Recenze & testy

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7287
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 21.12.2017, čtv 13:38

To je zase klasika. Auto k testu předají s defektem pneu a prázdným ostřikovačem. :-D
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

petrAR156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 953
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Recenze & testy

Příspěvek od petrAR156 » 21.12.2017, čtv 13:57

Klasika taky je si u Alfy stěžovat na pičoviny typu, že hliník v nevytopeným autě studí a nenavazují léta u dřevěných prvků (a odstíny :shock: ).
To jsou prostě fyzikální vlastnosti neumělohmotných materiálů.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7287
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 21.12.2017, čtv 14:51

On by asi nestudil kdyby to tam nepřekáželo. :D Každopádně je mi jasný, že se na něj zase snesou blesky za to, že si dovolil říct svůj názor. :)
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

petrAR156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 953
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Recenze & testy

Příspěvek od petrAR156 » 21.12.2017, čtv 16:59

Hele já mám Koubka vcelku v oblibě, ale konkrétně "dřevo a hliník" byly strašný plky. Kdyby řekl, že se mu dřevo v interiéru nelíbí tak to beru, ale jeho řeči jak to mají "japonský a německý auta" jsou prostě mimo. Možná Rolls, Bentley, Maybach ... ale to jsme úpně někde jinde.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7287
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 21.12.2017, čtv 17:16

Mě to nepřišlo jako plky, mě to přišlo jako vyjádření názoru, že by to mohlo být lepší. Ale já to tolik nežeru. :D
Co by mě vadilo je přístup prodejce který před předáním auta k testu auto ani nezkontroluje.
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13865
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Kubas » 21.12.2017, čtv 17:49

co jsem s pádly jezdil tak mi při obsluze páček nevadila.... pravda, jsem vysoký a mám dlouhé prsty ;-)
ano, hliník studí když je zima, to už tak s kovem je.... :-)
kdyby byla ta pádla menší tak můžeš kritizovat že ve sportovně zaměřeném autě je potřebuješ vždycky napoprvé nahmátnout, kdyby byla plastová a hřála tak nechci slyšet ty litanie na téma levné plasty.... ale tak řekl svůj názor, o nic nejde....
že tam něco může vrzat to věřím....

ostřikovače a píchlá pneu, klasika.... mě Giulii předali s pneu nafoukanýma na 4 bary.... ale protože to nebylo první auto co jsem v italském autorizáku bral tak jsem to hned zkontroloval a pánové to pak hezky odfoukli na předepsané hodnoty....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Tornado156

Příspěvky: 54
Registrován: 13.2.2010, sob 10:17
Bydliště: Kysucké Nové Mesto

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Tornado156 » 21.12.2017, čtv 18:05

Ešte je jednoducho možne, že dostal jednoducho defekt po ceste. Nevidel som, či mu to svietilo od začiatku ako si prebral auto.
ALFA ROMEO 156 SW 2.4 M-JET 20V

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13865
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Kubas » 21.12.2017, čtv 18:08

z kontextu se zdá že to bylo od začátku protože to je první věc, co o autě říká.... na druhou stranu to by ani neodjel a řekl jim ať do dofouknou, ne? i když Koubek je možná ještě takový old-school který si řekne že to raději za dvě minuty dofoukne sám než aby to s nima řešil....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

petrAR156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 953
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Recenze & testy

Příspěvek od petrAR156 » 21.12.2017, čtv 18:40

Pokud to tester před Koubkem dofoukal a nezmínil se (nebo píchnul cestou), tak defektu si technik všimnout nemusel, prázdný ostřikovač je faul.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9649
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Petr147 » 21.12.2017, čtv 19:06

Dřevo, pádla a vrzání jsou věci, které nebude řešit alfista, ale tady jde o to, že to auta má nalákat kupce, kteří to řešit budou.

On Koubek nesnáší dřevo v autech obecně, tady by to Alfa zachránila relativně vzácným matným provedením, kdyby to tedy navazovalo... Ono to tak nějak sedí k ceně, do levnějších aut to už raději nedávají vůbec a dražší jsou cenově někde jinde - například Volvo V90 a jeho interiér.

To samé pádla... do vyloženě sportovního auta ano, ale SUV? Taková pádla jsou ok v QV modelu, ale tady to bude vyloženě vadit ženám a lidem, kteří si koupí auto s automatem a nechtějí celou dobu řadit manuálně. Osobně jsem měl pádla v několika autech a použil jsem to asi 2x...

Uvidíme v celkové recenzi, tady to byla znovu ukázka toho, jak se Honza Koubek těšil na Alfu a znovu mu to zbytečně kazila spousta věcí...

petrAR156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 953
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Recenze & testy

Příspěvek od petrAR156 » 21.12.2017, čtv 19:29

To Volvo je fakt pěkný.
http://forums.swedespeed.com/showthread ... oal-Carept
Odstíny taky rozdílný (ale to je prostě dřevo), ale ten středový panel mají udělaný zrcadlovým podýhováním. Pěkný a rozumný. Tak jak to má Alfa, aby to navazovalo natupo muselo by to být "z jednoho stromu" a to už je fakt z jiné cenové.

Pádla by měla být v nějakým packu (i s vypnutím asistentů), souhlas dávat to všem není smysluplný.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13865
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Kubas » 21.12.2017, čtv 19:48

Padla jsou v zakladu jen u First Edition, superku vcetne motoru 280ps si muzes objednat bez padel..... Padla jsou opravdu jen pro fandy, prevodovka radi tak dobre ze neni duvod se do toho montovat....

Jinak teda resit ze mi u dreva nenavazuji letokruhy by me fakt nenapadlo :smt100 kazdopadne zitra se na to na Giulii schvalne podivam, i na ty barevne odstiny.... :wink:

Kdo se tesi na Alfu tak by k ni mel pristupovat tak ze ji prozene v zatackach a pokocha se jak hezky vypada..... zacit seznamovani ochytavanim plastu proste neni dobry zpusob :wink: nejdriv se musim nechat nadchnout a pak holt objevit i ty chybky.... kdyz to udelam opacne, tak uz si to pak tolik neuziju.... Uz by to Honzovi konecne nekdo mel vysvetlit.... :wink: nejakou kravinku najdes v kazdem aute, kdyz budes hledat.... ale proc to resit, je to kopie diskuse k jeho testu Giulie....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9649
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Petr147 » 21.12.2017, čtv 20:23

On by se asi rád nadchnul, vlastně se na ty auta těšil, jen když do něčeho sedneš a svítí na tebe dvě kontrolky, palubka vrže při každém položení nohy nebo převezmeš Giulii a máš xenony v nouzáku... nedávno se docela nevybíravě pustil do Kie Stinger, osobně mi to přišlo už docela zaujaté, ale když chce automobilka hrát na prémii, tak s ní musí nekompromisně držet krok... v opačném případě to muže dělat jako Ford, který je prostě dobrý v poměru cena/kvalita/jizdní vlastnosti a jde si svou cestou...

Jarous
Pozorovatel

Příspěvky: 348
Registrován: 18.7.2007, stř 22:14

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Jarous » 21.12.2017, čtv 20:34

Koubek mě jako testér nebaví, je jak uspávač hadů :) , dávám přednost Karpátovi nebo Rasťo Chvalovi.

kenjiro
Pozorovatel

Příspěvky: 294
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Recenze & testy

Příspěvek od kenjiro » 22.12.2017, pát 00:08

Recenzovat se da ruzne. Bud budu hlava otevrena a u ridicsky orientovanych znacek se budu zamerovat spis na jizdni vlastnosti a kraviny typu "hlinik v zime studi, drevo nenavazuje a jsem lempl, neumim pustit blinkr kvuli padlum." si necham pro sebe nebo budu za kazdou cenu hledat nejaky chyby a kritizovat vsechno, co je jinak nez v mych oblibenych nemeckych autech. Ono se staci podivat na Koubkovi recenze jinych aut (zejmena nemeckych) a udelat si nazor o jeho objektivite a ridicsko-novinarskych kvalitach... Takovyhle veci neresil na Stelviu ani expert Frantisek z Autosalonu, ktery mimochodem auto velmi chvalil...

Jinak cekam, ze v recenzi se objevi krom vyse uvedeneho jeste nasledujici:
- ctyrvalec je moc malo, vic by autu slusel sestivalec "protoze kultivovany chod", ale ten uz je moc drahej a silnej
- volant na nulovou zpetnou vazbu
- mam 2 metry a vzadu uz moc prostoru pro kolena nemam
- nejde vypnout ESP, bez ohledu na to, ze neumim driftovat
- cena je prilis sebevedoma, za stejny penize dostanu neco nemeckyho
- infotaiment je nelogicky, meli by to udelat stejne jako BMW
- je to odflaknuty, protoze Italove
Giulia Super 2.0T

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7287
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 22.12.2017, pát 02:07

A už je to tu zas... :D
Někdo si dovolil zmínit, že se mu na tom autě něco nelíbí. Popravte ho. :smt102
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

Venca.P
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 301
Registrován: 30.7.2012, pon 15:47
Bydliště: Pardubice

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Venca.P » 22.12.2017, pát 07:03

Minimálně s tím dřevem má pravdu. Ta přihrádka je třeba tady úplně jiný odstín. Ale dle fotek na Google jsou i auta co vyšly krásně ve stejném odstínů.
Přílohy
alfa-romeo-stelvio-2017-dashboard.jpg
dsc_9793.jpg
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw

kenjiro
Pozorovatel

Příspěvky: 294
Registrován: 3.9.2017, ned 20:03

Re: Recenze & testy

Příspěvek od kenjiro » 22.12.2017, pát 07:37

Harous píše:
22.12.2017, pát 02:07
A už je to tu zas... :D
Někdo si dovolil zmínit, že se mu na tom autě něco nelíbí. Popravte ho. :smt102
Nikdo mu nebere pravo vyjadrit svuj nazor, ale vzhledem k tomu, ze to dela verejne, tak musi pocitat s tim, ze nekdo vyjadri nazor na jeho recenze.. To s nim musim souhlasit jen kvuli tomu, ze vyjadril svuj nazor? :roll:
Giulia Super 2.0T

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 459
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Recenze & testy

Příspěvek od honziss » 22.12.2017, pát 07:56

Myslim ze recenze youtuberu jsou obecne dost precenovane, ja je beru jen jako doplnkovy zdroj informaci, moznost prohlednout si auto v x barvach a x provedenich interieru a 90% rozhodnuti je na zaklade osobni zkusenosti s autem.

Add drevo - aby bylo stejny, tak musi bejt celej interier vyrobenej z jednoho kmene a to se u auta za 1m asi tezko zaplati, takhle se to dela: https://youtu.be/mfJWCA7XGBg
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

petrAR156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 953
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Recenze & testy

Příspěvek od petrAR156 » 22.12.2017, pát 08:39

Harous: znovu, mě nevadí že se mu nelíbí dřevěný interiér alfy, mě vadí ty plky, že v japonských a německých autech by se to nemohlo stát. To prostě v této cenové kategorii není pravda a upozornit na to se mě fakt nějak alfa fanatické nezdá.

To samo hliník, beru že se mu pádla nelíbí (nevyhovují) ale že studí?

W43x
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 284
Registrován: 19.5.2015, úte 11:31

Re: Recenze & testy

Příspěvek od W43x » 22.12.2017, pát 08:48

panove :), hezky se to rozjelo... Vzdy bude nejake ale na Alfu, ktere by cesky novinar nikdy nepouzili u jineho auta jine znacky ;) 100 nazoru 100 chuti. Me by treba vubec nevadilo, ze drevo ma jiny odstin. Bral bych to spis pozitivne, sedim v necem co je z prirody nenormovane EU :) Tak jako tohle neni banan, uz je to moc zahle, stejne jako okurek atd...
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
DPF & EGR & SWIRL OFF by Cendler

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13865
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Kubas » 22.12.2017, pát 08:58

Venca: ta fotka s tím jiným odstínem na krytu před řadičkou se mi nezdá.... seděl jsem ve dvou Giuliích s tímto dřevem a v obou byly odstíny shodné.... beru že se může přihodit odchylka +/- 10%, ale to co je na té fotce se mi fakt nechce věřit že takhle to může v reálném autě vypadat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7287
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Harous » 22.12.2017, pát 09:15

petrAR156 píše:
22.12.2017, pát 08:39
Harous: znovu, mě nevadí že se mu nelíbí dřevěný interiér alfy, mě vadí ty plky, že v japonských a německých autech by se to nemohlo stát. To prostě v této cenové kategorii není pravda a upozornit na to se mě fakt nějak alfa fanatické nezdá.
Ve kterých německých a japonských autech je to v jiným odstínu?
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 459
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Recenze & testy

Příspěvek od honziss » 22.12.2017, pát 09:19

Harous píše:
22.12.2017, pát 09:15
petrAR156 píše:
22.12.2017, pát 08:39
Harous: znovu, mě nevadí že se mu nelíbí dřevěný interiér alfy, mě vadí ty plky, že v japonských a německých autech by se to nemohlo stát. To prostě v této cenové kategorii není pravda a upozornit na to se mě fakt nějak alfa fanatické nezdá.
Ve kterých německých a japonských autech je to v jiným odstínu?
Otazka spis zni, ktera automobilka krom tech luxusnich, AR, Lexusu a Volva jeste opravdove drevo pouziva?
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13865
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Recenze & testy

Příspěvek od Kubas » 22.12.2017, pát 09:32

Petr: tak jsem se schválně na ten Koubkův vlog o Stingeru podíval: http://meziplyn.cz/2017/11/29/vlog-58-a ... roku-1983/ a potěšilo mě, že nad tím frfňá stejně jako na Alfou.... :-D :-D jako dobře, jestli je to interiérový fetišista, budiž.... ale přijde mi to fakt přehnané.... u všeho říká "to je jakoby hliník, to je jakoby kůže" - přitom minimálně ten hliník v té Kii asi pravý bude, ne? prostě k tomu autu má taky despekt již od začátku....

Ta Kia ve které seděl stojí v základu 1,1, srovnatelná 5-er sedan 1,4.... (základ benzín automat) to prostě nejde nezohlednit.... a že bych teda takhle při pohledu na interiér základní 5er padal na zadek, to taky říct nemůžu.... (jasně, neseděl jsem v ní, podle fotek je to jen orientační....)
Přílohy
BMW 5er base.jpg
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Odpovědět

Zpět na „Stelvio“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host