Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Mne to odišlo pri cca 230t km. Hliníkove sanie, to tiahlo odpadlo. Tak to išlo na zavarenie Už všetko frči ako ma.
Doteraz si hovorim, doma mi nešiel internet tak som sa bavil s autom, a nahodov som len na to natrafil....samozrejme tadial unikal olej a tlak. Hádam bude nachvilu pokoj..
Doteraz si hovorim, doma mi nešiel internet tak som sa bavil s autom, a nahodov som len na to natrafil....samozrejme tadial unikal olej a tlak. Hádam bude nachvilu pokoj..
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Zdarec chlapy, nemohly by ste sem dát obrázek jaké sání ze 156 mi bude pasovat na 159 1.9 jtdm 16v?
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Takže třeba tohle?
- Přílohy
-
- 325x275_5504370103.jpg (90.29 KiB) Zobrazeno 1322 x
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tohle určitě neblaserma píše:Takže třeba tohle?
musí to být 1,9 16V
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
U tohohle právě psali 1.9 16v..proto se ptám abych nekoupil jiné
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Na to jsem taky koukal, ale zdá se mi že to má klapky.Jako nevim, proto se radši ptám.
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
blaserma
tohle neni na 16V
tohle neni na 16V
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
nene. ze 159 s klapkou je tohle - ta černá páčka u druhýho válce směrem od egru:blaserma píše:Na to jsem taky koukal, ale zdá se mi že to má klapky.Jako nevim, proto se radši ptám.
http://img11.allegroimg.pl/photos/orygi ... 6178238784
kromě tý páčky je to úúúúplně stejný ze 156 (bez klapek) a ze 159 (s klapkama) - otevři kapotu, sundej ten barevnej plastovej dekl z motoru a kromě ramínka těch klapek to musí vypadat stejně jinak to nebude pasovat.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Jo dík za radu..já mám právě plastový sání.Proto ho chci raději vyměnit.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Zdravim pani,
otazka ohladom 2.4 jtdm, 147kw.
1. Co v pripade ak pouzijem sanie bez klapiek resp. klapky zaaretujem v otvorenej polohe ale EGR ostane nezaslepene, funkcne? Takisto DPF je na aute stale funkcne. Bude to mat nejaky negativny vplyv na ventil/filter, celkovy chod motoru?
2. Je sanie z AR 156 2.4jtdm 129kw zhodne so sanim na 147kw 2.4jtdm? Ma 129kw 156ka EGR ventil taktiez?
Dik
otazka ohladom 2.4 jtdm, 147kw.
1. Co v pripade ak pouzijem sanie bez klapiek resp. klapky zaaretujem v otvorenej polohe ale EGR ostane nezaslepene, funkcne? Takisto DPF je na aute stale funkcne. Bude to mat nejaky negativny vplyv na ventil/filter, celkovy chod motoru?
2. Je sanie z AR 156 2.4jtdm 129kw zhodne so sanim na 147kw 2.4jtdm? Ma 129kw 156ka EGR ventil taktiez?
Dik
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Odpoved na otazku 1 - nebude. Klapky jsou v sání proto, aby zavřely jeden kanálek na každém válci, pokud motor jede na volnoběh, nebo deceleruje. V tom případě proud druhým kanálkem by mel ve válci udělat vír (proto SWIRL FLAPS), ktery umozni snizit emise. Jenze na 8V ctyrvalci neni co zavirat a stejne ma EGR a DPF.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
odpověď na otázku 2 - do 147 se 2,4 jtdm nedával. ano - 156 2,4 jtdm má taky egr.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Dnes jsem se rozhodl, ze si odpojim taky klapky, ale po podrobnem ohledani a zjištěni kde se vše nachazi mam jednu otazecku.
Az to tahlo vycvaknu, jak je mam zaaretovat, aby se při provozu nehnulo?
Jedna se o 2,4JTD
Diky vsem
Az to tahlo vycvaknu, jak je mam zaaretovat, aby se při provozu nehnulo?
Jedna se o 2,4JTD
Diky vsem
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Budu to ted v pristich par dnech taky odpojovat a tahlo zezhora ktere vidis u vstriku se neodpojuje, musis se dostat jakoby "pod" sani(pod EGR ventilem zhruba kousek vlevo) kde je krokový motorek s tahelkem ktery ovlada klapky (na 4 klapce zleva myslim) a tahelko odpojis klapky pak zaaretujes tak aby se tahlo nepohlo...Kamarad co s tim ma zkusenost to dela tak ze vytahne baterku a dlouhym sroubovakem jen vycvakne tahelko od klapky a hotovo....
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
h4Wk podívej se prosím co jsem psal. Ja vím jak se to odpojuje. Me zajímá aretace klapek po opojení.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
vezmi kus drátu a zhora mezi blokem a sáním to táhlo v otevřený poloze k čemukoli přihákni
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
O.K.
díky
díky
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
myslím dokonce, že jsem to měl zaháklý za žhavičku protože jsem tenkrát neměl po ruce dost dlouhej drát abych to háknul za něco pořádnýho - třeba za lištu nebo tak něco. no a pak už to tak zůstalo - jezdil jsem tak dlooouho a dobrý.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Já jsem se ptal hlavně proto, že me napadla myšlenka, jak to zaareovat shora a nedávat tam ten drát:
1. navrtat dírku (červená)
2. vytvořit účko (zelená)
3. vložit účko a zapasovat mezi výlisek (modrá) popřípadě k výlisku zmáčknout bočníma kleštěma
4. účko nahoře zalepit, pořípadě pojistit stahovacím páskem
1. navrtat dírku (červená)
2. vytvořit účko (zelená)
3. vložit účko a zapasovat mezi výlisek (modrá) popřípadě k výlisku zmáčknout bočníma kleštěma
4. účko nahoře zalepit, pořípadě pojistit stahovacím páskem
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
mmm, tak to by byla v porovnání s mým drátem profesionální práce
napadají mne 2 věci - vychytat polohu ramínka vůči tomu žebru na sání, aby to sedělo na polohu klapek "otevřeno" - to je asi jasný; druhak, kdyby ta síla proudícího vzduch v sání která přivře nezaaretované klapky byla velká (jako že je dost velká na to aby to nezaaretované klapky VŽDYCKY spolehlivě přivřelo - vyzkoušeno!) i na to, že by to nadzvedlo to zelené Učko, tak bys ho musel k ramínku klapek v té správné poloze nějak přiheftnout napevno aby se "nenadzvedával" v těch dvou dírkách a neměl tendenci vyskočit mimo to žebro o které ho chceš opřít.
za sebe musím říct, že bych byl línej se s tím tak mazat navíc s vědomím, že to je stejně dočasné řešení do doby než tě začne doopravdy štvát podfukování v místě těch klapek a koupíš si sání ze 156 a nebo vykucháš klapky a dírky po nich zaslepíš
napadají mne 2 věci - vychytat polohu ramínka vůči tomu žebru na sání, aby to sedělo na polohu klapek "otevřeno" - to je asi jasný; druhak, kdyby ta síla proudícího vzduch v sání která přivře nezaaretované klapky byla velká (jako že je dost velká na to aby to nezaaretované klapky VŽDYCKY spolehlivě přivřelo - vyzkoušeno!) i na to, že by to nadzvedlo to zelené Učko, tak bys ho musel k ramínku klapek v té správné poloze nějak přiheftnout napevno aby se "nenadzvedával" v těch dvou dírkách a neměl tendenci vyskočit mimo to žebro o které ho chceš opřít.
za sebe musím říct, že bych byl línej se s tím tak mazat navíc s vědomím, že to je stejně dočasné řešení do doby než tě začne doopravdy štvát podfukování v místě těch klapek a koupíš si sání ze 156 a nebo vykucháš klapky a dírky po nich zaslepíš
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Pokud jsou klapky při vypnutém motoru otevřeny, tak by to sedělo jak prdel na hrnec.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
tak to už nevím...přes rok jezdím se sáním bez klapek. přesně si ovšem pamatuju, že jízda s odpojenýma a nezaaretovanýma klapkama nebyla po pár minutách možná, protože ten tlak vzduchu v sání je nemilosrdně zavřel a pak to prostě nejelo. tak jsem zjistil, která poloha je "zavřeno" a zaaretoval jsem to v opačné poloze.
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů