Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Odpovědět
rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od rossogtv » 1.12.2015, úte 13:41

a votom mluvim - i ten 310mm kotouc vypada z dalky mrnavy a nepasujici do 19". A ted sem hod fotku toho zadku 156/19". Stylove receno.....

K tem pruzinam: vepredu jsou mcphersony. pruziny MUSI byt na mcphersonech predepnute, jinak jsou obrovske problemy pri vytlaku ( vsichni vime, na montaz/demontaz je treba pruzinovych stahovaku ) a proto vetsina snizovacich pruzin maji v demontovanem stavu stejnou delku ( nebo maximalne 1-2cm kratsi ) Tak a ted kardinalni otazka: mam nove pruziny, ktere snizi auto o 5cm. Jak to dela ? Jednoduse:
pruzina je MEKSI jak original seriova a tudiz si sedne o 5cm nize......Takze: podvozek mas nyni MEKSI a v zatackach se VICE naklani....
ABY byl podvozek stejne tvrdy + 5cm nize jak serie, musel by mit o 5cm KRATSI tlumice + 5cm KRATSI pruziny, aby bylo zachovano spravne predepnuti tlumicu.....
ABY byl podvozek TVRDSI jak serie, musely by byt pruziny progresivni ( coz ty tvoje nejsou - jsou od oka linearni ) ANEBO pouzivan system 2 pruzin jak to maji stavitelne podvozky. To jen jako detail k tvemu subjektivnimu pocitu namontovaneho podvozku.......
A aby se predeslo zbytecnym diskuzim : mam rozsahlou praxi v sestaveni zavodnich podvozku a ty snizovaci pruziny si klidne muzete vypocitat - je to tak jak pisu....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od Ondra156 » 1.12.2015, úte 13:52

Jasně, v pohodě, věřím ti a chápu. V tom případě jde čistě o pocit a pocit mám z toho lepší, než co byla série. Troufnu si říct, že je to opravdu jistější, stabilnější, prostě lepší. Pokud jde tedy jen o pocit, dá se tento pocit jistoty v zatáčkách a menšímu naklánění přisoudit nižšímu těžišti? Nebo díky čemu je to auto stabilnější, jistější, méně houpavé? Co to řídili nezávisle na sobě 2 lidi, tak to oběma přišlo méně houpavé v zatáčkách a logicky i při přejezdu nerovností.

Fotku zadku u té 156 nevím jestli mám...zkusím pohledat.
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od rossogtv » 1.12.2015, úte 15:24

no kdyz se menily i tlumice, kdovi v jakem byly stavu ty stare.....kazdopadne tem pruzinam bych zadne zlepseni nepripisoval, ty jsou jasne v rubrice "styling". A v dlouhych tahlych zatackach se to ted bude naklanet vice, ty tlumice jen tlumi ale s prenosem vahy si poradi jen velmi omezene....samozrejme do doby, nez to sedne na dorazy, pak je smitec se vsim. :-({|=
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od Ondra156 » 1.12.2015, úte 18:47

Okej, tak díky moc za rady :) zase jsem o něco chytřejší i když s tím nakláněním pořád nemůžu souhlasit :)
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od hondzik » 1.12.2015, úte 18:57

Dovolím si nesouhlasit, prošlo mi toho rukama taky pár, měřil jsem pružiny origo vs "sportovní" co mám na svým autě. Ve volném stavu předky kratší o cca 5cm, zadek asi o 3cm. Vpředu Pherson, vzadu vlečka. Měřili jsme i stlačení, byl jsem s nima v pružinárce v bývalé škodovce. Ty sportovní byly tvrdší o cca 20%. průměr drátu o 2mm ve prospěch "sport"

Teď k montáži- vzadu jsou pružiny zmáčklý nápravou do nosníků karoserie mimo tlumič. V extrémním zkřížení je pružina schopná lupnout ale vytrhnout nejde ani ve vyvěšeý nápravě na zdviži.

Vpředu je předepnutá, bez stahováku dát nejde. Sériová byla předepnutá podstatně víc. Spíše zmáčklá .

Tzn nechápu proč by to mělo být měkčí a víc se naklánět? Uznávám že by tomu tlumiče s kratší pístnící prospěly, ale nerobí se.

Na okraj- mám to samý auto na dílně v dalších, momentálně třech seriových kusech + moje poslaný k zemi. Jsem fakt ochoten to zkoušet, svézt, trápit to někde na zkušební dráze, přezouvat to na stejný kola A jsem si naprosto jist výsledkem serie vs moje
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od Ondra156 » 1.12.2015, úte 19:58

No, on to asi Hondzik vyjádřil za mě :D Já prostě nepochybuji o tom, že je to auto teď tvrdší a fakt se naklání míň. A propo, zadní pružiny byly stejně vysoké jako série, ale předek určitě ne, přední pružina byla nižší. Ono kdyby se to naklánělo jako série, tak už mám ohoblované gumy od podběhů, protože vepředu je například cenťák a půl místa, tak to ani při ostřejším projetí zatáčkou nechytlo, tam se to nedotklo nikdy, takže kdyby to bylo ještě měkčí než série, tak už to vypadá jinak. Zadek chytne jen když je auto hodně zatížené.
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od zde. » 1.12.2015, úte 20:30

Jsem si jistej, ze kdybych tenkrat ty wartburgy snizil, tak jich tolik neprevratim..
33

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od rossogtv » 1.12.2015, úte 20:39

pokud byly pruziny 5cm nizsi + stejne tvrde jako serie= auto sedi 5cm niz. Aby auto sedelo o 5cm niz, + aby byly pruziny o 20% tvrdsi, musely by byt o dalsi 3-5cm kratsi. V tom pripade by pruziny nemeli zadne predepnuti, coz by si fa. Supersport nedovolila, je to nebezpecne....Ta zadni pruzina je jine kafe, ta je evidentne progresivni....Delaji se i predni progresivni pruziny - a ty muzou byt i tvrdsi - ale bavime se zde o konkretnim podvozku Ondry dle fotek....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od rossogtv » 1.12.2015, úte 20:41

hondzik: pises o 155kach ?
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od hondzik » 1.12.2015, úte 21:04

ne, o francouzským MPV šuplíku. Tam si stojím opravdu za tím že je teď jak šutr a náklony jsou potlačeny na min. A opravdu s ním nejezdím tak jak ve francii asi mysleli že s tím tatík od rodiny bude jezdit. Zase trpí tyčky stablu, a co mi chodí do kopru jsou zadní gumy ( 225/45/17) Pravidelně po půl sezoně boule na bočnici, oddělal jsem takhle asi 6ks. Teď tam byly runflaty a ty vydržely.

155 mám dvě, V6 na podvozku (co tam dal pan Engstler když jí tvořil )a 155 sporta 8v co je v serii. Tam nedokážu dělat závěry, moc proměnných: 16vs15" kola, Wide vs úzká, váha V6 vs TSko a HR vs serie. Sport je měkkonkej ( na mě se dost naklání), hravější a hlavně lehkonohej do zatáček ( což byl vesměs důvod zase si ho koupit) V6 má v hrubý síle jednoznačně výhodu, zase má víc váhy na čumáku.

Hlavně sporta mám krátce, od začátku je na zimákách, V6 na letních. Jak jsem psal moc proměných který z toho dělaj úplně odlišný auta a nemůžu dělat závěry

Každopádně bývalý sport byl taktéž u země a pamatuju si ho lepšího než toho současnýho. Tenhle mi přijde moc plavmej

Ale tohle všechno u 155 jsou pocity, doměnky, vzpomínky. Stojím si jen za Espacem, s tím jezdím denně a mám možnost seriových kusů
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od rossogtv » 1.12.2015, úte 21:06

Ondra156 píše: protože vepředu je například cenťák a půl místa, tak to ani při ostřejším projetí zatáčkou nechytlo, tam se to nedotklo nikdy,
pokud tam mas fakt 1,5cm mista, tvuj podvozek pruzi 1cm + 0,5cm mas rezervu, kde uz jedes na dorazech podvozku.
jen tak na srovnavacku:
u zavodni Alfy 75, snizena vs serie o 10 cm, byly namontovany predni pruziny o 500% (!!!) tvrdsi nez serie + 30mm stabilizator na unibalech ( original 24mm + na gume )
mel jsem tam 4cm chod dolu+nahoru + 1cm rezerva na dorazech, takze 5cm nahoru/4cm dolu. Kdyz se petasedma v zatacce vlevo stlacila 3cm a na druhe strane 3cm vytlacila, furt to vypadalo ze se naklani. Akorat ze 75ka jezdila skvele i na mokru, coz se o tech, co se nenaklanely vubec rict nedalo, treba BMW co meli hosi 10x tvrdsi pruziny nez serie = 1000%
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od hondzik » 1.12.2015, úte 21:16

zase 75 je konstrukcí podvozku jiná alchymie a úplně jinej přístup . Navíc ona se prostě musí klopit, už konstrukcí de dionu a wattu vzadu

když jsi nakousnul tu vodu, na okruhových corollách ( zadokolkových ae86) odpojovali v dešti zadní stabl jinak to prý nešlo udržet.

A to samý jsem psal na min stránce já i u toho mýho francouzskýho TGV. Na oslizlým povrchu na zimákách se z nedotáčivýho a nezáludnýho kočáru stala úzkočná svině co drží, drží a pak tě bez varování ulítne zadek. Dřív se naklonil a šel po tečně. Naučil jsem se s tím žít, ale poprvý jsem měl sevřeno. Není to fajn pocit koukat bočním okýnkem v něčem co vypadá jak stodola
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od rossogtv » 1.12.2015, úte 21:28

ja zadek radsi vubec nezminuji ( ale kdyz uz se o tom pise - na zavodni 75ce stabi vzadu vubec, ani na suchu...) a predek 75ky preci jen ma bliz k GTV nez Espace.....
no ale pokud ma Ondra vepredu 1,5cm chod, nejspis to pujde drive nebo pozdeji offroad, to musi byt neriditelne....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od hondzik » 1.12.2015, úte 21:41

Espace má obyč rameno a pherson, jen ložisko phersnu je jako u 164 dole. GTV vpředu Pherson, jako ostatně vše na tipo platformě, jen vzadu multilink. 75 lichoběžník na torzce ( nevím zda jsi na okruhovce měl torzku/ torzku+ pomocnou pružinu ala RSR/vyhozenou torzku a jen coilover) Možná má to GTV konstrukcí podvozku blíž i k tomu Espacu než k 75. Ale to je zbytečný filosofování srovnávání coupe a mpv prostě nemá moc úroveň

Mě to teda pruží víc než 1,5 cm :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od Ondra156 » 1.12.2015, úte 21:52

Ano, propružení je tam tak toho 1,5cm vepředu. A ne, není to v žádném případě neřiditelné, nikam to neskáče.
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od rossogtv » 1.12.2015, úte 22:36

Ondra156 píše:Ano, propružení je tam tak toho 1,5cm vepředu. A ne, není to v žádném případě neřiditelné, nikam to neskáče.
inu, v tom pripade nezbyva nez: "wish you the best for the rest of your live...."
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Apache
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 326
Registrován: 12.6.2012, úte 17:54

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od Apache » 1.12.2015, úte 22:56

To s tim ovčákem známe všichni kdo ty psy máme, taky mě trápí že ta holka pod Juniorkou proběhne - teda pokud se vyjímečně zrovna neválí*. A kdyby se to míň naklápělo tak bych se taky nezlobil. Ale protože vím, že nic nevím, tak se v tom radši hrabat nebudu :D .
AR 164 2.0 TS 8v
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od Ondra156 » 2.12.2015, stř 00:38

To už by muselo být mrtvých lidí. ...
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od Jakub_mt » 2.12.2015, stř 01:28

Čo sa týka tých náklonov, moja Ti sa tiež nakláňa jak blázen, ale to mi je úplne jedno. Drží to, a v každej situácii to bude rýchlejšie ako otuzené GTV. A o tom Alfa ako taká pre mňa je. Ale to je všetko o prioritách a nás je do tých Ondrových ho...o :D. Zas Ondrovo GTV vyzerá určite lepšie ako moja 146 :-D.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od Ondra156 » 2.12.2015, stř 12:19

To otuzené GTV není myšleno a zamířeno na rychlost :) Ale zase neříkám, že se s tím nedá dobře projet :) Není to jen statická socha, funguje to a názory jako že je to neřiditelné mě docela dokáží pobavit :D
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od hondzik » 2.12.2015, stř 16:04

nechal bych to být. Ondrovi to vyhovuje, můžete mu to někdo vysvětlit na nějakým jezdivým srazu seriovkou. Než se tím někdo z vás sveze, je to jen teoretizování
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od Ondra156 » 22.12.2015, úte 00:52

I když je to trochu mimotéma, tak se musím pochlubit. Vyhrabal jsem fotky z momentu, kdy jsem poprvé v životě uviděl GTV. Stříbrné 2.0 Twin Spark s černou kůží, ve stavu....no...horším, než co je vidět na fotkách. Tohle byl jen vrchol ledovce. Auto stálo u nás ve městě asi rok a půl na jednom místě a celou tu dobu chátralo. Až jsme se jednou rozhodli, že začnem zjišťovat čí je a já byl té iniciativy, že jsem nechal i vzkaz s přáním, aby to majitel nechal za odvoz. Do týdne to auto zmizlo. Není to žádný Oskarový příběh, ale když už jsem ty fotky našel... :supz:
Přílohy
992274_663903920304882_1760626934_n.jpg
992604_663903896971551_754785297_n.jpg
1079708_663903910304883_1713540439_n.jpg
1079954_663903890304885_1262042564_n.jpg
1080974_663903886971552_567735593_n.jpg
1081288_663903916971549_1793465539_n.jpg
1081620_663903903638217_489060381_n.jpg
1097539_663903923638215_707987527_n.jpg
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3176
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od rosso155 » 22.12.2015, úte 18:53

Ještě k tý výšce, proti tý červený chorvatský nebo nedejbože tý šedý polský jsme pořád ještě moc vysoko :-D
Přílohy
alfa_155_ts_20_8v_venta_de_alfa_155_inmaculado_sin_un_detalle_de_pintura_tono_96635425107480961.jpg
1404759800-images-thumb-991060-526-396-adaptive.jpg
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od Ondra156 » 22.12.2015, úte 20:28

Takhle se mi to líbí :smt023 hele jako...co není může být :smt077
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

marekv6

Příspěvky: 3
Registrován: 28.12.2015, pon 21:21

Re: Ondra156-Alfa Romeo GTV 2.0TS (1997)

Příspěvek od marekv6 » 28.12.2015, pon 21:36

Dobrý večer, chci jenom reagovat na názory pana "rossogtv": Vaše zkušenosti se stavbou podvozků jsou ze závodních vozů nebo s vozy pro normální soukromé jezdění? A budeme tady kritizovat to, že si někdo udělá něco podle svého a vyhovuje mu to? Říkáte nejezditelný? Co je podle Vás nejezditelný? Marek

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů