Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 11.2.2017, sob 11:25

Temp píše:Trochu se divím, že to není mix vody a methanolu/ethanolu. Takhle to používala letadla i mrazech, které u země vůbec neznáme. Pak by nebyl problém to mít i přes zimu.
To si nemůžou dovolit, takováto směs není na benzinkách k mání (u nás by si to stejně každej kuchtil) a Alfa by se opět o kousek přiblížila s supersportům občasným samovznícením :-D

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 11.2.2017, sob 11:39

tak hlavně přes zimu asi stačí prostě to chlazení proudícím vzduchem....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 11.2.2017, sob 12:45

A nemá to jen QV? Koukám do toho jak husa do flašky a nějak nevidím ani hadice od turba někam dopředu, to turbo je celý zadeklovany a jediny hadice široko daleko jsou vodní. Chladiče vidim 3 - jeden klasickej, před nim další, do kterýho vedou taky hadice s vodou (jsou relativne tenke, gumove a jdou přes dobehove čerpadlo, na každé straně a pro každý chladič je zvlášť cerpadlo) a pak chladič klimy. Kdyby byl cooler v podbehu tak tam už vůbec nic nevede. Jedna nádobka s oranzovym antifreeze je před spolujezdcem a druhá za LP světlem, ale z ni jde prepadova hadička přímo do těla toho prostředního chladiče a v ni je taky antifreeze. Jinou nádobku nevidím. Ta na ty ostřikovače je přístupna dobře, je od vzpěry kapoty dostatecne daleko. Při předání mi nic o doplňování ostřiku cooleru neříkali (což samozřejmě nemusí být smeroplatne). Kouknu ještě do manuálu...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 11.2.2017, sob 12:49

A ještě jedna věc, mám tendence to zajíždět opatrně, i když dvakrát už jsem to do otáček poslal, zajímalo me jaky to bude mít zvuk (žádný to nemá :D ), ale opet - nic o režimu zajizdeni mi neřekli, v návodu se nic nepise a říká se, že dnešní auta už se nezajizdeji, tak nevím, co vy na to?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

JirCa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 65
Registrován: 29.9.2015, úte 21:44
Bydliště: Cheb

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od JirCa » 11.2.2017, sob 13:04

Táta když přebíral 500X tak mu řekli že na zajetí je 1600km a že by po tomto intervalu i auto by mělo jet líp, že je tam nějaký zajížděcí režim, ale to jsme nespozorovali :D
Alfa Romeo Giuilleta QV 1750 TBi
Fiat 500X 4x4 - 1.4 MultiAir II 170CV 9AT - Tata
Fiat Bravo II - 1.4 Sport 150 CV - Bro
Renault Megane II - 1.4 72KW - Ex
VW Jetta - 1.8i - Ex

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 11.2.2017, sob 13:11

Článek k tématu.
Já osobně bych na motor byl pár tisíc hodný, neb jak je v článku psáno "motor je domeček plný koleček" ...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 11.2.2017, sob 13:11

Michaltalbot píše:a druhá za LP světlem, ale z ni jde prepadova hadička přímo do těla toho prostředního chladiče a v ni je taky antifreeze.
To je přesně ona. :smt023 Mrkni do manuálu. :wink: Při zajíždění jen nepoužívat tempomat a na dálnici střídat tempo ať to není dlouho ve stejných otáčkách.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 11.2.2017, sob 13:25

Pokud jsi fajnšmekr a budeš chtít třeba i zahořovat brzdy tak tu je (nejen) postup
brzdy.pdf
(351.2 KiB) Staženo 66 x

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 11.2.2017, sob 13:39

opatrně zajíždět je rada jak pro š120... pořádně prohřát a pak tomu dávat za uši, nejezdit klobouka na tempomat a v 10tis udělat olej, víc bych to nehrotil... stejně jsem to udělal u současného auta a šlape jak hodinky...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 11.2.2017, sob 14:07

já jsem taky nikdy nic nezajížděl a všechny auta mi normálně fungují..... Akorát prvních pár tisíc km se čistě pro ten pocit snažím točit to max na 2/3 maximálních otáček.... a vyměnit dřív olej, taky pro ten pocit.... :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 11.2.2017, sob 15:12

Tak v manuálu nenajdu nic, protože ten je jen pro 2,2 JTD... omg :D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 11.2.2017, sob 16:05

ano to je klasika, přece se nebudeme obtěžovat s manuálem na 2.0T když se jich prodá jen pár.... nemají tu motorizaci ani v prospektu.... já nepochopím jak na to můžou takhle srát.... :smt021 Možná by jim někdo mohl pohrozit ČOI když nedodávají k výrobkům funkční dokumentaci.... ale my to zase hezky všechno dohledáme, na fóru zveřejníme a pomůžeme si navzájem jako partyzání.... [-o<

Němci kompletní prospekt i s parametrama Veloce mají: http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... 17_307.pdf

Poláci taky (ti tam nemají Veloce, ale aspoň ten základní beznín), Češi, Slováci a Maďaři mají v prospektech jen diesely.... no hnus....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 11.2.2017, sob 16:35

Je fakt, že v tom odkazu na ty Italský manuály 2.0T taky není. Ale u 2.9 QV je to ve stejným místě. Trochu nechápu, že Ti to neřekl prodejce, ale s nejvyšší pravděpodobností o tom autě víš víc než on. :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od bobas » 11.2.2017, sob 16:41

nechci se dotknout nejak madaru,ale kdyz jsem cokoliv resil s madarem, tak to stalo za to :-D ale fakt me asi uz nic neprekvapi, koupit si auto, co stoji pres mic(ac je to vlastne uplne fuk) a nedostat k tomu ani manual k dane motorizaci, pak se divi, ze jsou za sasky ty jo :roll:
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od RonyV » 11.2.2017, sob 16:41

V jaký verzi výkonu máš ten 2.0T? ...
S tím zajížděnim bych to taky nehrotil při dnešnich motorech. Jen bych to nešlapal studený! Nechat klasika zvolná prohřát, pak jezdit tak ja chci (asi teda né hned někam na okruh a dávat s tím 5 ostrejch kol :D ) a po jízdě nechat dochladit. Budík teploty oleje tam asi neni co?...nebo někde v palubáku?

Jinak taky gratuluju a nas...l si mě :smt040
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 11.2.2017, sob 17:00

Když už jsme u toho - jak probíhalo předání? Byla vůbec zvedlá kapota? :)
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3176
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od rosso155 » 11.2.2017, sob 17:12

Gratulace a velka zavist :-D . Ať slouží, Michale :smt023 .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 11.2.2017, sob 17:12

Teď mě ještě napadlo, že by to nebyl ostřik intercooleru, ale intercooler nebyl vzduch / vzduch, ale vzduch / voda...
Zkusím najít co je přesně v tom manuálu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 11.2.2017, sob 17:17

Tappo serbatoio liquido raffreddamento intercooler
Nádrž zástrčka tekutina chlazený intercooler

Tak že by ne ostřik, ale vážně to mělo intercooler chlazený vodou? :-k
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 11.2.2017, sob 18:39

dle anglického manuálu je to druhá expanzka chadícího oběhu.... :-k pro JTD....
Přílohy
xxx.jpg
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 11.2.2017, sob 18:41

a to samé pro 2.0 benzín....

a něco spešl pro tebe: The windscreen and headlights washer fluid reservoir (where available) is
equipped with a telescopic filler.
To chci okamžitě vidět, to bude nějaká fantastická hadice kterou si vytáhneš ven a doleješ to jako král.... :smt023
Přílohy
xxx.jpg
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 11.2.2017, sob 18:53

Tím asi mysli podobné sítko v hrdle...

https://www.ecstuning.com/b-genuine-vol ... 4a0955485/

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 11.2.2017, sob 18:55

Kubas píše:dle anglického manuálu je to druhá expanzka chadícího oběhu.... :-k pro JTD....
O tom JTD jsem to zahlédl. Že je to pro nějakou "ekonomickou" verzi AE která má jiný EGR ventil, jiné převodové poměry a právě druhý chladící okruh. Ale u těch benzínů netuším.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 11.2.2017, sob 19:03

tady jsou objemy provozních kapalin.... každý chladící okruh má svůj vlastní objem, takže nejsou propojené (?).... takže by to fakt bylo chlazení toho intercooleru? :smt102 (ten sekundární okruh má opravdu ta nafte eko-verze 180 PS a pak verze 210PS, proto je tam *)
a pak je zajímavá ta kapacita olejové náplně - benzín 2.0 5,2L (měnit dle indikátoru kvality, ale nejpozději po roce), nafta 3,6 nebo 4 litry (RWD/AWD) a výměna opět dle indikátoru, nejpozději po dvou letech....

3,6 litru oleje na 2.2 motor? :shock:
Přílohy
olio.jpg
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Jarous
Štamgast

Příspěvky: 510
Registrován: 18.7.2007, stř 22:14

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Jarous » 11.2.2017, sob 19:09

Manuál v češtině včetně 2.0T: http://aftersales.fiat.com/eLumData/CS/ ... 6_L_LG.pdf

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů