Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Dlouho jsem nic nenapsal, ale to neznamená, že se nic nedělo... Provedl jsem kelímkový test vstřiků, který ale nic neprokázal. Všechny naprášily +- stejně. Nicméně, na nátlak kolegů* jsem je poslal do Jet Servisu. Výsledek nepřekvapil - rozdíly do 2%, některé horší paprsek, ale vše bohatě v toleranci. Takže jsou UT vyčištěné a "seřízené", mají teď v pořádku paprsek a rozdíly do 1%. Dnes přišly, odpoledne jdou na auto. Ještě předtím jsem provedl poměrně zajímavý test, kdy jsem si přímo na odpojenou lambdu píchnul milivoltmetr a za jízdy sledoval, co to dělá. V otevřeném režimu hodnota lítá od nějakých 0,65 až do 0,88V jedno v jakých otáčkách a v uzavřeném režimu padá na 0V. Což je jednak důkaz, že lambda funguje a taky to, že motor směs ruguluje dobře, ale prostě na vysoké hodnotě bohatosti... Což je zajímavý,,, Dnes obětuju jednu AFM co mám navíc a budu ladit... Viz: http://www.hiperformancestore.com/Ljetronic.htm (krok 12)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
...pokud tam nameris 0,65 tak to je extremne chuda smes a urcite pridej......
v otevrenem rezimu pri acceleraci ma byt 0,88 - 0,92
pokud chces aplikovat postupy Grega, jdi rovnou na bod c. 12, ohlizej se ale na rozlisnosti L-jetronic vs. Motronic
Upozornuji ze jsem tady mel 4 (!!!!!) AFM ktere jsem na tvem aute dukladne protestoval, serizoval, kontroloval atd.
Ale samozrejme mohlo se to rozstelovat v okamziku, kdy jsi odjel, tak jak se stalo s termostatem
Podle meho nazoru, ktery uz jsem nekolikrat zminoval, je jedina rozumna cesta napojit na vyfuk novou, plne funkcni Wideband - Lambdasondu s primerenou presnosti na budiku ( nebo jestli uz se delaji i s dataloggerem - bylo by to lepsi ) a nejakou dobu to ve vsech rezimech pozorovat.......
v otevrenem rezimu pri acceleraci ma byt 0,88 - 0,92
pokud chces aplikovat postupy Grega, jdi rovnou na bod c. 12, ohlizej se ale na rozlisnosti L-jetronic vs. Motronic
Upozornuji ze jsem tady mel 4 (!!!!!) AFM ktere jsem na tvem aute dukladne protestoval, serizoval, kontroloval atd.
Ale samozrejme mohlo se to rozstelovat v okamziku, kdy jsi odjel, tak jak se stalo s termostatem
Podle meho nazoru, ktery uz jsem nekolikrat zminoval, je jedina rozumna cesta napojit na vyfuk novou, plne funkcni Wideband - Lambdasondu s primerenou presnosti na budiku ( nebo jestli uz se delaji i s dataloggerem - bylo by to lepsi ) a nejakou dobu to ve vsech rezimech pozorovat.......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Stechio směs je indikována při 0,45V, takže nechápu, jak může být při 0,65V extrémně chudá????
Těch 0,65 tam problikávalo při konstantní jízdě.
Těch 0,65 tam problikávalo při konstantní jízdě.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
stechio je nejezditelne, pri konstantni jizde ti reguluje lambdasonda na 0,65 a pri acceleraci open loop a minimalne 0,88. Vsechno co pises je cajk, ostatne se ten motor pri jizde i tak chova, chce to fakt lepsi eqipment, aby se prislo nato, kde je zakopany pes ( jestli vubec )
Par aut na stechio "jezdi" , ale jen v omezenem rezimu, nekde na webu je i dokonce srovnavani motoru VW vs. Alfa JTS ( v 156ce ) jak tito dva vyrobci k tomu "pristoupili". Zkus zagooglit.
Par aut na stechio "jezdi" , ale jen v omezenem rezimu, nekde na webu je i dokonce srovnavani motoru VW vs. Alfa JTS ( v 156ce ) jak tito dva vyrobci k tomu "pristoupili". Zkus zagooglit.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Já jen pro ilustraci přidám citaci z manuálu: ZDE
Jinak teda souhlasím s Rossem, že bez širokopásmový lambdy úplně není radno se do štelování směsi pouštět. Protože u té úzkopásmové je jediná věc daná na pevno - že při stechiometrické směsi bude napětí někde mezi 0.3-0.5 volty. Ale už se z toho nedá určit jak moc to je bohaté když ukazuje 0.8 voltu nebo jak moc to je chudé když to dává 0.2 V - to se může hrozivě měnit v závislosti na spoustě parametrů!
Jinak teda souhlasím s Rossem, že bez širokopásmový lambdy úplně není radno se do štelování směsi pouštět. Protože u té úzkopásmové je jediná věc daná na pevno - že při stechiometrické směsi bude napětí někde mezi 0.3-0.5 volty. Ale už se z toho nedá určit jak moc to je bohaté když ukazuje 0.8 voltu nebo jak moc to je chudé když to dává 0.2 V - to se může hrozivě měnit v závislosti na spoustě parametrů!
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
to vrakoviste jako fakt ? muzu se pridat ? udelame "slipka, kralik + had " ( ja jako had vod Alfy )bkralik píše: ↑21.6.2017, stř 14:55 Já jen pro ilustraci přidám citaci z manuálu: ZDE
Jinak teda souhlasím s Rossem, že bez širokopásmový lambdy úplně není radno se do štelování směsi pouštět. Protože u té úzkopásmové je jediná věc daná na pevno - že při stechiometrické směsi bude napětí někde mezi 0.3-0.5 volty. Ale už se z toho nedá určit jak moc to je bohaté když ukazuje 0.8 voltu nebo jak moc to je chudé když to dává 0.2 V - to se může hrozivě měnit v závislosti na spoustě parametrů!
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jts je ale primovstrik, jede na vrstvenou směs... To není srovnatelne
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Rosso: Klidně, šrotů je na skladě dost... je tam i GTV6 116 Jinak taková klasika... 164 12V i 24V, RX8, Fábia HTP... různej další bordel
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
No presne tak a proto 0.65 u tebe je naprosto okay pri konstantni jizde v closed loop...Kazdopadne by ti to muselo ukazovat nejaky totalni,absolutni nesmysl, ale zatim vse +/- v norme....a hrabanim v AFM si nepomuzes, bo v closed loop si to lambda stejne zase vrati kam chce ona, takze ovlivnis jen open loop pri acceleraci no a tam muze byt
vysledek take propaleny pist
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
...no radsi neee, ja bych jako spravnej had udelal prvne poradek v kurniku....fedry by litaly a kralik by jen koulel ocima
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Akorát že to na těch 650mV nesleze nikdy, pořád se to drží kolem 780 - 880...
No trochu jsem si hrál - napínám pružiny se sice něco lehce měnilo, ale buď tam lítaly nesmysly, jako třeba na volnoběh 0,125V, nebo se nedělo nic, krom toho že to běželo na ho...o. Tak jsem se na to vyprdnul a vrátil to na původní nastavení. Nicméně s touhle váhou se to subjektivě i podle voltmetru chová lépe, drží se to okolo 720mV...
Ještě jsem odvzdušňoval zadnéí kola, v levém byla zase hromada vzduchu, nevim kde se tam furt bere, už jsem to odvzdušňoval xkrát. Nicméně na haprující abs to nemělo vliv. Dnes ještě zkusím vyměnit jeho jednotku. Pak zabalit a v pátek děj se vůle boží...
No trochu jsem si hrál - napínám pružiny se sice něco lehce měnilo, ale buď tam lítaly nesmysly, jako třeba na volnoběh 0,125V, nebo se nedělo nic, krom toho že to běželo na ho...o. Tak jsem se na to vyprdnul a vrátil to na původní nastavení. Nicméně s touhle váhou se to subjektivě i podle voltmetru chová lépe, drží se to okolo 720mV...
Ještě jsem odvzdušňoval zadnéí kola, v levém byla zase hromada vzduchu, nevim kde se tam furt bere, už jsem to odvzdušňoval xkrát. Nicméně na haprující abs to nemělo vliv. Dnes ještě zkusím vyměnit jeho jednotku. Pak zabalit a v pátek děj se vůle boží...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Sláva nazdar výletu, nic se neposralo a jsme tu...
Parádní akce, najeto 1.750 (sic) km, spotřeba konstatně 13, jen při zátečním průletu Německem to dalo 13,8 Ostatní auta jely +- za 10, takže opravdu něco špatně je. Vzhledem k naprosto konstatní spotřebě bez ohledu na terén a styl jízdy to smrdí* lambdou. Dnes zkusím vyměnit za starší Bosch (teď je tam NGK), kterou jsem měnil už ani nevím proč...
Jinak krom spotřeby to auto fungovalo naprosto neuvěřitelně. Chlazení fungovalo za 1+, Stelvio jsem vyletěl na plnej plyn a ani se nehla z 90. S klimou horší, stejně jako Coyote. Asi bude chtít po těch třech letech dofouknout a hlavně ty posraný kapky!!! Fouká to všude a vlastně nikde pořádně... Budu se do toho muset pustit. Brzdy furt jalový, ale už jsem vypozoroval, co se tam děje. Dokud ABS nevypadne, tak to brzdí naprosto skvěle. Jakmile vypadne, což se nejčastěji děje po/při pravým rejdu (ale někdy vypadne i hned po nastartování aniž bych se vůbec rozjel), tak padeál zavibruje, propadne se a od té doby je to zavdzušněný (jako opravdu, stačí našlapat a brzdí to zase skvěle). Takže tip mám, že v tý pumpě je někde vzduch. Jen jak ho odsud dostat, konvečním způsobem se to nedaří. Leda to zkusit v tom poruchovým stavu...
Ale jinak...! Člověk by ani nevěřil, že jí v březnu bylo 25 let. Pohodlný, ovladatelný, relativně tichý. Vystoupil jsem z toho večer po 850km v kuse v podstatě odpočatej (jen z těch Recar jsem trochu cítil zadek). Prostě fajn stroj a doufám, že spolu ještě nějakej pátek vydržíme
Parádní akce, najeto 1.750 (sic) km, spotřeba konstatně 13, jen při zátečním průletu Německem to dalo 13,8 Ostatní auta jely +- za 10, takže opravdu něco špatně je. Vzhledem k naprosto konstatní spotřebě bez ohledu na terén a styl jízdy to smrdí* lambdou. Dnes zkusím vyměnit za starší Bosch (teď je tam NGK), kterou jsem měnil už ani nevím proč...
Jinak krom spotřeby to auto fungovalo naprosto neuvěřitelně. Chlazení fungovalo za 1+, Stelvio jsem vyletěl na plnej plyn a ani se nehla z 90. S klimou horší, stejně jako Coyote. Asi bude chtít po těch třech letech dofouknout a hlavně ty posraný kapky!!! Fouká to všude a vlastně nikde pořádně... Budu se do toho muset pustit. Brzdy furt jalový, ale už jsem vypozoroval, co se tam děje. Dokud ABS nevypadne, tak to brzdí naprosto skvěle. Jakmile vypadne, což se nejčastěji děje po/při pravým rejdu (ale někdy vypadne i hned po nastartování aniž bych se vůbec rozjel), tak padeál zavibruje, propadne se a od té doby je to zavdzušněný (jako opravdu, stačí našlapat a brzdí to zase skvěle). Takže tip mám, že v tý pumpě je někde vzduch. Jen jak ho odsud dostat, konvečním způsobem se to nedaří. Leda to zkusit v tom poruchovým stavu...
Ale jinak...! Člověk by ani nevěřil, že jí v březnu bylo 25 let. Pohodlný, ovladatelný, relativně tichý. Vystoupil jsem z toho večer po 850km v kuse v podstatě odpočatej (jen z těch Recar jsem trochu cítil zadek). Prostě fajn stroj a doufám, že spolu ještě nějakej pátek vydržíme
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Zkus přes diagnostiku spustit pumpu ABS a až pak odvzdušňovat. U VW koncernu se to tak muselo dělat když se do ABS pumpy dostal vzduch (třeba při neopatrné výměně kapaliny).
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Toto je stary system, kde to cez diag nespustis... najlepsie mokra cesta ABS nevypadlo a prudko zabrzdit aby ti spustilo ABS... inak to asi nepojde...
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jo, to už mě taky napadlo, že to bude nejlepší to odvzdušňovat s běžící pumpou. Přes diag to samozřejmě nejde, ale máme schéma, takže rozběhnout to natvrdo externím napájením není problém. Právě, že to zlobí od tý doby, co byly komplet brzdy rozebraný a bez kapaliny.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
fungující lambda od volnoběhu do cca 4000 (4500) bez WOT má ukazovat cokoliv od 0,2 po 0,9 voltů (cca 14,5-15,3 na wideband budíku..), to je známka toho, že to řj reguluje (pro případ změny zátěže -světla, klima, sahara)...v open by se měla ustálit na nějakejch voltech (pokud lítá, je něco blbě) pokud je zamrzlá na nějakejch voltech, je buď špatná ta, nebo nějak bug v ECU, a nebo tam nejde dost paliva... (pumpa, filtry...)
oscilaci kolem 14,7 mi ukazoval WB budích na všech novějších autech vč. coupe kam jsem tu WB sondu strčil (do závitu před katem...tj hned za svody).. při WOT (open loop) to dle auta padá i ke stabilním 11:1 (tovární nastavení většiny i neturbo aut - např tipo 8v NA 11:2:1) , v coupe mam naladěno na 12,9:1, u TAZe v požární stříkačce 1835ccm na 13,5:1, volnoběh kvůli vačce a dvoukomorovýmu karbci 12,6:1 (ale ten točí v zátěži jen 4200 max.. a na toto mi to ukazuje nelepší litry ve výtlaku a je to nejmíň citlivý na počasí/změnu nadmořské vejšky..)
s narrow band LS nemá smysl cokoliv ladit, obzvlášť s digitálním multimetrem... tuhle fázi už mám úspěšně za sebou z dob kdy jsem se pokoušel dosta poslední kW z hasičcký stříkačky.. kdy sem měl analogovej multimetr, kterej líp reagoval na změny než digi... od tý doby mám techniku od Innovate motorsport a stetoskop z trubky a hadice jestli v tom neklepe ..
oscilaci kolem 14,7 mi ukazoval WB budích na všech novějších autech vč. coupe kam jsem tu WB sondu strčil (do závitu před katem...tj hned za svody).. při WOT (open loop) to dle auta padá i ke stabilním 11:1 (tovární nastavení většiny i neturbo aut - např tipo 8v NA 11:2:1) , v coupe mam naladěno na 12,9:1, u TAZe v požární stříkačce 1835ccm na 13,5:1, volnoběh kvůli vačce a dvoukomorovýmu karbci 12,6:1 (ale ten točí v zátěži jen 4200 max.. a na toto mi to ukazuje nelepší litry ve výtlaku a je to nejmíň citlivý na počasí/změnu nadmořské vejšky..)
s narrow band LS nemá smysl cokoliv ladit, obzvlášť s digitálním multimetrem... tuhle fázi už mám úspěšně za sebou z dob kdy jsem se pokoušel dosta poslední kW z hasičcký stříkačky.. kdy sem měl analogovej multimetr, kterej líp reagoval na změny než digi... od tý doby mám techniku od Innovate motorsport a stetoskop z trubky a hadice jestli v tom neklepe ..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jojo, byl to pokus... Každej si tím v týhle fázi konstatních nezdarů musí projít. Sranda je, že většinou se pak ukáže, že to byla nějaká blbost, jako v tomto případě třeba ta lambda.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Při odvzdušňování těch brzd si měl zaplou elektriku, tedy i ABS pumpu?
Nevím jak to má 164, ale třeba u Sierry s ABS to s vyplou elektrikou neodvzdušníš ani náhodou. Tím už jsem si taky prošel
Nevím jak to má 164, ale třeba u Sierry s ABS to s vyplou elektrikou neodvzdušníš ani náhodou. Tím už jsem si taky prošel
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Odvzdušňoval jsem to nejdřív se zaplým klíčkem, pak jsem se dočetl, že se to má dělat s vypnutým. Tak nevím, možná jsem to tím posral.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
U cromy jsme to delali kdysi s klickem, prave srz abs,ale uz je to kurna let ...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Ja to delam s vypnutym a ok... Uz vlastne i na predchozi kde jsem to mel komplet prazdny.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
No ja to asi prave posral tim puštěným klíčkem. Otevřelo se tam cosi a zavzdušnilo
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fotky parádní
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Objednána nová lambda sonda. Všechno na ní ukazuje. Jezdím teď chvíli s odpojenou a je to subjektivně o hodně lepší. Smrad z výfuku se změnil na známou vůni spáleného benzínu (ač pořád bohatý, ale takový to normální), spotřeba se taky zdá se snížila a ještě se mi nestalo, že by teplá měla problém nastartovat, což se předtím dělo pravidelně. Tak uvidím...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4869
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů