Druhej nejlepší způsob, jak moderní diesel popravit
česká média a auta - tragikomický příběh....
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Kdyby jsi věděl, kolik lidí volá na asistenčku s kontrolkou dpf, protože si koupili naftu a jezdí s tím hlavně okolo komína po městě...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Ano, protože Franta říkal, že jedině tdi....
Na druhou stranu chápu, ono vw nabídkou slušnejch benzínů přiliš neoplývá...
Na druhou stranu chápu, ono vw nabídkou slušnejch benzínů přiliš neoplývá...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Zas tak zaujatý bych nebyl, ona to jsou většinou malá hdi a cdi...
Jinak co znamená slušný benzín? Pravěká a líná atmosféra? Ony ty ostatní moderní benziny od Fiatu nejsou také zrovna extra spolehlivé...
Jinak co znamená slušný benzín? Pravěká a líná atmosféra? Ony ty ostatní moderní benziny od Fiatu nejsou také zrovna extra spolehlivé...
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
nova doba, v f1 aspon ze nechali 6 valce
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Moje řeč.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6962
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Sice to jede Monzu o 10 sec. pomaleji ale míň to žere
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
S novými technickými předpisy už to není pravda, jedou rychleji.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
aktualne lamu doterajsie rekordy na vsetkych tratiach
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Mi to přijde, jak kdyby se soutěžilo v sumo v kategorii do 50kg
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Muhehe to je zas test: https://www.novinky.cz/auto/testy/43792 ... kombi.html
"zásadní nedostatek tipa: tohle auto vás nevtáhne do řízení, je vzrušující jako týden nepraná ponožka. Tipu se nechce zatáčet, řízení dává zvláštní odezvu a celkově vám auto našeptává, že takhle nechce být řízeno. Při běžné jízdě s tím není až takový problém, ale v momentě, kdy trochu přitlačíte na pilu, se tipo začne stavět na zadní."
zatímco obligátní Octávie vám před každou zatáčkou emotivně našeptává "podřaď a projeď to pod plynem"
"zásadní nedostatek tipa: tohle auto vás nevtáhne do řízení, je vzrušující jako týden nepraná ponožka. Tipu se nechce zatáčet, řízení dává zvláštní odezvu a celkově vám auto našeptává, že takhle nechce být řízeno. Při běžné jízdě s tím není až takový problém, ale v momentě, kdy trochu přitlačíte na pilu, se tipo začne stavět na zadní."
zatímco obligátní Octávie vám před každou zatáčkou emotivně našeptává "podřaď a projeď to pod plynem"
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Ten nadpis je dost odsuzující, ale snad nemůžeš čekat, že o Thalii od Fiatu napíší, že se řídí jak AR 156... Zas kdo taková auta kupuje pro "požitek z jízdy"....
jinak k debatě z předchozí stránky https://www.garaz.cz/magazin/novinky/30 ... ou-hodnotu
jinak k debatě z předchozí stránky https://www.garaz.cz/magazin/novinky/30 ... ou-hodnotu
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
.... no, jsme národ Škodovkářů, tak holt za to fandové jsou ochotni zaplatit.... ale na minulé straně jsme hlavně řešili obyčejné Fáčko pokud si vzpomínám.... a tam si opravdu myslím že na tom nezbohatneš.... jasně, z té anglie ho asi přivezou za dvacet tisíc i s nákladama na dopravu, tady ho pošolíchají a prodají třeba za 60, ale furt to asi není nic na čem bys založil byznys.... spíš prostě využijí že mají volné místo na vleku tak pro ho nezaplnit....
u těch speciálnějších verzí už je to o něčem jiném, tam věřím že se vývar udělat dá.....
furt ale nechápu co na starém Rapidu lidi vidí - už ve své době to bylo na evropské poměry zcela podprůměrné auto.... jedninou hodnotu má nostalgickou, jinak fakt nevím.....
u těch speciálnějších verzí už je to o něčem jiném, tam věřím že se vývar udělat dá.....
furt ale nechápu co na starém Rapidu lidi vidí - už ve své době to bylo na evropské poměry zcela podprůměrné auto.... jedninou hodnotu má nostalgickou, jinak fakt nevím.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Ty jo, tahle věta mě dostala " Další fotky máme slíbené ihned jakmile tento náklad dorazí zpět domů, do Československa. ", kam to vlastně vezou ?
To se bude za pár let zbytek Evropy , že tyto technické skvosty neobjevil dříve. Upřímně, měl jsem svoji 120L rád, ale proti světu to byl strašný krám. To, že to má u nás cenu je otázka nostalgie asi jako v Anglii Reliant Robin.
Prostě nějakou hodnotu to mít bude, spíše bych ale v dalších generacích viděl na pokles zájmu, a na poměrně malým dvorku.
To se bude za pár let zbytek Evropy , že tyto technické skvosty neobjevil dříve. Upřímně, měl jsem svoji 120L rád, ale proti světu to byl strašný krám. To, že to má u nás cenu je otázka nostalgie asi jako v Anglii Reliant Robin.
Prostě nějakou hodnotu to mít bude, spíše bych ale v dalších generacích viděl na pokles zájmu, a na poměrně malým dvorku.
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Z Tipa také nejsem nijak odvázaný, byť sedan je vizuelně slušný. Neřídil jsem, nejel jsem, ale mám pocit, že by stačilo jen málo a mohlo by to auto být o level lepší. Ten lowcost a určité italsko-tureccké nedostatky jsou zbytečně moc vidět. Nicméně ten test pobavil i mě... celé v duchu "italského šrotu"
Vtipná je také zmíňka o motoru se skromným točivým momentem 215Nm, který moc nejede... Zajímavé, že 1.4 TSI s 200Nm je raketa
Kubas: co se týče Garde, Rapidu a vůbec rodiny 105/120, tak v tom jsem poměrně nekompromisní. Za mě to je bolševický bullshit nehoden jména Škoda. Myslím, že nic horšího vůči konkurenci nikdy nevyrobili. Předchozí MB1000/100 byla ještě akceptovatelná a nastupující Favorit také.
V jaké vznikaly době a jaké byly tím pádem možnosti je jasné, ale to nic nemění na tom, že ta auta byla zkrátka příšerná a linie kupé to nevytrhnou.
Vtipná je také zmíňka o motoru se skromným točivým momentem 215Nm, který moc nejede... Zajímavé, že 1.4 TSI s 200Nm je raketa
Kubas: co se týče Garde, Rapidu a vůbec rodiny 105/120, tak v tom jsem poměrně nekompromisní. Za mě to je bolševický bullshit nehoden jména Škoda. Myslím, že nic horšího vůči konkurenci nikdy nevyrobili. Předchozí MB1000/100 byla ještě akceptovatelná a nastupující Favorit také.
V jaké vznikaly době a jaké byly tím pádem možnosti je jasné, ale to nic nemění na tom, že ta auta byla zkrátka příšerná a linie kupé to nevytrhnou.
Naposledy upravil(a) Adamsquare dne 17.5.2017, stř 17:07, celkem upraveno 1 x.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
To já taky nevím. Máma nedávno prodala svého Rapida. Několik let stál ve stodole, kovomorkou byl napadený víc než AR 75 co koupil Crowman156. Ano, byl v rodině cca 20 let, byl na bílých okresních značkách, nějaké ty dveře a sklo k tomu... ale cena byla blízko tomu, za co tady Jarous prodává svoji nádhernou seriovou 156 2.0 TS.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Ne že by to byl nějaký brutální rozdíl, ale nemá 1.4 TSI 250Nm?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Ty základní kolem 90kW mají 200Nm. Všude cpou tu malou převodovku MQ200, která ani víc Nm neutáhne, takže 200 je strop.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Tak jsem přečetl ten test Tipa... No, nevim co je nejvyšší výbava Top, já znám jen Lounge a ta rozhodně s T-jetem nestojí zmiňovaných 390tis Kč. Takže už jen pro tohle je pro mě test naprosto nedůvěryhodný.
A k řízení, ono se stačí podívat do katalogu a přečíst si, co je pod karosérií za techniku. Pak netřeba mít přehnaná očekávání, nicméně jezdím s tím svižně a do úzkých jsem se s tim zatím nedostal. Rozhodně se mi s tim jezdí líp, než s dokola omílaným Rapidem. Odezva řízení je nijaká, ale to je u el. řízení bohužel daň za bezudrzbovost a měnitelnou tuhost. A běžné u všech el. serv
A k řízení, ono se stačí podívat do katalogu a přečíst si, co je pod karosérií za techniku. Pak netřeba mít přehnaná očekávání, nicméně jezdím s tím svižně a do úzkých jsem se s tim zatím nedostal. Rozhodně se mi s tim jezdí líp, než s dokola omílaným Rapidem. Odezva řízení je nijaká, ale to je u el. řízení bohužel daň za bezudrzbovost a měnitelnou tuhost. A běžné u všech el. serv
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Ta cena je nejnižší cena s danou motorizací.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
no, je v tom trochu hokej, píše o výbavě Lounge, ale říká jí Top, a cenu uvádí pro Plus (tedy nejlevnější možnost jak Combi s T-jetem pořídit)
:-)
:-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Chyba je v označení nejvyšší výbavy, ale jinak je to asi OK. Někteří to takhle píšou - nejnižší cenu modelu (cena od) a pak nejnižší cenu s testovanou motorizací.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Jeden z rodiny si kupil noveho rapida, po 2 rokoch ho predal spatky do skodovky, a ze co take rozhodnutie? Do roboty chodil dos casto električkou lebo auto bolo stale v servise no vymenil to za novu fabiu ta ze vsetko je vlastne uplne normalne a skutok sa nestal
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Po delší odmlce jsem koupil Svět motorů na obálce Stelvio a opět vše stejné... kritika od začátku až do konce pár záblesků v dobrém a zpět kritika a kritika jako nezaujatý čtenář mám z toho článku pocit,že Stelvio je vlastně hroznej křáp za 1,3 míle a pomalu je všechno na h...o. No nic zas mám důvod X čísel vynechat byť jsem v tom autě nejel - ano nemohu posoudit , nicméně takovou kritiku jsem dlouho na jiná vozidla nečetl no nic ať si SM políbí
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů