Světla pro denní svícení SDS
Re: Světla pro denní svícení SDS
Bohužel ty dva u hnědého konektoru jsou trvale pod napětím klíček-neklíček, takže budu hledat v motorovém prostoru. Pokud to ale někdo má vyřešené, budu rád za radu.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla pro denní svícení SDS
V motorovem prostoru je taky pojistkovnice s paticema na relatka. Je tam pozice pro rele ostrikovani svete - z toho jsem vzal plus spinane zapalovanim. Mozna tam je i plus od potkavacich svetel, ale to jsem neresil, protoze uz jsem si ho natahl z hlavniho svetla.
Re: Světla pro denní svícení SDS
Jo on je ale rozdíl mezi mlhou, deštěm a sněžením ve dne a v noci. To už sice zákon nerozlišuje, ale stačí používat mozekJardaS píše: Ahá, tak ony se nemůžou mlhovky používat za deště, a proto v zákoně je povoleno používat mlhovky za mlhy, hustého deště nebo snežení. Pán je odborník to se hned pozná...
Re: Světla pro denní svícení SDS
Perfektní: toto jsem potřeboval, dík.Žížal píše:V motorovem prostoru je taky pojistkovnice s paticema na relatka. Je tam pozice pro rele ostrikovani svete - z toho jsem vzal plus spinane zapalovanim. Mozna tam je i plus od potkavacich svetel, ale to jsem neresil, protoze uz jsem si ho natahl z hlavniho svetla.
Jenom pro lamy jako jsem já přikládám fotky. Na první je zmíněné relátko a na druhé konkrétní kontakt na relátku - k tomuto připojte vodič, který výrobce označuje jako vodič přes který je potřeba přivést 12V při zapnutém zapalování.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Světla pro denní svícení SDS
Tak tohle je výsledek výměny SDS za mlhovky.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Světla pro denní svícení SDS
nemám nějak ochotu to tady pročítat celé ale proč zaměňujete funkční věc jako jsou mlhovky za denní svíceni když to jde vyřešit i jinak? Určitě o tom už tady byla hádka a nechci ji znova rozvířit ale co říkáte na tohleto??? http://www.car-multimedia.cz/135-denni-sviceni-ahd
nemrví to vzhled auta a je to docela praktické. Přepnu na automat a nic neřeším...
nemrví to vzhled auta a je to docela praktické. Přepnu na automat a nic neřeším...
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: Světla pro denní svícení SDS
Pochybuju, že to odpovídá předpisům... Pořád nechápu proč je pro spoustu lidí takovej problém svítit normálně potkávačkama
Re: Světla pro denní svícení SDS
Hlavně nechápu, proč řešíte takovou blbost jako SDS
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8733
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Světla pro denní svícení SDS
elbandito píše:Pochybuju, že to odpovídá předpisům... Pořád nechápu proč je pro spoustu lidí takovej problém svítit normálně potkávačkama
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Světla pro denní svícení SDS
A já nevím proč to každý řeší. Kdo to na autě nechce tak se nutně v tomto vlákně vyjadřovat nemusí, fakt SDS nikomu nenutíme. Argumenty pro i proti padly na předchozích stranách, takže bych to uzavřel tím, že je to každého věc i rozhodnutí.
S tím modulem na dálkové, dám krk na to, že to není homologováno a tím pádem k ničemu, ale můžu se mýlit - ono né každé lepší řešení je automaticky použitelné, pokud naši zákonodarci zaspalii dobu, tak musíme pracovat s tím co je tzv. "v souladu s předpisy".
HOWGH
S tím modulem na dálkové, dám krk na to, že to není homologováno a tím pádem k ničemu, ale můžu se mýlit - ono né každé lepší řešení je automaticky použitelné, pokud naši zákonodarci zaspalii dobu, tak musíme pracovat s tím co je tzv. "v souladu s předpisy".
HOWGH
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla pro denní svícení SDS
O ten modul nejde, dálkový světlomet není homologovaný pro denní svícení ani při stažení výkonu (RL asi na něm nikde vyleptáno nebude ). Sice by to asi vypadalo zajímavě a lépe než to máme my, ale nebylo by to holt v souladu s předpisama.
Jinak já jsem nedávno úplně v pohodě prošel STK, ale naštěstí mi to dělal nějakej mladej kluk a ani si nevšiml, že tam ty LEDky jsou
A ostatním: Opakujeme se asi po tisící - ty naše SDS je 100% vratná úprava. A šli jsme do toho zřejmě všichni s pocitem, že mlhovky nám v mlze stejně nepomáhaj Takže už nás prosím neřešte ju?
Jinak já jsem nedávno úplně v pohodě prošel STK, ale naštěstí mi to dělal nějakej mladej kluk a ani si nevšiml, že tam ty LEDky jsou
A ostatním: Opakujeme se asi po tisící - ty naše SDS je 100% vratná úprava. A šli jsme do toho zřejmě všichni s pocitem, že mlhovky nám v mlze stejně nepomáhaj Takže už nás prosím neřešte ju?
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Světla pro denní svícení SDS
Proč se tady vyjadřují ti co denní svícení nechtějí,vyjadřují se proto aby těm co to chtějí nějak rozmluvili že je to chujovina a vynaložené úsilí věnovali důležitějším věcem které AR potřebuje k životu,já si svítím pěkně tlumenýma a vůbec mě to ne..re
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Světla pro denní svícení SDS
No já tam mám správnou homologační značku, tak si to klidně někdo všimnout může.
Jo a ještě jedna věc - takhle konečně můžu používat páčku světel v poloze Auto - to bez SDS nelze, což mě žralo
Jo a ještě jedna věc - takhle konečně můžu používat páčku světel v poloze Auto - to bez SDS nelze, což mě žralo
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Světla pro denní svícení SDS
no homologaci to fakt nemá a ja si to blb už obědnal takže to tam dám. Jinak tenhle ten způsob maj audiny a citroeny jako denní svícení z originálu. A myslím že to je docela dobrý nápad co se týče denního svícení. Ti co maj xeny tak nerasi svítí přes den. Já osobně chci až mi svítí co nejdélé a z co nejjasnějším světlem, když už to stojí tolik peněz.
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: Světla pro denní svícení SDS
No nechci vám kazit radost, ale ty krabičky s největší pravděpodobností nepůjde použít pro vozidla s xenony neb těm snížený napětí bude vadit a místo svícení budou blikat.
To než tyhle krabičky, který 100% nejsou homologovaný je mnohem lepší mezikruží z LEDek vložené přímo do hlavního světlometu.
To než tyhle krabičky, který 100% nejsou homologovaný je mnohem lepší mezikruží z LEDek vložené přímo do hlavního světlometu.
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla pro denní svícení SDS
JardaS : tohle se připojuje na dálkové světla a né na xenony, takže fungovat to bude
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Světla pro denní svícení SDS
Přesně tak, dálky uprostřed jsou halogenový a na ty to namontovat půjde. Bixenonu na kraji se to nijak nedotkne, ale je to prostě náběh na smeč nějakému technicky zaměřenému dopravákovi, nebo technikovi na STK.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Světla pro denní svícení SDS
ty světla se zapojí na dálkové žárovky kde jsou halogeny, což je obyč vlákno které blikat nebude. Samo ne ná výbojku
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla pro denní svícení SDS
Přesně tak, narozdíl od zarytých odpůrců nebudeme mít vyběhaný a ošmatlaný ovladač světelEnvel píše:Jo a ještě jedna věc - takhle konečně můžu používat páčku světel v poloze Auto - to bez SDS nelze, což mě žralo
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8733
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Světla pro denní svícení SDS
No já je třeba dost často nechával pořád na ON. Při startu se sice neodpojí (narozdíl od VŠECH PŘEDŠLÝCH ALF ), ale těm žárovkám to zas až tak nevadí...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Světla pro denní svícení SDS
Já to mám pořád na ON a při startu se mi odpojí, což zas až tak výborný není neb během chvilky vlastně dvakrát startujou výbojky. To je třeba důvod co mi nejvíc vadí na povinnosti svítit, buď neustále manipulovat s vypínačem světel a nebo nechat pořád ON, ale dvakrát po sobě startovat výbojky.
Nadruhou stranu jsem vypozoroval, že senzor je natolik citlivý, že když už je k večeru tak při vjetí do lesa se světla zapnou a při vyjetí zase zhasnou a když zapadající slunce se míhá mezi stromy tak se neustále rozsvědcí a zasínají.
Edit: při startování xenony svítí pořád (spletl jsem si to s manželky Puntem, tam halogeny při startu zhasínají), takže výbojky dvakrát nestartují což je dobře
Nadruhou stranu jsem vypozoroval, že senzor je natolik citlivý, že když už je k večeru tak při vjetí do lesa se světla zapnou a při vyjetí zase zhasnou a když zapadající slunce se míhá mezi stromy tak se neustále rozsvědcí a zasínají.
Edit: při startování xenony svítí pořád (spletl jsem si to s manželky Puntem, tam halogeny při startu zhasínají), takže výbojky dvakrát nestartují což je dobře
Naposledy upravil(a) JardaS dne 27.10.2011, čtv 15:34, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Re: Světla pro denní svícení SDS
senzor si mozes nastavit v radiu ako ma byt citlivy
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Světla pro denní svícení SDS
Jo už jsem s tím laboroval, ale nějak jsem nezaregistroval změnu jestli dám 1 nebo 3. Jestli to dobře chápu tak na 1 by měl přepínat až když bude větší tma, na 3 už při šeru.
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Re: Světla pro denní svícení SDS
Mě se ta "krabička" AHD KIT - denní svícení dálkovýma docela líbí. Je to stejně vratný způsob jako nahradit mlhovky ledkama. Jen co se mi moc nelíbí je, že výrobce nedává Prohlášení o shodě a ani jsem se nedozvěděl, jestli dělali zkoušky elektromagnetického rušení (EMC). Možná je to blbost, ale dneští auta jsou prošpikovaný elektronikou, která za určitých okolností může bý ovlivňována právě takovými "krabičkami". Snad to ale mají vychytaný.
S homologací bych to neviděl tak bledě. Auto má svítit, aby bylo vidět. To se splní. Musí svítit homologovanými světli a to taky splní, jsou homologovaný, a proto, aby neoslňovali je snížena jejich svítivost. Úplně stejně to mají právě i ty Audiny a VW. Na bmw klubu jsem četl, že u některých typů bmw se dá dokonce naprogramovat přímo řídící jednotka, aby svítila jen dálková světla sníženým napětím jako denní světla. Údajně je to takto pro určité trhy. Proč to nemá Alfa to nevím. Nevíte jak to vyřešili u nových AR159, tedy na rok 2011. Slišel jsem, že od poloviny tohoto roku musí mít všechny nové auta SDS.
Nejspíž do toho taky půjdu. Šetření žárovek v palubovce, kterou ani nevím jak rozdělat, abych se dostal k žárovkám a životnost xenonů a jejich naklápěcích motorků je pro mě přednější jak, promiňte, kecy, že na to přece musím mít. Za ty starosti, pokud mi přestane svítit jeden xenon, mi to nestojí. Už to není H4, nebo H1.
A ještě jedna připomínka. Pokud se nějakému policajtovi nebude líbit jak to svítí, tak jen přepnu přepínač světel na "ON" a je to opraveno.
Jak to vypadá Skippy? Už je to namontované? A kam jsi to všechno připojil?
S homologací bych to neviděl tak bledě. Auto má svítit, aby bylo vidět. To se splní. Musí svítit homologovanými světli a to taky splní, jsou homologovaný, a proto, aby neoslňovali je snížena jejich svítivost. Úplně stejně to mají právě i ty Audiny a VW. Na bmw klubu jsem četl, že u některých typů bmw se dá dokonce naprogramovat přímo řídící jednotka, aby svítila jen dálková světla sníženým napětím jako denní světla. Údajně je to takto pro určité trhy. Proč to nemá Alfa to nevím. Nevíte jak to vyřešili u nových AR159, tedy na rok 2011. Slišel jsem, že od poloviny tohoto roku musí mít všechny nové auta SDS.
Nejspíž do toho taky půjdu. Šetření žárovek v palubovce, kterou ani nevím jak rozdělat, abych se dostal k žárovkám a životnost xenonů a jejich naklápěcích motorků je pro mě přednější jak, promiňte, kecy, že na to přece musím mít. Za ty starosti, pokud mi přestane svítit jeden xenon, mi to nestojí. Už to není H4, nebo H1.
A ještě jedna připomínka. Pokud se nějakému policajtovi nebude líbit jak to svítí, tak jen přepnu přepínač světel na "ON" a je to opraveno.
Jak to vypadá Skippy? Už je to namontované? A kam jsi to všechno připojil?
159SW 2.0JTDm Distinctive Rubino
155 1.8ST Sport
155 1.8ST Sport
Re: Světla pro denní svícení SDS
Zeptám se úplně blbě (a tolerujte prosím, že jsem odpůrce SDS na jakémkoliv autě). Má někdo konkrétní zkušenost, že by mu při stálém ON a startech praskaly žárovky nebo výbojky?
Pokud je to opravdu tak jak psal Hampice, že se u 159 při startu světla nepřerušují (u 156 to funguje), tak je přece mnohem lepší koupit monostabilní klopný obvod se zpožďovačem, nebo říct někomu, kdo ho umí zbastlit (podle mě cena do 500,-). Natartuješ se světly ON a teprve za 2 vteřiny se zapnou potkávačky. Nemusíš se starat jak svítíš a hlavně si nemusíš hlídat viditelnost, protože s SDS zadní světla prostě nevítí
Pokud je to opravdu tak jak psal Hampice, že se u 159 při startu světla nepřerušují (u 156 to funguje), tak je přece mnohem lepší koupit monostabilní klopný obvod se zpožďovačem, nebo říct někomu, kdo ho umí zbastlit (podle mě cena do 500,-). Natartuješ se světly ON a teprve za 2 vteřiny se zapnou potkávačky. Nemusíš se starat jak svítíš a hlavně si nemusíš hlídat viditelnost, protože s SDS zadní světla prostě nevítí
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti