Recenze & testy

Odpovědět
petrAR156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 890
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Recenze & testy

Příspěvek od petrAR156 » 8.1.2018, pon 09:45

mcernoch píše:
8.1.2018, pon 08:52
Ještě k tomu dřevu. Koukněte se na stopáž 7:45, jak je to stejné v tmavším odstínu.
Ve stopáži 7:51 je to světlejší, ale podívejte se na lom světla. palubka je ve stínu a dveře jsou osvětleny sluníčkem.
Obávám se, že v reálu to bude zcela nepatrné.
Tohle jsem se tu snažíl vysvětlit už v minulým kole po vlogu. Dřevo prostě odstín mění i s úhlem pohledu. Navíc oko je prdel ...
https://youtu.be/JUNEB4FQBH4?t=2m27s

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1141
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Recenze & testy

Příspěvek od MichalT » 8.1.2018, pon 10:15

vikand píše:
8.1.2018, pon 09:40
No Koubek toho napovídá..... Na Stelviu mám kola 20', tlumiče normální
Přesně! :smt023 A velká gratulace ke Stelviu!
17' Giulia Veloce 280 CV
93' 164 3,0 V6
+ Talbot-Matra Murena, Talbot Tagora 2,6SX, Plymouth Horizon 2,2Turbo (327PS/455Nm), MB ML 270CDI
Ex: AR159 2,0JTDm, AR156 2,0TS, AR164 2,5TD

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3815
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Franik » 8.1.2018, pon 10:32

Honzis má SZ.
Jinak ano je to info z concernu AZNP a proto jsem na začátku psal že by tohle nikdo v koncernu nepustil jako tisk. Není to JPP. Bohužel to je tak vše co vám řeknu. Třeba někde na sraze se potkáme tak to můžeme mezi 4očima probrat. Nevěřím ale že pokud to dělá jedna automobilka že to jiná nedělá.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1141
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Recenze & testy

Příspěvek od MichalT » 8.1.2018, pon 10:36

Harous píše:
8.1.2018, pon 08:25
Problém auta který dostal k dispozici Koubek nebyl v tom, že by ve fabrice neprošlo nějakou speciální péčí. Problém vidím v tom, že to auto je po všech těch testech a předváděčkách doprasený a nikdo nedokáže zvednout prdel a to auto prohlídnout než ho předají k dalšímu testu...
Nevím jak to vlastně funguje, ale když jsem vracel náhradní auto - Giuliettu, tak jsem hlásil ztvrdlý gumičky stěračů, vhodnost přezutí na zimu a hlučný PZ tlumič a bylo mi řečeno, že moc děkují a řeknou to kolegyni, která to má na starosti (jestli jsem to správně pochopil, nějaká paní na recepci servisu). Zkrátka ty auta jdou z ruky do ruky a co lidi nenahlásí, to se nikdo nedozví, auto se akorát umyje a jde dál, nikdo ho tam neprojíždí a nedělá na něm servisní prohlídku po každém zapůjčení. A že lidi nenahlásí nic to mě nepřekvapuje, protože jedni jsou pařezové, co k tomu nemají vztah a ani nic neslyší a druzí se bojí aby to nebylo na ně a nemuseli něco platit.
Já bych se na všechny tyhle blogery, vlogery, youtubery, autičkáře a podobný amatéry vykašlal, beztak ty auta akorát ničí (autickar naboural 3 auta ze 3 půjčených - 4C nárazník, 124 zadní kolo a Stelvio čumák), jejich recenze jsou k prdu protože je "z 90%" čtou lidi který nejsou cílovou skupinou (vyznavači japonských zadokolek, na které ale stejně nemají peníze) a dával bych to jen uznávaným novinářským profesionálům a byl by klid. Když se podíváte na 90% recenzí na Quadrifoglio, tak v každým tom videu neustále hoří gumy a auto letí někde bokem. Je naopak úctyhodný, že to vůbec ty auta už po dva roky zvládají prakticky bez poruchy mechaniky - to už ale nikdo nikde nezmíní.

Franik: no Alfa evidentně ne :D
17' Giulia Veloce 280 CV
93' 164 3,0 V6
+ Talbot-Matra Murena, Talbot Tagora 2,6SX, Plymouth Horizon 2,2Turbo (327PS/455Nm), MB ML 270CDI
Ex: AR159 2,0JTDm, AR156 2,0TS, AR164 2,5TD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1141
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Recenze & testy

Příspěvek od MichalT » 8.1.2018, pon 10:38

Petr147 píše:
7.1.2018, ned 20:46
... ale to nemá cenu řešit s někým, kdo při poruše jede z dálnice, aby automobilce nedělal ostudu... :smt044
To někdo, kdo nemá k tý automobilce žádnej vztah, nemůže pochopit, resp. kdo má evidentně vztah k jiný automobilce... a.vs.s
17' Giulia Veloce 280 CV
93' 164 3,0 V6
+ Talbot-Matra Murena, Talbot Tagora 2,6SX, Plymouth Horizon 2,2Turbo (327PS/455Nm), MB ML 270CDI
Ex: AR159 2,0JTDm, AR156 2,0TS, AR164 2,5TD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7195
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 8.1.2018, pon 10:55

honziss píše:
8.1.2018, pon 09:20
Koubek v testu zminuje, ze nelze objednat adaptivni tlumice, v konfiguratoru ale jsou, ty je mas nebo ne?
To je otázka co si kdo představuje pod pojmem adaptivní tlumiče. To co nabízí AR do Stelvia (FSD) podle mě adaptivní tlumiče nejsou. Pokud tedy vycházím z toho, že adaptivní tlumiče jsou aktivně řízený.
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2701
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: Recenze & testy

Příspěvek od vonkreuz » 8.1.2018, pon 11:14

MichalT píše:
8.1.2018, pon 07:22
Mě už tohle ale někdo z novinářů v minulosti říkal, že ve škodovce se fakt novinářský auta pripravujou speciálně, konkrétně šlo o slicovani karosarskych dílů. V tom smyslu že normálně se sesadi třeba dveře, spary se slícují běžným způsobem a jde to do lakovny. U auta který se bude půjčovat novinářům si s tím hrajou, dokonce dobrušujou hrany a rohy, aby to prostě sedelo dokonale. Tím dobrusovanim se sice poškodí vrstva pozinkovani ale tam to nevadí protože to auto nepůjde do prodeje. Takže já tomu věřím ale je to svinstvo a levarna přesně ve stylu vw group - marketing nade vše.
Jak je to dnes nevím, ale dříve ta auta byla dále prodávána...
já už kdysik (díky známostem bývalého šéfa skrz Lopraise) dostal jednu (ani ne roční) referentskou oftáku I. gen 1,8TSI 4x4 combi elegance 6MT z Mladé Boleslavi a ...

a) až později sem zjistil, že podle fotek byla na výletě a focení v JAR v poušti
b) za dva roky sem s ní nalítal asi 120tis km a ... dycky sem sice dojel, ale furt rozsvícená palubka (kontrola motoru) a nedalo se ani zaboha přijít na příčinu .... tak šla do AAAAáček

Takže za mně - "referentskjké auto z MB" - never ever more
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3342
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od roberto37 » 12.1.2018, pát 12:13

Harous píše:
7.1.2018, ned 21:11
kenjiro píše:
7.1.2018, ned 21:02
Ja bych to zas tak dramaticky nevidel, ze bych kvuli odstinu dreva zaviral zastoupeni v CR :) Vliv teto recenze na prodeje Afly je asi stejny jako vliv zdejsi diskuze.
Já ale nemluvím o zavírání zastoupení kvůli odstínu dřeva. Mluvím o zavrání zastoupení kvůli přístupu. Protože ve chvíli kdy si na zastoupení budou myslet to co Ty píšeš ve druhé větě, tak mají prodávat rohlíky a ne auta.

No já bych zase měl velkej odstup od toho chlápka na videu, když musí na volantu složitě hledat tlačítko start.
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7195
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 12.1.2018, pát 17:30

Já bych byl taky vyděšenej kdybych ho měl pokaždý jinde. :-D Ale to je problém když to auto máš na test. Když s tím budeš denně jezdit tak si za chvíli zvykneš. Ale věřm tomu, že po prvním nastoupení to hledat můžeš. :D
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9577
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Petr147 » 12.1.2018, pát 19:01

Nedávno jsem vzpomínal na Citroeny s pevným středem, když jsem odbočoval a hledal tlačítko pro potvrzení cíle :)

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4695
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Dallen » 12.1.2018, pát 21:48

Stejně jako to tady popisuje Franik to funguje i v Hyudaii. Auta mají na sobě press a je zvýšená finální kontrola a zejména se kontrolují spasování dílů, problémové věci, které jsou z hlediska pásové výroby složité se dodělávají ručně atd...

Jinak co se týče aut pro bezpečnostní složky tak to je v 90% nesmysl. Pokud se nerealizuje nějaká zakázka jako za Langera tak u aut pro HZS, ZZS a z části PČR (tam se to často kupuje přímo od automobilky) auta dodává nástavbář, který překupuje standardní vozidla od dealera.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

kenjiro
Nováček

Příspěvky: 215
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Recenze & testy

Příspěvek od kenjiro » 13.1.2018, sob 01:00

roberto37 píše:
12.1.2018, pát 12:13
No já bych zase měl velkej odstup od toho chlápka na videu, když musí na volantu složitě hledat tlačítko start.
no to vis, pokazdy je jinde, jednou na dverich, jednou na volantu, pak na zadnich sedackach, vedle radici paky atd.. proste je treba si zvykat a hledat, kde je zrovna dneska :-D
Giulia Super 2.0T

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1141
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Recenze & testy

Příspěvek od MichalT » 13.1.2018, sob 08:11

:D :smt023 :twisted:

Zejména když si každý týden pujcujes jiný auto "jakože na recenzi zejo" abys měl čím jezdit, všechny to mají vpravo od volantu a ta blbá Alfa to musí mít jinde...
17' Giulia Veloce 280 CV
93' 164 3,0 V6
+ Talbot-Matra Murena, Talbot Tagora 2,6SX, Plymouth Horizon 2,2Turbo (327PS/455Nm), MB ML 270CDI
Ex: AR159 2,0JTDm, AR156 2,0TS, AR164 2,5TD

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1280
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Recenze & testy

Příspěvek od bobas » 21.1.2018, ned 20:30

Modra je dobra...., docela pekny test :)
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Spider 2000 Veloce
AR 75 1.8 ie
a jiné...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13588
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Kubas » 21.1.2018, ned 21:43

no evidentně si to užil :-) v té modré je to auto moc pěkné.... i tak nevidím důvod kupovat Stelvio QV když můžu mít Giulii.... to je ale asi dáno tím že bych prostě takové auto nepoužíval na běžný provoz, ale jen na víkendy, okruhy a služebky u kterých bych věděl, že budou po zajímavých silnicích....

co mě v testu zaujalo a nejsem si úplně jistý, že měl pravdu:
1) hliníková kapota - není karbonová?
2) vypínání válců - to opravdu ten QV motor má? jen ve Stelviu nebo i v Giulii?
3) karbonové dekory - podle mě jsou pravé....
4) aktivní podvozek - měl jsem za to že tam je prostě nastavení soft/hard a on tvrdí že to má jedna nějaké extra tvrdé nastavení pro RACE režim a pak že v jiných režimech si to samo vyhodnocuje povrch a styl jízdy a tomu se přizpůsobují tlumiče.... to teda fakt nevím....

Každopádně jízdně to SUV vypadá fakt hodně dobře..... :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 551
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Recenze & testy

Příspěvek od krteczek » 22.1.2018, pon 08:46

o vypínání válců jsem někde četl i v souvislosti s giulií...
Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010
Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005
Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1883
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od mcernoch » 22.1.2018, pon 09:06

Ano má vypínání dvou válců, ale nefunguje to tak, že si je můžeš vypnout sám.
Odstavení je přes vačkovou hřídel.
Alfa Romeo 159 2,4JTD [off → DPFEGRSWIRL]
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

petrAR156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 890
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Recenze & testy

Příspěvek od petrAR156 » 22.1.2018, pon 09:30

Nebude to spíš třech? Tedy jedné řady?
BTW: dekory karbonové pravděpodobně budou. Na volantu určitě.

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1883
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od mcernoch » 22.1.2018, pon 09:52

Jsou to dva (u motoru do V by šli asi těžko tři), elektronika dá povel, posunou se obě vačkové hřídele a dva válce se dostanou mimi vačku.
Tím je zabezpečeno to, že jsou uzavřeny sací a výfukové ventily a přestane se vstřikovat palivo.
Oba válce však běhají s ostatníma.
Alfa Romeo 159 2,4JTD [off → DPFEGRSWIRL]
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4711
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od speedy » 22.1.2018, pon 10:38

Si tak říkám nedostává ten motor (myslim tim samotné železo) tak nějak na prdel? Když ve dvou válcích nehoří směs tak musí stydnout a pak ten blok musí být nervnoměrně ohřátej,nebo?
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 154kw Ti
EX Alfa Romeo 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kw

"Každý automobilový nadšenec alespon jednou vlastnil Alfu Romeo."
Jeremy Clarkson - Top Gear

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7534
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Hampice » 22.1.2018, pon 10:43

No to je samozřejmě úplná blbost... Kdyby byly všechny ventily zavřené, tak ty dva válce ten motor za chvíli zastaví... Musí se naopak oba (myšleno sací i výfukové) otevírat, aby to mělo ci nejmenší odpory... Imho se jen vypne vstřikování.
Ad chlazení: S tím asi prblém nebude, jednak voda v bloku i hlavách cirkuluje a roznáší teplo všude a druhak tenhle režim (V4 :)) se nastavuje pouze při minimálním požadavku na výkon... Což u QV nikdy nebude nějak často a hlavně dlouhodobě.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

petrAR156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 890
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Recenze & testy

Příspěvek od petrAR156 » 22.1.2018, pon 10:50

Tady píšou o třech https://iimediaevents.com/giuliadriving ... lio_OV.pdf
str 5:
"... a cylinder deactivation system enables the Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio to run on three of its six cylinders .."
a tady taky mluví o třech https://www.youtube.com/watch?v=RL-FRXxZ7VM
navíc pokud by všechny ventily zůstaly zavřené motor by pořád překonával komprese a podtlaky (dle fáze, kdy se zavřely), tam pak nevidím úsporu, naopak.

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1883
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od mcernoch » 22.1.2018, pon 11:00

Hampice píše:
22.1.2018, pon 10:43
No to je samozřejmě úplná blbost...
Ano omluvám se , je to blbost, jsou otevřené (viz . video od cca 52 sekundy)
No hold su staré a leta jsou tady a ho...o si pamatuji :smt033
https://www.youtube.com/watch?v=BiFXXmtSFhQ
Alfa Romeo 159 2,4JTD [off → DPFEGRSWIRL]
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2552
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Hořepník
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od hadXR » 22.1.2018, pon 15:03

Hampice píše:
22.1.2018, pon 10:43
No to je samozřejmě úplná blbost... Kdyby byly všechny ventily zavřené, tak ty dva válce ten motor za chvíli zastaví... Musí se naopak oba (myšleno sací i výfukové) otevírat, aby to mělo ci nejmenší odpory... Imho se jen vypne vstřikování.
Ad chlazení: S tím asi prblém nebude, jednak voda v bloku i hlavách cirkuluje a roznáší teplo všude a druhak tenhle režim (V4 :)) se nastavuje pouze při minimálním požadavku na výkon... Což u QV nikdy nebude nějak často a hlavně dlouhodobě.
Toť otázka, když pojedeš 150 po dálnici tak tam ty požadavky na výkon moc velký nejsou. Ale jinak máš pravdu v tom, že chladící kapalina dokáže to teplo "rozdělit" i do těch nepálících válcích.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13588
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Kubas » 22.1.2018, pon 15:23

snad si to ta věc pohlídá.... ostatně třeba u proklínaného start-stop už dneska auta mají nějaké elektrické čerpadlo které zajišťuje chlazení i poté, co se motor vypne.... (Giulia to má taky.... aspoň jsem to někde v diskusi zahlídnul....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Odpovědět

Zpět na „Stelvio“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host