


typoval by som, ze to je rovnaky Motor ako ten 280ps, s inym SW. Cize staci re-map a mas tych 350 PS.Kubas píše:pokud ten motor s 350 PS mají proč ho v EU nanabídnout?
Byl manuál....oleje pro QV? Určitě bude jiný v diferáku u QV než u jiné GIu, protože i ty diferenciály jsou asi jiné. Proto jsem to uvedl jako dotaz. A v servisu mi řeknou, že se nemění a když jo, tak neví jaký a kolik. U převodovky jasný, tam taky říkali že nic nebo pozdě, ale v 60ti to udělám, jako u dvojspojky.A.J.Michal píše: 4.4.2018, stř 20:25 k bodu 3 tu byl manual kde byly vsechny oleje v aute vypsany. Nevim jestli to bylo v nejakem manualu nebo kde. :-) Dozivotni urcote neni, menil bych i v prevodovce klidne po 40 000 Km![]()
No, ano....elektromotor...proto se ptám, jak to je. Nevím už kde, ale četl jsem, že prostě ten klasický kapalinový okruh je záložní. A že odezva na brzdový pedál je tak rychlá právě kvůli tomu, že se nebrzdí přes klasický kapalinový okruh. Nevím právě jak je to přesně řešeno, proto se ptám.Petr147 píše: 4.4.2018, stř 20:17 K bodu 2 tu byla i fotka a celkem slušně info. Ohledně kapaliny, co by pak tlačilo na brzdič? Elektromotor?právě na kvalitě kapaliny záleží, protože v pedálu nebudeš mít info, když ji “uvaříš”
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host