Nenastartuje

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Nenastartuje

Příspěvek od paiu » 22.1.2015, čtv 09:05

zdravim panove. zajimave je že když ne startuje tvařise jak kdy by tam nebyla nafta, dneska rano napřiklad po otocenim kličku točilo šest krat(vžiik-vžik-vžik-vžik-vžik-vžik-start) pak teprve nastartovalo, po zahřati to udela vžik a start. budu muset pravdepodobne jet za matesem , nekoho jineho pobliž ne mam
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Nenastartuje

Příspěvek od HonzaR » 22.1.2015, čtv 11:13

Ano--takhle přesně se projevuje zanesenej spalovací prostor a žhavičky tak zanesený od sazí, že přestávaj plnit funkci--kolik má nafta kterou máš v nádrži ? CČ--60 a víc to teda určitě nebude. :-)

Když natankuješ ten Shell-w-.power -diesel + DÁŠ TAM CASTROL TDA ve větším množství je po problému---pokud to teplý pak chytá, je to natuty tohle--znám dobře, automechanici jen kroutili hlavama, a měnili by a měnili..je na tobě, jestli to chceš mít drahý.
Pokud ž h a v i c í s v í č k a ne d ě l á t o c o m á budeš hledat dost dlouho a bude to drahý, než ti to docvakne.Tohle "natáčení studenýho motoru je přesně projev ,kterej na dílně budou rádi "odstraňovat" s chytrým výrazem ve tváři měněním kdovíčeho je napadne,teda dlouho a rádi výměnou pokus omyl střelbou od pasu "podezřelých náhodně zvolených prvků" soustavy a logicky bez úspěchu.
Diagnosa bude pořád logicky čistá.Jako je teď.

Jde tu o palivo--to , že moderní CR je míň citlivý na palivo než TD neznamená, že variabilita dávky a předvstřiku dokáže uregulovat i nefunkční žhavičky--to už opravdu ne . VYNDEJ JEDNU ŽHAVIČKU A VYFOŤ JÍ...a pak ji klidně zas.anou vrať zpátky.Po jedný nádrži jak píšu bude čistá do růžova vypálená.a následně i plně funkční..
Diesel chytá čistě kompresí--pokud palivo má kvalitu co má mít .A v chladnu na drc-když teda i žhavička plní svou funkci. Pokud bude teplej motor, už žhavičku více méně nebude potřebovat a proto chytne.



Čili:
Už jsi udělal to co píšu?--já vím....zdá se to moc jednoduchý, takže na to palivo, spalovák a žhavičky dojde logicky , až
nebudeš vědět kudy kam..:-)
TO JE NORMÁLNÍ--to podceňování nafty a ježdění na kdoví co, bez ohledu na to co je pro formu napsaný na stojanu-vítej v Čechách na pumpě u nafty opravdu záleží- kde tankuješ--Je to myšleno v dobrým, protože prostě můžeš jezdit k pumpě kam chceš-ale je to o pumpaři, když někdo dolejvá vodu s degradovaným olejem, nic nenaděláš--litry jsou litry , ty co protečou stojanem se plaťěj a starej transformátorovej olej má cetanový číslo víc než mizerný.
"Friťák" ostatně taky...

Bavoraczech
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 121
Registrován: 21.7.2011, čtv 13:10
Bydliště: Vimperk

Re: Nenastartuje

Příspěvek od Bavoraczech » 23.1.2015, pát 19:24

Hehe, tak koukám, že to není neobvyklý "problém" :-D. Občas mi to taky hůř za studena startuje a za tepla už perfektně. Měnil jsem palivový filtr, projížděl jsem to s diagnostikou a i startoval a čerpadlo dává, nevynechává a korekce vstřiků by se daly nazvat "luxusními". Celkově má motor hladký klidný chod a sílu... Tak že by taky žhavičky?
Kolik toho Casrolu? A vyloženě to musí být Shell? Nemůže být Agip, OMV? Za zkoušku moc nedám :-)
2004 Alfa Romeo 166 2.4 JTDm Sportronic - koráb
2000 Fiat Palio Weekend 1.2 FIRE 54 kW - pracant
2004 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon (ex)
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD - nejlepší auto, které jsem kdy měl (ex)
1999 Opel Astra G, 1996 Corsa B TD (ex)

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Nenastartuje

Příspěvek od HonzaR » 23.1.2015, pát 19:44

Čau--hele já jsem se s dieselem před pár lety fakt dost nablbnul.:-).opravdu je potřeba jít na Shell a hodit tam nádrž V-power-diesel + 2-násobnou dávku Castrolu TDA. oproti doporučenýmu množství.==jedna nádrž to vypálí do naprostý čistoty spalováku + svíček.... nic jinýho nešlo tak rychle k cíli.. /měl jsem to vyndavání žhaviček dost nacvičený..,, někdy prostě svíčky ven a CIF a houba na nádobí a bylo...když se nepovedlo a vzal jsem sra.ku někde cestou.u neznámý pumpy, a druhej den to nechtělo chytat. Ale Ten Shell-v-power +TDA =CHYTNE VŽDY na otočení, pokud v tý díře pro svíčku je aspoň něco zašroubovanýho./ VIF tohle nedokáže, to chytání "bez svíček" mu až tolik nejde. Jsou i další možnosti, radikálnější, ale to už není pro veřejný forum --chce to s rozumem, protože můžeš motoru "aditivací" i ublížit.
To "mytí svíček ve dřezu"funguje taky , není to ani moc zdlouhavý, ten V-power -diesel s TDA je ale přece jen pohodlnější..
Kdo mi nevěří, vyšroubujte žhavicí svíčky, vemte je CIFem houbou na nádobí , našroubujte a chytne to na drc..pokud jezdíte na 60CČ, i to by mělo stačit, už by se neměly zas.at a ten spalovák se postupně vypálí..
Ten Shell -v-power + TDA to udělá ale bez práce a umazaných rukou :-)

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Nenastartuje

Příspěvek od paiu » 25.1.2015, ned 15:49

[quote="HonzaR"]Ano--takhle přesně se projevuje zanesenej spalovací prostor a žhavičky tak zanesený od sazí, že přestávaj plnit funkci--kolik má nafta kterou máš v nádrži ? CČ--60 a víc to teda určitě nebude. :-)
ahoj. včera jsem si koupil CASTROL TDA, tet zbejva jenom natankovat a vyskoušet, ale pred tim musim si vymenit palivovej filtr. co znamena CČ-60,a jak to mam zjistit že moje nafta z nadrže obsahuje tyhle hodnoty? nedivte se že se na to vyptavam ja vtom plavu
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Nenastartuje

Příspěvek od HonzaR » 25.1.2015, ned 17:36

Jsem línej tu vysvětlovat teorii nafty. Má dvě hlavní složky--olejovou a petrolejovou, destilační pásmo 150-370stC.
Zimní nafta pro střední teploty má navíc pouze modifikátor krystalizace parafinu pro čerpatelnost, arktická zvýšený podíl petrolejový frakce. /Na tu petrolejovou frakci lítaj letadla -pod obchodním názvem "kerosin"při splnění kvalitativních norem atd. , tak se s ní šetří../
Číslo CČ vyjadřuje schopnost-ochotu chytat samozápalem. Norma stanovuje mizerných 51 CČ a to opravdu není zázrak. Kvalitní nafta pro bezproblematickej zimní provoz má ideálně cca 60 CČ= čili premiová nafta Verva.,Maxx Motion atd.Kde jsou doby zázraku od Aralu CČ 62 a sametovej chod..:-)
Udělej jak jsem psal a máš po starostech.

Norma nafty ČSN EN 590,
Dělení směsné motorové nafty podle použitelnosti v závislosti na klimatických podmínkách a její distribuce:
Letní: třída B, filtrovatelnost 0° C, distribuce: 15.04. - 30.09.
Přechodová: třída D, filtrovatelnost −10 °C, distribuce: 01.10. - 15.11.
Zimní: třída F, filtrovatelnost −20 °C, distribuce: 16.11. - 28.02.
Přechodová: třída D, filtrovatelnost −10° C, distribuce: 01.03. - 14.04.
Arktická: filtrovatelnost −20 °C až −44 °C

Bohužel, dnes je povoleno až 7%biosložky a to je kámen úrazu--a zdroj nekonečných pokusů o
obohacení obsluhy na pumpách.

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Nenastartuje

Příspěvek od paiu » 27.1.2015, úte 17:10

zdravim. dneska filtr vymenen, přidal jsem 4x 25ml Castrol TDA , natankoval jsem doplna (55L) tet zbejva jezdit a laborovat. jak stim autem tetkom mam jezdit? mislim na vysoke otačky třeba štrka 4500ot (ohřata samo sebou 90st.), a nebo tak nejak normalne?
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Nenastartuje

Příspěvek od HonzaR » 27.1.2015, úte 19:41

Je to jedno, prostě to vyjezdi..na tom otáčkovým poli tolik nezáleží, delší jízdy s prohřátým motorem jsou lepší než jen "poskakování nastudeno" po městě po pár kilácích --ale "vypálí "se to tak jako tak..

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Nenastartuje

Příspěvek od paiu » 1.2.2015, ned 10:06

panove nekolik slov k memu problemu, už mam najeto přez 500km s dvojnasobkem přidavkem CASTROL TDA na plnou nadř,včera rano napřiklad v jihlave bylo -6 auto nastartovalo na poprve (udelalo vžik vžik vžik vžik- start)ale dneska rano bylo -4 a moje potvora po prve nestartovalo po druhe dlouhe otočení take ne a na potřetí udelalo vžik vžik vžik vžik - start , dneska pojedu do brna a projedu dalšich 200km a uvidime jak na to bude startovaní, ale mam takovej dojem že u mne bude problem nikde jinde
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Nenastartuje

Příspěvek od HonzaR » 2.2.2015, pon 21:40

Byl by pro tebe problém teď někdy vytočit jednu žhavičku a s rozumným rozlišením jí vyfotit a hodit sem?

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Nenastartuje

Příspěvek od paiu » 3.2.2015, úte 16:58

HonzaR: ahoj. a bych byl upřimní na odšroubovaní žhaviček mam tak trochu strach abych to ne ulomil žhavičku při odšroubovaní, ale skusit to mužu, mel jsem je vymeneni v roce 2011, najeto stim 50000km. tet se chcy zeptat pokud je rele žhavení vadní, ukazuje na palubaku přežhavení?dneska rano na -4 nastartovalo na poprve(vžik vžik vžik vžik vžik vžik-start)
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Nenastartuje

Příspěvek od Zip166JTD » 3.2.2015, úte 17:31

Hele max by mělo ži ži ži ži a start. Osobně bych po demontáži žhavičky dal rovnou novou.Pro jistotu.
Pokud je žhavení nebo některá žhavička ko měla by ti po nastartování začat blikat kontrolka žhavení asi na 15 vteřin.
Pokud si pamatuju říkal si že vše začalo až po rozvodech že ? řešil jsi to už s tím kdo ti ty rozvody dělal?
Možná mu to skočilo o zub a ted to dělá bordel. Minulou zimu to startovalo v poho ne ?
Jinak když já měl 100kw a dával jsem tam nejlevnější naftu od Slovnaftu což je slušný sajrajt tak vždy byly starty na jedničku a to i v -5 a to mi nefungovalo měsíc žhavení a sání zasrané půlcentimetrovou vrstvou sajrajtu. Osobně sem stále za chybu mechanického rázu :něco s rozvody, čidlo teploty,tlak nafty, čidlo vačky, vstřiky, tlaky .....
JJ jak říká honza podstatné jsou točky startéru... Baterka -startér. Otázka je jak rychle za sebou se to ži-ži děje :smt040 . (jak rychle startér točí)
Naposledy upravil(a) Zip166JTD dne 3.2.2015, úte 17:53, celkem upraveno 2 x.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Nenastartuje

Příspěvek od HonzaR » 3.2.2015, úte 17:33

Ta svíčka by se hodila--její stav neomylně vypoví, jestli je proces spalování ve válci efektivní..a jestli už svíčka při startu plní efetivně svojí funkci..pokud bude čistá, musí to při běžný standartní kondici agregátu chytit h n e d ...ne na vžik vžik vžik ale na jeden rychlej drc...To co popisuješ je blbě.Ale zdá se, žeten zvuk popisuješ věrně ..:-)

Ale vede to k další otázce--kolik má tvoje baterka napětí..--přesně----- vezmi multimetr a napiš to sem.Diesel má slušnej požadavek a pokud baterka není v kondici, nenatočíš--nebo blbě, což vžik, vžik, vžik je. Tenhle popisovanej efekt popisuješ dost věrohodně a odpovídá malé razanci starteru při protočení motoru. To nejčastěji odpovídá malé kapacitě baterie a neschopnost dodat ty Ampéry v okamžiku startu.To protočení musí být opravdu razantní--žádný "vžik"vžik" ale jedno razantní otočení klikou,na který nažhavený spalovací prostor okamžitě odpoví zážehem. Takhle mi chytalo bez zaváhání i TD..v -20.
Čili hoď sem prosím napětí baterky, je možné, že má to lepší už za sebou.nebo ta situace taky třeba souvisí s dalším--a to je otázka jak funguje dobíjení a alternátor, čili změř taky dobíjecí napětí při běžícím motoru na přívodu k baterii..

Ty dvě čísla sem prosím napiš
.H

/ čísla napětí baterky při vypnutým motoru a nabíjecí napětí při běhu motoru jsou
naprosto jasná indikace pro základní posouzení stavu kondice baterie i nabíjení../

Doufám že drobný žertík nebereš vážně :-)--bez těch čísel se nehneme....

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Nenastartuje

Příspěvek od paiu » 5.2.2015, čtv 16:28

čau kluci. zase tady otravuji. včera rano při minus 4 stupne dyl točilo vžikalo snad 8-9 krat a start, ale dneska kolem 9hodin (0 stupnu) jsem chtel nastartovat(auto zaparkovano čelem do kopce) auto mrtví, jak kdy by došla nafta, sedl jsem do druheho auta , jel jsem pro kamoše odtahnou auto k mechouše, před tim než jsme je odtahli jsem pro jistotu skoušel jestli nastartuje, tak že nic, odtahli jsme , zaparkovali jsme alfu ČELEM Z KOPCE(KOPEC 40 STUPNOVEJ), zavolal jsem mechouše a řikam pro jistotu ješte jednou skusim nastartovat, a ta moje podvodnice udelala vžik vžik vžik vžik-start, tak že odsuzuji že když auto stoji čelem do kopce nejak se ji ne dostane nafta. ješte jsem zapomnel napsat že před startovanim jsem zmeřil baterku a ta mela 12.8v, mam stovkovou vartu stara 4roky
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenastartuje

Příspěvek od yan.ko » 5.2.2015, čtv 16:37

Kolik jsi mel nafty v nadrzi?
Alfa Romeo Perfection

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Nenastartuje

Příspěvek od paiu » 5.2.2015, čtv 16:42

v pondeli jsem natankoval 10l a najel jsem stim 15km, je tam štvrt nadrže
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Nenastartuje

Příspěvek od Zip166JTD » 5.2.2015, čtv 18:51

Teoreticky by v tom neměl být rozdíl zda stojíš z kopce či ne. Páč máš v nádrži čerpadlo a to by ti mělo natlačit vždy dostatek nafty. Hele tak jinak, zkus před každým startem otočit třeba třikrát klíčkem. At pozhasínají kontrolky a znovu a po třetím otočení a nažhavení nastartuj. Možná stávkuje čerpadlo nebo relé k němu :-k .Jen to párkrát zkus jestli bude rozdíl.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Nenastartuje

Příspěvek od HonzaR » 5.2.2015, čtv 19:23

Vypadá to, že se bez vyndání aspoň jedný tý žhavičky fakt neobejdeme--musí být jasné, že dělaj co maj...
Můžeš jí vykroutit a hodit sem fotku?
/ Aby sis netrhal vlasy až je nakonec přece jen vyndáš .:-)../
Mezitím může proběhnout slušná rozborka zborka a v servise to taky není zadara..
/baterka samozřejmě podle napětí mimo přímé podezření..pod 12,5 v zimě by byl už u vystydlého diesela nejspíš problém ale normálně oběhaná může mít cca 12,6 a stejně natočí na drc..


jinak--sulfatace u baterek je ale občas záludná ..Nezažila ta baterka hluboké vybití -typicky pod 12-až klidně k 10 V i míň = -dlouhé stání v nízké teplotě je nejčastější případ a bez následné revitalizace pomalým postupným nabíjením malým proudem?
Pro oživení takové chuděry na skoro původní kapacitu-je nutné opravdu pozvolné nabíjení --řekněme
radší proudem I=kapacita /50.., klidně I= kapacita /100..a potom bez zpětný inteligence vypínací elektroniky chytré nabíječky přebíjet" natvrdku "proudem I=Kapacita /100 jako bys chtěl nabít zhruba na dvakrát takovou kapacitu.
Pokud třeba po "nahození na kabely" natřískáš takovou vyšťavenou baterku altíkem z hlubokýho vybití, může mít sulfatizované elektrody -pro ty odběry startéru pak už skoro problém..taky jsem to už zažil po dvou poklesech napětí do hlubokýho vybití ve kterým zůstala baterka stát delší dobu byla už následně pro natáčení dieselu mrtvá--právě na vzniklou sulfataci..
Pokud je vcelku nová, to opakovaný nabití malým proudem jí pak do života většinou v pohodě vrátí..
Blbý je, že to napětí na sulfatizovaný bude klidně i 12.7-8 a stejně nedokáže v okamžiku startu dát relativně velké okamžité proudy--máš možnost jí pro sichr nechat někde testnout?To by jí definitivně vyloučilo jako podezřelou--to co jsi zase psal se mi totiž prostě nelíbí--popis odpovídá nedostatečnému proudu na startér..
Jde fakt o ten styl protáčení motoru--to popisovaný hýkání je špatně, pokud je to hned na začátku natáčení motoru..

žádný "fňukání" ale jedno razantní protočení..a motor běží


.. byl by problém natočit těch cca 15vteřin startu ?Jde o ten zvuk a činnost startéru..
Někam to ev.připíchni..

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Nenastartuje

Příspěvek od paiu » 5.2.2015, čtv 20:52

podle mne starter toči do cela rychle , v baterce problem nevidim, dneska když starter točil motor se tvařil jak přechlastanej benzinak když ma mokry svičky a nechyta
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Nenastartuje

Příspěvek od HonzaR » 5.2.2015, čtv 20:58

Když máš plnou nádrž chytne ? Jezdíš jen od půlky dolů nebo většinou s plnou nádrží ..to pro sichr..

Jinak napsal jsi :
..ale jak je trochu mraz tak za studena nenastartuju, jak kdy by tam nafta nebyla, ale za tepla mrcha startuje na brnk. napada vas neco.


A v tomhle případě se právě u diesela zužuje okruh podezřelých na okruh žhavení, baterku.., samotné žhavičky.., razanci starteru...a samozřejmě naftu s CČ 55..

..................

Ale :
Pokud by to bylo třeba výpadkem podávacího čerpadla atd, čidlem kliky --nebylo by to rozhodně závislé na teplotě..-je to pořád vcelku jednoduchej stroj--roztočíš kliku, podávací čerpadlo podá naftu common-railovýmu, to natlačí do vysokotlakého okruhu a dál jen jednotka vstřikovačům dá pokyn "k palbě" dle časování, pokud vyhodnotí stav jako regulerní"rotaci kliky" čili "motor se točí".
Pak podle polohy kliky vstřikovače vstříknou a jedno, jestli opakovaně atd, to už je věc konkrétního způsobu jak se s dávkou zachází....
Nic jinýho záludnýho tam není ..předvstřik, hlavní násobný atd--ale je to pořád jen lepší stříkací dětská pitole na vstupu do válce.

Čili pokud už common railové čerpadlo tlačí naftu, pak už jen jednotka dává pokyn na vstřik --do válce a
žhavičky, druh nafty a odpovídající razance protočení jsou odpovědný za "vzplanutí"..
Pak je celkem už možné jen omezení vstřiku jednotkou -pro např. nefunkční pohybová čidla--jednotka neví, že se motor reálně točí.Nebo čidlo třeba pohybu kliky atd. pokud postupně chcípá.
Ono každé nemusí být 100% OK, někdy dáš nové a vydrží chvíli.., není to běžné, ale v závislosti na výrobci se to stát může..

Binec v nádrži x ucpaný sítko palivového podávacího čerpadla..
Ti kdo občas lili "řepku nebo fritézu " a něčím to omylem zdrcli by mohli vyprávět..Mohlo se stát, že jsi měl opravdu štěstí -třeba na pumpaře--a dole v nádrži máš nějakej usazenej sajrajt...
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 6.2.2015, pát 07:36, celkem upraveno 3 x.

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Nenastartuje

Příspěvek od paiu » 5.2.2015, čtv 21:16

vetšinou mam skoro plnou, minulej tyden jsem pridaval kastrol tda a najel jsem tech 800km, pak se mi rozsvitila kontrolka a musel jsem natankovat, natankoval jsem 10l ,nemel jsem zrovna u sebe hodne prašuli, jinak tankuji vždy do plna. a chytalo to vždy tak jak jsem to popisoval više
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Nenastartuje

Příspěvek od paiu » 9.2.2015, pon 17:06

cau kluci. dneska jsem se stavel u mechanika kterej mi auto spravuje, a potešil mne tim že pravdepodobne odhalil zavadu, na jednou mi ukazal co vymenil, (čidlo klikoveho hřidele) a auto od ti doby startuje bez sebemenšiho problemu, dohodli jsme se že auto si ješte par dnu necha a bude skoušet raní starty
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Nenastartuje

Příspěvek od HonzaR » 9.2.2015, pon 18:40

paiu:
ahoj, dneska jsem si auto vyzvedl od opravaře, stalo tam tyden stim že špatne startuje, domluvili jsme se na tom že bude skoušet startovat vždycky po ranu, což udelal, ale... ta moje potvora vždycky startovala, řekl mi že to napojil na diagnostiku a ne vypsala žadnou chybu, tak že jsme se dohodli stim že budu jezdit až nastane problem, jel bych stim za matesem ale bojim se tí ceny až je vyzvednu, ten problem nastal po vymene rozvodu u matese, nevim jetli je stima (s rozvodama) neco společneho, po tech rozvodech jsem jel na dovolenou 1500km tam, auto mi začalo blbnout, dýl startovalo , jednou sem je musel roztlačit, myslel jsem že to bude naftou, ale omyl, odešlo snimač na klice, (na pulce cesty) mates mi ho vymenil za použitej (800kc), a jak se ochladilo nastal tento problem.

------------------------------------------
paiu:
cau kluci. dneska jsem se stavel u mechanika kterej mi auto spravuje, a potešil mne tim že pravdepodobne odhalil zavadu, na jednou mi ukazal co vymenil, (čidlo klikoveho hřidele) a auto od ti doby startuje bez sebemenšiho problemu, dohodli jsme se že auto si ješte par dnu necha a bude skoušet raní starty

-----------------------------------------

:smt064
Když šetříš na blbým místě, přiděláš si práci, protože myslíš, že závada je tou náhradou z druhý ruky definitivně odstraněna a hledáš pak logicky jinde. Čidlo kliky je notorickej případ tý špatný volby z druhý ruky-- na regulačních a snímacích čidlech se fakt nevyplatí šetřit...jinak pak nevíš, kde začít vyměňovat.., -co má kolik nakrouceno.

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Nenastartuje

Příspěvek od Zip166JTD » 9.2.2015, pon 18:52

Sice jsem překvapen páč čidlo na klice většinou dělá neplechu při zahřátém motoru ale jak říká Honza kdoví kolik má natočeno .... No snad budeš mít klid.....
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

paiu
Nováček

Příspěvky: 237
Registrován: 7.10.2011, pát 10:20
Bydliště: Jihlava

Re: Nenastartuje

Příspěvek od paiu » 10.2.2015, úte 09:11

:smt064
Když šetříš na blbým místě, přiděláš si práci, protože myslíš, že závada je tou náhradou z druhý ruky definitivně odstraněna a hledáš pak logicky jinde. Čidlo kliky je notorickej případ tý špatný volby z druhý ruky-- na regulačních a snímacích čidlech se fakt nevyplatí šetřit...jinak pak nevíš, kde začít vyměňovat.., -co má kolik nakrouceno.
HonzaR: ja jsem to tež ne šetřil v podstate nic, spiše na mne šetřil pan MATES, že mi nechal namontovat starší (sice mne upozornil, novej na sklade nebyl) ale omrdal mne s cenou, tet už vim take že to čidlo (bosch) kostuje necela tisicovka
A.R. 166 2.4 JTD 110 KW po faceliftu manual

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů