To si nemůžou dovolit, takováto směs není na benzinkách k mání (u nás by si to stejně každej kuchtil) a Alfa by se opět o kousek přiblížila s supersportům občasným samovznícenímTemp píše:Trochu se divím, že to není mix vody a methanolu/ethanolu. Takhle to používala letadla i mrazech, které u země vůbec neznáme. Pak by nebyl problém to mít i přes zimu.
Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak hlavně přes zimu asi stačí prostě to chlazení proudícím vzduchem....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A nemá to jen QV? Koukám do toho jak husa do flašky a nějak nevidím ani hadice od turba někam dopředu, to turbo je celý zadeklovany a jediny hadice široko daleko jsou vodní. Chladiče vidim 3 - jeden klasickej, před nim další, do kterýho vedou taky hadice s vodou (jsou relativne tenke, gumove a jdou přes dobehove čerpadlo, na každé straně a pro každý chladič je zvlášť cerpadlo) a pak chladič klimy. Kdyby byl cooler v podbehu tak tam už vůbec nic nevede. Jedna nádobka s oranzovym antifreeze je před spolujezdcem a druhá za LP světlem, ale z ni jde prepadova hadička přímo do těla toho prostředního chladiče a v ni je taky antifreeze. Jinou nádobku nevidím. Ta na ty ostřikovače je přístupna dobře, je od vzpěry kapoty dostatecne daleko. Při předání mi nic o doplňování ostřiku cooleru neříkali (což samozřejmě nemusí být smeroplatne). Kouknu ještě do manuálu...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A ještě jedna věc, mám tendence to zajíždět opatrně, i když dvakrát už jsem to do otáček poslal, zajímalo me jaky to bude mít zvuk (žádný to nemá ), ale opet - nic o režimu zajizdeni mi neřekli, v návodu se nic nepise a říká se, že dnešní auta už se nezajizdeji, tak nevím, co vy na to?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Táta když přebíral 500X tak mu řekli že na zajetí je 1600km a že by po tomto intervalu i auto by mělo jet líp, že je tam nějaký zajížděcí režim, ale to jsme nespozorovali
Alfa Romeo Giuilleta QV 1750 TBi
Fiat 500X 4x4 - 1.4 MultiAir II 170CV 9AT - Tata
Fiat Bravo II - 1.4 Sport 150 CV - Bro
Renault Megane II - 1.4 72KW - Ex
VW Jetta - 1.8i - Ex
Fiat 500X 4x4 - 1.4 MultiAir II 170CV 9AT - Tata
Fiat Bravo II - 1.4 Sport 150 CV - Bro
Renault Megane II - 1.4 72KW - Ex
VW Jetta - 1.8i - Ex
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Článek k tématu.
Já osobně bych na motor byl pár tisíc hodný, neb jak je v článku psáno "motor je domeček plný koleček" ...
Já osobně bych na motor byl pár tisíc hodný, neb jak je v článku psáno "motor je domeček plný koleček" ...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To je přesně ona. Mrkni do manuálu. Při zajíždění jen nepoužívat tempomat a na dálnici střídat tempo ať to není dlouho ve stejných otáčkách.Michaltalbot píše:a druhá za LP světlem, ale z ni jde prepadova hadička přímo do těla toho prostředního chladiče a v ni je taky antifreeze.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pokud jsi fajnšmekr a budeš chtít třeba i zahořovat brzdy tak tu je (nejen) postup
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
opatrně zajíždět je rada jak pro š120... pořádně prohřát a pak tomu dávat za uši, nejezdit klobouka na tempomat a v 10tis udělat olej, víc bych to nehrotil... stejně jsem to udělal u současného auta a šlape jak hodinky...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
já jsem taky nikdy nic nezajížděl a všechny auta mi normálně fungují..... Akorát prvních pár tisíc km se čistě pro ten pocit snažím točit to max na 2/3 maximálních otáček.... a vyměnit dřív olej, taky pro ten pocit....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak v manuálu nenajdu nic, protože ten je jen pro 2,2 JTD... omg
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ano to je klasika, přece se nebudeme obtěžovat s manuálem na 2.0T když se jich prodá jen pár.... nemají tu motorizaci ani v prospektu.... já nepochopím jak na to můžou takhle srát.... Možná by jim někdo mohl pohrozit ČOI když nedodávají k výrobkům funkční dokumentaci.... ale my to zase hezky všechno dohledáme, na fóru zveřejníme a pomůžeme si navzájem jako partyzání.... [-o<
Němci kompletní prospekt i s parametrama Veloce mají: http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... 17_307.pdf
Poláci taky (ti tam nemají Veloce, ale aspoň ten základní beznín), Češi, Slováci a Maďaři mají v prospektech jen diesely.... no hnus....
Němci kompletní prospekt i s parametrama Veloce mají: http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... 17_307.pdf
Poláci taky (ti tam nemají Veloce, ale aspoň ten základní beznín), Češi, Slováci a Maďaři mají v prospektech jen diesely.... no hnus....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je fakt, že v tom odkazu na ty Italský manuály 2.0T taky není. Ale u 2.9 QV je to ve stejným místě. Trochu nechápu, že Ti to neřekl prodejce, ale s nejvyšší pravděpodobností o tom autě víš víc než on.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nechci se dotknout nejak madaru,ale kdyz jsem cokoliv resil s madarem, tak to stalo za to ale fakt me asi uz nic neprekvapi, koupit si auto, co stoji pres mic(ac je to vlastne uplne fuk) a nedostat k tomu ani manual k dane motorizaci, pak se divi, ze jsou za sasky ty jo
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
V jaký verzi výkonu máš ten 2.0T? ...
S tím zajížděnim bych to taky nehrotil při dnešnich motorech. Jen bych to nešlapal studený! Nechat klasika zvolná prohřát, pak jezdit tak ja chci (asi teda né hned někam na okruh a dávat s tím 5 ostrejch kol ) a po jízdě nechat dochladit. Budík teploty oleje tam asi neni co?...nebo někde v palubáku?
Jinak taky gratuluju a nas...l si mě
S tím zajížděnim bych to taky nehrotil při dnešnich motorech. Jen bych to nešlapal studený! Nechat klasika zvolná prohřát, pak jezdit tak ja chci (asi teda né hned někam na okruh a dávat s tím 5 ostrejch kol ) a po jízdě nechat dochladit. Budík teploty oleje tam asi neni co?...nebo někde v palubáku?
Jinak taky gratuluju a nas...l si mě
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Když už jsme u toho - jak probíhalo předání? Byla vůbec zvedlá kapota?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3176
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Gratulace a velka zavist . Ať slouží, Michale .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Teď mě ještě napadlo, že by to nebyl ostřik intercooleru, ale intercooler nebyl vzduch / vzduch, ale vzduch / voda...
Zkusím najít co je přesně v tom manuálu...
Zkusím najít co je přesně v tom manuálu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tappo serbatoio liquido raffreddamento intercooler
Nádrž zástrčka tekutina chlazený intercooler
Tak že by ne ostřik, ale vážně to mělo intercooler chlazený vodou?
Nádrž zástrčka tekutina chlazený intercooler
Tak že by ne ostřik, ale vážně to mělo intercooler chlazený vodou?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
dle anglického manuálu je to druhá expanzka chadícího oběhu.... pro JTD....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
a to samé pro 2.0 benzín....
a něco spešl pro tebe: The windscreen and headlights washer fluid reservoir (where available) is
equipped with a telescopic filler. To chci okamžitě vidět, to bude nějaká fantastická hadice kterou si vytáhneš ven a doleješ to jako král....
a něco spešl pro tebe: The windscreen and headlights washer fluid reservoir (where available) is
equipped with a telescopic filler. To chci okamžitě vidět, to bude nějaká fantastická hadice kterou si vytáhneš ven a doleješ to jako král....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
O tom JTD jsem to zahlédl. Že je to pro nějakou "ekonomickou" verzi AE která má jiný EGR ventil, jiné převodové poměry a právě druhý chladící okruh. Ale u těch benzínů netuším.Kubas píše:dle anglického manuálu je to druhá expanzka chadícího oběhu.... pro JTD....
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tady jsou objemy provozních kapalin.... každý chladící okruh má svůj vlastní objem, takže nejsou propojené (?).... takže by to fakt bylo chlazení toho intercooleru? (ten sekundární okruh má opravdu ta nafte eko-verze 180 PS a pak verze 210PS, proto je tam *)
a pak je zajímavá ta kapacita olejové náplně - benzín 2.0 5,2L (měnit dle indikátoru kvality, ale nejpozději po roce), nafta 3,6 nebo 4 litry (RWD/AWD) a výměna opět dle indikátoru, nejpozději po dvou letech....
3,6 litru oleje na 2.2 motor?
a pak je zajímavá ta kapacita olejové náplně - benzín 2.0 5,2L (měnit dle indikátoru kvality, ale nejpozději po roce), nafta 3,6 nebo 4 litry (RWD/AWD) a výměna opět dle indikátoru, nejpozději po dvou letech....
3,6 litru oleje na 2.2 motor?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Manuál v češtině včetně 2.0T: http://aftersales.fiat.com/eLumData/CS/ ... 6_L_LG.pdf
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů