grafy z brzdy

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 1.5.2008, čtv 11:10

Raddik píše:sarkan: dejme tomu, že podle tebe mám bez chipu 120 kw a někdo s chipem taky 120 kw. ale co ten rozdíl skoro 150 kg v můj neprospěch? ?? :D
Já se asi trochu zastanu Sarkana, nedá se to takhle jednoduše počítat. Když pominu lidský faktor, tak může rozhodovat hromada dalších věcí, ztráty výkonu ve starším motoru, v opotřebovaném převodovém ústrojí, v horších ložiscích nejen na kolech, ale třeba i řemenicích, altíku, klimě, čerpadle atd. můžou být obrovské.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 1.5.2008, čtv 11:52

To mas urcite pravdu, ale potom prave nejde rict, ze chipnutim se zvedne vykon na x kw. Zvlast prave u vydychanych motoru...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 1.5.2008, čtv 12:14

Harous píše: potom prave nejde rict, ze chipnutim se zvedne vykon na x kw. Zvlast prave u vydychanych motoru...
Vždyť o tom tu mluvím. Bez brzdy nevíš, na čem jseš. U Radka jsme to změřili, má tam 136kW a 440N.m. O značné potenci motoru pak vypovídá tabulka ze šprintu.

A vsadím boty, že kdyby sis to rozdal na sprintu se mnou (třeba bych jel v Richieho Alfé) tak bys mi moh jenom koukat na zadek (auta...) :smt019
Ono na cizí se lépe dupe...

Nic proti Richiemu, to v žádném případě, ale co já mél možnost s ním jet, tak jezdí hodně pod otáčky a možná nemá to srdce tomu urvat a řadit až nahoře. Proto taky na sprintu nějak extra nebodoval.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 1.5.2008, čtv 12:42

sarkan píše:A vsadím boty, že kdyby sis to rozdal na sprintu se mnou (třeba bych jel v Richieho Alfé) tak bys mi moh jenom koukat na zadek (auta...) :smt019
Sice nevim jestli to bylo na me nebo na Raddika, ale koukam, ze sebevedomi Ti rozhodne nechybi... :-D Ale to by si pak taky mohl jit domu bosky... :twisted:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 1.5.2008, čtv 13:28

sarkan: ok, věřím že vám to jede. ale u mého doposud jediného přímého srovnání s autem chipovaným tebou jsme jeli skoro navlas stejně rychle. a to i přes můj hmotnostní handicap. Richie start ani řazení neprochrápal.

takže moje dojmy? díky chiptuningu od tebe mu z auta padá o 5 kilo sazí na kilometr víc a jede mu to uplně stejně. a ještě za to zaplatil :D
Alfetta GTV L

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 1.5.2008, čtv 13:37

Raddik píše:
takže moje dojmy? díky chiptuningu od tebe mu z auta padá o 5 kilo sazí na kilometr víc a jede mu to uplně stejně. a ještě za to zaplatil :D

A TO SE VYPLATI! :smt023

...a pokud objednate chiptuning hned tak k tomu dostanete jeste 5 litru nafty zdarma! (budete ji potrebovat)
Prvnih 5 zajemcu jako darek obdrzi i Megaluxotronic, nas jedinecny vysavac, aby se manzelka doma nenudila dokud prohanite svoji Alfu.
volejte hned! ...44428882224

:D
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 1.5.2008, čtv 13:47

Zase na obranu chipu musím říci, že 147 se stejným motorem jako mám já jela po čipu o dost lépe. Odzkoušeno. Ujel mi, i přes to, že jsem měl v autě dva motory :)

A není to tím, že by můj jel nějak špatně. S Rebbym jsme si na srazu vyzkoušeli, jak nám to jede a jeli jsme naprosto stejně. Takže by musel mít Rebby stejnou jebku jako já a to by byla moc velká náhoda:)
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 1.5.2008, čtv 22:26

Raddik píše:sarkan:

díky chiptuningu od tebe mu z auta padá o 5 kilo sazí na kilometr víc a jede mu to uplně stejně. :D
Stejně jako jelo? To asi ne,že.. Protože jenom to je relevantní srovnání, že jo?!

No každopádně teď vidím, že záměr pochlubit Radkovu Alfu se nějak otočil proti mně. Proto tedy uzavřime tuto debatu tím, že kdo bude chtít objektivní parametry, rád s ním zajedu na brzdu a taky ME, ať se tady nehádáme bez konkrétních podkladú. Pokud je někdo názoru, že úprava softvéru je k ničemu, plně ho akceptuju a nikoho do takové úpravy nepřemlouvám, ani nenutím.

A na závěr přeji všem Alfám co nejvíce úspěchú na sprintech a závodech.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 1.5.2008, čtv 22:50

No nevěřil jsem člověku z Bitpoweru, že nevěřícího Čecha nepřesvědčí ani grafy z brzdy před a po chiptuningu. Jak vidím je to tak. Bohužel. Já musím ocenit Sarkanův přístup k věci. Fakta z grafů jsou neoddiskutovatelná. Kdo chiptuning nechce, nikdo ho nenutí. Proč ale píšete do tématu grafy z brzdy ?? To snad patří do chiptung ano-ne .
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.5.2008, pát 00:26

Kde konkretne vzal treba Richie hodnotu 122kW? Pochybuju, ze by si to cislo sam vymyslel. Nerekl mu teda nekdo, ze to ma po chipu 122kW?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 2.5.2008, pát 08:24

RV,sarkan: ale já nemluvil od grafu z brzdy,ale Richieho Alfě, která má mít podle úpravce (sarkana) 122kw. a řekl jsem že jede uplně stejně jako moje, což je pravda.

vzhledem k tomu že sarkan na letišti nebyl mě jen zaráží, že něco plácá o tom že Richie neumí řadit aby obhájil fakt, že auto po jeho úpravě prostě moc nefrčí, zato hulí jako Zetor. prostě v tomhle konkrétním případě mám pocit, že šlo o vyhozené peníze a divím se, že sarkan chipuje takhle staré a olítané motory. natož bez účtenky, záruky a odbrždění. nepřijde mi to seriózní.
Alfetta GTV L

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 2.5.2008, pát 09:25

Raddik, Harous: Každej se zeptá kolik bude auto mít po úpravě koní atd. Sarkan mu řekne orientační hodnotu, je jenom na majiteli auta, jestli tu hodnotu používá. Já třeba říkám, mám chipnuto a mělo by to mít cca. tolik a tolik, bez brzdy nic netvrdím. Richieho auto třeba nejede, nemusí to být třeba kvůli chipu, ale jel jsem v autech od Sarkana, který podle mýho názoru jedou hodně dobře. Věř tomu,že než jsem chipoval, mapoval jsem trh a Sarkan mi přišel i bez papírů a monstr reklamy jako nejlepší pro moji Alfu. Někdy o tom můžem hodit řeč na srazu, tady nemá cenu o tom vést debaty co nikam nevedou.

I tak podle mýho debata o Richieho Alfě patří jinam. :-D
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 2.5.2008, pát 09:44

Já myslím, že tady teď rozjíždíme zbytečný flame, ale stejně se zapojím :D

Podle mě je na každém zákazníkovi, jestli chce na brzdu jít, nebo ne. A stejně tak na něm je, jestli si nechá udělat motor s tři sta tisíci kilometry. Je ale pravda, že Sarkan mohl s Richiem minimálně ta rizika probrat. Vzhledem k tomu, že se neví, jaký byl výkon před čipem, těžko lze odhadovat, jaký je výkon po čipu. Pokud ale budeme předpokládat, že se vycházelo z toho, že Richieho alfa má 100kW, tak reálné zvýšení je těch 20%, takže kolem 120kW by tam mít mohl. Pokud ale Richie měl na tom motoru sotva 90kW, tak se výkon zvýšil o 20% a o 16kW, což je 106kW. Pocitově je ale nárůst výkonu stejný a skutečnost se projeví až při porovnání s někým jiným.

Tím se Sarkana nezastávám, jen popisuju, jak mohla uvedená situace vzniknout. A jestli Richie za něco vyhodil peníze, tak bohužel spíš za špatný kus alfy než za čip.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 2.5.2008, pát 10:01

ok, už nebudu prudit :D
Alfetta GTV L

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18538
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 2.5.2008, pát 10:05

Pánové já teda čumím jak zbytečná debata se tady vede :) Nevím, možná mi něco uniklo, ale opravdu se tady bavíme o názoru na chiptuning na základě sprintu mezi dvěma starými Alfami??? Jak psal Kleofáš, ten sprint je ovlivněný miliónem faktorů (tuším ještě nikdo nezmínil pneumatiky), takže jeho vypovídající hodnota se dle mého limitně blíží nule.... Vsadím boty (jako jeden z mnoha), že moje olítané Stilo by i s chipem ve sprintu prohrálo s autem bez chipu, které má najeto méně km.... Navíc u každého auta se hodně podepíše, jak s tím člověk jezdí (ostatně jsme se o tom bavili při diskusi o Bravu 1.4 16V). Já osobně bych si auto nikdy nechipnul, ale rozhodně ne na základě toho, že Raddik to Richiemu nandal někde na letišti :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 2.5.2008, pát 10:20

ale o těch různých faktorech já vím. mě šlo jen o to, že jsem si (v souvislosti s tím sprintem nějakého člověka na předchozí straně) vzpomněl, jak jsme z legrace s Richiem jeli sprint. a auta jela úplně stejně - čemuž jsem se podivil, když nemám chipnuto. to je celé, nechápu proč to budí takové vášně. asi je to tím, že se ozývají lidi co za sebou chiptuning mají, no ne? :D
Alfetta GTV L

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Sprint 1/4 míle

Příspěvek od Radek156 » 13.5.2008, úte 22:13

Já bych dal sraz , s měřenýma sprintama na dvou drahách semafor na startu a v cíli stop-kamera. A můžeme porovnat svoje alfíny a dát řeč o čiptuningu nebo očemkoliv... Ten můj čas 15,84 s. si myslím že může být i lepší , byl tam dost hrubej asfalt takže to dost hrabalo i s lehkým plynem na 1-2 rychl.st.....Dá se to zajet pod 15s , pod 14s už jen s 4x4 :-) samozdřejmě že záleží i na pneumatikách.Měl jsem klasiku 205/55/R16 a.vs.s :drivers: alfaromeo1
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Sprint 1/4 míle

Příspěvek od Radek156 » 13.5.2008, úte 22:24

Tady můžete porovnat i silnější benzíny... jak jim to jezdilo na 400 m
http://pneuteam.ic.cz/alfa156/sprint400m2008.gif alfaromeo1
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 13.5.2008, úte 23:30

Vzpominam na autoskolu, kdy mi rikal instruktor: "Rovne umi jezdit i cvicena opice"... Tolik muj nazor na sprinty... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Sprint 1/4 míle

Příspěvek od Kleofáš » 14.5.2008, stř 01:01

Radek156 píše:Já bych dal sraz , s měřenýma sprintama na dvou drahách semafor na startu a v cíli stop-kamera. A můžeme porovnat svoje alfíny a dát řeč o čiptuningu nebo očemkoliv... Ten můj čas 15,84 s. si myslím že může být i lepší , byl tam dost hrubej asfalt takže to dost hrabalo i s lehkým plynem na 1-2 rychl.st.....Dá se to zajet pod 15s , pod 14s už jen s 4x4 :-) samozdřejmě že záleží i na pneumatikách.Měl jsem klasiku 205/55/R16 a.vs.s :drivers: alfaromeo1
Nechci ti kazit iluze, ale desítky koní ti na čtvrtmíli přidají maximálně pár desetin, rozhodně ne vteřiny. Klidně se vsadím, že pod 15s se v sérii nedostaneš, s čipem možná horko těžko a o pár setin. Jen pro porovnání: Bravo HGT 2,0 20V + čip, leštěné sání, otevřený výfuk, vykuchaný interiér, výkon cca 170k zajede těsně pod 15 a váží o 300kg míň než 2,4 JTD. 147GTA se mi podařilo stlačit na 13,9, ale to bylo spíš díky příznivému větru, jinak 14,2 reálně. A stejně je každé měření jiné, protože každé letiště má nějaký sklon, pokaždé nějak fouká. Pokud někdo chce měřit čtvrtmíli objektivně, tak ať si objede 10 letišť, na každém jede 2x v každém směru a výsledky zprůměruje. Pak by se dalo mluvit o reálném údaji.

A porovnání na sprintu je na nic, řidičovo (ne)umění, udělá klidně 2 vteřiny. Jediné objektivní porovnání nárůstu je prostě brzda před/brzda po.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Sprint 1/4 míle

Příspěvek od Radek156 » 14.5.2008, stř 09:06

Kleofáš píše:
Radek156 píše:Já bych dal sraz , s měřenýma sprintama na dvou drahách semafor na startu a v cíli stop-kamera. A můžeme porovnat svoje alfíny a dát řeč o čiptuningu nebo očemkoliv... Ten můj čas 15,84 s. si myslím že může být i lepší , byl tam dost hrubej asfalt takže to dost hrabalo i s lehkým plynem na 1-2 rychl.st.....Dá se to zajet pod 15s , pod 14s už jen s 4x4 :-) samozdřejmě že záleží i na pneumatikách.Měl jsem klasiku 205/55/R16 a.vs.s :drivers: alfaromeo1
Nechci ti kazit iluze, ale desítky koní ti na čtvrtmíli přidají maximálně pár desetin, rozhodně ne vteřiny. Klidně se vsadím, že pod 15s se v sérii nedostaneš, s čipem možná horko těžko a o pár setin. Jen pro porovnání: Bravo HGT 2,0 20V + čip, leštěné sání, otevřený výfuk, vykuchaný interiér, výkon cca 170k zajede těsně pod 15 a váží o 300kg míň než 2,4 JTD. 147GTA se mi podařilo stlačit na 13,9, ale to bylo spíš díky příznivému větru, jinak 14,2 reálně. A stejně je každé měření jiné, protože každé letiště má nějaký sklon, pokaždé nějak fouká. Pokud někdo chce měřit čtvrtmíli objektivně, tak ať si objede 10 letišť, na každém jede 2x v každém směru a výsledky zprůměruje. Pak by se dalo mluvit o reálném údaji.

A porovnání na sprintu je na nic, řidičovo (ne)umění, udělá klidně 2 vteřiny. Jediné objektivní porovnání nárůstu je prostě brzda před/brzda po.
Ano souhlasím s tebou , každý sprint je jiný , ale myslím si že opd 15s se dostat je možné i s 2,4 JTD , a že řidič udělá i 2 vteřiny to s tebou taky souhlasím. Já jsem ten sraz se sprintama myslel jako pohodovej a zábavnej, to je mi jasný že skutečný výkon zjistíš na brzdě , proto jsem na ní byl ! ::s29::
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 14.5.2008, stř 10:05

Sériová 2,4 JTD Unijet, tedy maximálně 150k? Že bych porušil svoji zásadu a vsadil se? :D Podle mě nemá s patnácti vteřinami šanci.
Ty máš těch 15,86 naměřených před čipem nebo po?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Příspěvek od Radek156 » 14.5.2008, stř 10:31

Kleofáš píše:Sériová 2,4 JTD Unijet, tedy maximálně 150k? Že bych porušil svoji zásadu a vsadil se? :D Podle mě nemá s patnácti vteřinami šanci.
Ty máš těch 15,86 naměřených před čipem nebo po?
Moje sériová 2,4 JTD má v papírech 110 KW tedy 150 HP a kroutící moment 305 NM , ale na brzdě bylo naměřeno v základu 121,5 KW tedy 165 HP a kroutící moment 353 NM. Těch 15,84 je po úpravě softwaru , a pod 15s si myslím, že by to mohlo být reálné...bezchybný start a máš vteřinu hned ušetřenou :smt023
Naposledy upravil(a) Radek156 dne 14.5.2008, stř 10:34, celkem upraveno 1 x.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 14.5.2008, stř 10:32

kdybyste to raději proháněli v zatáčkách..
Alfetta GTV L

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 14.5.2008, stř 11:32

Raddik píše:kdybyste to raději proháněli v zatáčkách..
To se navzájem nevylučuje, ne? V úterý už mám domluvenej okruh :D
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 18 hostů