kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
Ta GPS je geniální
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
To je. Já teda podobnou hračku v autě nemám, ale aspoň jsem koukal na záznam z kamery, jestli se k autu v servisu chovali slušně.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
Já to nemyslel jako buzeraci, ale tak, že se to prostě při jízdě rovně určitě neprojeví...
Psali:
Dobrý den,
o GPS ve vozidle víme a určitě neprovádíme žádné kroky které by nebyly nezbytné a s vozidlem nikam zbytečně nevyjíždíme. Měli jsme mj. provést i načtení aktuálních hodnot při větším zatížení agregátu. Toto lze provést opravdu pouze na rovině a jistě jste zaregistroval, že vyšší rychlost nebyla udržována dlouhodobě. Na změření hodnot potřebujeme pár vteřin a při zrychlení, kterým toto vozidlo disponuje, se těmto rychlostem nedalo vyhnout.
Nicméně děkuji za doplnění informací, že závada se může projevit i při takto nízkých rychlostech. Můžeme se alespoň pokusit závadu vyvolat i na silnicích v okolí servisu. Měli jsme pouze informaci, že se závada projevuje v ostřejších zatáčkách projetých rychleji.
A já:
Nebojte, já to nemyslel špatně...zd byste někam jezdili, nebo rychle a tak. Sám vím, že 200 pro to auto neni žádný problém a auto tak jede na 1/4 plynu ;)
Šlo mi jen o to nasimulováni situace, aby se Vám to také stalo, nic víc....neberte to špatně a jezděte jak je potřeba, jen bacha na ty brzdy. Už mám u sebe nové...vyrobené na zakázku a hned jak budu mít auto, tak se budou nasazovat.
Psali:
Dobrý den,
o GPS ve vozidle víme a určitě neprovádíme žádné kroky které by nebyly nezbytné a s vozidlem nikam zbytečně nevyjíždíme. Měli jsme mj. provést i načtení aktuálních hodnot při větším zatížení agregátu. Toto lze provést opravdu pouze na rovině a jistě jste zaregistroval, že vyšší rychlost nebyla udržována dlouhodobě. Na změření hodnot potřebujeme pár vteřin a při zrychlení, kterým toto vozidlo disponuje, se těmto rychlostem nedalo vyhnout.
Nicméně děkuji za doplnění informací, že závada se může projevit i při takto nízkých rychlostech. Můžeme se alespoň pokusit závadu vyvolat i na silnicích v okolí servisu. Měli jsme pouze informaci, že se závada projevuje v ostřejších zatáčkách projetých rychleji.
A já:
Nebojte, já to nemyslel špatně...zd byste někam jezdili, nebo rychle a tak. Sám vím, že 200 pro to auto neni žádný problém a auto tak jede na 1/4 plynu ;)
Šlo mi jen o to nasimulováni situace, aby se Vám to také stalo, nic víc....neberte to špatně a jezděte jak je potřeba, jen bacha na ty brzdy. Už mám u sebe nové...vyrobené na zakázku a hned jak budu mít auto, tak se budou nasazovat.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
pozitívna vec je sa v tom aspoň hrabú,len teraz ďalšie 4 dni off.
Volal som do Imofy a nejdřív 23.7.
Volal som do Imofy a nejdřív 23.7.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
Čau, tak hlásím, že jsem dnes přivezl QV z opravy, tak věřím, že se to tím vyřešilo a bude klid.
Rekapitulace zakázky: Rozsvícení kontrolky a přechod vozidla do nouzového režimu se neprojevil. Provedeny testy a kontroly kabeláže dle požadavků výrobce. Výměna konektoru a kabeláže ventilu regulace turba pro levou řadu válců. Všechny závady nahlášené zákazníkem byly odstraněny. Jinak jak jsem přesednul z 911 do QV....zprostředkuju první pocity. Kdo dal tak nahoru sedačku, musím dát dolů a sakra, ona je dole, proč sedím tak vysoko? DO doby než jsem jel v 911 jsem byl rád, že jde dát sedačka tak pěkně dolů, ne jako třeba v M2 . Ty jo, to je velký, ten čumák atd. první rozjezd v A režimu....tvl to jede VODSPODA , sakra, jaktože se to tak houpe? Jel jsem cca 30-40, tvl, to je jak sklasa na vzduchu . Takže jsem si připadal, že jsem sednul do tryskáče s podvozkem sklasy . Extrémně pohodlný a houpavý podvozek oproti 911, výkon hned a víc a komfort. S 911 jsem jel do Ostravy dálnice 170-180 a kousek je zužení a tam třeba 120-130, jak šlo a dojel jsem za 11.5. Alfou z Ovy (asi lehce víc z kopce) 170 tempomat celou dobu, chvilku 190, pak pršelo, zúžení to stejné a v Olomouci jsem byl za 10.7....z Ol kvůli koloně na dálnici po okreskách už normálně kolem 100 a spadlo to na 10.4, krása. Porsche umí okresky, když jedeme rychle za 23-25l alfa tak za 30-35. Při běžné jízdě, kdybych jel 911 za alfou, tak musím hodněkrát pro stejnou ( v alfe lehkou akcelerací na 1/3 plynu)akceleraci a rychlost točit častokrát 5-6tis rp a spotřeba by potom letí nahoru. Turbomotor v qv lechtáš do 3000rpm. Ale jinak porsche nakonec hodně dobré při tvrdé rychlé jízdě, nesmíš nechat spadnout otáčky pod 5800cca a podvozek začne fungovat velmi dobře, když na něj tlačíš a jedeš pilku, i přes díry v zatáčkách to nikam neuskočí atd, ale nebavilo by mě to asi dlouho. JE to jako videohra a je hodně lehké s tím jet velmi rychle...alespoň s tou 4x4 a to začně být nudným.
Rekapitulace zakázky: Rozsvícení kontrolky a přechod vozidla do nouzového režimu se neprojevil. Provedeny testy a kontroly kabeláže dle požadavků výrobce. Výměna konektoru a kabeláže ventilu regulace turba pro levou řadu válců. Všechny závady nahlášené zákazníkem byly odstraněny. Jinak jak jsem přesednul z 911 do QV....zprostředkuju první pocity. Kdo dal tak nahoru sedačku, musím dát dolů a sakra, ona je dole, proč sedím tak vysoko? DO doby než jsem jel v 911 jsem byl rád, že jde dát sedačka tak pěkně dolů, ne jako třeba v M2 . Ty jo, to je velký, ten čumák atd. první rozjezd v A režimu....tvl to jede VODSPODA , sakra, jaktože se to tak houpe? Jel jsem cca 30-40, tvl, to je jak sklasa na vzduchu . Takže jsem si připadal, že jsem sednul do tryskáče s podvozkem sklasy . Extrémně pohodlný a houpavý podvozek oproti 911, výkon hned a víc a komfort. S 911 jsem jel do Ostravy dálnice 170-180 a kousek je zužení a tam třeba 120-130, jak šlo a dojel jsem za 11.5. Alfou z Ovy (asi lehce víc z kopce) 170 tempomat celou dobu, chvilku 190, pak pršelo, zúžení to stejné a v Olomouci jsem byl za 10.7....z Ol kvůli koloně na dálnici po okreskách už normálně kolem 100 a spadlo to na 10.4, krása. Porsche umí okresky, když jedeme rychle za 23-25l alfa tak za 30-35. Při běžné jízdě, kdybych jel 911 za alfou, tak musím hodněkrát pro stejnou ( v alfe lehkou akcelerací na 1/3 plynu)akceleraci a rychlost točit častokrát 5-6tis rp a spotřeba by potom letí nahoru. Turbomotor v qv lechtáš do 3000rpm. Ale jinak porsche nakonec hodně dobré při tvrdé rychlé jízdě, nesmíš nechat spadnout otáčky pod 5800cca a podvozek začne fungovat velmi dobře, když na něj tlačíš a jedeš pilku, i přes díry v zatáčkách to nikam neuskočí atd, ale nebavilo by mě to asi dlouho. JE to jako videohra a je hodně lehké s tím jet velmi rychle...alespoň s tou 4x4 a to začně být nudným.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
Tak hlavne aby to fungovalo... Drzim palce....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
takze dievčence a chlapci,včera som bol aj ja na riešení problému a vypadá že to bude už snáď OK. Oprava bola vcelku rýchla a súdruhovia už asi vedia kde je problém.
Ako mi bolo vysvetlené,ukázané a mnou pochopené tak problém je/bol v krátkej kabeláži a pri pohybe motora vpravo/vľavo sa asi povyťahoval konektor.
Tento víkend to skúsim kdesi trocha pretiahnúť a uvidíme.
Tak snáď bude robiť už iba radosť,aj keď nejaká tá pachuť ostala.
Ako mi bolo vysvetlené,ukázané a mnou pochopené tak problém je/bol v krátkej kabeláži a pri pohybe motora vpravo/vľavo sa asi povyťahoval konektor.
Tento víkend to skúsim kdesi trocha pretiahnúť a uvidíme.
Tak snáď bude robiť už iba radosť,aj keď nejaká tá pachuť ostala.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
to Jojo: "Dabel je skryt v detailu!" taka blbost... Clovek nevie, ci sa ma smiat alebo plakat.
Tak snad to bude OK.
Tak snad to bude OK.
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 110 kW
You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.
You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
Podle me nekdo rozhodl pod rouskou optimalizace, ze se vedeni o pul centaku zkrati, ale uz to neproslo jizdnima zkouskama (kde by na to prisli za 5min), pustilo se to do vyroby a hadam ze tak za mesic tu mame but ofiko nebo tajnou svolavacku.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
Hmotnosť navyše
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
Jj tu kabeláž mnohde pokrátili úplně šíleně, viz. trhajici se kontakty destiček...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka "check engine" - problém s přívodem paliva
Odpovídá....když jsem měnil osvětlení dveří - projekce loga na zem, tak jedna strana v pohodě a s druhou jsem se tak minutu pral, abych krátký kabel vytáhnul ze dveří a mohl nacvaknout konektor.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 26 hostů