Zadírání motorů TS 16V
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Našoupal tam nový šály,tak uvidím,jak dlouho bude jezdit.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Takze budiky nainastalovane, s tim, ze finalni uprava drzaku se bude jeste doladovat.
Nyni mam nejaky data, co mi ukazuji budiky.
Pri nastartovani (studeny motor) tlak 100PSI = 6,895 bar
pri ohratem motoru - teplota oleje kolem 120°C a teplota vody kolem 90°C
tlak 55 - 60 PSI = 3,8 - 4,1 bar
pri ohratem motoru a pri plnem zatizeni plynu mam tlak oleje zase kolem 100PSI = 6,895 bar
Budiky nejsou zadna TOP kvalita (taky za cenu 850Kc vcetne cidla neni co cekat), ale svuj ucel to plni. Nevyhoda je, ze tlak na olej mam v PSI a ne v BARech, ale zatim mi to nijak nevadi.
PS. Pred tydnem, kdy venku bylo cca 5° - 10°C jsem se jel projed s tim, ze jsem slusne slapal na plyn a olej se mi behem chvile ohral na nejakych 140 - 150°C tak jsem zvedavej co uvidim pri venkovnim 25-30°C bez chladice oleje
Nyni mam nejaky data, co mi ukazuji budiky.
Pri nastartovani (studeny motor) tlak 100PSI = 6,895 bar
pri ohratem motoru - teplota oleje kolem 120°C a teplota vody kolem 90°C
tlak 55 - 60 PSI = 3,8 - 4,1 bar
pri ohratem motoru a pri plnem zatizeni plynu mam tlak oleje zase kolem 100PSI = 6,895 bar
Budiky nejsou zadna TOP kvalita (taky za cenu 850Kc vcetne cidla neni co cekat), ale svuj ucel to plni. Nevyhoda je, ze tlak na olej mam v PSI a ne v BARech, ale zatim mi to nijak nevadi.
PS. Pred tydnem, kdy venku bylo cca 5° - 10°C jsem se jel projed s tim, ze jsem slusne slapal na plyn a olej se mi behem chvile ohral na nejakych 140 - 150°C tak jsem zvedavej co uvidim pri venkovnim 25-30°C bez chladice oleje

Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tak si snadno spočítáš, že bez chladiče máš v létě s okolní teplotou 30stC ve stínu
klidně ještě + 10-15 stC na oleji víc a je nemyslitelný aby běžná náplň měla tuhle provozní teplotu
Leda že bys ve vaně měl ricíňák
/což je vtip a ne návod..
/
O tomhle pořád mluvím dokola co se motoru 2.0 TS týká.. a každej ti řekne, že ty čísla
okolo 140-150 stC jsou mimo okruh naprostá pitomost...JENŽE NA BUDÍKU OPRAVDU JSOU a to znamená,že tyhle teploty přežije/a pouze krátkodobě/ třeba olej Miler CFS 10W-60 s viskozitním indexem 205, ale pro provoz je stavěnej na trvalé zatížení 125 max,nebo Motul 20W-60...
podřadnější oleje radši běžnou provozní 110stC a šmitec ..
A podřadná synthetika rozhodně prostě nesnese podle zdravýho rozumu provoz na těhle teplotách../ 140-150stC / --v podstatě vůbec
A to je teplota lázně..jenže kolik je potom na prvním kroužku :-)
Jediný rozumný řešení na 2.0 TS je prostě pořádnej chladič oleje, kterej to udrží na max
125 stC což je optimum i pro racing emulze a přes to přelízat je už blbost..kolik bys měl na okruhu při těhle poměrech v olejový soustavě si netroufám odhadnout..
2.0 TS z výroby není na sportovní provoz vybavená a to slovo "sportovní" je těch 140-150stC
na oleji rozhodně--jak jsi těhle teplot dosáhnul je olejový lázni naprosto šumák..zátěž jako prase..
Teplovodní výměník prostě NESTAČÍ--v tý podobě jaký ho má 2.0 TS a pokud nedáš chladič oleje,
přemýšlel bych o bandě s dodatečnou olejovou lázní pro zvýšení obsahu celkový náplně--ale takhle to určitě myšlený nebylo a provoz s přídavným oil-tankem je na normální silnici
docela sranda...

klidně ještě + 10-15 stC na oleji víc a je nemyslitelný aby běžná náplň měla tuhle provozní teplotu
Leda že bys ve vaně měl ricíňák


O tomhle pořád mluvím dokola co se motoru 2.0 TS týká.. a každej ti řekne, že ty čísla
okolo 140-150 stC jsou mimo okruh naprostá pitomost...JENŽE NA BUDÍKU OPRAVDU JSOU a to znamená,že tyhle teploty přežije/a pouze krátkodobě/ třeba olej Miler CFS 10W-60 s viskozitním indexem 205, ale pro provoz je stavěnej na trvalé zatížení 125 max,nebo Motul 20W-60...
podřadnější oleje radši běžnou provozní 110stC a šmitec ..
A podřadná synthetika rozhodně prostě nesnese podle zdravýho rozumu provoz na těhle teplotách../ 140-150stC / --v podstatě vůbec
A to je teplota lázně..jenže kolik je potom na prvním kroužku :-)
Jediný rozumný řešení na 2.0 TS je prostě pořádnej chladič oleje, kterej to udrží na max
125 stC což je optimum i pro racing emulze a přes to přelízat je už blbost..kolik bys měl na okruhu při těhle poměrech v olejový soustavě si netroufám odhadnout..
2.0 TS z výroby není na sportovní provoz vybavená a to slovo "sportovní" je těch 140-150stC
na oleji rozhodně--jak jsi těhle teplot dosáhnul je olejový lázni naprosto šumák..zátěž jako prase..
Teplovodní výměník prostě NESTAČÍ--v tý podobě jaký ho má 2.0 TS a pokud nedáš chladič oleje,
přemýšlel bych o bandě s dodatečnou olejovou lázní pro zvýšení obsahu celkový náplně--ale takhle to určitě myšlený nebylo a provoz s přídavným oil-tankem je na normální silnici
docela sranda...



Naposledy upravil(a) HonzaR dne 24.3.2011, čtv 07:42, celkem upraveno 3 x.
Re: Zadírání motorů TS 16V
A pořád dokola se dumá, proč se ty 2.0 TS zadíraj....provoz na přehřátý olejový lázni kdoví jakýho kvalitativního druhu je taky DUVOD JAK PRASE.. 
Pozn. --Selenia 10W-40 ve vaně pří týhle teplotě je prostě vtip ..nemá šanci..
Většina lidí prostě ty budíky na 2.0 TS nemá v autě, tak žijou "v klidu" blahé nevědomosti,že výrobce tam šoupnul teplovodní výměník a tak snad ví co dělá a musí to stačit
a nakládaj tomu oleji jak friťáku.. na diskuzi prostě nejdřív musí vidět ty čísla a pak je možný dumat. výsledek je jeden a právě jsi ho objektivně vyřknul../ať nekřičím jen já.. :-) /
2.0TS v serii není vybaven na sportovní provoz..tečka

Pozn. --Selenia 10W-40 ve vaně pří týhle teplotě je prostě vtip ..nemá šanci..
Většina lidí prostě ty budíky na 2.0 TS nemá v autě, tak žijou "v klidu" blahé nevědomosti,že výrobce tam šoupnul teplovodní výměník a tak snad ví co dělá a musí to stačit
a nakládaj tomu oleji jak friťáku.. na diskuzi prostě nejdřív musí vidět ty čísla a pak je možný dumat. výsledek je jeden a právě jsi ho objektivně vyřknul../ať nekřičím jen já.. :-) /
2.0TS v serii není vybaven na sportovní provoz..tečka
Re: Zadírání motorů TS 16V
shrnuto krátce. v jedný větě.................2.0 TS POTŘEBUJE CHLADIČ OLEJE .. 

- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
jj, HonzaR ma pravdu, ale to uz doufam kazdej kdo cetl problematiku o olejich vi.
Ja mam ted pri venkovnich teplotach +/- 15°C a jizde kolem 90-120km/h teplotu oleje v rozmezi 90-120°C (podle budiku).
Pokud se uz v techto teplotach trochu projedu (usek jedu rychlejc do zatacek podradim a na rovince vytocim), tak mi teplota oleje behem chvilky vyleze na tech 140-150°C, coz je opravdu hodne. A to neni to, ze bych pul hodiny jel na maximum vykonu motoru, proste se jenom svezu na par km.
Nedokazu si predstavit, az bude venkovni teplota kolem 25°C a vyssi. To se mi pak nebude chtit jezdit rychle ani za nic, kdyz uvidim jak rychle poroste teplota oleje.
Takze jak pise HonzaR jedina moznost, jak si uzivat sportovni jizdy v TS je jezdit jenom na Selenii 10W60 Racing s tim, ze je potreba externi olejovej chladic.
Jinak je to porad dokola = jak je mozne ze i se selenii se motor zadrel na klice, kdyz tam leju co mam. Kdo nema budik neuveri
PS aspon si ted mohu dovolit obcas se projed i v lete, kdyz si mohu kontrolovat tlak a teplotu oleje
Ja mam ted pri venkovnich teplotach +/- 15°C a jizde kolem 90-120km/h teplotu oleje v rozmezi 90-120°C (podle budiku).
Pokud se uz v techto teplotach trochu projedu (usek jedu rychlejc do zatacek podradim a na rovince vytocim), tak mi teplota oleje behem chvilky vyleze na tech 140-150°C, coz je opravdu hodne. A to neni to, ze bych pul hodiny jel na maximum vykonu motoru, proste se jenom svezu na par km.
Nedokazu si predstavit, az bude venkovni teplota kolem 25°C a vyssi. To se mi pak nebude chtit jezdit rychle ani za nic, kdyz uvidim jak rychle poroste teplota oleje.
Takze jak pise HonzaR jedina moznost, jak si uzivat sportovni jizdy v TS je jezdit jenom na Selenii 10W60 Racing s tim, ze je potreba externi olejovej chladic.
Jinak je to porad dokola = jak je mozne ze i se selenii se motor zadrel na klice, kdyz tam leju co mam. Kdo nema budik neuveri

PS aspon si ted mohu dovolit obcas se projed i v lete, kdyz si mohu kontrolovat tlak a teplotu oleje

Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: Zadírání motorů TS 16V
I docela obyč . chladič spínanej přes termostat teplotu pohlídá do 125stC a hravě --OEM stojí nějakých 1200-2000 tis /a dvě hadice nalisujou v bejvalý traktorový stanici, přejmenovaný na servis zem.strojů.., když nechce člověk vyhodit prachy za sadu rovnou../
...a je to OKAMŽITĚ naprosto jiná situace v olejovým okruhu...pokud je už redukce pod filtrem, stačilo by i vytáhnout smyčku z mědi pájený natvrdo + redukce a 2m certifikovaný tlakový oil-hadice s panceřováním , /pokud se kus mědi válí v garáži /šoupnout to dopředu pod nárazník a spadne teplota dolů RAPIDNĚ, při tom, jakej je měď vodič.. cokoli je lepší než serie..
...a je to OKAMŽITĚ naprosto jiná situace v olejovým okruhu...pokud je už redukce pod filtrem, stačilo by i vytáhnout smyčku z mědi pájený natvrdo + redukce a 2m certifikovaný tlakový oil-hadice s panceřováním , /pokud se kus mědi válí v garáži /šoupnout to dopředu pod nárazník a spadne teplota dolů RAPIDNĚ, při tom, jakej je měď vodič.. cokoli je lepší než serie..
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Ta teplota je zajímavá. To pak ale nechápu dvě věci. Ta první je proč se novější TS nezadírají? mají chladič oleje myslím, že ne. A ta druhá věc je jak ty motory zkoušeli při konstrukci to neměřili teplotu a tlak oleje? Že to navrhli takhle ještě k tomu v Itáliii kde je teplo
))))

Re: Zadírání motorů TS 16V
Který "novější" TS máš na mysli, kterej se NEZADÍRÁ
?
Strategie výroby se dost často nekreje s uživatelovou strategií používání motoru, kterej se rád ochotně vytáčí...ta teplota je objektivní věc...co měli soudruzi z Itálie na mysli netuším,
a celkem je mi to šumák...mě zajímá jen jedno, jestli se to točí a co ohrožuje motor na životě, aby se spokojeně točil dál.. "kde udělali soudruzi z Itálie chybu"-/v úvaze/- nechávám na zralém úsudku hloubavého uživatele./-proč má 3.0 která je se 6kv podstatně teplotně míň pod palbou chladič oleje a dost často to jede v podstatě spíš studený než teplý a 2.0TS ne je podle mě pouze otázkou nákladů, těch 2.0 bylo víc tak tohle "laborování" rozpočtářům asi stálo za to/.těch názorů je plnej internet, mě jde spíš o to, jak tomu rozumně pomoct k optimu...jednoduchou prevencí..při ev. zátěžovým provozu
Jednoduše --provoz s teplotou oleje při zátěži 150stC na běžné třeba 10W-40 /ale i 10W-60 tohle běžně neumožňuje jako provozní teplotu, i když si toho nechá líbit podstatně víc../je neslučitelný se životem motoru. to je smyslem diskuze a Jouda se dostal k výsledku, kterej se doví každej, kdo tam ten teploměr šoupne..
.DEGRADACE OLEJE SE SYNTHETICKOUI SLOŽKOU PŘEKROČENÍM PRACOVNÍHO
ROZSAHU JE NEVRATNÁ , a klika odpoví ev. po svým..součet faktorů, nic víc .
Ten ostřik pístů olejem --jako systém i dodatečného chlazení--- taky dělá svý..to teplo se musí následně někde odevzdat..


Strategie výroby se dost často nekreje s uživatelovou strategií používání motoru, kterej se rád ochotně vytáčí...ta teplota je objektivní věc...co měli soudruzi z Itálie na mysli netuším,
a celkem je mi to šumák...mě zajímá jen jedno, jestli se to točí a co ohrožuje motor na životě, aby se spokojeně točil dál.. "kde udělali soudruzi z Itálie chybu"-/v úvaze/- nechávám na zralém úsudku hloubavého uživatele./-proč má 3.0 která je se 6kv podstatně teplotně míň pod palbou chladič oleje a dost často to jede v podstatě spíš studený než teplý a 2.0TS ne je podle mě pouze otázkou nákladů, těch 2.0 bylo víc tak tohle "laborování" rozpočtářům asi stálo za to/.těch názorů je plnej internet, mě jde spíš o to, jak tomu rozumně pomoct k optimu...jednoduchou prevencí..při ev. zátěžovým provozu
Jednoduše --provoz s teplotou oleje při zátěži 150stC na běžné třeba 10W-40 /ale i 10W-60 tohle běžně neumožňuje jako provozní teplotu, i když si toho nechá líbit podstatně víc../je neslučitelný se životem motoru. to je smyslem diskuze a Jouda se dostal k výsledku, kterej se doví každej, kdo tam ten teploměr šoupne..
.DEGRADACE OLEJE SE SYNTHETICKOUI SLOŽKOU PŘEKROČENÍM PRACOVNÍHO
ROZSAHU JE NEVRATNÁ , a klika odpoví ev. po svým..součet faktorů, nic víc .
Ten ostřik pístů olejem --jako systém i dodatečného chlazení--- taky dělá svý..to teplo se musí následně někde odevzdat..
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
No pokud vím tak TS motory se prodávali ještě celkem nedávno v GT. Neslyšel jsem o žádný zadřený 147 2.0 TS ani GT ani novějších 156? Možná jen tyhle informace nemám ale přijde mi že se zadírají hlavně Alfy do roku 2001? Možná ale jak říkám nevím o nikom kdo by zadřel třeba 147. Je možná že se zadírají i ty nevím
Re: Zadírání motorů TS 16V
Na tom něco bude,možná to bude tím,že 147 s 2,0 T.S. je celkem málo častá motorizace 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Zadírání motorů TS 16V
videl uz niekto aj zadrety 1.4 TS?
- faust54
- Pozorovatel
- Příspěvky: 484
- Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
- Bydliště: Praha, Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Ja, zatim ne, kamarad ma 145 najeto kolem 250tis. a motor OK...
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
- jouda
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.5.2010, pon 07:17
- Bydliště: Blatná (okr. Strakonice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Z ECU pomoci FiatECUScanem neni mozne vycist tlak oleje.
POkud chces cist tlak oleje, musis si dokoupit tlakovy cidlo a budik na mereni tlaku oleje.
nejaky dalsi rady se muzes docist v mem dalsim tematu.
HonzaR se tam hodne a k veci rozepsal, a vi toho opravdu dost o olejich
viz.
Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
POkud chces cist tlak oleje, musis si dokoupit tlakovy cidlo a budik na mereni tlaku oleje.
nejaky dalsi rady se muzes docist v mem dalsim tematu.
HonzaR se tam hodne a k veci rozepsal, a vi toho opravdu dost o olejich
viz.
Přídavné budíky TLAK OLEJE a TEPLOTA OLEJE
Alfa Romeo 156 2.5 V6 140kW AKTUÁLNÍ
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Alfa Romeo GTV 2.0TS LUSSO - GO kliky (zadrena klika) 170 000 PRODÁNO
Alfa Romeo 156 2.0TS Sport Packet III - CRASH 97 000
Re: Zadírání motorů TS 16V
chladenie olejového čerpadla na 1.8 TS? Pod klímou tam kde je olejový filter?
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
níže na fotce je píst z 75ky a 155ky ve 155ce je evidentně nižší píst ('nebo se pletu)
jsem myslel, že ty motory jsou stejné
jsem myslel, že ty motory jsou stejné
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
ten novější píst je trochu "EVO" - je výrazně lehčí
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tzn i jiný ojnice? nebo ten nižší píst má ojniční čep výše?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Zadírání motorů TS 16V
OT: má TS podtlakové hadice, které mají vliv na chod motoru? zrovna je řeší dva kámoši a připadá mi divný, že je tu ještě nikdo neřešil 

- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
podtlak třeba řídí přepínání délky sacího potrubí, pak je i do posilovače brzd.
Re: Zadírání motorů TS 16V
jeden řeší, že mu děravá hadice "odpojuje" válec a druhému lítají samovolně otáčky na volnoběh k 3000
tak jsem si říkal, jestli tam taky nemám podobnou vymoženost 


- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
155 v 2,0 je jen ten motor co je v 156tce nebo je i ten hranatej co vypadá jako z 75ky??Kůrkyn píše:ten novější píst je trochu "EVO" - je výrazně lehčí
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3260
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Oba, ten starší je 8V.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
v 75tce má 2,0 výkon tuším 145 HP a ve 155 s lehčíma pístama má motor jaké parametry?? mluvím o 8v
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti