MichalT, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
MichalT, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Ahoj všem
10.9. na Kameni jsem viděl 164 3,0 V6 v akci a totálně jsem jí propadl. Že to jede a že je to zajímavý auto, to jsem věděl, ale dostala mě ta kultivovanost projevu motoru, nekompromisní a přitom nenápadná síla. Nebo nenápadná... spíš nevulgární, neokázalá, ale o to noblesnější a víc fascinující. Skoro tři týdny jsem denně doslova ležel v inzerci. Nechtěl jsem V6 2,0 TB a nechtěl jsem 2,0 TS, byť jsem tady na tu stříbrnou co je v inzerci volal, protože její stav by snad dokázal vykompenzovat absenci výkonu a charizma šestiválce. Naštěstí to nevyšlo. Nevyšla ani jedna velmi slušná 3,0 V6 v Polsku, ani další v Rakousku, nechtěl jsem bílou z DE a bohužel majitel tmavě zelené za necelé 3000,- Eur z Německa se na moje tři maily vůbec neozýval. Až v pondělí 26.9. se na mobile.de objevil nový inzerát na 164 3,0 V6 s manuálem, černou kůží, servisní historií a hlavně v kombinaci, která mě přijde vůbec nejhezčí - auto už nemělo velká světla, ale ta nízká, a k tomu naopak mělo ještě ty menší vroubkaté nárazníky, které jsou decentnější.
Domluvili jsme se na středu 28.9., já popadl vlek, vyměnil Eura a vyrazil do "Reichu". Už jsem takhle jel pro auta do Francie, Německa, Holandska a Belgie, ale ta nervozita jak to dopadne, ta je pokaždé stejná. Když jsem konečně vystoupil na dvoře menšího servisu v bývalém Západním Německu a naproti mi vyšel postarší Němec, věděl jsem, že je to na dobré cestě Auto ze soukromé sbírky, od roku 2003, kdy byly dělány rozvody, najelo k dnešnímu dni nějakých cca 9000 km. Každý rok pravidelné ošetření podvozku, náprav. Vše udržováno v plně funkčním stavu. Projeli jsme to a rovnou najeli na vlek, nebylo co řešit. V kufru a v bedně na zadních sedačkách bylo plno dílů a také literatury. Je k tomu nejen kompletní palubní literatura se serviskou vyplněnou do poslední chvíle, ale také dílenský manuál, a hlavně tři šanony diagnostiky elektroniky, včetně rozkreslení kde je v autě jaký konektor, jaký drát má jakou barvu a hlavně postupné návody na odstraňování el. závad. Domů jsem přijel kousek před půlnocí a ihned se objevil první problém, autu svítily pouze hlavní světla, obrysovky ani ťuk, palubka také ne. Pojistky ok, při otočení páčky se ozývalo relátko - takže páčky nejspíš ok. V pořádku, každé auto, které mění majitele po delší době, nějak trucuje, jestli to bylo jenom tohle, tak pohoda
Druhý den ráno bylo potřeba vyrazit na dovozovou STK a ME, takže jsem musel sundat ze zdi nějaké tabulky, aby to na silnici úplně nebilo do očí, vybral jsem staré holandské, na kterých jsem kdysi přivezl nějakého Talbota, protože na nich není vyznačena platnost a vyrazil na dovozovou proceduru. Emise naprosto perfektní, když napíšu, že v protokolu mám v kolonce CO uvedeno 0 tak je to až neuvěřitelné. Nakonec ani STK nebyla problém, technik, když viděl moje nadšení, pouze poznamenal, že nemá smysl mě trápit, protože stejně večer to už určitě svítit bude. A tak se taky stalo, díky Hampimu a Ladinovi za nasměrování na relátko, našel jsem jedno v krabicích s díly, vyměnil jej a celé auto se krásně rozsvítilo. Podobně jednoduché bylo vyřešení stahování PP okna z místa řidiče, stačilo vyměnit čudlík.
A teď k tomu, co mě čeká:
- spojkový pedál se vrací pomalu, na 99% je uvnitř zpuchřelá gumová spojková hadička, je to klasická bolest nepoužívaných aut, kde se tohle často stává u brzdových hadic, tlakem pedálu se kapalina protlačí, ale zpátky už s tím má pružinka podstatně víc práce
- kladky a hydraulický napínák byly dány nové v roce 2003, těm se za těch 9t km jistě nic nestalo, ale řemen je rozhodně třeba vyměnit, stejně jako klínové řemeny, ten od serva už je úplně šedý, plesnivý a otřepený
- při brzdění z vyšší rychlosti mlátí kotouče, na výměnu
- po ohřátí se ozývá servo, buď prokluzuje ten starý řemen, nebo je tam hodně starý olej, vyměním obojí a uvidíme
- divně sedí stěrače, kloub ramínka před řidičem se dotýká hrany haubny, bojím se to ale ohnout, aby to neprasklo a potřeboval bych na nějakým jiným autě vidět, jak to má vypadat
- trojúhelníky pod zrcátky jsou zoxidované a barva je nafouklá, potřebují přelakovat, věděl by někdo jak se to rozebírá?
- gumy nad předními světly jsou totálně rozpadlé, nové se prý koupit nedají, nemá někdo starší a zachovalé?
- interiér někdo vyzdobil výdřevou, je to celkem hezké, ale potřebuje to renovaci, na to bych někoho měl
- levý přední reprák chrastí, nemá někdo doma originál dobrý?
- řazení jde ztuha, asi by to chtělo promazat, nebo nějak vyčistit
Teď ještě co je v těch dílech:
2x víko vzd.filtru s váhou vzduchu
nová střešní konzole se světýlky a alarmem + jednotka alarmu + 2x DO + siréna s vlastním zdrojem, vše origo
oba přední díly výfuku s vlnovci (jeden krátký a jeden dlouhý)
přední a zadní světla
nové sady těsnění pod víka ventilů s O kroužky pro svíčky
nové kabely ke svíčkám
nová sada červených snížených pružin -35 mm
ovládání klimatizace starý model - nepotřebuji
originál sada nářadí v polystyrenovém obalu, pokud mám pod rezervou vše kompletní - nepotřebuji
plast LP dveří, klika dveří, víčko a kryt nádrže
nějaká čidla (asi ABS), jednotky (nevím čeho - viz. foto)
plechová sahara s větrákem
manžety asi k předním tlumičům
2x startér, alternátor, kompresor klima, 2x servopumpa
2x páčky pod volant
pojistková skříň
LP zpětné zrcátko
a další droboť co už si nepamatuju
Žádný pořádný fotky jsem zatím neudělal, ale aspoň pár základních zde:
http://michaltalbot.rajce.idnes.cz/Alfa ... 3%2C0_V6/#
10.9. na Kameni jsem viděl 164 3,0 V6 v akci a totálně jsem jí propadl. Že to jede a že je to zajímavý auto, to jsem věděl, ale dostala mě ta kultivovanost projevu motoru, nekompromisní a přitom nenápadná síla. Nebo nenápadná... spíš nevulgární, neokázalá, ale o to noblesnější a víc fascinující. Skoro tři týdny jsem denně doslova ležel v inzerci. Nechtěl jsem V6 2,0 TB a nechtěl jsem 2,0 TS, byť jsem tady na tu stříbrnou co je v inzerci volal, protože její stav by snad dokázal vykompenzovat absenci výkonu a charizma šestiválce. Naštěstí to nevyšlo. Nevyšla ani jedna velmi slušná 3,0 V6 v Polsku, ani další v Rakousku, nechtěl jsem bílou z DE a bohužel majitel tmavě zelené za necelé 3000,- Eur z Německa se na moje tři maily vůbec neozýval. Až v pondělí 26.9. se na mobile.de objevil nový inzerát na 164 3,0 V6 s manuálem, černou kůží, servisní historií a hlavně v kombinaci, která mě přijde vůbec nejhezčí - auto už nemělo velká světla, ale ta nízká, a k tomu naopak mělo ještě ty menší vroubkaté nárazníky, které jsou decentnější.
Domluvili jsme se na středu 28.9., já popadl vlek, vyměnil Eura a vyrazil do "Reichu". Už jsem takhle jel pro auta do Francie, Německa, Holandska a Belgie, ale ta nervozita jak to dopadne, ta je pokaždé stejná. Když jsem konečně vystoupil na dvoře menšího servisu v bývalém Západním Německu a naproti mi vyšel postarší Němec, věděl jsem, že je to na dobré cestě Auto ze soukromé sbírky, od roku 2003, kdy byly dělány rozvody, najelo k dnešnímu dni nějakých cca 9000 km. Každý rok pravidelné ošetření podvozku, náprav. Vše udržováno v plně funkčním stavu. Projeli jsme to a rovnou najeli na vlek, nebylo co řešit. V kufru a v bedně na zadních sedačkách bylo plno dílů a také literatury. Je k tomu nejen kompletní palubní literatura se serviskou vyplněnou do poslední chvíle, ale také dílenský manuál, a hlavně tři šanony diagnostiky elektroniky, včetně rozkreslení kde je v autě jaký konektor, jaký drát má jakou barvu a hlavně postupné návody na odstraňování el. závad. Domů jsem přijel kousek před půlnocí a ihned se objevil první problém, autu svítily pouze hlavní světla, obrysovky ani ťuk, palubka také ne. Pojistky ok, při otočení páčky se ozývalo relátko - takže páčky nejspíš ok. V pořádku, každé auto, které mění majitele po delší době, nějak trucuje, jestli to bylo jenom tohle, tak pohoda
Druhý den ráno bylo potřeba vyrazit na dovozovou STK a ME, takže jsem musel sundat ze zdi nějaké tabulky, aby to na silnici úplně nebilo do očí, vybral jsem staré holandské, na kterých jsem kdysi přivezl nějakého Talbota, protože na nich není vyznačena platnost a vyrazil na dovozovou proceduru. Emise naprosto perfektní, když napíšu, že v protokolu mám v kolonce CO uvedeno 0 tak je to až neuvěřitelné. Nakonec ani STK nebyla problém, technik, když viděl moje nadšení, pouze poznamenal, že nemá smysl mě trápit, protože stejně večer to už určitě svítit bude. A tak se taky stalo, díky Hampimu a Ladinovi za nasměrování na relátko, našel jsem jedno v krabicích s díly, vyměnil jej a celé auto se krásně rozsvítilo. Podobně jednoduché bylo vyřešení stahování PP okna z místa řidiče, stačilo vyměnit čudlík.
A teď k tomu, co mě čeká:
- spojkový pedál se vrací pomalu, na 99% je uvnitř zpuchřelá gumová spojková hadička, je to klasická bolest nepoužívaných aut, kde se tohle často stává u brzdových hadic, tlakem pedálu se kapalina protlačí, ale zpátky už s tím má pružinka podstatně víc práce
- kladky a hydraulický napínák byly dány nové v roce 2003, těm se za těch 9t km jistě nic nestalo, ale řemen je rozhodně třeba vyměnit, stejně jako klínové řemeny, ten od serva už je úplně šedý, plesnivý a otřepený
- při brzdění z vyšší rychlosti mlátí kotouče, na výměnu
- po ohřátí se ozývá servo, buď prokluzuje ten starý řemen, nebo je tam hodně starý olej, vyměním obojí a uvidíme
- divně sedí stěrače, kloub ramínka před řidičem se dotýká hrany haubny, bojím se to ale ohnout, aby to neprasklo a potřeboval bych na nějakým jiným autě vidět, jak to má vypadat
- trojúhelníky pod zrcátky jsou zoxidované a barva je nafouklá, potřebují přelakovat, věděl by někdo jak se to rozebírá?
- gumy nad předními světly jsou totálně rozpadlé, nové se prý koupit nedají, nemá někdo starší a zachovalé?
- interiér někdo vyzdobil výdřevou, je to celkem hezké, ale potřebuje to renovaci, na to bych někoho měl
- levý přední reprák chrastí, nemá někdo doma originál dobrý?
- řazení jde ztuha, asi by to chtělo promazat, nebo nějak vyčistit
Teď ještě co je v těch dílech:
2x víko vzd.filtru s váhou vzduchu
nová střešní konzole se světýlky a alarmem + jednotka alarmu + 2x DO + siréna s vlastním zdrojem, vše origo
oba přední díly výfuku s vlnovci (jeden krátký a jeden dlouhý)
přední a zadní světla
nové sady těsnění pod víka ventilů s O kroužky pro svíčky
nové kabely ke svíčkám
nová sada červených snížených pružin -35 mm
ovládání klimatizace starý model - nepotřebuji
originál sada nářadí v polystyrenovém obalu, pokud mám pod rezervou vše kompletní - nepotřebuji
plast LP dveří, klika dveří, víčko a kryt nádrže
nějaká čidla (asi ABS), jednotky (nevím čeho - viz. foto)
plechová sahara s větrákem
manžety asi k předním tlumičům
2x startér, alternátor, kompresor klima, 2x servopumpa
2x páčky pod volant
pojistková skříň
LP zpětné zrcátko
a další droboť co už si nepamatuju
Žádný pořádný fotky jsem zatím neudělal, ale aspoň pár základních zde:
http://michaltalbot.rajce.idnes.cz/Alfa ... 3%2C0_V6/#
Naposledy upravil(a) MichalT dne 25.2.2017, sob 19:55, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Tak ta je fakt hodně parádní . Se tu s nima nějak trhá pytel, se můžu s tou svou už jít zahrabat .
Domečky zrcátek jsem už taky musel lakovat. Nakonec jsem všemožné pokusy o rozebrání vzdal a pečlivě olepil to co nešlo sundat.
Spínač na okna lze opravit, nevyhazuj. Pokud bys vyhazoval, měl bych zájem. Nářadí k rezervě kompletní nemám, pokud bude k mání, taky bych vzal.
Domečky zrcátek jsem už taky musel lakovat. Nakonec jsem všemožné pokusy o rozebrání vzdal a pečlivě olepil to co nešlo sundat.
Spínač na okna lze opravit, nevyhazuj. Pokud bys vyhazoval, měl bych zájem. Nářadí k rezervě kompletní nemám, pokud bude k mání, taky bych vzal.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Díky nějak to rozebrat musím, ta zrcátka, takhle by to nešlo ani pořádně vybrousit před lakem, je to celý takový okyslý a povrch nerovnoměrný.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Jsem strašně rád za každou takovouhle káru v Čechách!!! JEDNOU,až nám to bude všem jezdit uděláme sraz:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1400
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Viděl jsem ji naživo a musím potvrdit - je nebývale zachovalá, spokojeně a kultivovaně si vrčí a podle Michalova nadšení si myslím, že to bude opět jeden extra pěkný kousek v té naší kotlině. Gratuluju ke koupi
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Libová!!!
Už to můžu s klidem prodat
Se nám tady v té kotlince sbírka pěkných 164ek hezky rozrůstá...
Už to můžu s klidem prodat
Se nám tady v té kotlince sbírka pěkných 164ek hezky rozrůstá...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
No to ne, Ty to nesmíš prodat! Právě Ty a Ladin jste mě nejvíc inspirovali, to bych teda brzo osiřel
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
jo jo, 164 je nakažlivá.... nestojí moc, není okoukaná a naživo je to opravdu krásné auto.... gratuluju ke koupi, já jsem takhle svého času jel do DE na 4 auta a všechny stály za prd.... holt jsi měl kliku....
Jinak dobrá doplňovačka do té naší 164-flotily - už máme skoro všechno, ale pěkný "mezityp" (čili to co máš ty - interiér jak ze Superky ale opticky ještě první verze) nám chyběl....
určitě příští rok dáme nějaký 164 sraz, to už prostě musíme když jich je tolik....
PS: musel jsi se dobře nakazit že to od Kamene trvalo sotva měsíc....
Jinak dobrá doplňovačka do té naší 164-flotily - už máme skoro všechno, ale pěkný "mezityp" (čili to co máš ty - interiér jak ze Superky ale opticky ještě první verze) nám chyběl....
určitě příští rok dáme nějaký 164 sraz, to už prostě musíme když jich je tolik....
PS: musel jsi se dobře nakazit že to od Kamene trvalo sotva měsíc....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Ono jako je jich relativně dost no Do kompletní sady chybí všechny prvogenerační, protože tu pokud vím nikdo nemá. Z motorizací chybí čtyřválcový Turbo. S předface V6 TB znám člověka mimo fórum. Několik Q4 by se taky našlo, stříbrných QV je tu taky dostatek...
Stejně jsem ale v provozu 164 zatím zdravil jen jednou a byla to naftová Superka...
Stejně jsem ale v provozu 164 zatím zdravil jen jednou a byla to naftová Superka...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Dovolil jsem si v sekci 164 male shrnutí.
Jinak ještě k tomu dřevu, pravděpodobně se jedná o originální doplněk. Ta druhá černá, co jí má teď David ho má taky. Mě se to moc nelíbí, ale nechal bych to tam.
A ad díly co nevíš... To červený je jednotka alarmu, patří na levý zadní poběh. Ten držák nevim, vidím prvně. Ta malá jednotka mi připomíná jednotku oken z lybry, ale ve 164 jsem na ni nenarazil. Volnobeznej ventil si poznal a ta plastová roura je kryt na hlavní spojkovej válec, nad pedál.
Jinak ještě k tomu dřevu, pravděpodobně se jedná o originální doplněk. Ta druhá černá, co jí má teď David ho má taky. Mě se to moc nelíbí, ale nechal bych to tam.
A ad díly co nevíš... To červený je jednotka alarmu, patří na levý zadní poběh. Ten držák nevim, vidím prvně. Ta malá jednotka mi připomíná jednotku oken z lybry, ale ve 164 jsem na ni nenarazil. Volnobeznej ventil si poznal a ta plastová roura je kryt na hlavní spojkovej válec, nad pedál.
Naposledy upravil(a) Hampice dne 3.10.2016, pon 20:52, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Určitě je to origo doplněk, má to přesné tvary olemované černým lakováním. Ale bohužel místy se to trochu odlepuje, není to úplně rovné a dekor by snesl obnovení. Ale tohle dělá jeden kluk od Mercedesů, až s tím přes zimu nebudu jezdit, tak mu to pošlu.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
to dřevo mi taky právě přišlo na první pohled že by to mohl být originál.... ale tak co, je to dobové, takže je to cajk.... zkus mkrnou tady: http://www.alfisti.cz/admin/modules/art ... -romeo-164 do downloads a do prospektů, třeba to tam někde je....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Velmi pekna.
Ta plastova krabicka co ma vo vnutri molitan je kryt na spojkovy alebo hlavny brzdovy valec uz si presne nepametam, ide pod palubnu dosku.
Ta plastova krabicka co ma vo vnutri molitan je kryt na spojkovy alebo hlavny brzdovy valec uz si presne nepametam, ide pod palubnu dosku.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Aha, díky
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Tak to vypadá fakt dobře, tak přece jen v Německu ještě existují
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Ta mala cerna jednotka je pro okynka nebo central, ale spis okynka. Je u spolujedzce zespod palubky. Drevo je dobovej tuning, ale ne od vyrobce, pokud je to na oboustrannou pasku pujde dolu dobre.
viz: http://www.alfabb.com/bb/forums/alfa-ro ... -95-a.html
Sterace maji parkovaci polohu, je to na principu racny a muze to byt zatuhly, mne ze po par jizdach v desti rozhybala a uz maka. Ale nova vazelina by tomu urcite neuskodila. To ze narazi bude spatne nasazeny raminko na tisicihranu, koukni jak moc blizko k A sloupku raminko jezdi.
viz: http://www.alfabb.com/bb/forums/alfa-ro ... -95-a.html
Sterace maji parkovaci polohu, je to na principu racny a muze to byt zatuhly, mne ze po par jizdach v desti rozhybala a uz maka. Ale nova vazelina by tomu urcite neuskodila. To ze narazi bude spatne nasazeny raminko na tisicihranu, koukni jak moc blizko k A sloupku raminko jezdi.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Ten držák, u kterého píšeš nevím co to je... To je takový držák pro zadni znak. Je v zadni kapote. Po odpojeni elektriky zatlacis do těch vroubků a znak je venku.
V každém pripade krasne auto. Kůze vypadá nádherné zachovale. Lak taky. Fakt nas už začíná byt hodne. To je fajn.
V každém pripade krasne auto. Kůze vypadá nádherné zachovale. Lak taky. Fakt nas už začíná byt hodne. To je fajn.
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Nádhernej kousek, asi se po nich zase podívám.
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
To fejkový dřevo bude jen aftermarketovej doplněk. Dost lidí si to v 90s do aut dávalo... ale je to kýč. Stěrače, jak už jsem psal do SZ bohužel moc vyřešit nejdou, protože když je posuneš, moc trčej ven a stírací lišta jde mimo sklo na ten chrom. Je to konstrukční vada, maj to snad všechny pofacelifty s dvojitým ramínkem. Předface na tohle netrpí, ale je jinej tisícihran, takže nestačí vyměnit jen ramínka. Jak psal ládin, měly by se po zapnutí nevracet úplně dolů do parkovací polohy, až po vypnutí.
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Já jsem je chtěl posunout dolů, pod tu haubnu, což nejde, protože ten kloub naráží do hrany haubny. Myslím, ale že příčina je jasná, ramínka nejdou klasicky zlomit k sobě nahoru, když se mění stírátka, ale každej to zjistí tak, že za to vezme a ono se to po 5cm sekne, a určitě přitom se ta zahnutá část ramínka přihne nahoru. Logicky pak nemůže fungovat to parkování dolů, když se to zastaví a nemůže to dál. Zkusím někde sehnat náhradní ramínko (kdyby to prasklo) a pak to svoje přihnout dolů. Na autě to dělat nebudu, to by taky mohlo ještě odskákat čelní sklo...
Jinak jsem včera trochu poleštil, samozřejmě jsem byl línej si jít domů pro mobil a vyfotit stav před, ale pro představu - byla na tom vrstva nějakýho žlutošedýho lepkavýho sajrajtu smíchanýho se špínou, bylo to tak hutný, že když jsem chtěl očistit VIN, tak jsem přes to šmrdlal hadrem a na VIN jsem se neprošmrdlal, musel jsem to odstraňovat technickým benzínem, to samý na těch kolínkách, apod. Vždy několikrát techničákem a pak přeleštit. Výsledek není nic nadprůměrnýho, ale proti původnímu stavu nebe a dudy...
Jo a dal jsem samozřejmě nový vzduchový filtr.
Jinak jsem včera trochu poleštil, samozřejmě jsem byl línej si jít domů pro mobil a vyfotit stav před, ale pro představu - byla na tom vrstva nějakýho žlutošedýho lepkavýho sajrajtu smíchanýho se špínou, bylo to tak hutný, že když jsem chtěl očistit VIN, tak jsem přes to šmrdlal hadrem a na VIN jsem se neprošmrdlal, musel jsem to odstraňovat technickým benzínem, to samý na těch kolínkách, apod. Vždy několikrát techničákem a pak přeleštit. Výsledek není nic nadprůměrnýho, ale proti původnímu stavu nebe a dudy...
Jo a dal jsem samozřejmě nový vzduchový filtr.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
pěknej kousek
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Poface ramínka kdyžtak mám...
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Jinak vidíte vpravo dole tu gumu rozlámanou na kusy? Vy to máte na svých autech v pořádku?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Jestli jsi dobře četl, co jsem ti psal do SZ, tak víš, že to je jedna z věcí, co je na každé používané 164 KO. Předfacelift má jiné, ty se nerozpadají. Pofacelifty je maj buďto rozcuckovaný nebo chybí úplně. Pár šťastlivců to možná někde dokázalo koupit. Ale je to prostě problém
Re: Michaltalbot, Alfa Romeo 164 3,0 V6, 1993
Jojo, četl. Ale radši se zeptám, protože pokud bych to začal nějak řešit, tak má možná smysl to řešit hromadně i pro ostatní, tak abych věděl jestli k tomu mám vůbec takhle přistupovat, nebo si shánět jen pro sebe.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů