Tuning

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od ReznikCZ » 18.6.2010, pát 13:56

Nejbezpečnější co můžeš udělat a fakt to dobře funguje na 159 (mnou odzkoušeno) nainstalit Power-rail http://www.chevron-racing.com/novitec-p ... 5068f00aa4
instalace cca 3 hodiny v Imofě v Praze :wink: upravuje to dokonce i chování Q4 je to pecka
jen to nepřidá tolik koní jako klasickej chip. Výhoda je že krom kabelů a někam tu řídící jednotku "přilepit" se nemusí nic dělat se softwarem! vše funguje jako přistarým jen to lépe jede :-)
jediný co se zhoršilo je turbodíra (nyní je mnohem citelnější ovšem na stejném místě) a pak spotřeba přeci jen na to docela šlapu :smt023
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1629
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Tuning

Příspěvek od sunic » 18.6.2010, pát 18:21

Díky za tip.. už jsem o tom někdy zpátky slyšel, ale upřímně, cca 25koní navíc za 10480,- je skoro dost.. cena by byla v pohodě, ale asi bych si těch koní představoval o něco víc. Já ten upravenej soft(prý na cca 190koní) od toho blbečka na kterej mě to jelo parádně furt doma na compu nahranej mám, ale je problém s tím kouřením. Někde jsem četl, že se dá vyrušit ten FAP- či spíš zevnitř mechanicky vydlabat a pak přes comp oblbnout jednotku, ale trošku se toho bojím. Prostě mi přišlo, že to i po načipování nejdřív tolik nehulilo, ale jak se ten filtr zanášel, tak to začalo hulit jak když jedu na uhlí. Tak si říkám, že když by tam ten FAP nebyl, že by to třeba trošičku kouřilo- což jako asi každý načipovanej ropák, ale ne tak že bych za sebe neviděl a že bych se bál šáhnout na zadní dveře, abych nebyl jak kominík.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od ReznikCZ » 19.6.2010, sob 22:00

ja jsem teda vsadil na jistotu, novitec je precijenom znacka, neztratim zaruku, udelaj mi to primo v orig. servisu a nicemu to pry neublizi ba naopak. Chipovani jako takoveho se osobne bojim a predevsim neodborneho zasahu do jednotky
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Re: Tuning

Příspěvek od 00flash00 » 28.3.2011, pon 18:05

Caute,


Videl uz niekto na alfa romeo nejake ine zadne svetla ako original? Strasne by som chcel vzadu vymenit za nejake LED svietenie vyzeralo by to kralovsky! Ale nikde som nic nenasiel :(
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od Žížal » 28.3.2011, pon 18:23

Protoze me stval EGR a FAP tak jsem se jich zbavil - protoze to soucasne znamena i upravu softu doslo na lehke poladeni. Nechal jsem to delat u TDIFun-a, solidni pristup a hlavne uprava je s merenim vykonu pred a po, takze zadny vycucany cisla. Nechtel jsem zadny extrem, neco co zbavi auto turbodiry a pomuze spotrebe. Vysledek je fajn, alfice tahne pekne zespodu, zadne cekani na to az se turbo vzbudi. Vykon sel z 150k na 180k, kroutici moment z 340Nm na 430Nm - vykon prodava auta, moment vyhrava zavody :-D Dalsi bonus je spotreba o litr-litra pul niz, ale asi to bude hodne odstranenim totalne ucpaneho FAPu.
Protoze byl ucpany nejen FAP ale i kat tak slo oboji pryc :???: zustal jen posledni kat takze alfice umi zacmudit a turbo je venku slyset. Nejhur alfice zacmudila, kdyz pritulkyne mela na tachaci 40 v prevodovce 6 a zaslapla to na podlahu - auto se rozjelo bez problemu ale cmudilo celkem fest. Doporucoval bych nechat oba katy, kdyby nekdo sel do podobne upravy, ale porad mi to prijde unosne na vykon co to auto ted ma. Asi casem sezenu koncovy tlumic z 2.4 at jsou roury ven dve a vypada to jako min sazi :smt077

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Tuning

Příspěvek od Ladis » 28.3.2011, pon 18:34

Zase tak zanedbatelné to není,kouťák už je fakt slušný :smt023

P.S. přítelkyni nepouštět za volant :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Tuning

Příspěvek od jurki888 » 28.3.2011, pon 20:06

sunic píše:Díky za tip.. už jsem o tom někdy zpátky slyšel, ale upřímně, cca 25koní navíc za 10480,- je skoro dost.. cena by byla v pohodě, ale asi bych si těch koní představoval o něco víc. Já ten upravenej soft(prý na cca 190koní) od toho blbečka na kterej mě to jelo parádně furt doma na compu nahranej mám, ale je problém s tím kouřením. Někde jsem četl, že se dá vyrušit ten FAP- či spíš zevnitř mechanicky vydlabat a pak přes comp oblbnout jednotku, ale trošku se toho bojím. Prostě mi přišlo, že to i po načipování nejdřív tolik nehulilo, ale jak se ten filtr zanášel, tak to začalo hulit jak když jedu na uhlí. Tak si říkám, že když by tam ten FAP nebyl, že by to třeba trošičku kouřilo- což jako asi každý načipovanej ropák, ale ne tak že bych za sebe neviděl a že bych se bál šáhnout na zadní dveře, abych nebyl jak kominík.
pokial chces cip dpf musi byt off inac sa ti bude zanasat pri hociakom cipe auto po cipe proste zadymi a to fap uz nezvladne :wink:
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od Alah » 28.3.2011, pon 21:26

Žížal píše:.....Vykon sel z 150k na 180k, kroutici moment z 340Nm na 430Nm - vykon prodava auta, moment vyhrava zavody :-D ......
hmm a co na to spojka?..bere ten o třetinu větší krouťák??...já mám seriových 420Nm a všichni mně zrazují od zvyšování...že si odrovnovnám během pár tisíc km spojku....

Mohl bys prosím nahrát sem graf z brzdy??....protože jsem o TDiFunu uvažoval...ale jestli ti takto "poladili" auto...bojim bojim..
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: Tuning

Příspěvek od pekony » 28.3.2011, pon 21:50

Tak spojka to prý nedává. Ale to že to takhle poladili nemá nic co dočinění s ladičem. Poslední slovo má dycky majitel a pokud to tak chtěl tak to tak i zůstalo. Já bych si takové navýšení nenechal. Ladiče znám takže trošku vím. A pokud si někdo nechá navýšit krouťák o třetinu, tak musí počítat logicky s potížemi.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od Alah » 28.3.2011, pon 22:00

No...tak včil nevím....

takže ručí TDIFUN za tu spojku..(jak píše na webu) nebo ji vyjmul ze záruky??
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Re: Tuning

Příspěvek od 00flash00 » 28.3.2011, pon 22:09

tyhle veci ze zarukou ti nepomozu. To je len taky tah na neveriacich aby si priplatili velke peniaze za "zaruku" (chip tuning je ovela lacnjesi ako ho ponukaju velke firmi so "zarukou"). Odíde ti spojka, a ako im dokazes ze odisla práve koli nim? koli chipu? To nedokazes oni to hodia na chybu auta a povedia ti ze to s chipom nema nic spolocne
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: Tuning

Příspěvek od pekony » 28.3.2011, pon 22:12

Popravdě o spojce v záruce nic nevím takže nemůžu říct. Ale jak sem psal co si zákazník navymýšlí to bych mu já jako ladič udělal. Samozřejmě ho varoval a pokud to chce tak mu to udělám. A když mu odejde spojka to už je jeho mínus.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: Tuning

Příspěvek od pekony » 28.3.2011, pon 22:20

00flash00 píše:tyhle veci ze zarukou ti nepomozu. To je len taky tah na neveriacich aby si priplatili velke peniaze za "zaruku" (chip tuning je ovela lacnjesi ako ho ponukaju velke firmi so "zarukou"). Odíde ti spojka, a ako im dokazes ze odisla práve koli nim? koli chipu? To nedokazes oni to hodia na chybu auta a povedia ti ze to s chipom nema nic spolocne
Nemusí nic házet na auto. Při takovém nárůstu výkonu logicky odejdou další díly. To už je o neznalosti zákazníka a jeho přáních.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od Alah » 28.3.2011, pon 22:25

No...tak jsem se zase uklidnil a budu dál cválat na svých 200HP...:-)
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od Žížal » 28.3.2011, pon 22:45

Podle nekterych zdroju je spojka 1,9 a 2,4 stejna - takze s 1,9 by se melo dat jit na kroutak 2,4 v serii celkem bez obav. FAP motor hodne brzdi - nevi nekdo jestli origo verze bez FAPu nemela jiny kroutici moment? Nebo eko i neeko motory jsou stejne zbrzdene z fabriky?
Ze takova zmena posle spojku do haje pri spatnem pouzivani je jasne, chce to mit trochu rozumu a nedavat plny a pak poustet spojku. Nemam to na sprinty z krizovatky, ale na pruzne zrychleni. Na druhou stranu je pravda ze spojka pred upravou blbla a chip ji poslal do haje - jenze to ted resim s prodejcem jako skrytou vadu (nekdo na pritlacaku nahradil nektere nyty svarem a takovy pritlacak uz nepobral upravu, respektive je to reseni na par tisic km a ty uz byly pryc). Dalsi vec je ze pokud na to dily nejsou stavene, tak je spousta moznosti jak to vyresit a jde jit i dal. Jine oblozeni spojky, tlustsi lamela... Je to jen o tom co kdo chce - jestli origo vykon treba bez FAPu, nebo puvodni tlak a z toho dostat co jde, nebo nejaky extrem.
TDI Fun je z tech co o veci neco vi a jen nenahraji nejaky soft co stahli z netu - jasne stejna uprava se da sehnat za 2000,- od typka co ma kabel a nekde to z cehosi stahnul, ale co to bylo nevi a za praci vubec neruci (jen co opusti parkoviste tak jste se nikdy nevideli)...

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od Alah » 28.3.2011, pon 22:59

OK.... a mohu Tě poprosit o ten graf?
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od ReznikCZ » 28.3.2011, pon 23:15

Alah píše:
Žížal píše:.....Vykon sel z 150k na 180k, kroutici moment z 340Nm na 430Nm - vykon prodava auta, moment vyhrava zavody :-D ......
hmm a co na to spojka?..bere ten o třetinu větší krouťák??...já mám seriových 420Nm a všichni mně zrazují od zvyšování...že si odrovnovnám během pár tisíc km spojku....

Mohl bys prosím nahrát sem graf z brzdy??....protože jsem o TDiFunu uvažoval...ale jestli ti takto "poladili" auto...bojim bojim..
Mám zvýšený výkon a 4x4 kde hrozí mrtvá spojka mnohem víc a zatím 55tis. km v pohodě..
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19023
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Tuning

Příspěvek od Kubas » 29.3.2011, úte 09:22

tak "životnost spojky" je široký pojem.... Podle mě by měla vydržet 200tkm.... (a na všech nezbastlených autech doma nám to vydržela.... a někdy i víc).
Jestli někomu stačí 100tkm, tak to je pak jiná.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od Sgt. » 29.3.2011, úte 09:29

No ono asi taky bude rozdíl navyšovat výkon na novém autě a na olítaný + stočený ludře.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od ReznikCZ » 29.3.2011, úte 10:35

stejně si myslím že je jedno kolik má výkon ,...ta spojka to vydrží když se nebude tejrat . .párkrát už mi zasmrděla do teďka se Alfušce omlouvám :cry: . .
p.s. netušil jsem že po zvýšení výkonu může ta moje těžkotonážní krasavice z pevného startu hrabat všema čtyřma . . :D :smt023
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: Tuning

Příspěvek od pekony » 29.3.2011, úte 10:49

No a o kolik to máš zvednuté?
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

dakilla

Příspěvky: 19
Registrován: 10.2.2011, čtv 13:38

Re: Tuning

Příspěvek od dakilla » 29.3.2011, úte 11:27

Bavil som sa minuly tyzden cez telefon so Sarkanom zo ZA. Povedal mi, ze pri 1.9 110kw sa to da bezpecne zvysit o cca 20 konikov, krutak neviem. Filter musi ist von, cena priblizne 300€. Rozmyslam nad tym, lebo ma ten filter dost ser.. kazdych 1000km.

Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od Žížal » 29.3.2011, úte 14:42

Slibovany graf
Přílohy
Bez názvu_resize.jpg

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: Tuning

Příspěvek od kudrt » 29.3.2011, úte 15:22

tak tohle vypadá hodně dobře, bych řekl.... škoda jen že výkon začal klesat před omezovačem. V serii se mi právě líbí, že to cpe až do omezovače stejně a necítíš pokles.... ale to je asi jedno 150 kobil tam je pořád.

KOLIK TE STALA KOMPLET UPRAVA (DPF off, EGR off a chip)???
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning

Příspěvek od Žížal » 29.3.2011, úte 17:32

Na cenu se zeptej primo upravce - ja provozuju vymeny obchod :wink:
Cena za mechanickou i pocitacovou praci by mela byt nekde kolem 15k, ale nevim to 100%

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti