Recenze & testy

Odpovědět
petrAR156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 735
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Recenze & testy

Příspěvek od petrAR156 » 8.1.2018, pon 09:45

mcernoch píše:
8.1.2018, pon 08:52
Ještě k tomu dřevu. Koukněte se na stopáž 7:45, jak je to stejné v tmavším odstínu.
Ve stopáži 7:51 je to světlejší, ale podívejte se na lom světla. palubka je ve stínu a dveře jsou osvětleny sluníčkem.
Obávám se, že v reálu to bude zcela nepatrné.
Tohle jsem se tu snažíl vysvětlit už v minulým kole po vlogu. Dřevo prostě odstín mění i s úhlem pohledu. Navíc oko je prdel ...
https://youtu.be/JUNEB4FQBH4?t=2m27s

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1028
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Recenze & testy

Příspěvek od MichalT » 8.1.2018, pon 10:15

vikand píše:
8.1.2018, pon 09:40
No Koubek toho napovídá..... Na Stelviu mám kola 20', tlumiče normální
Přesně! :smt023 A velká gratulace ke Stelviu!
17' Giulia Veloce 280 CV
98' 164 2,5 TD
93' 164 3,0 V6
+ Talbot Tagora 2,6SX, Plymouth Horizon 2,2Turbo (327PS/455Nm), MB ML 270CDI
Ex: AR159 2,0JTDm, AR156 2,0TS

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3768
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Franik » 8.1.2018, pon 10:32

Honzis má SZ.
Jinak ano je to info z concernu AZNP a proto jsem na začátku psal že by tohle nikdo v koncernu nepustil jako tisk. Není to JPP. Bohužel to je tak vše co vám řeknu. Třeba někde na sraze se potkáme tak to můžeme mezi 4očima probrat. Nevěřím ale že pokud to dělá jedna automobilka že to jiná nedělá.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1028
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Recenze & testy

Příspěvek od MichalT » 8.1.2018, pon 10:36

Harous píše:
8.1.2018, pon 08:25
Problém auta který dostal k dispozici Koubek nebyl v tom, že by ve fabrice neprošlo nějakou speciální péčí. Problém vidím v tom, že to auto je po všech těch testech a předváděčkách doprasený a nikdo nedokáže zvednout prdel a to auto prohlídnout než ho předají k dalšímu testu...
Nevím jak to vlastně funguje, ale když jsem vracel náhradní auto - Giuliettu, tak jsem hlásil ztvrdlý gumičky stěračů, vhodnost přezutí na zimu a hlučný PZ tlumič a bylo mi řečeno, že moc děkují a řeknou to kolegyni, která to má na starosti (jestli jsem to správně pochopil, nějaká paní na recepci servisu). Zkrátka ty auta jdou z ruky do ruky a co lidi nenahlásí, to se nikdo nedozví, auto se akorát umyje a jde dál, nikdo ho tam neprojíždí a nedělá na něm servisní prohlídku po každém zapůjčení. A že lidi nenahlásí nic to mě nepřekvapuje, protože jedni jsou pařezové, co k tomu nemají vztah a ani nic neslyší a druzí se bojí aby to nebylo na ně a nemuseli něco platit.
Já bych se na všechny tyhle blogery, vlogery, youtubery, autičkáře a podobný amatéry vykašlal, beztak ty auta akorát ničí (autickar naboural 3 auta ze 3 půjčených - 4C nárazník, 124 zadní kolo a Stelvio čumák), jejich recenze jsou k prdu protože je "z 90%" čtou lidi který nejsou cílovou skupinou (vyznavači japonských zadokolek, na které ale stejně nemají peníze) a dával bych to jen uznávaným novinářským profesionálům a byl by klid. Když se podíváte na 90% recenzí na Quadrifoglio, tak v každým tom videu neustále hoří gumy a auto letí někde bokem. Je naopak úctyhodný, že to vůbec ty auta už po dva roky zvládají prakticky bez poruchy mechaniky - to už ale nikdo nikde nezmíní.

Franik: no Alfa evidentně ne :D
17' Giulia Veloce 280 CV
98' 164 2,5 TD
93' 164 3,0 V6
+ Talbot Tagora 2,6SX, Plymouth Horizon 2,2Turbo (327PS/455Nm), MB ML 270CDI
Ex: AR159 2,0JTDm, AR156 2,0TS

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1028
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Recenze & testy

Příspěvek od MichalT » 8.1.2018, pon 10:38

Petr147 píše:
7.1.2018, ned 20:46
... ale to nemá cenu řešit s někým, kdo při poruše jede z dálnice, aby automobilce nedělal ostudu... :smt044
To někdo, kdo nemá k tý automobilce žádnej vztah, nemůže pochopit, resp. kdo má evidentně vztah k jiný automobilce... a.vs.s
17' Giulia Veloce 280 CV
98' 164 2,5 TD
93' 164 3,0 V6
+ Talbot Tagora 2,6SX, Plymouth Horizon 2,2Turbo (327PS/455Nm), MB ML 270CDI
Ex: AR159 2,0JTDm, AR156 2,0TS

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6890
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 8.1.2018, pon 10:55

honziss píše:
8.1.2018, pon 09:20
Koubek v testu zminuje, ze nelze objednat adaptivni tlumice, v konfiguratoru ale jsou, ty je mas nebo ne?
To je otázka co si kdo představuje pod pojmem adaptivní tlumiče. To co nabízí AR do Stelvia (FSD) podle mě adaptivní tlumiče nejsou. Pokud tedy vycházím z toho, že adaptivní tlumiče jsou aktivně řízený.
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2587
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Bytča (SVK)

Re: Recenze & testy

Příspěvek od vonkreuz » 8.1.2018, pon 11:14

MichalT píše:
8.1.2018, pon 07:22
Mě už tohle ale někdo z novinářů v minulosti říkal, že ve škodovce se fakt novinářský auta pripravujou speciálně, konkrétně šlo o slicovani karosarskych dílů. V tom smyslu že normálně se sesadi třeba dveře, spary se slícují běžným způsobem a jde to do lakovny. U auta který se bude půjčovat novinářům si s tím hrajou, dokonce dobrušujou hrany a rohy, aby to prostě sedelo dokonale. Tím dobrusovanim se sice poškodí vrstva pozinkovani ale tam to nevadí protože to auto nepůjde do prodeje. Takže já tomu věřím ale je to svinstvo a levarna přesně ve stylu vw group - marketing nade vše.
Jak je to dnes nevím, ale dříve ta auta byla dále prodávána...
já už kdysik (díky známostem bývalého šéfa skrz Lopraise) dostal jednu (ani ne roční) referentskou oftáku I. gen 1,8TSI 4x4 combi elegance 6MT z Mladé Boleslavi a ...

a) až později sem zjistil, že podle fotek byla na výletě a focení v JAR v poušti
b) za dva roky sem s ní nalítal asi 120tis km a ... dycky sem sice dojel, ale furt rozsvícená palubka (kontrola motoru) a nedalo se ani zaboha přijít na příčinu .... tak šla do AAAAáček

Takže za mně - "referentskjké auto z MB" - never ever more
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99´, denní Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, dva pedály pro komfort
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, Krabice f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3302
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od roberto37 » 12.1.2018, pát 12:13

Harous píše:
7.1.2018, ned 21:11
kenjiro píše:
7.1.2018, ned 21:02
Ja bych to zas tak dramaticky nevidel, ze bych kvuli odstinu dreva zaviral zastoupeni v CR :) Vliv teto recenze na prodeje Afly je asi stejny jako vliv zdejsi diskuze.
Já ale nemluvím o zavírání zastoupení kvůli odstínu dřeva. Mluvím o zavrání zastoupení kvůli přístupu. Protože ve chvíli kdy si na zastoupení budou myslet to co Ty píšeš ve druhé větě, tak mají prodávat rohlíky a ne auta.

No já bych zase měl velkej odstup od toho chlápka na videu, když musí na volantu složitě hledat tlačítko start.
AR 159Ti 2,0 JTDm SW Bianco Bella Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6890
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 12.1.2018, pát 17:30

Já bych byl taky vyděšenej kdybych ho měl pokaždý jinde. :-D Ale to je problém když to auto máš na test. Když s tím budeš denně jezdit tak si za chvíli zvykneš. Ale věřm tomu, že po prvním nastoupení to hledat můžeš. :D
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9366
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Petr147 » 12.1.2018, pát 19:01

Nedávno jsem vzpomínal na Citroeny s pevným středem, když jsem odbočoval a hledal tlačítko pro potvrzení cíle :)

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4673
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Dallen » 12.1.2018, pát 21:48

Stejně jako to tady popisuje Franik to funguje i v Hyudaii. Auta mají na sobě press a je zvýšená finální kontrola a zejména se kontrolují spasování dílů, problémové věci, které jsou z hlediska pásové výroby složité se dodělávají ručně atd...

Jinak co se týče aut pro bezpečnostní složky tak to je v 90% nesmysl. Pokud se nerealizuje nějaká zakázka jako za Langera tak u aut pro HZS, ZZS a z části PČR (tam se to často kupuje přímo od automobilky) auta dodává nástavbář, který překupuje standardní vozidla od dealera.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

kenjiro
Nováček

Příspěvky: 101
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Recenze & testy

Příspěvek od kenjiro » 13.1.2018, sob 01:00

roberto37 píše:
12.1.2018, pát 12:13
No já bych zase měl velkej odstup od toho chlápka na videu, když musí na volantu složitě hledat tlačítko start.
no to vis, pokazdy je jinde, jednou na dverich, jednou na volantu, pak na zadnich sedackach, vedle radici paky atd.. proste je treba si zvykat a hledat, kde je zrovna dneska :-D
Giulia Super 2.0T

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1028
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Recenze & testy

Příspěvek od MichalT » 13.1.2018, sob 08:11

:D :smt023 :twisted:

Zejména když si každý týden pujcujes jiný auto "jakože na recenzi zejo" abys měl čím jezdit, všechny to mají vpravo od volantu a ta blbá Alfa to musí mít jinde...
17' Giulia Veloce 280 CV
98' 164 2,5 TD
93' 164 3,0 V6
+ Talbot Tagora 2,6SX, Plymouth Horizon 2,2Turbo (327PS/455Nm), MB ML 270CDI
Ex: AR159 2,0JTDm, AR156 2,0TS

Odpovědět

Zpět na „Stelvio“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host