Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Odpovědět
Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Envel » 8.4.2013, pon 09:40

Zatím nevím o nikom, kdo by měl nové plastové sání a čistil klapky, takže je potřeba aby se k tomu zkusil vyjádřit někdo, kdo to nové sání má, zda tam není nějaký zásadní problém s demontáží. Jinak by to mělo být ale stejné jak u klasiky(uchycení na motor bude zřejmě identické), takže o tom bude nejvíc vědět Cendler a Tanguero, který to zde někde popsal a nafotil. Potřeba pohledat a omrknout to sání zda není něco jinak. Kolega má přesně tento motor s plast. sáním v Cromě, tak se na to chci taky v brzké době podívat, v jakém stavu má EGR a sání. Pokud by jsi chtěl jen omrknout klapky v jakém jsou stavu, bez demontáže bloku sání, tak je v podstatě jen jedna možnost, a to odpojit rouru od turba + škrtící klapku a přes vstup do sání nakouknout endoskopem. Většinou je víc zadrbaná jen ta první klapka nejblíž u vstupu. Pokud ti klapky ale nedělají žádnou paseku (nouzák, špatné starty s kouřením a pod.), tak bych je neřešil a spíš bych se zaměřil na zdroj příštích problémů, a to zaseknutý pootevřený EGR a event. DPF, pokud ještě máš.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 710
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Maxa » 9.4.2013, úte 15:39

No zda se mi, že mi to trochu víc kouři po startu za studena. A hlavně to nechce vůbec jet.
Když se motor zahřeje vše je ok.
Jinak PDF je ven i Of. Egr mám zaslepený. Jen neni odstraněn v softu.
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

kolikovac

Příspěvky: 5
Registrován: 16.4.2013, úte 20:09

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od kolikovac » 13.5.2013, pon 17:22

Zdravím všechny alfisti. Mám dotaz je tu někdo z okolí Ostravy kdo umí odpojit táhlo na vířivých klapkách.Dík za radu a pomoc.

multijet110

Příspěvky: 16
Registrován: 9.3.2013, sob 15:20

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od multijet110 » 12.6.2013, stř 19:14

Tak se po delší době zase hlásím, vířivé klapky vyndány díry po jejich uložení zavařeno, motorek od klapek běhá na prázdno - žádná změna chování auta, EGR ventil zaslepen - žádná změna chování auta, potom EGR vyměněn za repasovaný - žádná změna chování auta, naftový filtr nový, vzduchový filtr nový, DPF filtr vyndaný důkladně propláchnutý vapkou a čistícími prostředky na DPF - žádná změna, váha vzduchu při odpojení také žádná změna, tak už nevím auto je do 2600 ot. úplně mrtvé až od 2600 se auto rozjede do 2600 je také teoretický tlak přeplňování cca o 300mBar vetší než reálný tlak přeplňování, od 2600 ot se oba tlaky začnou shodovat, diagnostika nepíše žádnou chybu ani žádná chyba nasvítí na přístrojovce.
Tak už mě napadá jedině ventil OverBoost (N75), ale to by podle mě diag. napsala, nebo při dřená nebo ne úplně správně chodící regulace na repasovaném turbu.
Nebo je tu ještě nějaká jiná možnost?
děkuji

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 12.6.2013, stř 23:54

multijet110 : připadáš mi jako další z těch, co se to snaží opravit doma na koleni a myslí, že šíleně ušetří a nakonec kdyby to odvezl někam kde tomu rozumí, tak zaplatí minimálně polovinu a jezdí
Samozřejmě, neříkám, že bych na to já hned přišel, ale prostě Vás( a že takových jako ty je, dnes a denně mi volají, dal jsem do toho 10t/kč a pořád to nejede atd. ) prostě nechápu.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Envel » 13.6.2013, čtv 07:52

A tak Čendo, ještě je možnost, že ho to baví a o peníze vlastně nejde :shock: a nebo to spravuje pro někoho jiného a zde čerpá inspiraci. Tak či onak, já bych se mrknul na všechny čidla, počínaje čidlem v sání a pak čidla před a za DPF a pak ještě to čidlo někde za baterií "čidlo rozdílového tlaku" či tak nějak - můj tajný tip (i když ani přesně nevím kde je). Levné to nebude, ale při tomto systému pokus-omyl je to asi jediná možnost jak se někam posunout. Ale jak říkáš, levnější by bylo dojet za někým, kdo ví co dělá.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

multijet110

Příspěvky: 16
Registrován: 9.3.2013, sob 15:20

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od multijet110 » 13.6.2013, čtv 12:09

Tak že bych chtěl ušetřit a dělal to doma na koleni tak to rozhodně neni, auto už bylo u několika mechaniků a žádnej mi s tímto problémem nepomohl, dokonce i ve fiatu jsem byl a tam mi řekli že sice svítí kontrolka motoru ale auto že se zdá že jede normálně což vím na 100% že auto normálně nejede, kontrolka svítila kvůli zaslepenému EGRu ted už mám EGR jiný kontrolka nesvití diag. nevypisuje žádné chyby ale auto proste nejede, hadice jsou všude také přetěsněny, prostě už sem si nevěděl rady tak sem tu chtěl zjistit zdali někdo nemá ještě nějaký nápad nic víc nic míň.

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 13.6.2013, čtv 12:13

nápadů mám mraky, jeden znich nehrabal se někdo do RJ a do map jako takových?
odkud jsi, že bych se na to podíval
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

multijet110

Příspěvky: 16
Registrován: 9.3.2013, sob 15:20

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od multijet110 » 13.6.2013, čtv 12:20

Nene do ŘJ se nikdo nikdy nehrabal, Jsem kousek od Roudnice nad Labem, spíš by mě zajímalo jestli to může dělat regulace turba nebo ten ventil který regulaci ovládá, jak jsem již psal auto do 2600 nejede až od 2600 se rozjede a teoretický tlak přeplňování s reálným tlakem se srovnají, do 2600 je reálný tlak přeplňování cca o 300mBar menší.

rakonek
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 499
Registrován: 12.10.2012, pát 13:03
Bydliště: Linde

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od rakonek » 13.6.2013, čtv 19:11

to multijet: ty voe když s tím máš takový problémy, domluv se s cendlerem (a to nemyslím říťolezecky) a myslím si že, ten to vyřeší.Co tu pár měsíců čtu tak je to pan alfamechanico a nemusíš si pořád drbat hlavu :smt056 a tápat naslepo. [-o<
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw

PETR159159
Nováček

Příspěvky: 102
Registrován: 13.4.2011, stř 19:23

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od PETR159159 » 15.6.2013, sob 11:08

Chlapi, nemohl by prosím někdo z vás hodit fotku(y) jak máte klapky zaaretované na 1,9 multijetu? Chtěl bych se o to také pokusit :-) předem díky moc. Petr

Lukyman
Uživatelský avatar

Příspěvky: 45
Registrován: 27.7.2011, stř 01:57
Bydliště: Praha 4

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Lukyman » 24.6.2013, pon 16:14

Zdravím chlapi,
už delší dobu mám špatný studený starty. Špatně to chytá a po nastartování je pár vteřin často nepravidelný běh, podobný jako je na tomto videu (jen já to mám jen při studeném startu) http://www.youtube.com/watch?v=R8bww0g7RJk. Dále mi to při cca 50-70 km/h lehce škube, když se jen lehtá plyn.
Chtěl bych odpojit klapky, pak se ještě ke slovu dostane egr :D . Byl by někdo z Prahy ochotný mi klapky odpojit (za úplatu)?
Nebo neznáte nějaký servis v Praze, který s tím má zkušenosti?
Fiat Croma 2,4jtd (200hp) emotion

MartinM
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 235
Registrován: 18.10.2011, úte 20:50
Bydliště: Trnava

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od MartinM » 29.6.2013, sob 10:23

Nakolko virive klapky zacali haprovat, podfukovalo ich a zadrhali, bola vykonana ich "extrakcia"...

Za konzultaciu dakujem dr. Cendlerovi :smt023

Pridavam par foto ako to vyzeralo v potrubi a ako som to "fixol"
Přílohy
Potrubie2.jpg
Potrubie1.jpg
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 110 kW

You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.

Kwaso
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 872
Registrován: 1.1.2012, ned 19:30
Bydliště: Púchov, SR

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Kwaso » 29.6.2013, sob 10:31

Ty kokos to co tam je za bordel? :shock: to je hnus velebnosti..
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)

hafanek

Příspěvky: 36
Registrován: 28.2.2010, ned 09:14

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od hafanek » 24.8.2013, sob 11:19

zdar, kdyz je vsichni vyndavate, nemate nekdo v nejakym slusnym stavu tu tycku na ovladani tech klapek?

Shanim tohle, a oni to jak se dalo cekat samostatne neprodavaji.

Ja na ty svoji mam vykloktany to usazeni tech klapek, takze mi to poradne neovlada ty klapky

Dik
Přílohy
obrázek 1.jpg

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od pedro m » 7.9.2013, sob 11:54

UP :smt023

Hosi kontrolni otazka!
Braynshe mi vcera na 99% potvrdil ze otevrene klapky jsou tak, ze jejich packu (po vyckvaknuti) pritahnu co nejvice smerem k baterce, k doplneni na 100% jestli to tak je... vi nekdo?
Zatim to tak mam a auto jede normalne....
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 7.9.2013, sob 20:51

:smt098
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od pedro m » 8.9.2013, ned 08:44

:-D
Njn, Maros rika : Na 99% to tak je ale radeji zavolej Cendovi :D.
To tak, holt 1% nekdy staci.
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 8.9.2013, ned 09:12

pro upřesnění :smt023
Přílohy
5.JPG
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od pedro m » 8.9.2013, ned 10:25

cendler:
jsmenem svym i jmenem svych nasledovniku v budoucnu ti dekuji ! :-D :smt033
nastaveno presne podle tve instruktaze :smt041
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

Ejsi

Příspěvky: 24
Registrován: 8.7.2013, pon 20:02

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Ejsi » 14.1.2014, úte 23:09

Ahoj kluci uz dvakrat jsem to tady přečetl ale přece jen se chci poradit mam 1.9 110kw.Táhlo od klapek jsem odpojil bez demontáže čehokoli což mě potěšilo nic méně si řikám že motorek tam sním asi šoupe tam a zpátky i nadále nevadí to?A ted samotné klapky rozhodně jsem chtěl zaaretovat ale která poloha je že jsou otevřené?Zkusil jsem to tak že když stojím před autem natlačil jsem táhlo klapek co nejvíc doleva (k servo nádobce) ale zase nevim jestli to je správně....

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Envel » 15.1.2014, stř 07:14

Že lítá zespod odpojené plastové táhlo na motorku nevadí pokud se o něco nešprajcne a nevyvolá nouzák. Měl jsem to tak na 2,4 asi rok a nic se nestalo. Tu vrchní spojovací tyčku máš správně hozenou doleva, klapky jsou tedy max. otevřené.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 15.1.2014, stř 07:24

ejsi : co na obrázku co jsem tady dával 8.9.2013, ned 07:12 nechápeš???? jinak tím, že je nemáš zaaretované je taky celkem špatně, je to podle toho jak snima hýbeš, jestli to jde lehce, tak určitě zaaretovat.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1046
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 15.1.2014, stř 08:13

ejsi, táta Čendler dobře radí, ale nemusíš z toho mít špatné spaní, průvan od turba při přidání plynu ti volné klapky postaví hezky "do praporu", jak říkají vrtuláři. U 1,9 se spíš stává, že táhlo je vychozené a vyskočí z čepů.
Mě se to hezky kecá, už dva roky klapky v sání nemám :smt033

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 634
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od krteczek » 15.1.2014, stř 09:05

nevim jak u ctyrvalce, ale moje zkusenost je ROZHODNE ZAARETOVAT! kdyz jsem to mel navolno, tak se klapky po par metrech jizdy "pribouchly" a div, ze auto pak vubec jeste jelo...
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 27 hostů