Alfa Romeo 158/159
Alfa Romeo 158/159
// zalozeno jako diskuse k clanku Alfa Romeo 158/159
http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... -a-158_159
http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... -a-158_159
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Alfa Romeo 158/159
je to nadherne dilo, proste superrychly doutnik s krasnym designem a silnym charakterem. treba ta fotka oddeklovaneho motoru, to je jako nejaky saxofon,nebo neco takoveho,hudebni nastroj, umelecke dilo. uz se tesim az si ji poradne prohlednu v muzeu Alfy..
P.S. dobry clanek
P.S. dobry clanek
Alfetta GTV L
Na tu dobu až neuvěřitelné tech. parametry. Jako malý kluk jsem měl umělohmotný model, ale právě že jen umělohmotný
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Alfa Romeo 158/159
Můžu tě potěšit, zrovna tohle auto je v museu s otevřenou kapotou a tuším že i motor je někde sólo vystaven, takže je opravdu pěkně vystavené... Ty se tam někdy v dohledné době chystáš? Mám to taky ve střednědobém plánu, přecejen, napoprvé jsem měl jenom cca 4 hodiny čas a neměl digitální foťák, takže to byla jen taková rychlovkaRaddik píše:je to nadherne dilo, proste superrychly doutnik s krasnym designem a silnym charakterem. treba ta fotka oddeklovaneho motoru, to je jako nejaky saxofon,nebo neco takoveho,hudebni nastroj, umelecke dilo. uz se tesim az si ji poradne prohlednu v muzeu Alfy..
P.S. dobry clanek
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo 158/159
asi pristi rok,nebo nejpozdeji do dvou tri let bych se tam chtel podivat. usporny a rychly auto mam, navic Alfu takze jsem tam cobydup a navic stylove
P.S mas SZ
P.S mas SZ
Alfetta GTV L
jo a ještě jedna věc k 158/159, bylo u ní poprvé použito systému Transaxle (ikdyž teda je pravda, že jsem našel zmíňku o transaxle i u jedné AR 8C2900, ale tomu moc nevěřím a až o nich budu psát článek, tak to pořádně prověřím) a právě proto se poté Alfetta jmenoval sedan, který poprvé tento systém přinesl do sériové výroby (cca 1972). Jo a Richie, máš tam překlep, poháněná náprava byla určitě zadní Hodit tenhle výkon a krouťák na ty tenounké přední Pirellky by asi nešlo
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
pokud by nekoho zajimalo jak tahle alfa vitezila a nandavala to 4.5 litrovym 12 valcovym ferarkum..tak se podivejte tady...
http://www.formule1.auto-news.cz/1951-e ... 13287.html
a
http://www.formule1.auto-news.cz/1950-b ... 12826.html
http://www.formule1.auto-news.cz/1951-e ... 13287.html
a
http://www.formule1.auto-news.cz/1950-b ... 12826.html
krasne se to cte skoda ze to neni tak i dnes....V této chvíli se stala Grand prix Francie bojem managerů stáje Ferrari a Alfa Romeo.
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
jsou tam fakt zajimave veci....
Závod také odkryl Achilovu patu Alfy Romeo 158 – její spotřeba paliva byla dvakrát větší než u vozů bez kompresoru. Enzo Ferrari si uvědomil, že jediný způsob jak porazit Alfy tkví v méně žíznivějším motoru bez kompresoru. Ve své továrně v Maranelu začal připravovat novou zbraň proti konkurenční automobilce z Milána.
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
a pak uz to slo od 10ti k 5ti
http://www.formule1.auto-news.cz/1951-b ... 13335.html
http://www.formule1.auto-news.cz/1951-b ... 13335.html
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů