Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 28.1.2018, ned 12:05

Kubo ono to tu o autech bylo. Ten Petrův příspěvek mohl vyvolat diskuzi o tom jestli zůstat v autě nebo hned zmizet za svodidla. Bohužel se tu ale asi nesmí napsat nic o pokažený Giulii aniž by to někteří nebrali jako útok na svojí modlu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.1.2018, ned 12:07

však jo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 28.1.2018, ned 12:40

Kubas píše: 23.1.2018, úte 07:44 .... jen zpět k tomu ceníku z konce minulého roku - vidím tam že je možno objednat i verzi Super se 4x4.... to je fajn, doteď musel zájemce o čtyřkolku kupovat pouze verzi Veloce....
To je ale pouze v dieselu 180k ne? Rozdíl mezi 210k Veloce a 180k Q4 Super je nemalý. Určitě zajímavá možnost. Ještě by to mohli mít i ve variantě 200k benzín.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Danni » 28.1.2018, ned 12:45

Strasne mi to tu pripomina jednu situaciu na FB kde jedna guma(človek) hodil video ako ide v hustom snezeni a nic nevidi, no a ja mu poradil naj si zapne len hmlovky ze uvidi lepsie, čo nasledovalo som necakal :-D dostal som vynadane ze nemam nic komentovat a ze sa mam starat o svoje ked dokonca neviem čítať s porozumenim :-D a ze si ma najde a zlikviduje :-D ta ze ponaucenie do buducna, nesnazit sa poradit/pomoct nikomu kto o to nestoji ;-) hlavne ked nevies co za kapacita IQ je na druhej strane
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hadXR » 28.1.2018, ned 13:40

Harous píše: 28.1.2018, ned 12:05 Kubo ono to tu o autech bylo. Ten Petrův příspěvek mohl vyvolat diskuzi o tom jestli zůstat v autě nebo hned zmizet za svodidla. Bohužel se tu ale asi nesmí napsat nic o pokažený Giulii aniž by to někteří nebrali jako útok na svojí modlu.
Kupříkladu v KLDR je zakázané fotografovat jakékoliv porouchané stroje, tak se tam třeba někteří inspirovali :)
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.1.2018, ned 14:20

Harous: jo, myslím to 4x4 je jen pro 180PS naftu.... určitě by taková verze dávala smysl i pro 200PS benzín.... ne každý chce Veloce se spoilerama, velkýma kolama atd.... zas beru že by to asi byla celkem marginální záležitost, obecně je Giulia v benzínu asi spíš pro fandy než pro firmy a fanda už kdyžtak holt vezme Veloce s těma koněma navíc....

ale jinak je ta nabídka myslím docela komplexní, chybí tam podle mě dvě zásadní věci: RWD 280 PS benzín a nějaký benzín s manuálem (když pominu QV). ale to už se tady probíralo x-krát....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 28.1.2018, ned 16:08

Harous píše: 28.1.2018, ned 12:05 Kubo ono to tu o autech bylo. Ten Petrův příspěvek mohl vyvolat diskuzi o tom jestli zůstat v autě nebo hned zmizet za svodidla. Bohužel se tu ale asi nesmí napsat nic o pokažený Giulii aniž by to někteří nebrali jako útok na svojí modlu.
Protože nemám potřebu se obhajovat ve stylu ZŠ - nene to on si začal, napíšu jen jedno, tohle "vysvětlení" je falešné, protože debata jestli zmizet za svodidla je zbytečná, každý dávno ví, že to je v takové situaci první co se má udělat, takže by to byl jen zbytečný OT.
Stejně tak by ta fotka možná skutečně mohla působit nevinně, i pro ty, kteří umějí číst mezi řádky a nehrají si na to, že nepoznají skryté okopávání kotníků, pokud by ji postnul někdo jiný než ten, kdo je mezi Alfisty, podle většiny svých příspěvků, zcela omylem, možná ze setrvačnosti, ale rozhodně mezi fanoušky a obdivovatele této značky už dávno nepatří.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 28.1.2018, ned 16:14

Kubas píše: 28.1.2018, ned 14:20 ale jinak je ta nabídka myslím docela komplexní, chybí tam podle mě dvě zásadní věci: RWD 280 PS benzín a nějaký benzín s manuálem (když pominu QV). ale to už se tady probíralo x-krát....
Vzhledem k tomu, že Q4 přináší výrazné zlepšení jízdních vlastností za cenu jen malého nárůstu hmotnosti, je otázka jestli by taková verze měla smysl, i když to logicky zní, o tom žádná.

Co mě ale víc zajímá, proč udělali Q4 o 16 mm vyšší. Jako čekali, že když je to 4x4 tak s tím budou lidi jezdit víc po cestách se špatným povrchem? Podle poslední verze eperu, kde už Giulie je, to vypadá opravdu na rozdíl jen v pružinách. Jenže obyčejné z 2,0 TB RWD shánět je sci-fi a aftermarket zatm nabízí pouze snížené, což i v nejrozumnější verzi - 20/25 mm znamená celkově jít o 36/41 mm dolů a to mě přijde tedy dost...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 28.1.2018, ned 16:29

Tak tu fotku smažte a udělejte si tu z toho nedotknutelnou sektu. Stejně to má k tomu nakročeno. Nebo si udělejte vstupní test ať se pozná ten "správný Alfista" který sem může chodit.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6963
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 28.1.2018, ned 16:43

ještě že u tý odstavený Giulie není fotka Jiřího Drahoše :D , to by byla válka jak bejk :smt033
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.1.2018, ned 19:27

Harous: nepřeháněj, kromě Michala tady ta fotka nikoho neirituje.... a jemu vadí zejména to KDO ji sem dal.... mě Petr nevadí, za ty roky jsem si zvykl, někdy píše úplné hovadiny (jako posledně trolling na téma že Giulia dostala do extras lepší brzdy kvůli tomu, že základní jsou poddimenzované), ale jindy je to k věci, takže proč ne....

jinak osobně budu rád když se tu probere každá i miniaturní závada toho auta - od toho to fórum je a díky tomu jsou pak lidi schopní se těch závad rychleji zbavit a Alfu si zas užívat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 28.1.2018, ned 19:33

já nepsal, že jsou na prd :D jen že Alfa vždy sama přešla nebo nabídla lepší brzdy (147,156,159...) :)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 28.1.2018, ned 20:00

Kubas píše: 28.1.2018, ned 19:27 Harous: nepřeháněj, kromě Michala tady ta fotka nikoho neirituje....
No, není to tak úplně jednoznačný, kdyby ti, co mi píší SZ ohledně toho, že mají stejný názor jako já, ale nechtějí se zbytečně dohadovat s trolly, psali veřejně, nebylo by to jen o mě :wink:
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 28.1.2018, ned 20:16

Vždyť to píšu - smažte to a žádná Giulia tam nikdy nestála. :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kenjiro
SemTuFurt

Příspěvky: 1155
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od kenjiro » 28.1.2018, ned 22:30

MichalT píše: 28.1.2018, ned 16:14 Vzhledem k tomu, že Q4 přináší výrazné zlepšení jízdních vlastností za cenu jen malého nárůstu hmotnosti, je otázka jestli by taková verze měla smysl, i když to logicky zní, o tom žádná.
Klasicka koncepce sportovniho auta je "motor vpredu, nahon vzadu". Dle meho o VYRAZNE zlepseni jizdnich vlastnosti u 4x4 urcite nejde, pokud se teda nebavime o jizde na snehu/sotoline a rozjezdech na mokru. Kdyby to bylo tak VYRAZNE lepsi, tak by bylo 4x4 i QV :) A narust hmotnosti neni maly, je to 100kg. Smysl 200hp 4x4 moc nevidim, protoze cenove by to vyslo uz skoro stejne jako Veloce. Mne by spis davala smysl zminovana 280hp RWD (btw na US trhu se prodava), pro lidi, co chteji klasickou koncepci a zaroven jim prijde 200hp malo a 510hp moc. I kdyz samozrejme uplny ideal by byl V6 kolem 350hp a cenou kolem 1,6 mega, ale to uz se resilo xkrat :)
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 28.1.2018, ned 23:07

Michal to určitě už viděl, ale kdyby někoho zajímala rozborka QV... :)
Přílohy
AE66C18C-7DD7-4C6F-BF83-60C19FEC7550.jpeg
BFEA6A8F-7AC8-4253-9BB8-B49A3CD99CE8.jpeg

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 28.1.2018, ned 23:16

Neco kleklo nebo proste delaji rozvody? ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 29.1.2018, pon 06:07

Údajně spojka :)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 29.1.2018, pon 06:54

no vypadá to lákavě.... otázka je jak se třeba spojka dělá na M-kovým bávu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 29.1.2018, pon 07:06

Asi podobně :) alespoň je ke všemu pak dobrý příštup, jen se musí doufat, že to dokáží dobře poskládat a moc jim toho nezůstane :)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 29.1.2018, pon 07:56

Na M3/4 se sunda vyfuk kardan a spajz... ;)

Tenhle system vse ven je bezny u Audi.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 29.1.2018, pon 08:24

Na M3/4 se sunda vyfuk kardan a spajz... ;) - A mají to tak i v servisním manuálu?
I u 156 v servisním man. výměna rozvodů začínala slovy: vyjměte motor ... :-D
Kubas: QV má rozvod řetězem, tak snad to alespoň půl mega vydrží ... a je tedy vzadu, to znamená i po čase "svépomocí" motor ven.

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 29.1.2018, pon 08:29

Petr147 píše: 29.1.2018, pon 07:06 Asi podobně :) alespoň je ke všemu pak dobrý příštup, jen se musí doufat, že to dokáží dobře poskládat a moc jim toho nezůstane :)
Vždycky něco zbude. A kdo tvrdí že ne, ten to poztrácel.
Zajímavý je, že to většinou celá desetiletí auto nepostrádá :-D

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 29.1.2018, pon 08:57

Hmmm, retez.... Zname jak se da zprasit i tohle reseni.... Ale verim ze to u QV nenastane.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8673
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 29.1.2018, pon 09:10

Jako, při pohledu na tu první fotku to na mě působí, že je to na systém "motor ven" koncipovaný. Stejně jako třeba u 164. Odpojí se voda, laufy, nahoře 2 3 konektory, povolí pár šroubů na rámu a motor krásně se vším ven. Imho ideální řešení, než se s tim prcat někde mezi nosníkama...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů