Rady při koupi

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7698
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Hampice » 20.8.2015, čtv 19:00

Jestli je to v Praze či okolí, rád se na to kouknu, ale spíš z vlastní zvědavosti. Už je to mnoho let, co jsem 33 měl a úplně si nepamatuju, co kde hořelo. Kam sáhnout pro rady už bych taky nevěděl.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Ježura
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Ježura » 20.8.2015, čtv 19:44

Hampi: Teď už je kousek za Prahou. V neděli okolo polední se na Sprinta jedem podívat, obrat od mechu, umejt, vyluxovat atd., tak by ses moh přidat, jestli máš čas. Klidně tě vezmem autem, akorát to teda asi bude akce na půl odpoledne, takže pokud se tam pak nechceš brutálně nudit nebo jít dva kiláky na autobus, tak bude lepší dojet po vlastní ose.

Jinak už aspoň vím, co je to zač - QV 1.7 ie, rok výroby '88...
Naposledy upravil(a) Ježura dne 21.8.2015, pát 11:46, celkem upraveno 1 x.
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3580
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Rady při koupi

Příspěvek od crashta » 20.8.2015, čtv 19:59

nejak mi to nejde dohromady. QV bylo 1,5 a ie urcite není QV. Někdo se musel splést při psani technicaku... Vidim ale dle vikipedie to mozny je. Je pravda, ze tak to bylo u 33 (1,7 QV byla karburatorova). Zajimaly by me parametry vacek u sprint QV ie (vi někdo?)
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Crashtovic veselé vánoce 14.12.2018

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3580
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Rady při koupi

Příspěvek od crashta » 20.8.2015, čtv 20:01

ma to tedy karburátory??
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Crashtovic veselé vánoce 14.12.2018

Ježura
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Ježura » 20.8.2015, čtv 20:23

No, s tím QV to píšou i jinde než na wiki, tak fakt nevím... Každopádně i.e. má vstříky a o 13 koní nižší výkon než karburátorová verze toho samýho motoru. Zavedli to kvůli emisním omezením na některejch evropskejch trzích. Euro 1 - ono je to je vlastně ekologický auto :D
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)

Tonio
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1066
Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Tonio » 20.8.2015, čtv 21:04

1987-1989 se dělal Sprint 1.7QV (motor 30550), 114 koní, dva Webery. Pro US byla verze 1.7i cat se vstřikováním Bosch LE-Jetronic, výkon 105k.
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 670 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Mercedes-Benz B-Klasse

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3580
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Rady při koupi

Příspěvek od crashta » 20.8.2015, čtv 23:55

mal sem 33 1,7i (ne ie) byla to QV pro CH. Dva 40 idf webery. Jak je to ie, tak to není QV (mysleno TT)

edit prohledam starej CH technicak, co tam je za motor (bylo to tam oznaceno jako prave 33 1,7i, bylo to QV, webery, vacky, alt...).
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Crashtovic veselé vánoce 14.12.2018

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7698
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Hampice » 21.8.2015, pát 08:13

Je v tom hroznej bordel. Pokud je to "i", neměl by tam být carb. Stejně tak obecně u Italů znamená označení "ie" dvouventilovej motor (8V, 12V), ale někdo tu už psal, že má 907 16V s označením ie...
Toho Sprinta asi bude nejsnazší dešifrovat podle nějakých charakteristických prvků. Co tam bylo? Červenej koberec, barva, kola, maska?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Ježura
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Ježura » 21.8.2015, pát 08:25

Je to poslední "facelift", takže stříbrný scudetto a bez barevnejch proužků okolo a plastů po stranách. Interiér je takovej béžovej/tvídovej... Jinak na tom QV netrvám, techničák jsem neviděl a prý v něm stojí 1.7 i.e., takže jistý je akorát to vstřikování - pokud tam teda není motor z jinýho provedení...

První fotky ještě z předchozího stanoviště jsou tady - a takhle na velkým formátu to začíná vypadat na masivní vyvařování.
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)

Jindra
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 399
Registrován: 20.9.2007, čtv 19:27
Bydliště: Most

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Jindra » 21.8.2015, pát 18:38

Ježura-Blahopřeju, to auto musíte zachránit. Vyvařoval sem dva sprinty a oproti 33 bylo to daleko lepší co se týká rozsahu koroze. Lemy kolem blatníků se dají koupit a pokud nejsou rezlé ty nosníky pod motorem je to OK. Sprinty trochu znám a troufám si tvrdit, že od roku 85 byly všechny se vstřikováním. Na WIKY se vys.... píše tam kdejakej "odborník" je to k ničemu.
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0

Ježura
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Ježura » 21.8.2015, pát 19:45

Jindra: Díky, takovej je plán! Akorát ani jeden z nás není mechanik, klempíř ani nic podobnýho, takže to bude asi docela náročný... Jestli Sprinty znáš a dva jsi dokonce vyvařoval, tak se asi psychicky připrav, že tě budu průběžně bombardovat idiotskejma dotazama :)
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)

Jindra
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 399
Registrován: 20.9.2007, čtv 19:27
Bydliště: Most

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Jindra » 21.8.2015, pát 20:30

Co budu vědět rád poradím, ale určitě sou tady větší mistři než já a poradí
taky.
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4070
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady při koupi

Příspěvek od zde. » 23.8.2015, ned 17:06

Obrázek

Spettacolo Sportivo Assen - včera
33

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4070
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady při koupi

Příspěvek od zde. » 24.8.2015, pon 15:16

Jak dopadla vcerejsi obhlidka? :smt055
33

Ježura
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Ježura » 24.8.2015, pon 16:50

Mno... Po umytí to zase pomalu začíná vypadat jako auto :-D Až na lehce ťuklej pravej přední blatník je to snad bez mechanickýho poškození, nejdou zavírat dveře řidiče, otvírat dveře spolujezdce a kapota nedrží zavřená :-D Co se týče rzi, pravej práh a kus podlahy KO, kostra toho ťuklýho blatníku taky vypadá dost neslavně plus jsem prostrčil šroubovák různě pod čelním sklem, okolo blatníků atd. Okolí víčka nádže je naštěstí jak nový, toho jsem se bál dost. Ohledně nosníků motoru, o kterých tu psal Jindra, si nejsem úplně jistej - pokud je to to, co si myslím, tak jsou v pohodě, ale neviděl jsem schéma podvozku (máte někdo k dispozici?), abych je byl schopnej přesně identifikovat jen když si pod to lehnu na dvorku.

Udělal jsem nějaký fotky včetně kritickejch míst, večer to sem zkusím nalinkovat... Jinak Wiki nakonec podle všeho nelže - vzadu je zelenej čtyřlístek a v techničáku 1.7 i.e. :)

EDIT: Tady je link na fotky...

http://s1227.photobucket.com/user/Jezura/library/Sprint

Ještě jsem zapomněl dodat, že oboje dveře jsou vzadu maličko níž než příslušný prolisy. Prověšení?

Každopádně teď je potřeba, aby se na to podíval klempíř, kterej bude vědět kam se podívat a kam šáhnout. Nějaký tipy?
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)

Jindra
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 399
Registrován: 20.9.2007, čtv 19:27
Bydliště: Most

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Jindra » 24.8.2015, pon 21:09

Je pěknej, koroze na známých místech. Kapota nedrží protože málokdo ví, že táhlo kterým se otvírá se musí při zavření zatlačit zpět k oknu. Jinak takhle je rezlý každej sprint, mám osobní zkušenost, nejvíc práce dá oprava torpeda pod předním oknem. Jinak celkem rovné plochy a klempíř kterej má už něco za sebou by si měl poradit. Co ten motor? Ten si nefotil? Je to originál? Stříkačka? Já tohle provedeni sháním, ale je jich skutečně málo. Dosud vím u nás v Čechách o 4 kusech.
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0

Ježura
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Ježura » 24.8.2015, pon 21:29

Tyjo, motor jsem nenafotil a ani jsem se v něm moc nevrtal, blbec... Příště! Z toho, co je pod kapotou, si pamatuju akorát hrst psích granulí a solidní nálož zeminy :-D

Jinak na těch fotkách to není skoro vidět, ale prakticky každá spára v exteriéru je totálně zanesená mechem. Snažil jsem se to vyšťourat, ale někam se prostě nedostanu. Je nějaká šance to z toho dostat, než ty příslušný partie (gumy okolo oken, žlábky na odvod vody, všechny mřížky atd.) rozložit na prvočinitele?

Jinak zjišťuju, bych vážně potřeboval nákresy de facto celýho auta, motoru, zavěšení atd., abych se v tom začal aspoň trochu orientovat, protože moje znalosti a zkušenosti se v tomhle směru ani vzdáleně neblížej ambicím na záchranu toho auta :???:
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3580
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Rady při koupi

Příspěvek od crashta » 24.8.2015, pon 22:34

Nedavno sem odmechovaval 33, na hodne staci rejzak, ale ten se pravda vsade nedostane. Lepsi je ale razebrat a vyčistit vse zvlast. Me* mech narost během dvou let na snehu.
Tak stejne to budes rozebirat na prvočinitele, pokud chces renovovat...
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Crashtovic veselé vánoce 14.12.2018

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1182
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Rady při koupi

Příspěvek od rossogtv » 25.8.2015, úte 18:18

nechci byt pessimista, ale pokud nemas jakekoliv zkusenosti s renovaci, spise bych Sprinta uskladnil na suchem miste na dalsich 10-20let. To co je videt na projektu GTV od Lubbina vypada mnohem jednoduseji nez je a navic je Lubbina senior starej mazak se vsim vsudy.
Ten Sprint je tezce zkorodovanej, byt tak vypadaji vsechny. Jen vyvarovani te vyjde minimalne na 50-60tis. pokud najdes nekoho daleko od Prahy. Uz rozebirani musi provest profik, protoze plasty jsou stare + krehke a na Sprinta ( na rozdil od 105tek ) se dily shaneji opravdu velmi obtizne.
Na prvotni renovaci je Sprint zcela nevhodny kandidat, to bych, pokud to myslis vazne, zacal s necim jednodussim, napr. Alfa 75 2.0 TS nebo 116 GTV. Zdaleka ne tak chycene GTV6 vyslo znameho na vice jak 200 tis., nervy nepocitaje.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4070
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady při koupi

Příspěvek od zde. » 25.8.2015, úte 19:59

Kazdopadne renovace i takhle shnileho kusu smysl ma, protoze takhle shnile jsou vsechny a pokud nahodou ne, stoji randal. Jen je treba opravdu pocitat s rozsahem praci jako ma Lubbina, nic mensiho nema cenu resit. Myslim, ze pokud by ses do toho pustil a ptal se na foru na kazdou blbost, tak to zvladnes rozebrat tak, aby to slo dat opet dohromady. Aspon by tu bylo zajimave vlakno.

Nebudes nahodou v patek nebo sobotu u auta? Asi pojedu kolem :)
33

Ježura
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Ježura » 25.8.2015, úte 21:52

rossogtv: Tak mně je jasný, že to nebude žádná sranda a že to bude stát ranec peněz. Taky si nedělám iluze, že to dám(e) dohromady sám/sami. Spíš to vidím tak, že se to dá někomu, kdo to umí, a radši se zaplatí za poctivě odvedenou práci s dobrým výsledkem, než to vlastnoručně poslat do pekel. A jestli se teď sháněj díly blbě, nechci si ani představovat, jak se budou shánět za 10 - 20 let. Navíc to auto není moje a moje ani nebude. Já se v tom angažuju více méně proto, abych to auto pomoh dostat do nějakýho normálního stavu, fakticky jako ten, kdo má aspoň rámcovou představu, co to může obnášet, a kdo může řadu věcí zprostředkovat (viz moje komunikace tady) - tak do toho jdu po hlavě, protože můžu :wink:

zde.: Já určitě ne a majitel nevím, můžu se poptat :)

Jinak koukal jsem na to Lubbiny GTV, to je masakr. Ale když jsem viděl ten práh na Sprintu, celkem rychle mi došlo, že to bude přesně takováhle stavba od píky, jen s tím rozdílem, že podstatnou část auta nebude potřeba shánět po kouskách. V tomhle smyslu tedy žádný překvapení.

A k tomu nadhození 75/GTV 116 - tyhle auta zbožňuju a děsně rád bych si něco takovýho doma postavil, jenže na to zatím nejsou fondy, zázemí ani know how. První se snad postupně objeví a to poslední je potřeba odmakat, a tak se ptám - nemá někdo zájem o pár rukou navíc? Rád se přiučím *varim varim
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)

Jindra
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 399
Registrován: 20.9.2007, čtv 19:27
Bydliště: Most

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Jindra » 26.8.2015, stř 11:02

Díly na Sprinty se už začaly objevovat, on to je teprve "mladý" veterán, takže moc toho nebylo ale u dodavatelů kde jsem v minulosti nakupoval už něco je. Např.tady:http://www.my-alfa.com/de/ersatzteile/a ... int-1.html
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2838
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: Rady při koupi

Příspěvek od vonkreuz » 19.9.2015, sob 11:02

Neví někdo něco o této vsetínské 33 1.4?
http://auto.bazos.cz/inzerat/51557353/p ... 33-14i.php
Zas mám nějaké svrbění :twisted: vypadá, že stávala v garáži bo není vyšisovaná a teď jí z garáže vyšoupli protože asi mají nové auto. :-k
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1308
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Rady při koupi

Příspěvek od bobas » 19.9.2015, sob 17:44

uz je prodana a uplny zazrak to nebyl...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Spider 2000 Veloce
AR 75 1.8 ie
a jiné...

Jindra
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 399
Registrován: 20.9.2007, čtv 19:27
Bydliště: Most

Re: Rady při koupi

Příspěvek od Jindra » 11.3.2016, pát 10:58

Ježura: Jak to dopadlo s tím sprintem?
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0

Odpovědět

Zpět na „Alfa 33 & Alfasud“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti