VM motori (pokec....)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
VM motori (pokec....)
Agregát 2,5 TD (85 až 92 kW) od italské fabriky VM Motori svého času tahal z průšvihu všechny, kdož neměli pro pohon svých osobních aut k dispozici adekvátní diesel. Kromě voyageru tak jezdil v Alfách Romeo 155 a 164, ve Fordu Scorpio, v Opelu Frontera, v Jeepech Cherokee a Grand Cherokee, v Roveru 800 a v řadě dalších aut. Má takřka náklaďákovou koncepci: rozvod OHV, čtyři samostatné hlavy válců, pohon rozvodů ozubenými koly (vyjma nešťastných ročníků 96 a 97, kde se výrobce snažil snižovat hlučnost motoru montáží řetízku). Přes svojí mechanickou robustnost však za nikterak odolný neplatí, ba naopak s opely a staršími fordy patří do hitparády dieselových průšvihů devadesátých let. Nelze mu však upřít, že celkem jede (ve Voyageru již jen úměrně hmotnosti) a je i pružný. Vždyť k točivému momentu 300 N.m se dieselové čtyřválce dopracovaly vlastně až celkem nedávno, kdežto VM jej mělo již koncem osmdesátých let.
To je také pro tento motor typické, pod plným plynem má příliš velké odpadní teplo a prostě se neuchladí. Pozdější vozy již mají ochrannou funkci elektronicky řízeného čerpadla, které při růstu teploty prostě snižuje výkon. Přesto škody následkem tepelného namáhání či rovnou přehřátí problémům tohoto motoru dominují. Nejčastěji jde o prasklé hlavy válců, vydřené a zdeformované vložky, s průnikem chladicí kapaliny do oleje (po kolapsu hlavy) zase souvisí opotřebené klikové hřídele.
Nebýt přehřívání, nebyl by agregát tak tragický, mechanickému opotřebení jako takovému vzdoruje naopak vzorně. Osobně znám Alfu 164, za níž majitel dokonce občas tahá vlek s auty a na svém voze má dnes najeto půl miliónu km. Pořídil si jí jako zánovní v roce 1993 a sám je prototypem technicky uvědomělého řidiče, svůj vůz dobře zná a dle vlastních slov nikdy nedrží plný plyn déle než minutu. V táhlých stoupáních s plaťákem za zády využívá odpočívadel, kde nechává automobil pár minut ve volnoběžných otáčkách chladit. Ano, je to jistě divné muset v dnešní době dokonalé techniky praktikovat jízdní styl našich dědů, ale je to asi jediný způsob, jak VM uchránit před smrtí horkem.
Kůrkyn:
Na 2.5TD- 27400,-
za 4 sety, které obsahují vložku, píst, kroužky, čep, segrovky (pokud jsou)
1/hoj, mohl by jsi se mi kouknout jestli existují větší pístní kroužky , pokud bych se rozhodl udělat výbrus na vložkách???
2/nebo jestli se dají sehnat jen písty a kroužky na vrtání 94 mm, (tento motor se ale do alf nedával a montoval se ve verzi TDi nebo TD například do UAZu) http://uaz.rustina.cz/
jedná se o typ motorr VM 428 LTM, 4-válcový, 2.776 ccm turbo-diesel(TDI)
bych potřeboval právě písty z 2,8 TD, kde nevím jak je značenej motor
3/nebo jestli se dají sehnat hlavy na VM 428 LTM (tdi)- což bude asi pálka
info
2,5TD
Bore/vrtání) x Stroke(zdvih) [mm] 92 x 94 2499
2,0TD
Bore x Stroke [mm] 88 x 82 (498-1993)
2,4TD
Bore x Stroke [mm] 92 x 90 (957-2391)
2,8TD (UAZ)
Bore x Stroke [mm] 94 x 100 (693-2774) UAZ TDi nebo TD
To je také pro tento motor typické, pod plným plynem má příliš velké odpadní teplo a prostě se neuchladí. Pozdější vozy již mají ochrannou funkci elektronicky řízeného čerpadla, které při růstu teploty prostě snižuje výkon. Přesto škody následkem tepelného namáhání či rovnou přehřátí problémům tohoto motoru dominují. Nejčastěji jde o prasklé hlavy válců, vydřené a zdeformované vložky, s průnikem chladicí kapaliny do oleje (po kolapsu hlavy) zase souvisí opotřebené klikové hřídele.
Nebýt přehřívání, nebyl by agregát tak tragický, mechanickému opotřebení jako takovému vzdoruje naopak vzorně. Osobně znám Alfu 164, za níž majitel dokonce občas tahá vlek s auty a na svém voze má dnes najeto půl miliónu km. Pořídil si jí jako zánovní v roce 1993 a sám je prototypem technicky uvědomělého řidiče, svůj vůz dobře zná a dle vlastních slov nikdy nedrží plný plyn déle než minutu. V táhlých stoupáních s plaťákem za zády využívá odpočívadel, kde nechává automobil pár minut ve volnoběžných otáčkách chladit. Ano, je to jistě divné muset v dnešní době dokonalé techniky praktikovat jízdní styl našich dědů, ale je to asi jediný způsob, jak VM uchránit před smrtí horkem.
Kůrkyn:
Na 2.5TD- 27400,-
za 4 sety, které obsahují vložku, píst, kroužky, čep, segrovky (pokud jsou)
1/hoj, mohl by jsi se mi kouknout jestli existují větší pístní kroužky , pokud bych se rozhodl udělat výbrus na vložkách???
2/nebo jestli se dají sehnat jen písty a kroužky na vrtání 94 mm, (tento motor se ale do alf nedával a montoval se ve verzi TDi nebo TD například do UAZu) http://uaz.rustina.cz/
jedná se o typ motorr VM 428 LTM, 4-válcový, 2.776 ccm turbo-diesel(TDI)
bych potřeboval právě písty z 2,8 TD, kde nevím jak je značenej motor
3/nebo jestli se dají sehnat hlavy na VM 428 LTM (tdi)- což bude asi pálka
info
2,5TD
Bore/vrtání) x Stroke(zdvih) [mm] 92 x 94 2499
2,0TD
Bore x Stroke [mm] 88 x 82 (498-1993)
2,4TD
Bore x Stroke [mm] 92 x 90 (957-2391)
2,8TD (UAZ)
Bore x Stroke [mm] 94 x 100 (693-2774) UAZ TDi nebo TD
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 23.9.2012, ned 20:21, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
To jsem zvědav, co z toho nakonec nakombinuješ:) Ducato na podvozku pětasedmy
Pro 2.4 TD VM81A
pístní kroužky (sada na jeden válec) pouze ve standartu nejlevnější za 634,- (ceníková cena)
ale VM428LTM vůbec není v katalogu, snad by se všechno dalo dohledat podle rozměrů, ael to bysme museli mít výkresy pístu a vložky.
Ale pro vrtání 94 v katalogu stejně není odpovídající vložka.
Budeš muset objednat z Ruska

Pro 2.4 TD VM81A
pístní kroužky (sada na jeden válec) pouze ve standartu nejlevnější za 634,- (ceníková cena)
ale VM428LTM vůbec není v katalogu, snad by se všechno dalo dohledat podle rozměrů, ael to bysme museli mít výkresy pístu a vložky.
Ale pro vrtání 94 v katalogu stejně není odpovídající vložka.
Budeš muset objednat z Ruska

- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
Kůrkyn píše:To jsem zvědav, co z toho nakonec nakombinuješ:) Ducato na podvozku pětasedmy![]()
Pro 2.4 TD VM81A
pístní kroužky (sada na jeden válec) pouze ve standartu nejlevnější za 634,- (ceníková cena)
ale VM428LTM vůbec není v katalogu, snad by se všechno dalo dohledat podle rozměrů, ael to bysme museli mít výkresy pístu a vložky.
Ale pro vrtání 94 v katalogu stejně není odpovídající vložka.
Budeš muset objednat z Ruska
oni ty motory dováželky z itále, ale třeba by pomohlo tohle:
http://uaz.rustina.cz/LITERATURA/VM_MOTORI.pdf
takže jestli jdou sehnat kroužky jen v origo tak je to docela k ničemu a přebrus na vložkách neudělám, pak nezbejvá než sehnat nebo nechat vyrobit větší písty(možná to vyjde i levnejš)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
zdá se mi to nebo alfa 164 2,5TD má redukci na chladič oleje s termostatem???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
Vypadá to, že se Ti to nezdá.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
Auto včera
VM Motori začala dodávat motory pro automobilový trh v roce 1979, kdy trh s ropou ukázaly první náznaky krize, a bylo třeba najít levnější alternativu k tradiční benzínové motory.
Naše silné motory, čisté, přeplňovaný nepřímé vstřikování, brzy se objevily na evropském trhu.První vozidlo musí být vybaveno dieselovým motorem VM byla Alfa Romeo Alfetta.
1982 - Na trati v Nardo (Lecce), a Julie un'Alfetta TD TD, VM vybavený turbodiesel s objemem 2000 cm, se sídlem 7 záznamů svět rychlost na vzdálenost 5/10/25/50 tisíc km a 5 / 10 / 25
TD vybaven 4 válec 2,5 L VM, byla vybrána jako nejspolehlivější auto na světě 24 hodin po zkoušce na francouzském okruhu Montlhery. Le concorrenti erano: Citroen XM D 12, Lancia Thema Turbo DS, Mercedes 300D Turbo e Peugeot 605 SRDT Turbo. Závodníci byli: Citroen XM D 12, Lancia Thema Turbo DS, Mercedes 300D Turbo a Peugeot 605 Turbo SRDT.
- Chrysler Voyager poháněný poslední VM 2.5L 16-ventilový motor, porazil 22 světových rekordů na vzdálenosti a rychlosti, včetně největší vzdálenosti do 24 hodin na jednu nádrž (1724 km).
VM Motori začala dodávat motory pro automobilový trh v roce 1979, kdy trh s ropou ukázaly první náznaky krize, a bylo třeba najít levnější alternativu k tradiční benzínové motory.
Naše silné motory, čisté, přeplňovaný nepřímé vstřikování, brzy se objevily na evropském trhu.První vozidlo musí být vybaveno dieselovým motorem VM byla Alfa Romeo Alfetta.
1982 - Na trati v Nardo (Lecce), a Julie un'Alfetta TD TD, VM vybavený turbodiesel s objemem 2000 cm, se sídlem 7 záznamů svět rychlost na vzdálenost 5/10/25/50 tisíc km a 5 / 10 / 25
TD vybaven 4 válec 2,5 L VM, byla vybrána jako nejspolehlivější auto na světě 24 hodin po zkoušce na francouzském okruhu Montlhery. Le concorrenti erano: Citroen XM D 12, Lancia Thema Turbo DS, Mercedes 300D Turbo e Peugeot 605 SRDT Turbo. Závodníci byli: Citroen XM D 12, Lancia Thema Turbo DS, Mercedes 300D Turbo a Peugeot 605 Turbo SRDT.
- Chrysler Voyager poháněný poslední VM 2.5L 16-ventilový motor, porazil 22 světových rekordů na vzdálenosti a rychlosti, včetně největší vzdálenosti do 24 hodin na jednu nádrž (1724 km).
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
je zde v české republice nejlépe na moravě někdo, kdo se zabýva těmito VM motory? Osobně na to nemám zkušenosti abych se v tom motoru sám rýpal
. Prostě se mí zdá že motor od 3 tisíc už netáhne, ale komprese ve válcích asi bude, když mi motor chytal i při - 17.

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
jihlava 
EDIT
spravíme ten motor na dálku:
začal bych tím, že změřím komprese
EDIT mě taky chytá diesel při -17 a mám slabé komrese
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 117#p94117

EDIT
spravíme ten motor na dálku:
začal bych tím, že změřím komprese

EDIT mě taky chytá diesel při -17 a mám slabé komrese
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 117#p94117
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
takže jsem kapku zjištoval ceny:
výbrus dělat na VM motoru je na nic
takže nové vložky-cca 1500kč/ks
nové kroužky(jsou tři druhy, dle tlouštky) 3500-4500
ojniční ložiska jdou sehnat
hlavní ložiska sehnat nejdou
když to vemu kolem a kolem tak je lepší nechat ten motor poskládat toho páne, kterej jich udělal mraky, kdežto já jen jeden
ale výsledná cenovka se bude blýžit ke 12 000??
výbrus dělat na VM motoru je na nic
takže nové vložky-cca 1500kč/ks
nové kroužky(jsou tři druhy, dle tlouštky) 3500-4500
ojniční ložiska jdou sehnat
hlavní ložiska sehnat nejdou
když to vemu kolem a kolem tak je lepší nechat ten motor poskládat toho páne, kterej jich udělal mraky, kdežto já jen jeden

ale výsledná cenovka se bude blýžit ke 12 000??

Naposledy upravil(a) Milano75 dne 13.7.2010, úte 23:17, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
Závady VM motori
takže tento motor VM motori, je všeobecně haněný motor, abych pravdu řekl nadávají na nej všechni co ho nemají v alfě
tenhle typ motoru se montoval třeba do Chyslera Voyegera, fordu siera, opel frontera, Jeep atd
v alfa 155 je nejsilnější 4 válcová verza- dělaly se3,4,5,6 a dokonce i TDI(přímí vstřik)
tvůj motor na fotce má výkon 125 hp a dá se načipovat na 155koní, což je pak raketa na kolečkách (má řidící jednotku, ale pořád je to překomůrkáč)
jestli budeš kopovat, tak se zeptej jestli měnil rozvodeví řemen, pokud ti řekně, že ano nebo ti řekne, že je tam rozvodový řetěz, tak v obou případech tě tahá za fusekly a auto bych si dobře prohlídl, protože ti nějakou závadu bude zapírat
v alfě 164/155/75/90 alfettě atd jsou rozvody ozubenými koly
takže odpadá výměna rozvodáku
pokud se k motoru chováš slušně, tak není problém, problém je, když jedeš jako to boží hovádku a pak motor nenecháš dostatečně schladit a auha, problém je na světě
největší zápory:
praskají hlavy, ač jsou dělené a vinou špatné následné opravy fouká těsnění pod hlavama- tzn někdo přebrousil jednu hlavu a zbytek ne
správně by se měli všechny hlavy sundat( i při poruše jedné) a všechny přebrousit najednou i s bočním vedením a následně dát celokov těsnění pod hlavu(zrovna se na to chystám)
vadné těsnění poznáš na startu studeného motoru, kdy nenaskočí na všechny válce a bíle hullí(hádá se) navíc je kolem těsnění všude olej, tzn, prosakování oleje pod těsněním značí KO těsnění a křivou hlavu
dále u alfy 164 prý dost odcházelo turbo- dá se nacpat z čehokoliv jiného třeba z A6 s naklápěcíma lopatkama jako mám já
dnes bych si před koupí změřil komprese, pokud jsou kolem 30 bar, motor bych nebral- je už vyhonění, ale na druhou stranu repase vyjde jako rozvody u 2,4JTDM
, pokud si to uděláš sám
takže, další otázky??
takže tento motor VM motori, je všeobecně haněný motor, abych pravdu řekl nadávají na nej všechni co ho nemají v alfě

tenhle typ motoru se montoval třeba do Chyslera Voyegera, fordu siera, opel frontera, Jeep atd
v alfa 155 je nejsilnější 4 válcová verza- dělaly se3,4,5,6 a dokonce i TDI(přímí vstřik)
tvůj motor na fotce má výkon 125 hp a dá se načipovat na 155koní, což je pak raketa na kolečkách (má řidící jednotku, ale pořád je to překomůrkáč)
jestli budeš kopovat, tak se zeptej jestli měnil rozvodeví řemen, pokud ti řekně, že ano nebo ti řekne, že je tam rozvodový řetěz, tak v obou případech tě tahá za fusekly a auto bych si dobře prohlídl, protože ti nějakou závadu bude zapírat
v alfě 164/155/75/90 alfettě atd jsou rozvody ozubenými koly


pokud se k motoru chováš slušně, tak není problém, problém je, když jedeš jako to boží hovádku a pak motor nenecháš dostatečně schladit a auha, problém je na světě
největší zápory:
praskají hlavy, ač jsou dělené a vinou špatné následné opravy fouká těsnění pod hlavama- tzn někdo přebrousil jednu hlavu a zbytek ne
správně by se měli všechny hlavy sundat( i při poruše jedné) a všechny přebrousit najednou i s bočním vedením a následně dát celokov těsnění pod hlavu(zrovna se na to chystám)
vadné těsnění poznáš na startu studeného motoru, kdy nenaskočí na všechny válce a bíle hullí(hádá se) navíc je kolem těsnění všude olej, tzn, prosakování oleje pod těsněním značí KO těsnění a křivou hlavu
dále u alfy 164 prý dost odcházelo turbo- dá se nacpat z čehokoliv jiného třeba z A6 s naklápěcíma lopatkama jako mám já

dnes bych si před koupí změřil komprese, pokud jsou kolem 30 bar, motor bych nebral- je už vyhonění, ale na druhou stranu repase vyjde jako rozvody u 2,4JTDM

takže, další otázky??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori
dík,otázky už nemám,ale začínám se trochu bát problému.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
změřil bych komprese a pokud budou kolem 34bar tak je to ok 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori
ak by vas to zaujimalo tak tu jeden zolik dava nahradne diely alebo cely vmmotor 2.5td
http://www.autobazar.eu/hu/vm-motor-id5 ... s%3Disch:1
http://www.autobazar.eu/hu/vm-motor-id5 ... s%3Disch:1
Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat
Fiat Tempra 1.6i.e cat
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
díky za typ, bohužel do mé 75ky nepasuje blok
ale je to ten 125Hp a jak tak koukám tak je i lepší a hlavně větší turbo než u 117Hp
kdybys narazil na 3,1 TD z JEEp tak dej 100% vědět
ale je to ten 125Hp a jak tak koukám tak je i lepší a hlavně větší turbo než u 117Hp
kdybys narazil na 3,1 TD z JEEp tak dej 100% vědět

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori
Skusim pohladat a ak na nejaky narazim hned ti ho tu dam 

Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat
Fiat Tempra 1.6i.e cat
Re: VM motori
Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat
Fiat Tempra 1.6i.e cat
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
tak tohle je docela dost dobrá koupě, ale cena motoru se pohybuje od 20 do 30 tis a zbytek auta je mi na nicHavlo166 píše:pozri toto http://www.autobazar.eu/sk/jeep-grand-c ... 80559.html

kdybch ted měl v TP zapsanou 3,1td tak bych asi uvažoval jinak, ale pokud to neprojde origo do TP tak od toho upustím a asi ve finále přejdu na benzín

LOL on prodáva i jen motor- sem mu napsal


Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori


Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat
Fiat Tempra 1.6i.e cat
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori
Zdravím, před 3 roky jsem ze 164 koupil motor (za směšných 500 Kč), 3 roky se válel venku (přikrytý) a teď jsem se rozhodl ho vzkřísit. Ale problém, než se vytáhl z auta, tak makal, ale teď jenom točí, kouří, ale nechytne. Je to mechanika čerpadlo, 85kW, takže logicky, když připojím ventilek na čerpadle, napumpuju naftu, nažhavím, a roztočím, tak by měl chytnout, když předtím makal...Ne?! Nebo co musím ještě udělat pro studený start? Zkoušel jsem i zatáhnout za páčku pod ovládací pákou na čerpadle,taky žádnej výsledek. Motor ani nezabublá, nepoškočí, prostě nic, jenom pokuřuje...Tak co teď???
Re: VM motori
Vstřiky jsem ještě taky odvzdušnil,nafta tam musí jít. Přece když to kouří, tak nejsem daleko od finále neeee?
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
jednoduchá odpověd :
proto že jsi správně motor nezakonzervoval, budeš muset vyndat písty a rozhýbat pístní kroužky, jsou totiž zaoxidované, budeš si je must poznačit fixou tzn odělat přes všechny čáru aby si je vrátil tak jak byly (ovalita válce)
bude tě to stát těsnění pod hlavou
pro potvrzení mích slov, změř komprese
proto že jsi správně motor nezakonzervoval, budeš muset vyndat písty a rozhýbat pístní kroužky, jsou totiž zaoxidované, budeš si je must poznačit fixou tzn odělat přes všechny čáru aby si je vrátil tak jak byly (ovalita válce)
bude tě to stát těsnění pod hlavou
pro potvrzení mích slov, změř komprese
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori
Jaaaj,to je přešně to, co jsem si asi tak myslel...Tak do toho se mi dvakrát nechce
Takže tam ten motor může dál ležet
Jestli ho někdo chcete,tak nabídněte cenu... 



- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori
kolik má najeto??? cenná je pro mě akorát kklika
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori
Má něco přes 200 000 km...Ne, asi ho neprodám, až bude čas, tak ho rozdělám, ale teď bych to akorát rozdělal a zase by se to tam válelo rozdělaný!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti