


http://auto.idnes.cz/fiat-zesmesnil-vol ... tomoto_hig
Idnes diskuze píše:dokonalý marketing
nová moderní platforma = sériový podvozek který se potáhne od Audi A1 po Audi A5, akorát natáhneme rozvor, tuhost je sice horší, ale pal to čert
Lehký motor 1,4 = žravá nepružná jednotka s mizerným krouťákem který nezmiňujeme, moc parády neudělá
Tuhý ale jistý podvozek = pořád neumíme udělat podvozek pořádně
Náskok díky technice = díky univerzálnosti všech dílů, vám v jedné hale složíme Passata, Oktávii, Golfa nebo CitigGo, bude to neoriginální, ale dobře se to prodává, to zvyšuje náš náskok, se_reme na lidi, ti jsou hloupí, nám jde o to být číslem 1 na světě a budeme vám to celý příští rok připomínat
Omlouváme se pořád máme na skladech , miliony nemoderních otočných spínačů světel, budeme je nadále montovat napříč naším portfoliem, kupujte naše auta stejným tempem a změny se dočkáte v roce 2018.
No ono to totiž 99% zákazníků nepozná. Tak proč tam montovat složitou a drahou nápravu když to nikdo neocení.Harous píše:Tak tomuhle říkám pecka:
http://auto.idnes.cz/jak-jezdi-nova-aud ... _testy_fdv
Nová Octavie bude mít vzadu torzku. Už teď se těším jak budou novináři popisovat výhody tohoto řešení. Zvlášť když už teď píšou, že se to od multilinku vlastně nepozná.
Psát teď reakce aniž by kdokoliv věděl jak to nakonec bude je přehnané. Osobně si myslím, že člověk, který si koupí octávií 1,4 MPI nebo 1,2 TSI nebo takovej slabší motor fakt neřeší co má vzadu za nápravu. Jde mu o cenu a tohle řešení je levnější a o to tady jde. Ono třeba i dnešní polo GTI a Mito má takové zavěšení zadní nápravy nebo se pletu?hadXR píše:No ono to totiž 99% zákazníků nepozná. Tak proč tam montovat složitou a drahou nápravu když to nikdo neocení.Harous píše:Tak tomuhle říkám pecka:
http://auto.idnes.cz/jak-jezdi-nova-aud ... _testy_fdv
Nová Octavie bude mít vzadu torzku. Už teď se těším jak budou novináři popisovat výhody tohoto řešení. Zvlášť když už teď píšou, že se to od multilinku vlastně nepozná.
Zrovna otočný spínač světel je celkem vychytaná a praktická věc. Jedním otočením nebo povytažením/zatlačením zapneš/vypneš vše. Určitě je to intuitivnější a rychlejší než mačkat 4 různá tlačítka.Idnes diskuze píše:Omlouváme se pořád máme na skladech , miliony nemoderních otočných spínačů světel
Jenže třeba mlhovky se zapínají velmi "logicky" tak, že nejdříve zapneš přední a pak připneš zadní, takže nemůžeš mít jen zadní samotné, což by ve velké většině případů stačilo. To si je raději namačkám samostatně.Honza R. píše:Zrovna otočný spínač světel je celkem vychytaná a praktická věc. Jedním otočením nebo povytažením/zatlačením zapneš/vypneš vše. Určitě je to intuitivnější a rychlejší než mačkat 4 různá tlačítka.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti