.3.2016, stř 22:04

Konik je mazanej.Myslim zdvihatko v bloku,je v nem tycka pro koniky.Zkratka primo to co beha po vacce.Jestli je v bloku nejakej kanal pro mazani steny toho zdvihatka,nebo je to mazany tim co steka z hlavy.Ja prece jen odzkousim jet na tri pisty.Tak pri vydelani zdvihatek nechci aby tama mohl unikat tlak oleje,pokud je mazani tlakem.Kdyby tri pisty delaly problemy,tak prehodim motor.
To vis,dnes ty trivalce frci.Na jezdeni do prace dobry,tady jsou rovinky.Aro neni sportak.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5101
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 3.3.2016, čtv 10:34

Ok mrknu na to. A jak vyresis naftu co se bude vykřikovat navíc?
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 3.3.2016, čtv 17:19

Naftu svedu do vratky.Tak premyslim nad tim mazanim a asi to bude tlak.Ulozeni vacky je tlakem.Sice nemam hydraulicky zdvihatka,ale kdyz je tento motor ma,tak jde do nich tlak prave ze steny bloku.Takze i obyc zdvihatka budou takto mazany.Kazdopadne jestli muzes,tak na mrkni.
Vypada to tak ze tam budu muset nechat pracujici ventily a saci a vyfukovej kanal budu muset zaslepit mezi hlavou a svody.At me nelitaji tlaky sani a vyfuku do klikove skrine az otevrou ventily.
To zas tak tezky nebude.

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 7.3.2016, pon 20:41

Postup utahovani hlav?Jakym momentem?Svody lehce stahnout,utahnout hlavy a pak dotahnout svody?Je to tak?Abych mel srovnany hlavy na svody a zaroven aby svody nedrzely hlavy krivo na blok.A vule ventilu nevite?To je samej hydrostel a ja nemuzu najit vule.
Dik moc.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5101
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 7.3.2016, pon 21:07

tak to děravé není (ani tyčka, ani zdvihátka), je to mazané rozstřikem.

nandej hlavy, pak svody- ty nedotahuj, jen aby šli nasadit, nasad vodní potrubí-zase jen aby šlo našroubovat a hlavy se dotahují, trochu složitě:


ventily jsou 0,30
lastscan22.jpg

v manuálu je, že se pak šrouby znovu povolí a pak dotáhnout- to už bych nedělal- šrouby se dotahují na stupně- odpozoroval jsem, že max dotažení je 165 NM

lastscan1.jpg
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 7.3.2016, pon 23:37

Ok.Dik moc.Ten postup je trochu divocina.Je tam nejakej utahovaci moment a pak nekolikrat utazeni na stupne.Nekdo uz vykoumal kolik dat max moment aby se s tim tak nebabral.Jeste bych ho po par hodinach provozu pretahl,to by nemelo ublizit.
Zdvihatko a tycka nejsou duty,to snad nema zadnej ohv.Jde me jen o to jestli muzu vydelat zdvihatka,ze by na valci bez pistu nepracovaly ventily.Pokud ty jsou mazany tlakem,tak bez nich by se me tama ztracel tlak.Ale pokud jsi nic nenasel,tak je to jak rikas,jen ostrik.Ja zatim porad opravuji teoreticky.Az to rozdelam,muzu to zkontrolovat.Ale nechci aby me neco prekvapilo.Tak dik za dulezity info.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5101
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 8.3.2016, úte 08:51

Osobně bych se na trivalec vykašlal a raději přehodil kliku
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 8.3.2016, úte 21:48

Rozumny a pravdepodobne nezvratny.
Ale trivalec jsem ze ctyrvalce jeste nedelal.Jsem zvedavej na vlastnosti.Ty co zustanou.A pokud to bude provozuschopny,tak me zajima zivotnost.
Az tam bude plnohodnotnej motor,a ja budu treba tis.km od baraku(to teda neplanuju),neco podobnyho se stane(staci ojnice ven),tak budu vedet co za klice potrebuji abych to doklapal dom s dvoudenim spozdenim.Treba.
Proste zkusenost.Ted mam cas si v klidu vsechno pripravit.V budoucnu to muzu vyuzit.Nebo taky muzu v tom budoucnu rict vnoucatum jak se da ztracet cas.
Beru to tak ze i nezdar je nejaky obohaceni.Nejvic obohacenej budu az reknu moji kolik casu tam budu zbytecne cosi testovat.To budu nejbohatsi ze vsech :roll:

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5101
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od Milano75 » 8.3.2016, úte 22:00

no já to už nechtěně zkusil, dojel jsme cca dva km domů na tři válce s ojnicí koukající z bloku :)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 8.3.2016, úte 22:28

Vim,videl jsem foto.No to jsi ale nemohl moc porovnavat.Ani vykon,ani spotrebu.A uz vubec ne nejakou zivotnost.Ja se pokusim vsechno zajistit tak,aby mel co nejmensi problemy s provozem.Takze to srovnavat s ojnici v bloku moc nejde.
Ale az se chytne dalsi ojnice,tak do dvouvalce fakt nejdu.Cu grunt jsou dve slova,az budu psat knihu,tak toto vim.

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 13.3.2016, ned 10:50

No,tak to uz to zavrcelo.Mazani ok.Vibrace dost.Jinak po zvuku ten kdo neni trochu znalej to ani moc nepozna,nejvic je slyset pri startu ze tam je jakasi mezera kdy jde starter lip.Neni tam odpor komprese jak u valce ktery je v poradku,jen z nejakeho duvodu nespaluje.Chut jit do otacek je mensi,aji to se vedelo.Dalsi poznatky az dam predni dif,chladic a par drobnosti okolo motoru,tak aby to mohlo jet.
Dal predpokladam ze velice rychle vylitne tesno pod hlavou.Dal jsem to na stary a potrel tenkou vrstvou silikonu.Na pokus se me nechtelo investovat.No snad to vydrzi aspon par km abych vedel jestli tri pisty budou Aru stacit.

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 17.3.2016, čtv 21:02

Chyta me to za studena bez zhaveni i se zhavenim skoro stejne.To jako na vic otacek.Nafta nepada.Predstrik budu resit,ale myslim ze to se zhavenim nic mit nebude.Zhavice ok,z rele tam el jde.Vymontoval jsem zhavicku z nahradniho motoru a je o 5mm delsi nez ty co mam v aute.Ale v aute jdou zhavice kolmo,u nahradniho motoru jsou mirne sikmo.Nezna nekdo spravnou delku zhavice?Nejlip delku od konusu po konec zhavice.Takze samotneho sulku zhavicky.
Myslim ze tam mam kratky zhavice.To by vysvetlilo ze zhaveni je bez efektu.

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 19.3.2016, sob 20:16

Tak nevim.Delsi zhavice tam mam.Sytic(on to neni sytic,ale je to jednoduchy pojmenovani) mam predelanej na mechaniku.Termo nefungovalo a byl nastavenej tak ze jel stale.Ale studenej start porad po vice otackach.Neni to na drb,jak je u stare nafty zvykem.Po kratke jizde vim ze motor nema rad otacky.Do 2500 mu to staci.Odhadem,tockomer nemam.Kdyz chci vic,tak neni vykon a rve to.Na puvodni motor to ve 2500ot jelo 80,tak to tak bude i ted,prevody zustaly.Takova rychlost tomuto vozu staci.Rozjizdi se to bez plynu a ot nepoklesnou,to je oproti benzinu lepsi,toho takovej rozjezd vzdycky rozhodil.Pro motani se po lese je to fajne.Je to traktor,to fakt.

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4584
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 19.3.2016, sob 21:15

mozna bych se podival, jestli cerpadlo tlaci dostatecny tlak na otevreni vstriku pri startu, ale to by hure startovalo za tepla. Mozna trosku pada nafta a posledni moznost ze uz komprese neni takova, jaka by mela bejt.

Mam tu jeden motor co startuje fakt jen pri +10 stupnich a kdyz je -10 tak clovek mohl zhavit 2 minuty a stejne nenaskocil :-D

jinak to neni sytic, ale predvstrik. Tez jsem si to udelal na mechaniku u 75ky a Giu ma mechaniku uz od vyroby. Ja jsem to vychytal ze na vraceni jsem si tam namontoval pruzinu :smt023 .

Edit: jinak vidim Kromeriz, tak neni problem se za tebou zastavit :)) a pokecat si mam to co bych kamenem dohodil
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 20.3.2016, ned 20:41

Nejlepsi bude to svest na kompresi.Je jasny ze ten motor uz ma pred sebou jen kousek zivota,tak i to mereni je marny.Zmerenim bych nic neopravil,nezlepsil.Proste zbytecnej ukon.Nemam merak a porizovat nechci.Dneska jsem mu stoupl na krk a ono se to umi aji rozhoupat.Trochu me to prekvapilo.Taky lepsi cesta.Jeste dofoukat ty offpneu a bude litat.A hluk desnej.Premyslim o nejakym odhluceni.Asi koupim roli izolace na fasady :smt040 ,mista na to dost.
Prez Tlumacov jezdim kazdej den do prace.Ale s casem na pokec tezky.V praci dlouho,za chvilu druhy decko a vikendy na chate.Kdyz teda nelezim pod nekterym vrakem v garazi.

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2772
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od vonkreuz » 20.3.2016, ned 22:56

@ Ada - a nechceš si udělat výlet na jižní Slovensko pro nový motor?
http://auto.bazos.sk/inzerat/59598413/A ... D-1987.php
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 21.3.2016, pon 20:48

Ale ja tento motor mam v garazi.Taky Alfa.O to nejde.Tripist je vjedeckej pokus.Az me to bude nudit,tak to prehodim.Komu neni rady,.......
Vem si priklad z Milano75,ten uz to semnou vzdal.Ale na dulezitou otazku odpovi,za to mu dik.

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2772
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od vonkreuz » 21.3.2016, pon 21:10

Když chceš tři valece, na podzim byla na prodej AR33 s VM Motoru 1.8td v HavlBrodě. :-D
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 21.3.2016, pon 23:03

Myslim ze jeste nejakej trival na bazosi je.Ale to me nedaji do TP.Takze to musi byt ctyrval.No a kolik v nem bude pistu je moje vec.Teda dokud me nezastavi emise nebo STK.Jsem hlavne zvedavej co bude na emisich.Pokud pristoupi k ukonu,tak je pravdepodobny ze stavajici nevyvazenost vyprovodi nekterou zbyvajici ojnici.To se pobavim,az jim tam udelam horkou olejovou louzi.

ada

Příspěvky: 45
Registrován: 6.12.2015, ned 20:51
Bydliště: Kroměříž

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od ada » 25.3.2016, pát 21:20

Kluci,nadmerna spokojenost.Provedl jsem odhlucneni pro trochu pohodli a po najeti par stovek km je to dobry.V kopci zadnej sportak,to ne,ale na rovince v pohode s ostatnimi auty.Teda temi co jezdi podle predpisu,nebo neco prez kilo mimo obec.Aro ma maximalku 115 a je to limitovano prevodem difu na max ot motoru 4200.Brano toho puvodniho benzinu.Stavajici VM na tom je s max ot asi tak stejne. Na to ze samotny Aro vazi 1740kg,s posadkou a naftou 2t,tak spotreba neco prez 7l.Presnej az najedu vic.No 8l to neni,to uz vim ted.Dalo by se rict ze nechci aby ten motor kleknul.Valec navic by udelal cca dva litry spotreby navic a myslim ze to je na moje courani do prace a kousek na chatu zbytecny.Nic za tim netaham,vzdy solo.Tady ty dva hrbky nejak vydycham,jinak rovina.Drevo vozim jen v aute protoze ho nepotrebuji hodne a po lese nezavodim.To by tam stacil i motor z 250 kyvacky,s trochou nadsazky.Petikvalt oproti predchozimu ctyr taky neco malo napomaha motoru.Ma to prekvapive rychlou zpatecku-takovy odboceni.Mam redukce,to me v lese nepotrapi.No,jeste par kravinek aby to bylo tip-ťop.

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4584
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od A.J.Michal » 26.3.2016, sob 20:18

ja mam takove tuseni ze to s tema 3 valcema moc velkou zivotnost kvuli tem vybracim a nevyvazenosti mit nebude, ale to ukaze az cas.

casem bych tam asi opravdu sehnal nejaky funkcni vm motori co ma vsechny 4 :-D
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4030
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: VM motori (pokec....)

Příspěvek od zde. » 10.4.2016, ned 20:20

auto.bazos.cz/inzerat/58894243/Prodam-nove-vstrikovaci-trysky-DNOSD263.php

Vubec se v tom nevyznam, ale nevyuzijete to? :)
33

Odpovědět

Zpět na „VM Motori (2.0 TD, 2.4 TD a 2.5 TDS)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host