Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tak blbce.. je to trošku drsně řečeno ze strany Michala, ale já s jeho názorem v principu souhlasím. spíš těm lidem nabídneš druhej pohled na jejich uvažování aby zjistili, že všechno je relativní). ten problém je v tom, že tu optiku alfisty většina lidí nemá - mají jiné preference, a proto se taky ten koncern tak prodává, protože ty auta dělá právě pro tuhle masu. na tom není v principu nic špatně, je to o nabídce vůči poptávce. když se já dostanu do podobné situace jako Michal na té pumpě, řeknu: s alfu nemám zásadní problémy (měl jsem vždy JTDčka) a v poměru cena/výkon/filosofie auta mi vyhovuje mnohem více než například tahle konfekce, ale je pravda že značka s tou pověstí nic moc nedělá (marketingově) takže si myslíte, že to jsou stále střepy a reálně o tom autě ani nepřemýšlíte ho vyzkoušet, natož koupit, já vám to neberu..
nelze ty dva výrobce moc vlastně srovnávat, pro alfu je přirozený rival D3, vůči kterému bude mít vždy handicap už jen v tom, že italský a německý trh jsou nesrovnatelné a němci preferují domácí značky.
nelze ty dva výrobce moc vlastně srovnávat, pro alfu je přirozený rival D3, vůči kterému bude mít vždy handicap už jen v tom, že italský a německý trh jsou nesrovnatelné a němci preferují domácí značky.
Alfetta GTV L
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Asi už jsi zapomněl, že cela ta debata se odvíjí od mojí konverzace s lidmi venku na ulici. Na koncern budu plivat vzdy a všude, protože skodovky a vw jsou ty nejhorsi pasráče jaky kdy spatrily svetlo světa. A rozhodne jo, Giulia aktualne JE to nejlepší na trhu. Protoze je to, kromě všech moznych nej, jediny poctive udělaný a nevylevneny auto.Petr147 píše: ↑20.3.2017, pon 21:07A on je tu snad někdo takový? Sám jsem měl Alfu a klidně napíši, že jezdila parádně, vypadala krásně, ale to je tak vše... Tady začneš plivat na koncern, jak to jsou příšerně nespolehlivá auta a píšeš to na AR fóru?MichalT píše: ↑20.3.2017, pon 20:05Ale Ty asi nebudeš ten člověk, který kouká na Alfy přes prsty a s despektem, který si myslí, že jeho skodovla/vw je strop, kterymu italský auta nesahaji po ventilkycoyote píše: ↑20.3.2017, pon 18:59 Pár dní jsem tu nebyl a teď tu jsem evidentně za nevzdělanýho ko..ta .
Michale, jak se postavíš k člověku, co má 3 Alfy a k tomu navíc Škodovku jako například já? Byť jsem Škodnou levně pořídil za účelem prodeje, tak nějak nám už doma zůstala. A dokonce jsme s ní spokojení. Jasně, srdcem jsem Alfista...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
No o tom zda je nejlepší bych se bavil za pár let. Vzhledem k tomu kolik je v tom všemožných technologii tak by mě zajímalo jak to bude fungovat po 200 tkm a až to projde rukama několika servisů.
Osobně mám taky rád sportovní jízdu, ale že bych kuli tomu vyzdvyhoval do nebes multilink a zatracoval "běžné" zavěšení? To mi moc smysl nedává, jednak je spousta perfektně ovladatejných aut co mají vpředu Macpherson a vzadu vlečnou nápravu a druhak bych ty "pokročilé" systémy určitě nechtěl servisovat. Ono často to nejjednodušší řešení bývá nejlepší.
A navíc ani ten nejvymakanější podvozek a nejsilněší motor neudělá z nemehla rychlého řidiče.
Osobně mám taky rád sportovní jízdu, ale že bych kuli tomu vyzdvyhoval do nebes multilink a zatracoval "běžné" zavěšení? To mi moc smysl nedává, jednak je spousta perfektně ovladatejných aut co mají vpředu Macpherson a vzadu vlečnou nápravu a druhak bych ty "pokročilé" systémy určitě nechtěl servisovat. Ono často to nejjednodušší řešení bývá nejlepší.
A navíc ani ten nejvymakanější podvozek a nejsilněší motor neudělá z nemehla rychlého řidiče.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Giulia musí být neskutečně dobrý a chytlavý auto. Protože takhle rychlou ztrátu soudnosti jsem dlouho neviděl.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tak skvělá je, o tom žádná. Na druhou stranu člověk nemusí přece být vždycky suše objektivní, nejsme stroje, do našeho vnímání by měly zasahovat i emoce - vlastně tak nějak to má přece Alfa i ve svém mottu...
hadXR: realita je ale většinou taková, že kdo "z toho má rozum" si koupí řidičský auto, zatímco kdo nepozná rozdíl v podvozku a chování auta, si koupí konfekci. A pak se ta propast mezi těmi řidičskými skupinami zvětšuje. Asi jsem vyladěný auto s McPhersonama ještě nepoznal, zatím všechny ty předokolky s McP citelně táhly ze zatáčky po tečně ven, extrémně zatěžujíc vnější přední kolo, což se výrobci snaží eliminovat přehnaně tvrdým nastavením, stejně tak zkrutný příčky na nerovnostech v zatáčce jsou neklidný, zatímco multilink se nehne. Třeba ta Matra Murena co jsem s ní jezdil okruhy, tak měla podvozek Spax, polyuretanový silentbloky, v zatáčce se to s tehdejší služební oktou samozřejmě nedalo srovnat (jasný, motor uprostřed, placka), ale když jsme s tím jeli třeba po D1 tak to furt bylo pohodlnější, míň drncavý.
hadXR: realita je ale většinou taková, že kdo "z toho má rozum" si koupí řidičský auto, zatímco kdo nepozná rozdíl v podvozku a chování auta, si koupí konfekci. A pak se ta propast mezi těmi řidičskými skupinami zvětšuje. Asi jsem vyladěný auto s McPhersonama ještě nepoznal, zatím všechny ty předokolky s McP citelně táhly ze zatáčky po tečně ven, extrémně zatěžujíc vnější přední kolo, což se výrobci snaží eliminovat přehnaně tvrdým nastavením, stejně tak zkrutný příčky na nerovnostech v zatáčce jsou neklidný, zatímco multilink se nehne. Třeba ta Matra Murena co jsem s ní jezdil okruhy, tak měla podvozek Spax, polyuretanový silentbloky, v zatáčce se to s tehdejší služební oktou samozřejmě nedalo srovnat (jasný, motor uprostřed, placka), ale když jsme s tím jeli třeba po D1 tak to furt bylo pohodlnější, míň drncavý.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak já něco k tomu srovnání přidám.Moje první Alfa byla 156 SW 2.0JTS uplně poslední facelift.Jak píše Petr,tak podvozek trpěl,ale po různejch pokusech s náhradama co nic nevydržely sem se vrátil k origo a ty relativně vydržely.V podstatě stejnej nájezd jako na tehdejšim BMW 3.Kromě toho,že žrala při zátěži olej,to bylo velmi spolehlivý auto.Kupoval sem roční a najel 200kkm.Potom sem šel hned ve 2010 do Giulietty a tam nebejt autorizovanýho neservisu,tak auto bez chyby.Výborně jezdící a spolehlivý.Myslim i dobře udělaný.
Momentálně jezdim Golfem VII Variant 2.0TDi v Henlajnu a můžu s klidem napsat,že je to zatím největší ital,jakýho sem měl.V mrazech vržou pedály,jak starý ráhna.Zadní okýnka se občas samy stáhnou a chvilku trvá,než jdou zavřít.Když stojim čumákem u zdi,tak při odjezdu s už zařazenou zpátečkou řvou první střední přední čidla a to i kdyby za mnou někdo stál,ve 120 kkm bouchá zadní náprava atd.
Poloha za volantem vyosená kuli tlustýmu středovýmu tunelu,takže pravou nohu mam rovně,levou když opřu o dveře,tak tlačí doprostřed stehna sedačka.Ta slavná ergonomie dle testů je dobře známá akorát pro znalce značky,jinak to vyžaduje pátrání,než si člověk zvykne.Tvrdý plasty docela hojně zastoupený.
Srovnání jízdních vlastností asi psát nemusim...
Na druhou stranu abych jen nenadával,tak na svižnější dálniční přesuny to je relativně slušný.Je sice trochu citlivější na boční vítr,ale docela tichej a plavnej.Všechny ty ovladače a tak ,pěkně fungujou a třeba čudle na volantu měla Julča teda o poznání horší.Každopádně i když to ve finále funguje slušně,tak to auto stejně nemam rád,nebo k němu aspoň nic necejtim,což se mi stalo poprvé.Půjde timpádem do hajzlu
Momentálně jezdim Golfem VII Variant 2.0TDi v Henlajnu a můžu s klidem napsat,že je to zatím největší ital,jakýho sem měl.V mrazech vržou pedály,jak starý ráhna.Zadní okýnka se občas samy stáhnou a chvilku trvá,než jdou zavřít.Když stojim čumákem u zdi,tak při odjezdu s už zařazenou zpátečkou řvou první střední přední čidla a to i kdyby za mnou někdo stál,ve 120 kkm bouchá zadní náprava atd.
Poloha za volantem vyosená kuli tlustýmu středovýmu tunelu,takže pravou nohu mam rovně,levou když opřu o dveře,tak tlačí doprostřed stehna sedačka.Ta slavná ergonomie dle testů je dobře známá akorát pro znalce značky,jinak to vyžaduje pátrání,než si člověk zvykne.Tvrdý plasty docela hojně zastoupený.
Srovnání jízdních vlastností asi psát nemusim...
Na druhou stranu abych jen nenadával,tak na svižnější dálniční přesuny to je relativně slušný.Je sice trochu citlivější na boční vítr,ale docela tichej a plavnej.Všechny ty ovladače a tak ,pěkně fungujou a třeba čudle na volantu měla Julča teda o poznání horší.Každopádně i když to ve finále funguje slušně,tak to auto stejně nemam rád,nebo k němu aspoň nic necejtim,což se mi stalo poprvé.Půjde timpádem do hajzlu
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jo ta stažená Škodovka byla při představení Oktávky 3. generace ve Frankfurthu.Udělali kombika s vlečňákem vzadu s velkou nosností na ten kufr a byla tam nad zadnim kolem mezera na pivo,když to stálo prázdný,tak to opticky vylepšili
:-)))
:-)))
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Dobre to tu jede Jako ja jsem kdysi nemel vyhraneny styl na auta, zacinal jsem jezdit Feldou, pak puntem, do toho prisla jednickova okta, pak chvili 206tka, proste to co doma byla k mani, pak prisel Touran, jak to bylo novy, tak fakt slusne auto dane kategorie, pak spis skoda mluvit... pak jsem spis z hecu koupil 156ku 1.8 ts v plynu, pri 300tkm sla z domu a koupil jsem kvuli najezdu Jzd ve 147me, nekdy v te dobe jsem delal v autorizovanem servisu koncernu, no reknu to tak, jak mi to do te doby bylo jedno, tak po mych zkusenostech co tam jezdila auta... no ono se sere vse, vzdy zalezi jak a kdo s tim samozrejme jezdi,ale zastavam nazor, ze ziju jen jednou a chci mit neco v cem se citim dobre a co se mi libi. Proto jsem koupil 159ku , kamarad nad ni taky laboroval a koupil tenkrat B6ku passat pro klid jeho duse a protoze to vydrzi vic, no nevydrzel,ale to uz je jine povidani...
Kazdopadne kazdy z nas at si jezdi s takovym autem, jake mu pasuje, nekomu staci konfekce a prumerne jizdni vlastnosti od standartniho modelu, nekdo chce i od kombika trosku a vic a naopak nekdo ty rozdily ani nepozna, preci jen malo kdo a zatim si stojim se dostava s autem na hranu... Proto mi prijde zbytecne takove ty diskuze, primarni je to, ze kazdy kohout si brani tu pomyslne svou slepicku... Co se musi nechat, tak zazemi servisu a lidi Alfam a vseobecne italum rozumicim je tak uzke, az pro normalniho ne petrolheadoveho clovek je nesmysl si neco takoveho kupovat, o pristupu lidi netreba pak mluvit. Pokud jsem aspon trosku tak nejak autove zalozeny, tak verim, ze toto neresi a najde si sve spolehlive mechaniky znacka neznacka, ale pro lidi, co maji auto z bodu A do bodu B ma koncern VW proste vyhody servisu uplne nekde jinde, protoze se v nem vyzna kdejaky Pepik... Tak se na to hosi vyserte uz, nekdo resi auto podle kufru a bezpecnostnich asistentu a nekdo podle toho jak jezdi a jak se v nem citi, prote kazdy bere to chce a vyhovuje mu, proto je ten trh dneska tak krasne rozmanity v todle Jinak treba k tomu kufru, prumerne clovek vozik 6kg zavazadel v kufru...sam nevidim nejake extra vyhody 600litroveho kufru,ale ja jsem v tom asi divny, kdyz jsem byl maly a meli jsem prvni generaci punta, jezdili jsem s rakvi v 5ti lidech k mori na 2-3 tydny a taky to slo v pohode, ono jednou, dvakrat, trikrat za rok resit auto kvuli kufru? nic pro me kdyz minimalne 300dni v roce v nem vozim maximalne notas a sportovni tasku...AUTUM ZDAR!
Kazdopadne kazdy z nas at si jezdi s takovym autem, jake mu pasuje, nekomu staci konfekce a prumerne jizdni vlastnosti od standartniho modelu, nekdo chce i od kombika trosku a vic a naopak nekdo ty rozdily ani nepozna, preci jen malo kdo a zatim si stojim se dostava s autem na hranu... Proto mi prijde zbytecne takove ty diskuze, primarni je to, ze kazdy kohout si brani tu pomyslne svou slepicku... Co se musi nechat, tak zazemi servisu a lidi Alfam a vseobecne italum rozumicim je tak uzke, az pro normalniho ne petrolheadoveho clovek je nesmysl si neco takoveho kupovat, o pristupu lidi netreba pak mluvit. Pokud jsem aspon trosku tak nejak autove zalozeny, tak verim, ze toto neresi a najde si sve spolehlive mechaniky znacka neznacka, ale pro lidi, co maji auto z bodu A do bodu B ma koncern VW proste vyhody servisu uplne nekde jinde, protoze se v nem vyzna kdejaky Pepik... Tak se na to hosi vyserte uz, nekdo resi auto podle kufru a bezpecnostnich asistentu a nekdo podle toho jak jezdi a jak se v nem citi, prote kazdy bere to chce a vyhovuje mu, proto je ten trh dneska tak krasne rozmanity v todle Jinak treba k tomu kufru, prumerne clovek vozik 6kg zavazadel v kufru...sam nevidim nejake extra vyhody 600litroveho kufru,ale ja jsem v tom asi divny, kdyz jsem byl maly a meli jsem prvni generaci punta, jezdili jsem s rakvi v 5ti lidech k mori na 2-3 tydny a taky to slo v pohode, ono jednou, dvakrat, trikrat za rok resit auto kvuli kufru? nic pro me kdyz minimalne 300dni v roce v nem vozim maximalne notas a sportovni tasku...AUTUM ZDAR!
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
MichalT: Předokola v zatáčce táhne po tečně ven? Tak to jsem rád že jsem se dověděl něco nového
A skutečně myslíš že je to tipem zavěšení a nebo to vychází z fyzikálních vlastností té konstrukce?
Uznávám, že použiješ-li pokročilejší zavěšení tak ty negativní vlastnosti posuneš dál, ale pokud je to auto do silničního provozu a ne na okruhy tak ty rozdíly v rychlosti jsou někde jinde než v zavěšení a 90% rychlosti ti stejně dělá řidič.
Ale to je můj názor, já obecně preferuji jednoduchá a léty prověřená řešení před nějakými novotami.
A skutečně myslíš že je to tipem zavěšení a nebo to vychází z fyzikálních vlastností té konstrukce?
Uznávám, že použiješ-li pokročilejší zavěšení tak ty negativní vlastnosti posuneš dál, ale pokud je to auto do silničního provozu a ne na okruhy tak ty rozdíly v rychlosti jsou někde jinde než v zavěšení a 90% rychlosti ti stejně dělá řidič.
Ale to je můj názor, já obecně preferuji jednoduchá a léty prověřená řešení před nějakými novotami.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nedělej ze mě blbce jestli jsi někdy jezdil s oktávkama a pak přesedl do 159, tak musíš vědět o čem mluvím. Samozřejmě do toho vstupuje i mizerný rozložení hmotnosti u koncernu, ale řidičsky to je rozdíl jako prase. U oktávky nebo passatu úplně cítíš, že se to auto chová jako kladivo, jak se tomu nechce do zatáčky, jak musíš neustále hlídat, abys nepřehnal natočení kol, atd. U Alfy nebo jinýho lichoběžníku, jde prostě čumák za volantem, naprosto nenuceně a agilně a to v daleko vyšších rychlostech než snese koncern. Obojí ježděno vždy na Bridgestonech Potenza. Podobný zavěšení na lichoběžník u předokolky měly Simky 1308 GT, Talboty Horizon nebo Solara, se kterými jsem něco najel a i tyhle o generace starší auta se chovaly mnohem líp než oktávky.
PS: a netýká se to jen přední nápravy. Před časem byl ve SM test Superba II a starýho Mercedesu W124. Ten Superb měl delší brzdou dráhu a losí test nezvládl vůbec, museli mu snížit nájezdovou rychlost, protože v té předepsané se nedokázal vrátit do svého pruhu. Ty auta jsou prostě plný konstrukčních nesmyslů a přesto je plno lidí, kteří to nevidí a koupí si to kvůli velkýmu kufru nebo většímu displayi na palubce.
PS: a netýká se to jen přední nápravy. Před časem byl ve SM test Superba II a starýho Mercedesu W124. Ten Superb měl delší brzdou dráhu a losí test nezvládl vůbec, museli mu snížit nájezdovou rychlost, protože v té předepsané se nedokázal vrátit do svého pruhu. Ty auta jsou prostě plný konstrukčních nesmyslů a přesto je plno lidí, kteří to nevidí a koupí si to kvůli velkýmu kufru nebo většímu displayi na palubce.
Naposledy upravil(a) MichalT dne 21.3.2017, úte 15:21, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ten lichoběžník má i Superb první generace a Passat B5. A je jim to prd platný. Lichoběžník sám o sobě není spása...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Harous: jsem to doplnil - právě, že ta pitomost koncernu není jen v téhle jedné věci, je to kombinace věcí dalších, např. sklonění motoru směrem vpřed resp. zástavba motoru podél před přední nápravu, atd.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Pokud to s tim delanim blbce bylo na me, tak ho fakt nedelam....jen je treba si uvedomit, ze nekdo misto iphonu a nadupaneho telefonu praktikuje tlacitkovy mobil a staci mu a ver, ze minimalne 90% lidi to jak se auto hranicne, ci tak nejak polopaticky nepozna vo co gou...dost lidem na obycejne jezdeni staci to co maji, ja jezdim s Alfonsem dost svizne a neverim, ze by v mych rukou stejne zachazeni vydrzela oktavka...samo pri stejnem zachazeni, je totiz rozdil mit auto, ktere te k tomu ani naznakem nelaka a vetsinou a nim jet klobouka a pak mit auto,s kterym"blbnes" porad, protoze te to bavi. Muj otec kdyby mel 159 a jezdil s ni to co jezdi s oktou, tak verim ze mu vydrzi minimalne stejne, spis dyl, ale to je tezko, ja mel tu vyhodu, ze fakt vyzkousel dost aut tebkrat na servisu a videl to zakusili, to me ne ze otevrelo oci,ale radsi bych brouzdal vody subaru nebo bmw , pro me to jsou auta, ktera se mi libi a je s nima ridicsky vetsi sranda,o nicem jinem to neni. Moje 159tka uz atakuje 400tkm rocne najede 45-60tkm a zatim bych to za nic nemel, vyhoda byla, ze je doma od novoty a xxx popusovanyh zavad co tady maj lidi se ji vyhyba asi obloukem Ja jsem primarne chtel tim textem vys napsat, ze kazdy rad neco jineho a pokud mam auto na prepravu z bodu a do bodu b a autum neholduju, tak si klidne koncern koupim... nic vic, pokud autum rozumim a bavi me, tak si koupim max erko golfa nebo cupru, tot vse
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ještě tak S3 v sedanu...
Vidím to tady z pohledu vesnice kde si důchodci koupěj Fabii místo dosluhující Feldy, Peugeot 208 místo dosluhujícího P106. Od auta chtějí aby je přežilo, odvezlo je pár km do města na nákupy, k doktorovi a aby v tom městě byl i servis. Zároveň aby to nestálo hektar a mohli to koupit za hotový bez nějakýho financování... To je to co potřebují a co chtějí. Jsou snad díky tomu horší než my kteří si auto kupujeme s ohledem na jízdní vlastnosti?
Vidím to tady z pohledu vesnice kde si důchodci koupěj Fabii místo dosluhující Feldy, Peugeot 208 místo dosluhujícího P106. Od auta chtějí aby je přežilo, odvezlo je pár km do města na nákupy, k doktorovi a aby v tom městě byl i servis. Zároveň aby to nestálo hektar a mohli to koupit za hotový bez nějakýho financování... To je to co potřebují a co chtějí. Jsou snad díky tomu horší než my kteří si auto kupujeme s ohledem na jízdní vlastnosti?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
já to vzdávám...MichalT píše:...
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak lichoběžník vpředu měla třeba i Š 120 a že by měla nějak úchvatný jízdní vlastnosti si nevzpomínám
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Já bych všechny ty lichobežníky zakázal!
Vpredu Macpherson, vzadu pevná a v zatáčkach raketa. Had vie o čom je reč.
Vpredu Macpherson, vzadu pevná a v zatáčkach raketa. Had vie o čom je reč.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ne, to byla reakce na hadXR...
To myslíš vážně jako komentář k diskusi výše jo? Tak to pak nic no, jestli si fakt myslíš, že tragický vlastnosti starý škodovky vycházejí z aplikace toho náznaku lichoběžníku, co ten střep vepředu má, tak to pak chápu všechno.
Stavíš to do jiný roviny, já se taky neodkopávám z toho v čem kdo jezdí, ani nepovažuju nějaký oktávky/passaty za soupeře, ovšem jen do tý doby, než takovej člověk (např. důchodce, kterej chce jen něco co ho přežije, nebo jak tu někdo psal, jinej případ, kterej potřebuje hlavně velkej kufr) nezačne mluvit o Alfě s despektem. Pak je na místě ho usadit zpátky do reality. Ať si lidi jezděj v sajrajtech z Boleslavi, od kterých chtějí jen dopravu z bodu A do bodu B, ale ať se pak nestaví nadřazeně vůči Alfě Romeo, to je ta pointa, kterou tady asi někteří mají problém pochopit...Harous píše: ↑21.3.2017, úte 19:51 Ještě tak S3 v sedanu...
Vidím to tady z pohledu vesnice kde si důchodci koupěj Fabii místo dosluhující Feldy, Peugeot 208 místo dosluhujícího P106. Od auta chtějí aby je přežilo, odvezlo je pár km do města na nákupy, k doktorovi a aby v tom městě byl i servis. Zároveň aby to nestálo hektar a mohli to koupit za hotový bez nějakýho financování... To je to co potřebují a co chtějí. Jsou snad díky tomu horší než my kteří si auto kupujeme s ohledem na jízdní vlastnosti?
Koukám, že to asi fakt dělám špatně, že se Alfy zastávám, asi je lepší jít se stádem a Alfu pomlouvat taky nebo ještě líp - správně česky mlčet a myslet si svoje, co?
.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ta Š 120 byl jen příklad, že na kterémkoliv základě jde postavit jak dobré tak špatné auto.
Nic ve zlém proti Alfě, ale nevím proč by o ní majitel Passatu nemohl mluvit s despektem když ty můžeš mluvit s despektem o tom Passatu?
Prostě si ten majitel vybral to co odpovídalo jeho představám stejně jako ty a stejně jako ty má většina lidí tendenci vyzdvihovat to co je jejich.
Nic ve zlém proti Alfě, ale nevím proč by o ní majitel Passatu nemohl mluvit s despektem když ty můžeš mluvit s despektem o tom Passatu?
Prostě si ten majitel vybral to co odpovídalo jeho představám stejně jako ty a stejně jako ty má většina lidí tendenci vyzdvihovat to co je jejich.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tak to asi postupne ceka vsechny znacky.... osobne to zas tak tragicky nevidim, pokud to bude udelane tak ze to nebude obtezovat a nebude to chtit nejaky vetsi servis po par desitka tisic km, tak by to nemusela byt takova hruza....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Protože ten Passat je proti Giulii sračka a to i zcela objektivně. Že si někdo vybere auto podle parametrů který by měl hledat spíš u mobilního telefonu nebo dodávkových aut, je jeho věc. Ale auta jsou primárně určený k ježdění - a v tom je Alfa lepší. Dále při tom ježdění by mělo auto tu posádku chránit - a v tom je Alfa lepší. Atd. atd.
To jestli v tom převezu lednici, protože jsem kolenovrt a nezaplatil jsem si dopravu dodávkou, to už je věc druhá, stejně jako když má někdo manželku dylinu co si na týden dovolený musí sbalit 4 kufry, tak za to Alfa taky nemůže. My máme dvě děti a Giulie nám na týdenní dovolenou u moře v Itálii bohatě stačí. Pravda, nevozíme s sebou basu piv a sklenice se sekanou a povlečení...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Pokud se EU nesesype tak budou. Z pohledu petrolheada z dalšího bordelu ve výfuku radost nemám, z pohledu konzumenta v době kdy se žije ze servisu taky větřím problém a plánovanou jednu, dvě výměny na životnost auta.
Přitom by stačilo vrátit se k rozumu, připustit že deklarovaný hodnoty spotřeby turbomotorů jsou jen leštěný prd, povolit normy někam k euru 3 a vrátit se k motorům s normálním obsahem. To co "ušetří" jedním stupněm už teď nesmyslných norem pro osobáky, vyprdí lodě a letadla za půl dne.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
MichalT: někomu prostě Giulie rozměrově nestačí, v kombíku se nedělá.... Já jsem takhle před lety nechtěl 159SW a musel koupit Mondeo, protože prostě ten kufr opravdu potřebuju.... ne na basy lahváčů, ale na bordel který s sebou občas tahám kvůli práci.... a pokud máš malé děti a taháš jeden, nedejbože dva kočárky, tak prostě ten kufr potřebuješ.... A i ten primitivní Passat má jízdní vlastnosti takové, že rozumný řidič s ním prostě absolutně nemůže mít v jakékoliv situaci problém.... (naopak kdo je dement tak se vyseká i v Giulii....)
Petr: v principu souhlasím, akorát že ty letadla a lodě jaksi nejezdí v centru měst a nedýchají to tvoje děti když jdou do školy....
Petr: v principu souhlasím, akorát že ty letadla a lodě jaksi nejezdí v centru měst a nedýchají to tvoje děti když jdou do školy....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů