Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8576
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Harous » 14.4.2010, stř 15:12

Tak ona zrovna ta Astra je velká zvenku, ale prostorem uvnitř taky moc neoplývá. V Bravu mám samozřejmě problém za sebou, ale bohužel i u spolujezdce. Ta palubka je sice krásná, ale díky tvaru nutí si posunout sedačku dozadu. A tam mám zase isofix bázi na dětskou autosedačku. A posunutý sedadlo spolujezdce zase překáží v manipulaci s tou dětskou sedačkou. Nečekám v tom místa jak bylo v Kappě, ale mám pocit, že 155 byla vevnitř prostornější. V ní si za mě šlo sednout. :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19010
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 14.4.2010, stř 16:40

ad Astra - to je asi problém všech moderních Opelů, Insignie je to samé....
ad Bravo - 155 byla o třídu výš, tak bodejď by tam nebylo víc místa.... Jinak v Bravu je vzadu málo místa, o tom žádná....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8576
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Harous » 14.4.2010, stř 16:58

To sice byla o třídu výš, ale platforma Tipácká. Takže jako 145/146 a to už je třída stejná. :-D Ve Stilu bylo taky místa víc, ale nevím jak je to s místem v 5dv. Stilu, já měl kombíka. Další věc je, že bych si určitě našel optimálnější nastavení volantu a sedačky abych jí neměl úplně vzadu. Ale na ty cukačky to nechci mladý celý rozházet. Zase je vzadu alespoň místo na hlavu i pro mě. Ve Focusu jsem vzadu hlavou opřenej o strop. :???:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od ReznikCZ » 18.4.2010, ned 23:33

takže pánové asi první test a chvála a dokonce od Autocaru :D
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ta/248791/
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Spirpin » 20.4.2010, úte 17:06

156 SW 1.9 JTDm

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2903
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Radim » 21.4.2010, stř 07:38

asi první český test:
http://www.autofun.cz/za-volantem-alfa- ... erde-4676/

"...Protože je toto první seznámení s verzí Quadrifolio Verde, moje očekávání byla asi malinko jiná, než záměr italských inženýrů. Zatímco já čekal odkaz legendárního Uvo Sivocciho a jeho závodního speciálu, Alfa měla vizi Gran Turismo. Zelený čtyřlístek je agresivně vyzývavý, ale současně překvapivě komfortní a tichý, s perfektním podvozkem, silou překypujícím motorem, poměrně vydařenou převodovkou a odolnými brzdami. Je rychlý, precizní a sebejistý. Jenže mu při tom všem nějak chybí koule, což je něco, kvůli čemu italská auta vyhledávám a co mi imponuje. A nevypínatelná stabilizace, to je přímo zločin. Jak si QV povede na okreskách, zjistíme snad už v červnu, a rozhodně to skončí s lepším výsledkem, než na okruhu. Prostě a jednoduše – když mi teď řeknete Giulietta Quadrifogilo Verde, nevybaví se mi 147 GTA, ale spíš Audi A3. Z hlediska prodejní strategie a orientace značky je to rozhodně správná volba, ale pokud toužíte po intenzivních řidičských zážitcích, kupte si raději mito… Mimochodem – u něj by Quadrifoglio Verde mohlo zajistit emocemi pořádně našlapané svezení."
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19010
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 21.4.2010, stř 07:49

ježiš tak čekat, že QV bude to samé jak 147 GTA je opravdu naivní [-o< QV je určeno pro denní použití, ne na okruh..... Nevypínatelné ESP je asi špatně, zas na druhou stranu vy to někdy v autě vypínáte? Třeba na Kameni? (borec v testu píše:"Zatím těžko soudit, jak moc to bude vadit na okreskách" - no nevim.... kdo je na okreskách schopný s Alfou na 18" kolech rozblikat ESP.... no.... asi už jsem na tohle vážně starý.... :wink: )

Jinak já naopak u QV možnost denního použití vítám.... To auto bude mít při běžné jízdě spotřebu jak obyčejný silnější hatchback a zároveň bude mít furt dost koní na trošku zábavy.... (při vší úctě ke 147GTA, to není auto, se kterým dává smysl najezdit ročně 20 tkm....)

Uvidíme jestli někdy přijde nějaké GTA.... (u kterého by možná stačilo vytáhnout z motoru pár symbolických koníků navíc a pak to auto zkusit nějak odlehčit a dát mu lepší brzdy...)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2903
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Radim » 21.4.2010, stř 08:19

pokud přijde verze GTA, tak je QV takhle v pořádku. pokud nepřijde, přijde povzdych, ale je třeba uznat, že teď potřebují hlavně prodávat - a nekompromisní hatch ala 147GTA má úzký marketingový záběr.

btw pokud to auto nemá být mj na okruh, mohli markeťáci z Fiatu vybrat jinou destinaci, naběhli si sami na vidle.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19010
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 21.4.2010, stř 09:23

jo jo, s okruhem si asi vážně naběhli...
Jinak souhlas, že GTA by přijít mělo - Alfa by měla mít v nabídce něco opravdu nekompromisního.... Ovšem QV je určitě lepší z pohledu velkých prodejů.... No, těžko říct co bude (ono i nějaké kupátko z té Giulietty by se hodilo, už kvůli názvu....)....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8576
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Harous » 21.4.2010, stř 10:31

Mě přijde, že se každej podobnej pisálek cejtí jako závodník. Fakt si nedokážu představit někoho kdo bude vypínat v provozu ESP. Sám jsem ho vypínal jen když jsem blbnul na zasněženým parkovišti. Ani bych netvrdil, že si naběhli s okruhem. Spíš si počkám na další testy a jiný názory. I když je mi jasný, že v ČR to bude mít Giulietta dost těžký, chválit italský auta se u nás nenosí. :(
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19010
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 21.4.2010, stř 10:43

já to vypínatelné ESP taky neřeším.... ale lidi jsou různí... Nedávno se jeden známý u mě díval na moje Bravo a říkal, že jakmile to nemá vypínatelné ESP, tak že ho to auto nezajímá.... Na můj dotaz "proč?" mi odvětil, že chce "řídit auto sám" :smt102 co už....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8576
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Harous » 21.4.2010, stř 12:01

Protože je zblblej od pisálků. :)
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

krtmoj
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 633
Registrován: 18.2.2010, čtv 12:27
Bydliště: Kladno

Re: nová Giulietta

Příspěvek od krtmoj » 21.4.2010, stř 19:25

Ta tmavě červená barva sedne ja giuliettu jak prdel na hrnec, nádhera. QV mi přijde jako hezkej kompromis mezi sportovním autem a pohodlnym hatchbackem na delší cesty. Mě se to líbí. Jenomže autorům těchto článku se nezavděčíte. U Mita si stěžujou, že je to moc tvrdý u Giulietty zase, že to neni moc tvrdý :)
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D

PiMBeche
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 346
Registrován: 29.9.2009, úte 12:43
Bydliště: Praha-Západ

Re: nová Giulietta

Příspěvek od PiMBeche » 26.4.2010, pon 08:49

Na strankach Imofy už je plný český ceník.

http://www.alfaromeo.cz/files/Alfa_Giulietta.pdf
AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19010
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 26.4.2010, pon 09:08

trochu mi vadí, že věci, co dřív byly brané jako samozřejmost se dneska u Alfy připlácejí.... např:

pachový senzor (AQS) k dvouzónové klimě - u Stila (rv2003!) i u Brava součást klimy. Teď se za to připlácí
B&Me - u nejvyšší výbavy Brava v ceně, teď se i v Distinctivu za to musí připlácet (ikdy možná to spousta lidí nechce - znám pár lidí co mají v autě USB port a stejně raději mění jak pitomci CDčka....)

Asi je to tak správné - prostě na příplatcích se vydělává nejsnáze, tak proč toho nevyužít.... Já Alfě ty peníze přeju :wink: Ale na druhou stranu zamrzí, že dřív když koupil člověk italské auto v nejvyšší výbavě, tak věděl, že tam má kromě kůže opravdu vše.... Dnes už ne....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

PiMBeche
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 346
Registrován: 29.9.2009, úte 12:43
Bydliště: Praha-Západ

Re: nová Giulietta

Příspěvek od PiMBeche » 26.4.2010, pon 09:16

Bohužial, všetko sa robí pre optické zníženie ceny, ale zase aspon bude každé auto originál....
AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8576
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Harous » 26.4.2010, pon 09:50

No jo, obávám se, že tak dobře poskládaná výbava jako byla u Brava Emotion se už jen tak nenajde. :(
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 796
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Eneck155 » 26.4.2010, pon 20:38

v dnešním Světě motorů je takový malý testík Giuliettky a docela ji tam vychválili, teda až na pár drobností, ale jinak to v celku až překvapivě vyznělo docela kladně
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19010
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 28.4.2010, stř 07:47

tak první reálné zkušenosti:
http://news.auto.cz/dojmy/alfa-romeo-gi ... dojmy.html

vypadá to velmi nadějně :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od roberto37 » 28.4.2010, stř 23:39

Fuj, tak jsem se málem utopil v černém bahně rozpitých slov diskuze pod tou Giuliettou. A všem tam tomu vévodí mistr Joseph Goebbels, pardon GTI. Za tu Gittu :smt013 by zasloužil nakopat do Arsch (česky zadnice).
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od zde. » 29.4.2010, čtv 07:03

Jasně, GTI, místní adorovaná hvězda s asi už milionem diskusních příspěvků.. Jinak mám z článku pocit že Alfa konečně začala dělat pořádné PR a novináře patřičně pohostila se vší parádou, jak už někdo psal že je zvykem např. u BMW. Čímž samozřejmě nepopírám všechny klady Giulietty. Ale srovnávací test s Golfem nebo jiným podobným snem mnoha vrstev bude více než zajímavý :)
33

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19010
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 29.4.2010, čtv 07:28

Já mám hlavně pocit, že Alfa konečně udělala opravdu komplexní a pěkné auto, které konečně v ničem nezaostává za jinými ve třídě a ve spoustě věcí je hravě trumfne.

Vzhledem k tomu, že to moje Bravo, které budu mít teď dva roky, je zcela bezproblémové auto, tak i Giulietta by snad konečně měla dát zapomenout na různé neduhy starších Alf....

GTIho neřešte, on je za to snad placený..... :???: :roll:

Už se na Jůlinku hodně těším (a začínám doma hledat chyby na GTčku, aby byl důvod ho vyměnit :-D )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od roberto37 » 29.4.2010, čtv 09:19

Já se přiznám že více jsem se o AR začal zajímat až nástupem 156-ky v r.98. Sice jsem po revoluci s nadšením zhlédl každou 33-ku boxera a málem jsem si i jednu pořídil, ale bývalý spolužák automechanik mě jí bohužel (nebo bohudík :-D )rozmluvil. A v DTM jsem držel palce 155-ce.
Proč to ale píšu. Každá Alfa, ktrerá vylezla z továrny na začátku sklízela ovace. A od toho 98 to bylo pravidlem. 156-ka revoluční a mistrovský design karoserie, skvělé motory T.S., na tu dobu až skoro "závoďácký podvozek", ostré brzdy a interiér? Ten tě dokázal vtáhnout do dění na Imole :D Pak přišla 147. To samé v bleděmodrém. A vůbec si nemyslím, že by ta auta za jinými něčím zaostávala, anebo byla nehezká.....Jenže s odstupem dvou let se začínaly projevovat drobné a u T.S. i méně drobné neduhy. A 156-ka se zapsala do dějin jako krásné, rychlé, leč poruchové auto. Už je to skoro image. A pro AR a FIAT bude velmi těžké tuto image u potencionálních kupců zlepšit.
A Jůlinka? Mě se fakt líbí... a proti konkurenci má dostatek zbraní i šarmu, aby v konkurenci uspěla. Dokonce jí nestraně :D pasuju na nejlepší auto ve své třídě. Ale jestli nepůjde ve stopách 156-ky ještě nevíme.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19010
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: nová Giulietta

Příspěvek od Kubas » 29.4.2010, čtv 09:30

Zásadní rozdíl mezi alfama typu 156/147 a novýma Mito/Giulietta je v tom, že tyto nové Alfy jsou vlastně od návrhu až po výrobu tak nějak kontrolované Fiatem. Nemají vlastní motory, podvozky jsou taky jen upravené z Fiatů (ikdyž v případě Giulietty naštestí hodně upravené).

Samozřejmě je to jistá ztráta osobitosti té značky, na druhou stranu Fiat dodává spolehlivou a řádně otestovanou techniku, takže zdaleka nehrozí takové problémy jako byly u TS.... (a motory 1.4T opravdu špičkové jsou, ty může Fiatu snad s výjimkou VW závidět každý.... a to nemluvím o multiairu).

Prostě dneska třeba na Mitu se defacto nemá co pokazit, protože to auto je díky Grande Puntu prověřené ve statisícových výrobních sérií.... Těch pár věcí navíc, jako nějaký DNA systém a bezrámová okna snad Alfa nepodělá :wink:
A to samé je defacto Giulietta, tam je jen jiná zadní náprava, ale jinak je to taky všechno z vyzkoušených komponentů.....
Takže podle mě se nástup Giulietty s nástupem třeba 147 fakt nedá srovnávat....
Bude to výborné auto, to bych vůbec neřešil.... Spíš mě zajímá, jak se bude prodávat.... :-k
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

dolphin7
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1114
Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: nová Giulietta

Příspěvek od dolphin7 » 5.5.2010, stř 13:45

Vrcholová čtyřlístková by mi stačila :-D
http://auto.idnes.cz/dulezite-novinky-z ... tomoto_fdv
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V

Škoda každého kroku, který se jde pěšky...

Odpovědět

Zpět na „Giulietta“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host