Protoze me stval EGR a FAP tak jsem se jich zbavil - protoze to soucasne znamena i upravu softu doslo na lehke poladeni. Nechal jsem to delat u TDIFun-a, solidni pristup a hlavne uprava je s merenim vykonu pred a po, takze zadny vycucany cisla. Nechtel jsem zadny extrem, neco co zbavi auto turbodiry a pomuze spotrebe. Vysledek je fajn, alfice tahne pekne zespodu, zadne cekani na to az se turbo vzbudi. Vykon sel z 150k na 180k, kroutici moment z 340Nm na 430Nm - vykon prodava auta, moment vyhrava zavody

Dalsi bonus je spotreba o litr-litra pul niz, ale asi to bude hodne odstranenim totalne ucpaneho FAPu.
Protoze byl ucpany nejen FAP ale i kat tak slo oboji pryc

zustal jen posledni kat takze alfice umi zacmudit a turbo je venku slyset. Nejhur alfice zacmudila, kdyz pritulkyne mela na tachaci 40 v prevodovce 6 a zaslapla to na podlahu - auto se rozjelo bez problemu ale cmudilo celkem fest. Doporucoval bych nechat oba katy, kdyby nekdo sel do podobne upravy, ale porad mi to prijde unosne na vykon co to auto ted ma. Asi casem sezenu koncovy tlumic z 2.4 at jsou roury ven dve a vypada to jako min sazi
