JJ z YT to mázli, ale na sendvid zůstalo. Zůstalo tam i nádherný DiscoVolante, oboje se spíše opravdu hodí do recenzí, než do původního Top Gearu.Kubas píše:no byl tu odkaz na video z jiného zdroje, ale to mezitím zmizelo.... takže tohle oficiální se určitě hodí.... dal jsem to i na homepage, aby to chvíli bylo na očích....
testy & recenze
Re: testy & recenze
Re: testy & recenze
no, kdyby takhle Touring upravil budoucí Giulii kupé, tak by to bylo řekněme kupátko za 5 míčů, ale myslím že by stálo za to....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
JJ, klidně i QV . Hlavně něco s manuální špajzkou, ty pádla mě jako jediný ke geniu loci auta typu Disco Volante nesedí. Jen tak z plezíru jsem zkoušel dohledat cenu Disco Volante. Bez šance, prostě limitovaná edice z limitované ediceKubas píše:no, kdyby takhle Touring upravil budoucí Giulii kupé, tak by to bylo řekněme kupátko za 5 míčů, ale myslím že by stálo za to....
BTW: narazil jsem tedy na tuhle nádheru.
Re: testy & recenze
Mňo tady máš původní Disco Volante (teda jeho repliku):
http://www.classiccarsforsale.co.uk/alf ... 900/107355
http://www.classiccarsforsale.co.uk/alf ... 900/107355
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Auto pro urostlé postavyKubas píše:Mňo tady máš původní Disco Volante (teda jeho repliku):
http://www.classiccarsforsale.co.uk/alf ... 900/107355
Re: testy & recenze
Novy porovnavaci test s premiou. Podla ocakavani nemecky magazin neda taliana na prve miesto, ale posledne s velkou stratou je sklamanie...
Naposledy upravil(a) Tibalt dne 8.3.2017, stř 19:53, celkem upraveno 1 x.
Ex 147 1,9jtd 88kw
Re: testy & recenze
chtělo by to odkaz nebo tak něco ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
tak jedine pres nejake uloziste... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Tu to je. Auto Bild myslim..50b za tretim miestom je zial Debakel.
V zhrnuti sa pise ( pre tych co nevedia po Nemecky ) asi tolko, ze na nove Auto je to sklamanie a zaostava vo vsetkych ohladoch. Ako v ovladatelnosti, tak komforte a motorizacii.
este je zaujimava Oblast "bezpecnost" a brzdny vykon. Tam je giulia prepadak. najhorsie brzdy.
Pri "komfortnych asistentoch" ( to je to co som spominal napr. asistent jazdy v zapche, udrziavanie v jazdnych pruhoch a pod ) je to tiez uplny prepadak. Zial, Vela ludi na velkych trhoch sa rozhoduje aj podla toho. Chcu mat Auto co ich pohodlne odvezie do prace aj v 10km zapche na A3 pri Koline, ale cez vikend sa s nim mozu zabavit cestou na chatu.
Sedadla tiez najhorsie.
P.S. ( prosim o premazanie tych predchadzajucich nech to tu nespamujem. vdaka )
V zhrnuti sa pise ( pre tych co nevedia po Nemecky ) asi tolko, ze na nove Auto je to sklamanie a zaostava vo vsetkych ohladoch. Ako v ovladatelnosti, tak komforte a motorizacii.
este je zaujimava Oblast "bezpecnost" a brzdny vykon. Tam je giulia prepadak. najhorsie brzdy.
Pri "komfortnych asistentoch" ( to je to co som spominal napr. asistent jazdy v zapche, udrziavanie v jazdnych pruhoch a pod ) je to tiez uplny prepadak. Zial, Vela ludi na velkych trhoch sa rozhoduje aj podla toho. Chcu mat Auto co ich pohodlne odvezie do prace aj v 10km zapche na A3 pri Koline, ale cez vikend sa s nim mozu zabavit cestou na chatu.
Sedadla tiez najhorsie.
P.S. ( prosim o premazanie tych predchadzajucich nech to tu nespamujem. vdaka )
Ex 147 1,9jtd 88kw
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
Otázkou zůstává, kdo ten test zaplatil.
Tím nerozporuji, že to tak není.
Podívej se na testy pneumatik, tam je to ještě viditelnější.
V dnešní době věřím jenom tomu, co jsem si sám vyzkoušel a jakékoliv radě od Čendy.
Tím nerozporuji, že to tak není.
Podívej se na testy pneumatik, tam je to ještě viditelnější.
V dnešní době věřím jenom tomu, co jsem si sám vyzkoušel a jakékoliv radě od Čendy.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: testy & recenze
no, na Bávo Alfa ztratila 37 bodů, z toho 7 za asistenční systémy a 11 za multimédia.... :-) já od multimédií třeba čekám že to načte USB a bude mi to hrát, nic jiného.... a to Alfa umí.... nevím jaké kouzla umí ostatní ;-)
já tam jako největší slabinu vidím ty brzdy, je otázka co měl kdo za pneu.... (a věřím že všechny tyto testy Alfa absolvovala s režimem "D" systému DNA)
jinak v Německu to asi jinak dopadnout nemohlo, jejich filozofie u aut je prostě specifická, pro ně je pokrok zejména možnost nekonečných konfigurací palubních systémů, přibližování autonomnímu řízení atd. Nic proti, na takovém trhu to ale Alfa má předem prohrané ;-)
překvapuje mě že Alfa prohrála i v jízdních vlastnostech, řízení atd., to bych nečekal.... zase je to možná otázka na ty pneu.... další věc jsou převodovky, tam Alfa prohrála taky, takže to patrně byly auta v manuálu, protože těžko čekat že by Alfa prohrála, kdyby měla 8st. ZF automat....
ale jako takhle - co jsem to auto teď už relativně důkladně prolezl, tak jsem našel pár věcí co mi přišly relativně odfláknuté vzhledem k cenovce a to asi u německých prémiových aut bude lepší.... takže si dovedu představit že člověka zvyklého na jiné značky by to odradilo.... prostě dokonalá ta Alfa opravdu není, ale radost udělá, to zas jo ;-)
já tam jako největší slabinu vidím ty brzdy, je otázka co měl kdo za pneu.... (a věřím že všechny tyto testy Alfa absolvovala s režimem "D" systému DNA)
jinak v Německu to asi jinak dopadnout nemohlo, jejich filozofie u aut je prostě specifická, pro ně je pokrok zejména možnost nekonečných konfigurací palubních systémů, přibližování autonomnímu řízení atd. Nic proti, na takovém trhu to ale Alfa má předem prohrané ;-)
překvapuje mě že Alfa prohrála i v jízdních vlastnostech, řízení atd., to bych nečekal.... zase je to možná otázka na ty pneu.... další věc jsou převodovky, tam Alfa prohrála taky, takže to patrně byly auta v manuálu, protože těžko čekat že by Alfa prohrála, kdyby měla 8st. ZF automat....
ale jako takhle - co jsem to auto teď už relativně důkladně prolezl, tak jsem našel pár věcí co mi přišly relativně odfláknuté vzhledem k cenovce a to asi u německých prémiových aut bude lepší.... takže si dovedu představit že člověka zvyklého na jiné značky by to odradilo.... prostě dokonalá ta Alfa opravdu není, ale radost udělá, to zas jo ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Je pěkné, že Giulia QV se sice vyrovná M3, ale kolik zájemců si koupí ostré verze. Rozhodující bude spíš zájem "plebsu" o civilnější vozy. Běžných BMW 3xx se potká denně mraky, ale "emtrojek" asi mnoho ne.
Dacia Sandero 1.2 16V Turbo Sport RS GTi, 2017 :-))
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003
Re: testy & recenze
ještě k těm brzdám: třeba dle tohoto testu Alfa brzdí zásadně líp než 3er.... http://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo ... w-3-series .... tak si vyberte ;-)
Jaguar-bmw-alfa
Braking 70-0/60-0/30-0mph 48.0/34.4/9.0m 51.3/36.4/9.4m 45.1/34.5/9.2m
Jaguar-bmw-alfa
Braking 70-0/60-0/30-0mph 48.0/34.4/9.0m 51.3/36.4/9.4m 45.1/34.5/9.2m
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Ohledně porovnání BMW a AR budu spíš věřit webovkám končícím na .co.uk než .de...
Vsadil bych sud Plzně, že být srovnávací test s Octávií 3 ve Světě Motorů tak vyhraje Octavia.
Dokud nebude časopis o autech plný reklam na vložky, tak se bude muset vše brát s ohledem na inzerenta a částečně i nacionalismus.
P.S. Řídit se podobnýma testama tak mám teď místo WRX STI Golf R.
Vsadil bych sud Plzně, že být srovnávací test s Octávií 3 ve Světě Motorů tak vyhraje Octavia.
Dokud nebude časopis o autech plný reklam na vložky, tak se bude muset vše brát s ohledem na inzerenta a částečně i nacionalismus.
P.S. Řídit se podobnýma testama tak mám teď místo WRX STI Golf R.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Mimochodem, všimněte si, že vyjma ceny která je jasně daná tabulkou není Giulia v žádným parametru lepší než zbytek srovnávaných aut. V žádným!!! Ze zhruba 40 parametrů... Opravdu?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
sranda ten "test", vacsinu testov co som cital tak Giulia bola vo vsetkom minimalne porovnatelna a v niektorych dopadla aj lepsie, brzdy a riadenie skoro vsade chvalili ako najvacsie prednosti auta a ked uz v niecom zaostavala tak to bol interier, dost dobre dopadla aj v niektorych nemeckych testoch, no ale vzdy sa najdu ludia ktory su proti niektorej znacke zaujaty a nevedia veci hodnotit objektivne, pripadne su naozaj zaplateny
inak Giulia sa v nemecku nepredava zle, vo februari 321 kusov, to cislo sa zda samo o sebe male ale vraj su to na nemecko prekvapivo dobre cisla
inak Giulia sa v nemecku nepredava zle, vo februari 321 kusov, to cislo sa zda samo o sebe male ale vraj su to na nemecko prekvapivo dobre cisla
Re: testy & recenze
to je tá nemecká neprofesionalita a vrcholový amaterizmus, v ich testoch ak bude domáca značka aj hovnom potretá tak bude lepšia...pritom recenzie na giuliu hovoria opak - boja sa alfy ako Fico Kotlebu. Stačí sledovať tie ich nemecké autobildácke štatistiky kazivosti ktoré vychádzajú niekoľkokrát do roka to je to isté. Potom príde nezávislá z GB a das auto atakuje prvé priečky...už len z tohto dôvodu si nemeckú škatulu v živote nekúpim.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: testy & recenze
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: testy & recenze
kopíruji svoji reakci z jiného vlákna: v čem mají ti novináři problém? vždyť vlastně pořád to auto chválí, dobře, diesel je zvenku slyšet a 180 koní nikoho na zadek neposadí.... a opravdu je to u konkurence jinak? Interiér možná na prémii v něčem ztrácí, ale zas ve srovnatelné výbavě je ta Alfa přecejen levnější než Němci, takže se jí to snad dá odpustit.... zvlášť když tak dobře vypadá....
tak proč to auto odepisují hned v nadpisu? nechápu to, protože ten test vyznívá vlastně pozitivně....
Jinak tedy drobná poznámka: moc nerozumím proč novinářské auto je v manuálu, když poměrně slušná konkurenční výhoda Giulie je skvělý automat.... to je samozřejmě věc zastoupení/dealera....
tak proč to auto odepisují hned v nadpisu? nechápu to, protože ten test vyznívá vlastně pozitivně....
Jinak tedy drobná poznámka: moc nerozumím proč novinářské auto je v manuálu, když poměrně slušná konkurenční výhoda Giulie je skvělý automat.... to je samozřejmě věc zastoupení/dealera....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Souhlas, podle nadpisu jsem čekal průser a text je víceméně pozitivní, aneb jak si nahnat prokliky...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: testy & recenze
Když nepočítám detaily tak si stěžují hlavně na hlučný motor. A v tom asi mají pravdu, protože nejsou zdaleka jediní.
Nevím jak v reálu, ale na videu to zní opravdu hrozně:
Co nechápu je stěžování si, že 180 koní na sportovní jízdu nestačí. Zřejmě sportovní jízdou myslí "závodění" na dálnici.
Nevím jak v reálu, ale na videu to zní opravdu hrozně:
Co nechápu je stěžování si, že 180 koní na sportovní jízdu nestačí. Zřejmě sportovní jízdou myslí "závodění" na dálnici.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
Normální zvuk nafťáku.
Dokonce oproti jiným značkám tam není to kadla, kadla, tak výrazné.
Dokonce oproti jiným značkám tam není to kadla, kadla, tak výrazné.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: testy & recenze
Přesně tak...
Re: testy & recenze
no, podle videa je to samozřejmě naftová klasika, ale takhle zní každý naftový čtyřválec, jen je otázka, jak moc hlučně.... to by ty auta musely postavit všechny vedle sebe, jinak to je nicneříkající....
každopádně když jsem jel s naftou v automatu, tak mě vyloženě otravovalo jak motor zabručí někde kolem 1500 otáček poté co převodovka zařadí vyšší rychlostní stupeň (otáčky spadnou někam k těm 1500, přidáš, a ozve se to zachrochtání).... a vzhledem k tomu že převodovka řadí hodně často tak ten zvuk otravuje poměrně často.... další z pádných důvodů proč jít do benzínu....
každopádně když jsem jel s naftou v automatu, tak mě vyloženě otravovalo jak motor zabručí někde kolem 1500 otáček poté co převodovka zařadí vyšší rychlostní stupeň (otáčky spadnou někam k těm 1500, přidáš, a ozve se to zachrochtání).... a vzhledem k tomu že převodovka řadí hodně často tak ten zvuk otravuje poměrně často.... další z pádných důvodů proč jít do benzínu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů