Autoservis Bašar Vodňany

Odpovědět
Bavoraczech
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 125
Registrován: 21.7.2011, čtv 13:10
Bydliště: Vimperk

Autoservis Bašar Vodňany

Příspěvek od Bavoraczech » 31.1.2013, čtv 11:46

Pro Jihočechy bych chtěl pochválit autoservis Bašar ve Vodňanech na Strakonicku. Nedělají jen Italy, ale dost se vyznají. Ceny v podstatě průměrné, ale diagnostika problémů slušná.´S Italy mají bohaté zkušenosti. Nejsou to měniči, co by zkoušeli.Raději se u dílu, u kterého to má smysl pokusí starý díl opravit. Ve vedlejší obci mají Fiat/Alfa vrakovište, kde nejen prodávají díly, ale taktéž jsou ochotni po domluvě do vašeho auta namontovat díl použitý z bouračky s cenou 20-50% nového dílu (třeba zdravý setrvačník za 2000,-). Už se mi tedy stalo, že jsem našel nějaké mírné nedostatky, ale vždy byly ochotí a nebo to byla taková prkotina, že jsem si ten konektor zapojil a ani nemělo smysl k nim znovu jezdit. Začal jsem tam servisovat poté, co jsem byl svědkem předání jednoho Punta po opravě. Na pana majitele jsme o víkendu čekali asi 20 minut, přičemž nešťastná paní přijela náhradním vozem. Bavili jsme se o její závadě a palubka jí prý svítila jak vánoční stromeček. Byla na diagnostice v autorizáku v Praze, v několika servisech v okolí a v Plzni, přičemž všude buď chybu neodhalili a nebo si řekli 40-50 tis (zhruba tolik co by stálo 2. takové auto). Následně pan Bašar osobně auto přivezl. Řekl, že měnil snímače v zadních brzdách, servo řízení a pár čidel a auto už fuguje jak má. A cena? Směšných 4500 Kč!!!
Mé zkušenosti jsou podobné. Mimoto mají 3 náhradní auta, která půjčují při běžném nájezdu za cenu PHM. Proto doporučuji.
2004 Alfa Romeo 166 2.4 JTDm Sportronic - koráb
2000 Fiat Palio Weekend 1.2 FIRE 54 kW - pracant
2004 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon (ex)
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD - nejlepší auto, které jsem kdy měl (ex)
1999 Opel Astra G, 1996 Corsa B TD (ex)

Jonáš

Příspěvky: 1
Registrován: 26.5.2016, čtv 09:44

Re: Autoservis Bašar Vodňany

Příspěvek od Jonáš » 26.5.2016, čtv 09:53

Tak určitě, takovej židák :smt084 Oprava auta která neměla přesáhnout horní hranici 25 000kc, mě při vyzvednutí auta stála 35 000 Kč, a to jsem byl den před tím ujišťován že zaplatim 23 000. Je to šmejd :butthead:

lub0

Příspěvky: 2
Registrován: 11.3.2016, pát 21:18
Bydliště: Písek

Re: Autoservis Bašar Vodňany

Příspěvek od lub0 » 29.9.2016, čtv 00:40

Jezdí sem ještě někdo? Trochu novější názor na tento autoservis?
AR 159 SW 2.0 JTDm 125Kw

Kali

Příspěvky: 1
Registrován: 3.2.2017, pát 10:23

Re: Autoservis Bašar Vodňany

Příspěvek od Kali » 3.2.2017, pát 10:28

Tak určitě nedoporučuji. Cena 19 tis. Požadovaná záloha 20 tis. Nakonec 36tis.

Auto nestartovala v zimě. Že prý musí vyměnit celý motor. Nechtěli jsme ale nakonec jsme museli. Nový motor vubec netáhl - velmi slabý výkon. Nakonec přišli s tím, že udělají komplet repas původního motoru. Ten udělali tak špatně, že od 4ky výš netáhne vůbec. Nyní dohady s majitelem. Odmítám platit a opravit to neumí. Podle nich je vše v pořádku..

mari156
Pozorovatel

Příspěvky: 371
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Autoservis Bašar Vodňany

Příspěvek od mari156 » 3.2.2017, pát 10:39

Auto?Motor? :roll: :)
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

pedroso

Příspěvky: 3
Registrován: 3.5.2014, sob 19:12
Bydliště: České Budějovice

Re: Autoservis Bašar Vodňany

Příspěvek od pedroso » 5.10.2017, čtv 16:40

Asi 3 roky jsem tam servisoval JTS 2.2, zpočátku super, nyní už tam nejezdím. Mladej Bašar měl Breru ve stejný motorizaci, super kluk, ochotnej vstřícnej, některý problémy na této motorizaci jsme vychytávali společně, měl zhruba stejný nájezd. Zpočátku super, ložiska, ramena, kolikrát jsem si u nich půjčoval i náhradní auto, dávali mi na fakturu. Taky dokázali opravit elektriku, s kterou si v autorizáku nevěděli rady. První zklamání nastalo při výměně rozvodů kde nevyměnili napínák a mazací trysku. Přišlo mi že kvalita odváděné práce se od té doby neustále zhoršovala a poslední kapkou byl běžný servis vloni kdy měnili olej a filtry. Špatně spasovaný kryt vzduchového filtru, jak je u předního kola, úplně rozmočený. U krytu motoru poztráceli půlku šroubů, ty zbylý utáhli tak že se to nedalo povolit a aby jim to drželo, naheftovali na několika místech ten kryt samořezným vrutem přímo do nosníku. Prostě prasárna. Asi dva šrouby jsem pak musel odvrtávat.

Podle mně starej Bašar se vyzná, ale myslím, že už se na dílně moc neangažuje, mladej ve vztahu k zákazníkům super. Ale pověst jim dost kazí ten ansámbl co tam mají, prostě zaměstnanci, kteří kašlou na kvalitu odváděné práce a je jim to úplně jedno.
Alfa Romeo 159 SW 2.2 JTS

basarautoservis

Příspěvky: 1
Registrován: 1.12.2017, pát 10:21

Re: Autoservis Bašar Vodňany

Příspěvek od basarautoservis » 10.1.2018, stř 17:44

Reakce autoservisu Bašar na recenzi z 3.2.2017 vkladatelem pod označením Kali.


Na tomto fóru se řeší značka ALFA ROMEO nikoliv značka RENAULT. Chtěl bych zdůraznit, že osoba, která tuto recenzi napsala, není ani majitelem auta Renault Master. Vůz u nás opravoval jeho otec. S jeho recenzí musím nesouhlasit. Majitel auta si nechával opravovat Renaulta Mastera v jiném servisu, než u nás. Tento servis si s opravou nevěděl rady, a proto bylo auto převezeno k nám. Vůz studený nestartoval. Diagnostikou se zjistilo, že je problém pravděpodobně s naftou a motor má nízké tlaky. Po dohodě se zákazníkem byla provedena výměna motoru ( za starší). Majitel vozu odsouhlasil zakázkový list, podepsal ho a mohlo se opravovat dál. Po výměně motoru auto startovalo, ale zjistilo se při zkušební jízdě, že auto vůbec netáhne. Přijímací technik zavolal zákaznikovi a upozornil ho, že auto netáhne a bude problém s turbem. Zákazník zřejmě neznalý v oboru aut řekl: To auto turbo nemá, to musí jet normálně. Motor 1.9 DTI turbo skutečně má. Zákazník přišel, auto jsme si projeli a domluvili se, že s autem bude zatím jezdit a sdělí co dál. Zákazník nic zatím neplatil! Po několika rozhovorech si začal stěžovat, že auto opravdu netáhne a neveří starému motoru od nás a požaduje zrepasovat ten svůj původní motor. Auto jsme si převzali zpět a zjišťovali, proč netáhne. Prošli jsme veškeré podtlaky, zkontrolovali vzduchové potrubí,ale auto i po montáži repasovaného turba vykazovalo stejnou závadu. Servisní práce od zpět vzetí vozu byly zdarma. Zákazníkovi jsme tedy nakonec vyšli vstříc a za cenu toho starého motoru, jsme udělali kompletní repas, jak si zákazník přál. Proběhl repas hlavy válce (komplet), výměna hlavních a ojničních kluzných ložisek, pístní kroužky a kompletně proplach motoru a nový olej. Auto se mírně zlepšilo a všichni jsme usoudili, že dodávka, která má 59kw takhle prostě jet má. Nikdo ovšem z našeho servisu neví, jak auto předtím jelo, když bylo dotaženo z jiného servisu. Řešilo se pouze, že auto nejde nastartovat. Pokud bychom šli do detajlu, tak naším cílem je spokojený zákazník a na tento problém jsem si i pozval extra autoeletrikáře a zároveň mechanika z Renaulta a ten též neshledal žádný problém s autem. Tato expertíza též byla zadarmo. Závěrem jsme došli k tomu, že dál řešit tento vůz by bylo strašně nákladné. Minimálně nechat zkontrolovat vysokotlaké čerpadlo a vstřiky. Na autě, které je 15 patnáct let staré, se to už ani nevyplatí a zákazník tohle dál absolvovat nechce. S pánem jsme se nakonec domluvili, že repasovaný motor zajede a pokud budou nějaké problemy, neseme samozřejmě záruku za provedení naší práce. Majitel už skoro rok jezdí s autem a do dnes se nám neozval s nějakým problémem. Nicméně majitel zaplatil za všechno necelých 36000 tisíc a to proběhlo 2x montáž demontáž motoru, oprava repas motoru, veškeré díly jako rozvody s vodní pumpou, díly motoru, olej filtry, výplach, výměna turba mnoho stráveného času. Majiteli se naúčtovaly pouze díly a oprava motoru. Ostatní hledání závad kolem výkonu neplatil!!! Od syna majitele není rozhodně fér, že v době opravy vozu a řešení sporu píše recenze na toto fórum.

Reakce autoservisu Bašar na recenzi z 5.10.2017 vkladatelem pod označením Pedroso.

V recenzi zákazník uvádí, že v našem servise využíval naše služba asi 4 roky u Alfy Romeo JTS 2,2. - viz. Příspěvek.
K tomuto uvádíme následující . Sám zákazník po dobu čtyř let využíval našeho servisu, což samo o sobě svědčí, že byl spokojen, jak také uvádí. Problém nastal při poslední opravě. Opravu vozidla jsme po společné konzultaci provedli a vyšli zákazníkovi vstříc i v tom, že náhradní Neoriginální rozvody z náhrady si dodal sám. Z recenze je zřejmé, že zákazník je nespokojen. Nemůžeme věc ovlivnit, když se nám zákazník nevyjádří s problémem, se stavem opravy a chováním vozidla v přiměřené době po převzetí vozidla. Přibližně po roce a půl vkládá tento zákazník negativní recenzi. Toto je nekorektní přístup zákazníka a s časovým odstupem je těžké se dobrat skutečnému stavu věci. Zda popisovaný problém skutečně vznikl. Zda vozidlo vykazovalo chování, které popisuje. Zdá se logické, že kdyby tomu tak bylo, zákazník by se s reklamací na nás obrátil obratem. Obecně platí, že pokud je zákazník s opravou nespokojen, byť se může jednat i o malý detail, najdeme vždy řešení a pokud je reklamace oprávněná, nebráníme se nápravu stavu věci. Prosíme tímto jakéhokoliv našeho zákazníka, pokud není s opravou, chováním vozidla po opravě spokojen, ať se na nás opět obrátí a věc spolu vyřešíme. Spokojenost zákazníka je důležitý prvkem každého podnikajícího subjektu. Dovolujeme si sdělit, že na značku Alfa Romeo jsme úžeji specializování a další Italské značky, s kterými máme mnohaleté zkušenosti a mnoho našich zákazníků je s našimi službami spokojených. K dispozici máme také jeden z největších autovrakoviš na Italské vozy. Zákazníkům můžeme vycházet vstříc i náhradními díly z použitých vozidel nebo originální díly nebo díly druhovýroby. Vše je možné a vše je na domluvě. Většina problému vzniká ze špatné komunikace a často jde jen o nedorozumění.

Odpovědět

Zpět na „Jihočeský“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host