2.4 JTD

Odpovědět
Pepajz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 45
Registrován: 9.6.2013, ned 19:17
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Pepajz » 10.11.2013, ned 18:06

Ahoj lidi, koukám po 166 po FL a mám dotaz. Mám nabídku na 2005 kde je 110kW ( super stav a upřednostnuju ji )a ještě jsem koukal na Matesovu 136kW. Jakej je lepší na údržbu? Nebo je to úplně jedno? Díky
"You're not a true petrolhead until you have owned at least one Alfa Romeo"

Alfa Romeo 166 3,0 24V V6

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3416
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Ladis » 10.11.2013, ned 18:36

U staršího 10V předejdeš prasklinkám mezi ventily, což se u 20V a 16V ukazuje jako častá závada. Dále mně asi napadá turbo (20V), u kterého se řešilo, že je problém ho repasovat. Dvouhmota bude taky u staršího provedení levnější. Za sebe bych šel do 10V, když Ti nebude stačit je možnost ho nechat čipnout :D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9546
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Petr147 » 10.11.2013, ned 18:37

jo turbo na 20V (alespon u nás) repasovat nejde

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 850
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Erik166 » 11.11.2013, pon 00:14

U nas repasovat ide. Tiez sa priklanam k nazoru 10v. Jedina vec ktora tam kazi dojem je retiazka na oil cerpadle. Vymena a odstranenie vyvazovaku to vyriesi. Inak vdacny motor.
Alfa Romeo 156sw 2.5 V6 24v
Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 166 2.4JTD
ex.Alfa Romeo 156 2.4JTD

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9546
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Petr147 » 11.11.2013, pon 00:18

Jde i v polsku, ale výrobce nedodává náhradní díly, takže to bude z neorigo dílů (potvrdilo mi to asi 6 firem)

Pepajz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 45
Registrován: 9.6.2013, ned 19:17
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Pepajz » 11.11.2013, pon 12:30

Super, díky za info :smt041 tak je to vyřešený a počkám si na ni.
"You're not a true petrolhead until you have owned at least one Alfa Romeo"

Alfa Romeo 166 3,0 24V V6

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Rac3r » 12.12.2013, čtv 12:22

Trochu to tady oživím a předem se omlouvám za dlouhej příspěvek ve stylu HonzaR :oops: :-D Teď k věci, Před cca měsícem jsem koupil 156ku 2.4 jtd 103 kw najeto dle tacho kolem 170 tis. ... :smt044 Měl jsem to ve dvou servisech a nezvládli to odstranit :???: Čistili váhu, měnili filtr, rozvody, řemeny, hadice ok, prostě tak nějak všechno co mě napadlo... Když jedu např. na 3ku do dlouhýho kopce a mám tam dejme tomu 1500 otáček tak to bez cukání začne zrychlovat ale pomalu, kolem těch 2 tisíc jde cítit že to trošku i zatáhne ale určitě né jako 2.4 :( a pak se to chová jako atmosféra, když přidám plyn, otáčky sice stoupají ale podobně jako u atmosférickýho motoru a jak přidám hodně, tak mě po čase blikne kontrolka motoru a auto přestane úplně táhnout (super při předjíždění) a vzpamtuje se po chvilce ale pořád to jede stejně špatně, když mě to v servisu vraceli, říkali že sem tam to hodí vysoký tlak turba a ptal jse mě jestli tam není čip, ale o tom nevím, myslím že to čipem není, prostě když tomu naložím, jednotka to hodí do nouzáku. Diagnostika (Examiner) jinak žádnou chybu neukazovala. Čekám až mě dojdou kabely k diagnostice a pak udělám log za jízdy.
Ještě jednou sorry za takovou slohovku, ale kdyby někdo měl nějakou radu, budu moc rád, už mě to auto hrozně sere, navíc když mě skoro ujede kámoš v O1 1.9 TDi 66 kw, co k tomu dodat... :smt102 :cry:

vidím že zde nejsem sám s tímhle problémem:
Jendys píše:Zdravím, mám problém chlapy. Potřebuju poradit, nebo lépe řečeno odhadnout,kde by mohl být problém. Před cca 14 dni jsem koupil alfu 156 2,4 jtd 110kw , vše ok. Na voze je nové turbo. Závada která se projevuje je následující: auto normálně jede řekněme tak pocitově tak max. do dva 2,5 tisíce otáček. Pak motor nejde do otáček, respektive strašně špatně-doprovázení syčením a na volnoběch a pokud přidám plyn na 3000 ot./ min tak dojde ke zvuku jak kdyby se chtěl řemen při otáčkách smejknout z kladky když pouštím plyn zpátky na volnoběch.Při odpojeném turbu motor běží normálně.Hadice kontrolovány. Diagnostika obecně hlásí vysoký tlak turba. Motor poté do vyšších otáček nemám výkon. Čím nižší rychlostní stupen, tím hůře jde motor nad popsané otáčky, nesjpíš to dle mě "omezuje" řídící jednotka,ale čert ví.Opakuji na voze je nové turbo včetně obtokového ventilu. Jsem z toho na větev..Setkal se někdo s podobným problémem? Budu vděčný za každý poznatek.

Jendys
Pomalu už začínám vidět tohoto smajlíka a.vs.s obráceně a to je zlý... :-k :-D
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4654
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od speedy » 12.12.2013, čtv 14:55

asi klasický případ v podobě nefunkčního naklápění lopatek turbodmychadla, motor ve vyšších točkách neplní jak má a padá to nouzáku
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 154kw Ti
EX Alfa Romeo 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kw

"Každý automobilový nadšenec alespon jednou vlastnil Alfu Romeo."
Jeremy Clarkson - Top Gear

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 850
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Erik166 » 12.12.2013, čtv 14:57

Jendys ma pravdepodobne zle nastavenu regulaciu na turbe - regulacia tym padom naklapa lopatky neskor, alebo regulacia ktoru ma na turbe novu je na iny tlak turba - RJ si stym ocividne nerozumie a turbo tlaci zbytocne moc az kym to nepada do nudzaku. :supz:

Rac3r u teba to typujem na variabilitu na turbe, bolo by dobre turbo demontovat rozlusknut a variabilitu vycisitit a rozbehat. to je podla mna uplny zaklad a az potom spekulovat co dalsie menit. :smt023
Alfa Romeo 156sw 2.5 V6 24v
Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 166 2.4JTD
ex.Alfa Romeo 156 2.4JTD

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Rac3r » 12.12.2013, čtv 15:03

Dík za rady kluci :smt023 Teď v takové zimě nemám kde se v tom hrabat, takže to budu muset stejně dát do servisu, otázka je, co po nich mám chtít ? :-k :D Nevím jestli rovnou řešit repasovaný turbo ( popřípadě děkuji za postřehy odkud ho sehnat ) nebo jen nechat vyčistit a doufat že to skutečně udělají... Každopádně jste mě asoň nasměrovali co s tím :drivers: :)
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 850
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Erik166 » 12.12.2013, čtv 15:15

hlavne to daj spravit niekomu kto vie co robi a neodrbe ta. alfaromeo1
Alfa Romeo 156sw 2.5 V6 24v
Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 166 2.4JTD
ex.Alfa Romeo 156 2.4JTD

Zip166JTD
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1579
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Zip166JTD » 23.12.2013, pon 09:24

Rac3r čistili váhu vzduchu ?! To bych je nakopal za tový žvást. Už jsem to dělal u několika aut (z požadavku majitele) a z 80% je to spíš placeboefekt. Chce to napíchnout na diag a mrknout na váhu za provozu. Jak bude vykazovat blbosti tak do koše s ní ! Jinak též bych se přiklonil k regulaci turba a prověřil všechny elemnty co turbo ovádají. Např čidlo tlaku v sání ..........
166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
166 JTD-M 129KW

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 850
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Erik166 » 23.12.2013, pon 20:41

Prispejem aj ja jednym poznatkom ohladom vahy vzduchu. mali sme doma 159 1.9jtd ktora bola hlucha jak poleno. majitel si myslel ze je K.O. spojka ale ta fachala bez problemov. prvy odhad bol vaha vzduchu. ecuscan neukazal ziadnu chybu a vsetky live hodnoty ohladom vahy vzduchu boli presne tak jak maju byt. schvalne som skusil vahu odpojit ci na to diag zareaguje a zareagovala. jazda z odpojenou vahou - auto islo jak drak. po zapojeni zas bez vykonu. kupila sa vaha nova a auto jazdi jak ohen. :smt023

Takze nie vzdy sa da spolahnut na hodnoty z diagnostiky. alfaromeo1
Alfa Romeo 156sw 2.5 V6 24v
Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 166 2.4JTD
ex.Alfa Romeo 156 2.4JTD

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Rac3r » 24.12.2013, úte 01:13

Zip166JTD: Jo, prej ji vyčistili a že by bylo dobrý do budoucna novou ale že neukazuje ještě nějak moc kraviny, já nevím :smt102 nechci měnit 10 věcí a jít cestou pokus / omyl :oops: do tohto vlákna jsem dal log z Fiat ECU scan 3.6 http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=300" onclick="window.open(this.href);return false; já se v té diagnostice a v dieselech obecně moc nevyznám, do teď jsem měl jen benzín takže teprve sbírám info ale už teď vím, že jsem měl radši u toho benzínu zůstat... :smt089 :-D
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Rac3r » 24.12.2013, úte 01:17

Erik166: tak to je dobře že jste to vyřešili :smt023 ale můj problém tipuju že nebude ve váze, nevím, nebo je možný že i kvůli váze vzduchu to háže chybu vysoký tlak turba ( P0235 ) ?
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Erik166
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 850
Registrován: 28.7.2012, sob 17:46
Bydliště: Piešťany SVK

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Erik166 » 24.12.2013, úte 16:00

pokial mas 100kw tak vysoky tlak ti robi variabilita na turbe. klasika turbo von, rozobrat a vycistit. uz som tak robil 3 alfy :smt023
Alfa Romeo 156sw 2.5 V6 24v
Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 166 2.4JTD
ex.Alfa Romeo 156 2.4JTD

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Rac3r » 24.12.2013, úte 18:17

Právě že mám 103 kw a tam už turbo řídí jednotka, ale turbo ven mě asi stejně nemine, nevím čím jiným by to mohlo být *varim varim
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3416
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Ladis » 24.12.2013, úte 18:51

Tak to je úplně jedno co to řídí, pokud jsou lopatky regulace zatuhlé, tak s nimi nehne ani smrt.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Rac3r » 24.12.2013, úte 19:55

Jo, to je pravda, dnes jsem s tím jel a zase... Kopeček, tak jsem víc přidal a po chvilce blik červená kontrolka motoru, ztráta výkonu a když to napíchnu tak tam bude zase zaznamenaný vysoký plnící tlak turba :smt013 Takže nějakým způsobem bude muset turbo ven a pak se uvidí, v lednu to jde do servisu no... ale nevím jestli to dát do toho kde mě na to upozornili, že je tam vysoký plnící tlak ale že to bude asi chipem [-o< nebo do toho kde mě řekli že to auto jede docela normálně... *plesk
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3416
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Ladis » 24.12.2013, úte 20:52

Turbu to jenom prospěje, když půjde ven a necháš ho vyčistit. Až bude venku hned se pozná v jakém je to stavu. I kdyby před Tebou nechal exmajitel udělat prasočip, tak pochybuju, že by si to nechal, kdyby to padalo furt do nouzáku. A to Ti dělalo už když jsi ji koupil?
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Rac3r » 25.12.2013, stř 01:08

Jo to určitě prospěje :smt023 Na prasočip :13: to právě nevypadá, auto vůbec nekouří ani když tomu naložím, jen prostě tlačí turbo extrémní tlaky, když přidám víc plynu :???: Když jsem to koupil (nechci zde házet nic na mates-auto ) tak už cestou domů jsem si všiml že rafička teploty vody šla na 120° C a to byl ten moment kdy jsem s tím autem měl skončit... =; Pak jsem nakonec zjistil že teplota motoru je normál, jen ukazuje špatně budík ( budík mě dal zdarma Mates ) ale ono to nebylo budíkem ( to by nebyla Alfa aby to bylo tak jednoduchý...) ale někde že asi kostří kabel k budíkům mě vysvětloval v servisu, že je to na sundání palubky a že to nemám řešit :smt033 Tak první týden to do nouzáku nepadalo, ale to jsem jezdil taky hodně zlehka protože jsem na to auto nebyl zvyklej, teď mám najeto cca 8 tisíc km... Sere mě to auto... [-o< :-D Už jsem ale rozhodlej, půjde to do servisu s tím, že jim vysvětlím to na co jsem zatím přišel tady s vaší pomocí já, nebo bych mohl mít taky vyměněnýho půl auta... Otázka je kam to mám do servisu dát, to je fakt problém jako :13: najít někoho normálního a šikovnýho v okolí ( sorry jsem se nějak nechal unést a rozepsal jsem se :D )
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Lubbina
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 405
Registrován: 25.3.2013, pon 17:30
Bydliště: J.Hradec

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Lubbina » 25.12.2013, stř 13:06

Než to budeš kuchat,tak si vyzkoušej jestli ta regulace na turbu chodí.Jde to umačknout i rukou.Měl jsem ten samej problém,odborníci ze servisu,mi taky řekli turbo ven,neposlechl jsem a vyměnil ten ovládací solenoid.Od tý doby mám pokoj.Než něco začnete kuchat,vyzkoušejte prvně ty jednodušší věci.
AR 156 SW,2,4 MJet

Zip166JTD
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1579
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Zip166JTD » 26.12.2013, čtv 00:00

Ten log . Nastav si reálné množství vzduch a teoretické množství vzduchu a mělo by se pohybovat cca reálné množství kolem teoretického . Jo a neměř tolik paramerů naráz. Zbytečně to jaksi brzdí měření nebo tak nějak.
No vahou to asi nebude ale sem tam dokáže taky potápit. A jak jsem už psal páč je to 1O3KW tak prolézt celí ten sistém ovládání turba. Pro začátek bych vzal tu hadičku co vede s turba a usty když vytvoříš podtlak tak uvidíš jestli naklápění funguje. Když tak pokud to naklápění bude chodit málo ,můžeš mu pomoct šrubovákem ho rozhýbat někdy to pomáhá.
A jak píše Lubbina . Může blbnout ten elektromagnetický ventil co turbo ovládá nebo ty hadicky k turbu někdy styří a pak praskaj.
166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
166 JTD-M 129KW

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Rac3r » 28.12.2013, sob 15:52

Tak jsem si dneska konečně našel chvilku a mrknul jsem na to podle vašich rad, ovládání turba jsem zkoušel zmáčknout šroubovákem tu tyčinku co ovládá lopaty :) a prvně to nešlo vůbec a pak jsem to prostříknul WDčkem a rozhýbal šroubovákem a teď to chodí asi tak 1,5 cm ale nejde to zrovna lehce ale je tam podle mě nějaká pružina nebo tak něco :-k Byl jsem to projet a zdálo se mě že to jede líp ale taky to mohlo být placebo :smt044 Schválně jsem tomu dávál pořád plnej skoro :smt077 :drivers: abych věděl co se bude dít, červená kontrolka motoru na mě ale zase zasvítila :oops: ale i tak se mě zdá že to jede o něco líp, až budu mít víc času, udělám pořádnej log za jízdy v jednom udělám tlak turba a otevření ventilu, pak váhu atd.
710811-0002.jpg
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Elfman
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4
Registrován: 15.1.2013, úte 18:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4 JTD

Příspěvek od Elfman » 18.1.2014, sob 21:17

Když mám setrvák venku, jak poznám jestli je dobrej nebo špatnej. (2.4JTD 100kw)

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti