Giulia - technické informace (motory atd.)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Kubas- Asi tak nějak.Ještě bych k tomu něco dodal,ale myslím si,že to nemá význam .Nehledě na to,asi každý by si přál,aby Giulia byla v základu za cca.500 tis.,ale to by asi v Audi,v BMW a už vůbec ne ve Škodofce a v VW,nepřežili(nadsázka,ju?)
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Petr: nemyslim ze kdyz naklikas Giulii a konkurenci s dieselem, autatem, xenonama a park.senzorama, ze se ty auta budou cenove nejak extra lisit.... Nemci maji urcite sirsi nabidku extra veci, ktere Alfa nema, ale za ty budes samozrejme priplacet. Takze si troufnu tvrdit ze za 1-1,1 mio bude ta Alfa s konkurenci plne srovnatelna.... ale ceniky konkurence na dovolene z mobilu zkoumat nebudu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
U Audi situaci neznám, BMW to s výbavou mělo vždycky dost podobně. Za základní cenu vcelku žebrák, výbava za velký peníze. Příkladem budiž trojková řada s manuání klimou ještě po roce 2010. BMW má ale proti Alfě jednu výhodu. Oni vědí, že ty auta stejně prodají a zkouší to napálit na výbavě. Alfa nejdřív potřebuje ty auta prodávat. Přijít Giulia na trh po 156 tak si to dovolit mohla. Dneska ale potřebuje získat nový zákazníky, protože nemá na co navazovat. A vážně to není o koberečkách u základní verze. Je to o výbavě Super, tedy nejvyšší výbavy (vyjma QV). U auta za mega bych čekal xenony (nebo spíš LED u novýho modelu), vyhřívaný sedačky, parkovací asistent. Pozastavuju se i na 27.000 Kč za barvu, to mi přijde přestřelený. A 13.000 za lakování brzdových třmenů vážně považuju za vtip. Zvlášť v porovnání s Giuliettou kde za míň peněz bylo možný mít brzdy ne natřený, ale větší.
On vážně není problém na pár věcech nasbírat dalších 200 tisíc. Sám se dostanu na cca 1,17 mega za benzín a to nemám pocit, že bych si moc vymýšlel. Uznávám ale, že tam hodně dělá položka za LSD.
Ale uvidíme co reálný ceny až bude zaběhlá na trhu...
On vážně není problém na pár věcech nasbírat dalších 200 tisíc. Sám se dostanu na cca 1,17 mega za benzín a to nemám pocit, že bych si moc vymýšlel. Uznávám ale, že tam hodně dělá položka za LSD.
Ale uvidíme co reálný ceny až bude zaběhlá na trhu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Ježiš. Lidi tu řeší co kdo chce ve výbavě. Podle mě je přístup "uděláme holé auto a ať si kdo chce přikliká co bude chtít". Takhle bude mít na samotné auto větší spektrum lidí. Kamoš si kupoval Superba s 2.0 TDI za 1 100 000. Má to výkon naftové alfy a lepší výbavu. A víte vy co? Stejně bych si osobně koupil tu alfu do které bych si naklikal do těch 1,1M. A víte proč? Protože mě zajíma jak to jede a jak to vypadá.
Díky tomuto přístupu dokáží ztlačit základní cenu co nejníže. To podpoří reklamu i návštěvnost salonů.
Navíc cena není pro každého úplně rozhodující. Lidi taky kupujou iPhony a není to proto, že by byly nejlepší. Prostě to není cílené na lidi hledající poměr cena/výbava. A to je podle mě dobře.
Díky tomuto přístupu dokáží ztlačit základní cenu co nejníže. To podpoří reklamu i návštěvnost salonů.
Navíc cena není pro každého úplně rozhodující. Lidi taky kupujou iPhony a není to proto, že by byly nejlepší. Prostě to není cílené na lidi hledající poměr cena/výbava. A to je podle mě dobře.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Já se jen bojím aby prodeje super auta nezazdili cenovou politikou...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Na západ od nás si s tím moc hlavu lámat nebudou.U nás by to bylo podobné,kdyby byla průměrná měs.mzda třeba cca.75 tis.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Vždy znova a znova sa pobavím nad diskusnými špecialistami, ktorí napriek tomu, že auto sa ešte len začína predávať už vopred vedia, že cenová politika je zlá a auto bude prepadák. Furt neviem pochopiť, ako je možné, že si toto neuvedomujú ľudia vo Fiate, ktorí sa tým, aby tú cenu vymysleli čo najlepšie, živia. Možno by im stačilo začať čítať fóra .
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Na druhou stranu ti lidi dovedli Alfu tam, kde je, že... Možná jsou prifíci, ale určitě se to dá dělat i líp.
Ale jako mě ta cena nepřijde přepálená. Je to špičkové auto v mnoha ohledech. V žádném (snad vyjma malého nakládacího prostoru, ale to je daň za tuhou karoserii) není průměrná, natož špatná. Za ty peníze nekoupíte moc lepších aut (ikdyž možná nějaká třeba najdeme, ale ne o moc), za to koupíte hromadu aut s touto cenou, kterou si podle mě nezaslouží.
Ale jako mě ta cena nepřijde přepálená. Je to špičkové auto v mnoha ohledech. V žádném (snad vyjma malého nakládacího prostoru, ale to je daň za tuhou karoserii) není průměrná, natož špatná. Za ty peníze nekoupíte moc lepších aut (ikdyž možná nějaká třeba najdeme, ale ne o moc), za to koupíte hromadu aut s touto cenou, kterou si podle mě nezaslouží.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
zaregistrovali jste někdo pohotovostní hmotnost Giulie?
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
.... nějak se to tady řešilo (podrobná excelovská tabulka srovnání s hmotností s konkurencí zatím neproběhla.... ) Ale obecně řečeno je to celkem lehký auto, ne?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Nastavitelný podvozek je v paketu Výkon.Ten je jak pro manuál,tak automat.Cena je 70 000 Kč.
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Ale jen pro USA ne?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Tak v článku spekulují i nad názvem pro Evropu ...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Nečetl jsem. Ale jestli spekulují, byl bych v klidu. Podle té tabulky to bude jen USA. A myslím, že se o tom už i psalo dřív, že pro státy bude silnější civilní verze. Přeci jen, tady v EU je 280 rovno zhruba třem lidvozům, ale tam se tomu výkonu pousmějí...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
pokud ten motor s 350 PS mají proč ho v EU nanabídnout?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Tipoval bych to na evropské emisní hodnoty.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
typoval by som, ze to je rovnaky Motor ako ten 280ps, s inym SW. Cize staci re-map a mas tych 350 PS.Kubas píše:pokud ten motor s 350 PS mají proč ho v EU nanabídnout?
Osobne by ma skor zaujimalo, ci je ten 200ps a 280ps benzin rovnaky Motor, a len iny SW, alebo su aj ine mechanicke casti.
Z 2l. objemu s turbom dostat 250+ koni by namal byt problem samotnym re-mapom. Ale ked clovek zapocita vybavu, tak to radsej rovno zobrat Veloce s 280ps z tovarne...par tis rozdiel v tejto cene je uplne jedno
Ex 147 1,9jtd 88kw
technické informace
Pomalu zacnu pripravovat ten mail s technickymi otazkami primo pro automobilku. Zkusim je prudit, dokud to nedaji nekomu, kdo na to bude schopen odpovedet Napiste mi sem prosim, co by vas zajimalo za technicky info, at to posleme najednou. Otazky typu co planuji a jestli premysleji o necem do budoucna bych tam zatim neposilal, to se muze zkusit az v druhem kole. Pro zacatek me napada:
- typ LSD u verze Super, Veloce a QV
- jestli je stejne nastaveni ESP u vsech modelu, pokud se lisi, tak kde
- jestli maji Super i Veloce opravdu identicky benzinovy motor
- jestli pujde nejakym zpusobem nasadit AppleCar/Android Auto zpetne i do starsich modelu
Kubas - pokud uznas za vhodne, tak na to zaloz vlakno, at je to prehledne na jednom miste.
- typ LSD u verze Super, Veloce a QV
- jestli je stejne nastaveni ESP u vsech modelu, pokud se lisi, tak kde
- jestli maji Super i Veloce opravdu identicky benzinovy motor
- jestli pujde nejakym zpusobem nasadit AppleCar/Android Auto zpetne i do starsich modelu
Kubas - pokud uznas za vhodne, tak na to zaloz vlakno, at je to prehledne na jednom miste.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RWD vs. Q4
Ja budu mít dotazy pouze ke QV pokud nevadí, možná některé blbé
1. Active AERO - vím, ze funguje jen v D a RACE, ale nevím, zda se křídlo striktně vysunuje ve 100km/h a ve 200km/h+ se zase zasune, nebo jestli se vysunuje v těchto režimech podle stylu jízdy. Neboli pojedu na pohodu v Race 100km/h+ a křídlo je vysunuté nebo zasunuté? Pojedu ve stejném režimu střelbu tak je vysunuté. S tím souvisí - vysune se vždy do stejné polohy, nebo má více poloh, podle toho jak jedu?
2. IBS - integrovaný brzdový systém(má ho možná i klasická GIU, to nevím). Funguje tak, že mezi bzrdovým pedálem a brzdovými čelistmi neví pevná vazba a sleduje se jen poloha brzdového pedálu a brzdič v podstatě mačká elektrika? Tak jsem to pochopil z toho, co je možné vyčíst různě. Pokud je to přesně tak, nejsou potřeba řešit lepší brzdové kapaliny ,pancéřové hadice atd. Hydraulický okruh na autě je, ale funguje jen jako záložní? Taky jsem takto vyčetl. Takže v podstatě se fakt hydraulika nepoužívá, takže jak jsem psal výše, ani kapalina a hadice brzdič nemačkají, jen v případ nouze nebo nefunkčnosti IBS?
3. Doporučená výměna oleje v diferenciálu? Doživotní náplň je blbost a v servise neví. Neví ani jaký olej a kolik, protože se údajně nemění
4.Telematika - určitě ne jen u QV, ale i u dalších verzí by jsme všichni ocenili následující: Na centrálním dispelji, kde si zobrazujeme tlak pneumatik, tak ať je tam víc info. Teplota oleje, teplota vody, teplota pneumatik (tyto údaje čidla tlaku dávají), min toto by mělo být pro všechny verze. U QV bych navíc ocenil:Tlak turba, tlak oleje, když už mají G meter mezi budíky, který ukazuje hodnoty přetížení, tak ať je to dotažené do konce - v 1 a víc G určitě nemůžeš čumět mezi budíky a dívat se, kolik tam je Takže po jízdě si vyjet na centrálním displeji dosažené hodnoty G.
5. Vypínání válců v režimu A. Chápu, motor musí být zahřátý a v malém zatížení. Ale od jaké do jaké rychlosti se válce vypínají a co musí být případně dodrženo? Jen tak pro zajímavost, citem a ničím to poznat nejde, i když jsem se párkrát hodně snažil.
Jsou to blbosti?
1. Active AERO - vím, ze funguje jen v D a RACE, ale nevím, zda se křídlo striktně vysunuje ve 100km/h a ve 200km/h+ se zase zasune, nebo jestli se vysunuje v těchto režimech podle stylu jízdy. Neboli pojedu na pohodu v Race 100km/h+ a křídlo je vysunuté nebo zasunuté? Pojedu ve stejném režimu střelbu tak je vysunuté. S tím souvisí - vysune se vždy do stejné polohy, nebo má více poloh, podle toho jak jedu?
2. IBS - integrovaný brzdový systém(má ho možná i klasická GIU, to nevím). Funguje tak, že mezi bzrdovým pedálem a brzdovými čelistmi neví pevná vazba a sleduje se jen poloha brzdového pedálu a brzdič v podstatě mačká elektrika? Tak jsem to pochopil z toho, co je možné vyčíst různě. Pokud je to přesně tak, nejsou potřeba řešit lepší brzdové kapaliny ,pancéřové hadice atd. Hydraulický okruh na autě je, ale funguje jen jako záložní? Taky jsem takto vyčetl. Takže v podstatě se fakt hydraulika nepoužívá, takže jak jsem psal výše, ani kapalina a hadice brzdič nemačkají, jen v případ nouze nebo nefunkčnosti IBS?
3. Doporučená výměna oleje v diferenciálu? Doživotní náplň je blbost a v servise neví. Neví ani jaký olej a kolik, protože se údajně nemění
4.Telematika - určitě ne jen u QV, ale i u dalších verzí by jsme všichni ocenili následující: Na centrálním dispelji, kde si zobrazujeme tlak pneumatik, tak ať je tam víc info. Teplota oleje, teplota vody, teplota pneumatik (tyto údaje čidla tlaku dávají), min toto by mělo být pro všechny verze. U QV bych navíc ocenil:Tlak turba, tlak oleje, když už mají G meter mezi budíky, který ukazuje hodnoty přetížení, tak ať je to dotažené do konce - v 1 a víc G určitě nemůžeš čumět mezi budíky a dívat se, kolik tam je Takže po jízdě si vyjet na centrálním displeji dosažené hodnoty G.
5. Vypínání válců v režimu A. Chápu, motor musí být zahřátý a v malém zatížení. Ale od jaké do jaké rychlosti se válce vypínají a co musí být případně dodrženo? Jen tak pro zajímavost, citem a ničím to poznat nejde, i když jsem se párkrát hodně snažil.
Jsou to blbosti?
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: RWD vs. Q4
K bodu 2 tu byla i fotka a celkem slušně info. Ohledně kapaliny, co by pak tlačilo na brzdič? Elektromotor? :) právě na kvalitě kapaliny záleží, protože v pedálu nebudeš mít info, když ji “uvaříš”
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4869
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: RWD vs. Q4
k bodu 3 tu byl manual kde byly vsechny oleje v aute vypsany. Nevim jestli to bylo v nejakem manualu nebo kde. :-) Dozivotni urcote neni, menil bych i v prevodovce klidne po 40 000 Km
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RWD vs. Q4
Byl manuál....oleje pro QV? Určitě bude jiný v diferáku u QV než u jiné GIu, protože i ty diferenciály jsou asi jiné. Proto jsem to uvedl jako dotaz. A v servisu mi řeknou, že se nemění a když jo, tak neví jaký a kolik. U převodovky jasný, tam taky říkali že nic nebo pozdě, ale v 60ti to udělám, jako u dvojspojky.A.J.Michal píše: ↑4.4.2018, stř 20:25 k bodu 3 tu byl manual kde byly vsechny oleje v aute vypsany. Nevim jestli to bylo v nejakem manualu nebo kde. :-) Dozivotni urcote neni, menil bych i v prevodovce klidne po 40 000 Km
Naposledy upravil(a) Tommino dne 4.4.2018, stř 21:31, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RWD vs. Q4
No, ano....elektromotor...proto se ptám, jak to je. Nevím už kde, ale četl jsem, že prostě ten klasický kapalinový okruh je záložní. A že odezva na brzdový pedál je tak rychlá právě kvůli tomu, že se nebrzdí přes klasický kapalinový okruh. Nevím právě jak je to přesně řešeno, proto se ptám.
Tohle je na stránkách AR: U nové Giulie se ve světové premiéře představuje nový elektromechanický systém, který kombinuje systém kontroly stability a tradiční výkonné brzdy: integrovaný brzdový systém (IBS). Nejenže zaručuje významnou optimalizaci hmotnosti a snížení vibrací v brzdovém pedálu, ale i okamžitou odezvu. Tím zajišťuje rekordně krátkou brzdnou dráhu: ze stokilometrové rychlosti vůz zastaví na pouhých 32 metrech.
To snížení vibrací v brzdovém pedálu jsem předpokládal právě kvůli tomu, že do pedálu netlačí kapalina, která kdyý pulzuje (u zvlněných kotoučů atp.) tak způsobuje právě vibrace pedálu.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: RWD vs. Q4
Někdo to sem dával, myslím i se schématem nebo fotkou. Děla se to snad někde v ČR, byl tam i komentář o spolehlivosti/nespolehlivosti
Dával jsem tam i tady tu reklamu, on to před několika lety používal MB, ale pro technické problémy to nakonec převedl na klasiku
http://youtube.com/watch?v=sFxcAHqnQDU
Dával jsem tam i tady tu reklamu, on to před několika lety používal MB, ale pro technické problémy to nakonec převedl na klasiku
http://youtube.com/watch?v=sFxcAHqnQDU
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů