Zadírání motorů TS 16V
Re: Zadírání motorů TS 16V
a nahradni motor uz mas ? na bazosu nekdo prodava 1,8cku po oprave za 14tis a chce za cely motor 6 tis....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Zadírání motorů TS 16V
Mas PM.rossogtv píše:a nahradni motor uz mas ? na bazosu nekdo prodava 1,8cku po oprave za 14tis a chce za cely motor 6 tis....
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Pánové, otázka za 3 bluďišťáky, tento zvuk je podle mě že to je ko na spodku..... Ale, nemám zkušenost s tím, co přesně dělá variátor? Můžě dělat i takový zvuk?
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: Zadírání motorů TS 16V
Variátor to nie je určite. Na 99% kľuka.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Jsem si to myslel, přesně toto dělá má 1.6 TS. Někdo zkušenost? Bude stačit udělat šály nebo odchází něco více? ( ojnice, pístní čepy atd... )
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: Zadírání motorů TS 16V
Uz by som to.velmi nestartoval inak budes zbierat olej zo zeme...
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Já tipuju na ojnici. To bde chtít přebrousit kliku a srovnat nebo nahradit ojnici, oko bude určitě natažený. Samotný šály nic nevyřeší.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: Zadírání motorů TS 16V
...brousit nemusis, kliku tady mam neposkozenou ( na 1,6 ) + ojnice, cena 800kc. mam i komplet 4 ojnice/ pisty / hlava kdyby bylo treba. je to z bouracky, kde se vepredu ulomil kousek motoroveho bloku ale vnitrnostem nic neni. ...
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Kluci díky, vím že jen šálky nic nevyřeší. Jinak ohledně kliky a ojnic se ozvu, až to rozhodím a zjistím co bude
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tramtadá :-). Klika kupodivu OK, ovalita v pořádku. Rýhy na klice jsou zbytky šály, 2000 smirek pod vodou, tříkrát přejet a je absolutně rovná.
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: Zadírání motorů TS 16V
no nevim, jak ten kompozit uz leze takhle bokem ven, je vetsinou ojnice uz do ovalu....urcite vytahnout, sesroubovat a premerit. Toleruji 0,01mm, coz je pri vuli na klice 0,04 az,az. Posledni co jsem vytahl z 1,8 tak byla do ovalu 0,3mm (!!!!) , nekecam, mam ji tady jako odstrasujici pripad a muzete se na ni kdykoliv prijet podivat. Ojnice na TS jsou, bohuzel, celkem blato, to Bussa maji jinou kvalitu....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Ojnici ani přeměřovat nebudu, půjde samozřejmě jiná už pro pocit :-). To samé píst s pístním čepem,
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: Zadírání motorů TS 16V
Z kteryho valce je ta sala na fotce? Jak vypadaly ostatni?
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
První válec, ostatní ojniční netknutý a hlavní uložení kliky taky absolutně bez poškození. Jo ještě šála na variátoru KO
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
A přeměřil jsi tu kliku mikrometrem? Abys na ní s tou 2000 smirkem neudělal další přebrus a nesložil to s velkou vůlí.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
jojo, zmerena ovalita i průměr. takhle 2000 smirkem a pod vodou bych musel hodně dlouho brousit abych z ni ubral.
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: Zadírání motorů TS 16V
Jak měříte ovalitu kliky? Měříte prostě jen průměr mikrometrem ve dvou kolmých rovinách? Měřit ovalitu kliky jsem viděl zatím jenom na mašině s úchylkoměrem...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
klika je venku a byla na mašině. těch 300 Kč za změření mě fakt nezabije :-)
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: Zadírání motorů TS 16V
píst bych rozhodně nechal ten co tam má bejt..ten určitě nebude špatnej a jiným (s jinou tolerancní skupinou) by sis mohl zadělat na průser..... je to rozmezí pár setin mm a je potom nepříjemný konstatovat, že se to zadřelo ve válci díky malý vůli... takovej případ už tu byl,s bussem kdy se složil motor z toho co vypadalo líp a jaksi se zapomělo na tyhle vůle.. výsledek - rozmazaný písty...
jo a když už to máš venku, sundej stíráky a vyvrtej pod každej alespoň 4 díry pro odvod oleje.. (pokud tam nejsou).. pomůžeš dost případný spotřebě oleje..
jo a když už to máš venku, sundej stíráky a vyvrtej pod každej alespoň 4 díry pro odvod oleje.. (pokud tam nejsou).. pomůžeš dost případný spotřebě oleje..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
o kliku a její ovalitu jsem ani strach neměl. šály se ani neprotocily a nebyly ani plně rozlamane. pravdepodobnost oválné kliky je velmi malá
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
dat jiný píst nemůže být problém, pokud bude std a ne vybrusovy. Co samozřejmě zkontroluju je hmotnost ojnice a pistu. o dírách pod stirakama jsem slyšel, upřímně se trochu bojim vrtat do pistu teda
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: Zadírání motorů TS 16V
dát jinej píst je problém a k...a velkej, když jsou min. 3 skupiny přesnosti jejich průměrů a průměrů válce.. každá po 0,01mm a když se ti potká Cčkovej pístv A vrtání, tak se to ani neohřeje a rozmázneš to.. protože původních cca 0,05mm provozní vůle se ti zmenší na 0,02:. viz tabulka 20V/VT, což je stejný jako TS motor jen s 1 válcem navíc..
vrtání se není důvod bát běžně maj písty 4 otvory, ty lepší dokonce 8... tohle byla cesta vedle pro uspoření pár eurocentů na obráběcí operaci , kteár vevýsledku z celkem dobrýho designu pístu udělala totální šit co se týče olejovýho hospodářství... na youtube jsou videa, všude jsou velmi kladný reference jak vyvrtání pomohlo.... spíš bych se bál toho, že to požere olej, když to složím z5 a díry bych tam neudělal.. pak není od věci si to dát ještě jednou celej agregát že...což byl v minulosti můj případ , když sem si cvičně překroužkoval motor (+GO hlavy) ve stilu a jaksi tam ty díry neudělal.. výsledek =spotřeba oleje stále 1l/800km..
vrtání se není důvod bát běžně maj písty 4 otvory, ty lepší dokonce 8... tohle byla cesta vedle pro uspoření pár eurocentů na obráběcí operaci , kteár vevýsledku z celkem dobrýho designu pístu udělala totální šit co se týče olejovýho hospodářství... na youtube jsou videa, všude jsou velmi kladný reference jak vyvrtání pomohlo.... spíš bych se bál toho, že to požere olej, když to složím z5 a díry bych tam neudělal.. pak není od věci si to dát ještě jednou celej agregát že...což byl v minulosti můj případ , když sem si cvičně překroužkoval motor (+GO hlavy) ve stilu a jaksi tam ty díry neudělal.. výsledek =spotřeba oleje stále 1l/800km..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
aha, tak že bylo tolik rozměrů pistu jsem netušil. aniž by se jednalo o vybrusove. TS jsem nikdy nedělal, ale mraky jiných motoru jsem dělal tak, že se dal jiný píst a nikdy problém. tak samozřejmě až budu mít venku píst mrknu na něj, když bude ok vrátím, pístní čep pro jistotu ale vyměním, aby nebyl ovalnej. v nejhorším případě se dá změřit po vložení pistu do válce jeho vůle, aby se ověřilo ze velikost není jiná
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
tak koukám že písty pod stirakama nemusím navrtavat, jsou tam už origo evidentně
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Nemá někdo prosím Manuál na 1.6 TS kolik má být přesah pístu? Takhle, ten motor co si dávám dohromady 1.6 TS 88KW už někdo dělal, objednal jsem si těsnění pod hlavu dle Eperu a je Plechové s tlouštkou 0,380, což má být. ale těsnění které jsem z motoru sundal, nění kovové, ale to měkké s tloušťkou 1,650 a to je k...a rozdíl.
Takže mají 1,6 TS standartně kovové nebo tyhle měkké? Jde mi o to co tam dát teda, jestli tam někdo dal těsnění o 1,3 mm větší než má být tak to ten motor bude mít dost malou kompresi. Ovšem mám strach tam prdnou to plechové, aby při vyšších otáčkách to neudělalo ratata s ventilama.
Díky za jakoukoliv odpověď a ideál zda máte někdo tabulku jakej přesah pístu na jaké těsnění
Takže mají 1,6 TS standartně kovové nebo tyhle měkké? Jde mi o to co tam dát teda, jestli tam někdo dal těsnění o 1,3 mm větší než má být tak to ten motor bude mít dost malou kompresi. Ovšem mám strach tam prdnou to plechové, aby při vyšších otáčkách to neudělalo ratata s ventilama.
Díky za jakoukoliv odpověď a ideál zda máte někdo tabulku jakej přesah pístu na jaké těsnění
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 23 hostů