proč--
Tenhle silent odchází z prostého důvodu--je vyroben jako "kolmý" ve skutečnosti je namáhán šikmým tahem.Protože z důvodu vibrací je originál z prořezávané gumy tuším 50-ky, při razantním namahání šikmým tahem odejde rychle do "věčných lovišť". Jasně že je tu pro V6 náhrada v podobě Powerflexu, ale daní za tohle odolné řešení je bohužel zvýšení přenosu vibrací do kastle ,což považuju u auta na běžný ježdění bohužel jednoznačně za minus.
Zbývá ještě nějaká další možnost ?--
Pokus o vlastní repas ,který by spojil výhody obou řešení a současně odstranil i nevýhody obou--relativní měkkost a současně "plný tvar" bez prořezu--v ideálu ještě jde o vymezení skutečného tvaru vzhledem k reálné ose namahání.
Co se pro výrobu nehodí, jednoznačně jsou to relativně tuhé polyuretany s tuhostí okolo 70--běžně je to třeba tuhost lepidel na sklo.Zvolil jsem naopak pro verzi plného silenbloku pro zachování podobných vlastností jako má origo guma polyuretan 40-ku.
Výsledek je super.
Žádný vibrace navíc do kastle,troufám si říct, že tlumí líp než origo guma, vymezení ideálního tvaru z hlediska os je při repasu brnkačka-drží bez poruchy víc než rok, výroba pár minut.
Klasiku silenblok gumu dořízneme v natrženém středu, vyndáme střed a obrousíme tak, aby vznikla stejnoměrná mezera.Důkladně odmastíme a nasadíme na motor zpátky --,vyplníme mezeru, motor přirozeně vymezuje skutečný úhel tahu závěsu.
Po ztuhnutí/několik dní/ vyndáme, dodatečně opracujeme a na pár let /v případě použití slušnýho kvalitního polyuretanu / máme horní silent který je výrazně lépe "tlumicí"-- než orogo prořezávaná pry 50-ka, přitom v případě plného tvaru bez prořezu a kvalitního polyuretanu se jedná o opravdu životné řešení. -za 20 minut je vyřešeno.

