Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
v tý rychlosti co se děje v sání je to celkem jedno kdy se vstřikuje
kdo někdy viděl K-jetronic (čistá mechanika s váhou vzduchu) tak tam "prášej" všechny vstřiky najednou po celou dobu chodu motoru
fáze otevření vstřiku vůči zavření ventilu má drobnej vliv na spotřebu a AFR(pokud se vychytá dobrej moment, dá se trochu málo ubrat při stejným AFR dávce paliva)... u MPI se o čistě sekvenčním vstřiku dá mluvit tak v posledních 10-15 letech, u JPN aut trochu dříve.. zbytek je spíš takovej "semi" sekvenční kdy třeba u 4 válce vstřikujou 2 a 2, 2x za pracovní cyklus...
kdo někdy viděl K-jetronic (čistá mechanika s váhou vzduchu) tak tam "prášej" všechny vstřiky najednou po celou dobu chodu motoru
fáze otevření vstřiku vůči zavření ventilu má drobnej vliv na spotřebu a AFR(pokud se vychytá dobrej moment, dá se trochu málo ubrat při stejným AFR dávce paliva)... u MPI se o čistě sekvenčním vstřiku dá mluvit tak v posledních 10-15 letech, u JPN aut trochu dříve.. zbytek je spíš takovej "semi" sekvenční kdy třeba u 4 válce vstřikujou 2 a 2, 2x za pracovní cyklus...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
A já si říkal jak ta 2.9 primitivní když stříká 3 a 3
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Sekvencni ma az 24v Busso (1992), proto je tam cidlo na vacici...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
no jo, sekvenci má dle popisu a el. scháma už i F Tipo - co má taky čidlo na vačici, ale při pohledu pod kapotu a to jak jsou kabely ke vstřikům reáně zapojený a kolik jich vlastně je člověku dojde že "pálej" 2 a 2.. podobně jako wasted spark
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Ládin: Nemá... má 3+3 Plné sekvenční vstřikování má až 166 (i u 12V), případně nevím, jak GTV. Čidlo na vačce tam je například kvůli zapalování, aby to vědělo který válec ze dvou si vybrat.
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Hele wasted spark 3+3 ma 12v po fl, ta verze bez rozdelovace ne? Jako je to fuck jen pro zajimavost. U 24v uz jednotka ma 6x vystup pro vstrik, jen ma jeste externe ty zesilovaci tranzistory, bo se nevesly dovnitr
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Poface 12V má wasted spark ale 2+2+2 24V si ovládá samostatně všechny cívky s tím, že tam jsou ty zesilovací moduly a jde to přes to. Proto taky má čidlo na vačce - když ho odpojíš, pojede taky na wasted spark. Vstřiky má ale zapojeny do dvou skupin, ne každej sólo
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jo mas pravdu...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
24v nepali zvlast kazdy jeden vstrek? ked som mal zly kontakt na jednom tak mi aj diag ukazal ktory je zle tak musi to nejak ovladat po jednom, skoda ze som uz z telefonu vymazal video kde som si natocil vstreky pri startovani, by som videl ktore palia spolu
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Nezaměňovat 164 a 166... hodně jiné motory, úplně jiné vstřikování
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Sezona tedy ukončena. Najezdil jsem letos něco přes 6.000km, což je skoro rekord
Přes zimu plánována repase podvozku, když jsem to dělal naposled, asi jsem to neudělal úplně dobře, takže znovu a lépe. V rámci toho instalace snížených eibachů. Dál něco dalšího pošolichat v iteriéru, výměna repro (zadní už jsou lepené a přední levý jsem spálil) a když to dobře dopadne, dám do kupy ty Zendery...
Zatím jsem teda pořídil komplet nový ramena TRW. Řeším konfiguraci - nechat originál oba silenbloky nebo dát jen zadní velký powerflex...
Teď jsou tam oba powerflexy, ale ty malé se při montáži zdeformovaly a imho nefungují jak mají. A pravdou je, že přejezd dobných příčných nerovností je s pf teda peklo.
Přes zimu plánována repase podvozku, když jsem to dělal naposled, asi jsem to neudělal úplně dobře, takže znovu a lépe. V rámci toho instalace snížených eibachů. Dál něco dalšího pošolichat v iteriéru, výměna repro (zadní už jsou lepené a přední levý jsem spálil) a když to dobře dopadne, dám do kupy ty Zendery...
Zatím jsem teda pořídil komplet nový ramena TRW. Řeším konfiguraci - nechat originál oba silenbloky nebo dát jen zadní velký powerflex...
Teď jsou tam oba powerflexy, ale ty malé se při montáži zdeformovaly a imho nefungují jak mají. A pravdou je, že přejezd dobných příčných nerovností je s pf teda peklo.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Včerejší krásná neděle mě přinutila ještě jí asi opravdu už naposledy vytáhnout. Protáhli jsme jí do okolí Prachova. Krásně strávených 250km
Takže na jaře nashle
Takže na jaře nashle
Naposledy upravil(a) Hampice dne 17.10.2017, úte 13:32, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Trosky.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6963
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
a má to cenu tam rvát ty PF, když to auto nemá nějakej brutální nájezd? A přeci jen, když je to víkendovka, tak o té trase trošku přemýšlíš. Protože věřím, že s PF to bude fakt tvrdší a nakonec to stejně odskáčou čepy v ramenech.Hampice píše: ↑10.10.2017, úte 08:17 Zatím jsem teda pořídil komplet nový ramena TRW. Řeším konfiguraci - nechat originál oba silenbloky nebo dát jen zadní velký powerflex...
Teď jsou tam oba powerflexy, ale ty malé se při montáži zdeformovaly a imho nefungují jak mají. A pravdou je, že přejezd dobných příčných nerovností je s pf teda peklo.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Já si teda na PF stěžovat nemůžu. Mám tak komplet předek.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Já právě nevím. Jak píše speedy, je to o dost tvrdší, respektive to dost nepobírá různé spáry, koleje a podobně, kde je to vždycky rána jako prase. Na okruh to taky není, takže by ty originály měly stačit. Na druhou stranu je na nich podvozek dost plavnej (čti gumovej). Plus na to teď přijdou široký 17ky, tak aby to zas ty gumový silenty brzo nezabalily...
Optimální se mi jeví namontovat to v originále a pokud jízda ukáže, že to není ono, ty velký silenty se dají přehodit snadno. Pak ale zas otázka, když budou zadní velké PF, jak dlouho tam pak vydrží ty malé přední gumové...
Optimální se mi jeví namontovat to v originále a pokud jízda ukáže, že to není ono, ty velký silenty se dají přehodit snadno. Pak ale zas otázka, když budou zadní velké PF, jak dlouho tam pak vydrží ty malé přední gumové...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Já jsem teda byl s Powrflexama taky hodně spokojený. Auto je takové pevnější, hlavně ve vyšších rychlostech. Stejně tak při prudkém brzdění. Na komfortu jsem rozdíl nepoznal. Ona ta 164 ty příčné nerovnosti filtruje i s originálama dost mizerně. Jen je teda ojeb nainstalovat ty dvě malé půlky do předních ramen. Absolutně jsme nepochopil, proč to powerflex vymyslel takhle. Přesto jsem ani s těma dvěma malýma, neměl problém. Pravda je, že na rovno se mi je podařilo nalisovat tak možná na osmý pokus. V každém případě jsem je na e32 u Chevrona opět objednal. Prostě spokojenost. Akorát ta cena je vyšší.
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Mě se tam ty malý prostě narvat nějak rozumně nepovedlo. Nejlepší, čeho jsem dosáhl bylo to, že se na konci rozšklebily jak psí kost
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Lepší foto nemám. Měl jsem je takhle.
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Tak to je luxus... Schválně vyfotím až sundám ty svoje
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jj, myslím, že ok. Ale pamatuji si, že to byl ojeb. Bohužel si nepamatuji postup. Jestli jsem tam dal nejdřív PF a pak tyčku, či jak
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Ahoj,
tak dneska proběhlo dlouho očekávané proměření Hampiho QVčka širokopásmovou lambdou. Obětí se stala moje Bosch LSU 4.9 spolu s controllerem Spartan2 od 14point7.com. Jako zobrazovadlo sloužil malej samo-domo bastl s Arduinem a OLED displayem, protože jsem zjistil že budík je k prdu, má jenom čárky a ne přesné hodnoty...
Pokus poměrně zkomplikovala dnešní vychřice rozsáhlým výpadkem proudu, do kterého se zapojila i naše chata s dílnou. Sami si říkáte, co je na tom za problém, no to je tak, když si necháte na sloupovém zvedáku auto z minulého dne. Ano, sice se dá spustit ručně, ale bohužel kliku někdo ztratil a klíčem bychom to spouštěli ještě dneska. Naštěstí nás zachránil kousek betonu v přilehlé garáži, kde jsme provedli ruční vyheverování a instalaci.
Každopádně jaké jsou výsledky? Bohužel jsme při všech testech museli použít pouze širokopásmovou lambdu, protože na výfuku není rozumné místo, kam navařit přírubu pro další lambdu, aby se tam vešly obě. Takže aby byla vidět jak jednotka reguluje, zapojili jsme výstup "úzkopásmové simulace" z controlleru do jednotky. A nestačili jsme se divit, auto šlapalo jako hodinky. Na volnoběh hned po nastartování bylo cítit, že z výfuku jde opravdu čistá pára a i chod se lehce zklidnil. Na displayi pak bylo vidět klasické cyklování lambda regulace mezi 14.6 a 15.5 AFR, teda přesně jak to má být. A i po rozjetí se nic nezměnilo - do cca 3000 RPM jednotka stále regulovala pomocí lambdy na stechiometrickou směs, poté přešla na openloop režim, kdy bere hodnoty z mapy. Od cca 3500 RPM do 6000 RPM bylo AFR celkem přesně 13.8 - 13.5, na závěr pak mezi 6000 RPM a 7000 RPM stouplo na 12.5. Z mého pohledu teda všechno v pořádku...
Poté jsme ještě v rámci pokusu zkusili, jak se bude systém chovat, když controller od jednotky odpojíme (a budeme tak simulovat provoz bez lambda-sondy). Chování v openloop režimu (od cca 3500 RPM) se v souladu s očekáváním nezměnilo, jednotka držela 13.8 až 13.5 AFR, zatímco v nižších otáčkách, kde předtím byla vidět regulace podle lambdy, jednotka tentokrát držela přesně 14.7 AFR, pravděpodobně podle mapy. Takže všechno OK.
Jaký je závěr? Asi musí být něco opravdu špatného v samotných lambdách nebo možná ve vstupu z lambdy do jednotky. Čísla co jsme pozorovali my neměla (alespoň podle mého odhadu) chybu, takže z elektronického a mechanického hlediska je Hampiho auto v suprovém stavu, minimálně co se systému řízení směsi týká...
Krátký záznam z měření můžete zkouknout tady: https://www.youtube.com/watch?v=8TqqsVTgblk - bohužel je použitá obnovovací frekvence displaye neslučitelná s natáčením, takže musíte čísla trochu odhadovat. V realitě to bylo vidět perfektně - pro představu fotka zde: http://bkralik.cz/afr.jpg
A omlouvám se za slohovku, jen jsem z dnešního dne ještě plný dojmů
tak dneska proběhlo dlouho očekávané proměření Hampiho QVčka širokopásmovou lambdou. Obětí se stala moje Bosch LSU 4.9 spolu s controllerem Spartan2 od 14point7.com. Jako zobrazovadlo sloužil malej samo-domo bastl s Arduinem a OLED displayem, protože jsem zjistil že budík je k prdu, má jenom čárky a ne přesné hodnoty...
Pokus poměrně zkomplikovala dnešní vychřice rozsáhlým výpadkem proudu, do kterého se zapojila i naše chata s dílnou. Sami si říkáte, co je na tom za problém, no to je tak, když si necháte na sloupovém zvedáku auto z minulého dne. Ano, sice se dá spustit ručně, ale bohužel kliku někdo ztratil a klíčem bychom to spouštěli ještě dneska. Naštěstí nás zachránil kousek betonu v přilehlé garáži, kde jsme provedli ruční vyheverování a instalaci.
Každopádně jaké jsou výsledky? Bohužel jsme při všech testech museli použít pouze širokopásmovou lambdu, protože na výfuku není rozumné místo, kam navařit přírubu pro další lambdu, aby se tam vešly obě. Takže aby byla vidět jak jednotka reguluje, zapojili jsme výstup "úzkopásmové simulace" z controlleru do jednotky. A nestačili jsme se divit, auto šlapalo jako hodinky. Na volnoběh hned po nastartování bylo cítit, že z výfuku jde opravdu čistá pára a i chod se lehce zklidnil. Na displayi pak bylo vidět klasické cyklování lambda regulace mezi 14.6 a 15.5 AFR, teda přesně jak to má být. A i po rozjetí se nic nezměnilo - do cca 3000 RPM jednotka stále regulovala pomocí lambdy na stechiometrickou směs, poté přešla na openloop režim, kdy bere hodnoty z mapy. Od cca 3500 RPM do 6000 RPM bylo AFR celkem přesně 13.8 - 13.5, na závěr pak mezi 6000 RPM a 7000 RPM stouplo na 12.5. Z mého pohledu teda všechno v pořádku...
Poté jsme ještě v rámci pokusu zkusili, jak se bude systém chovat, když controller od jednotky odpojíme (a budeme tak simulovat provoz bez lambda-sondy). Chování v openloop režimu (od cca 3500 RPM) se v souladu s očekáváním nezměnilo, jednotka držela 13.8 až 13.5 AFR, zatímco v nižších otáčkách, kde předtím byla vidět regulace podle lambdy, jednotka tentokrát držela přesně 14.7 AFR, pravděpodobně podle mapy. Takže všechno OK.
Jaký je závěr? Asi musí být něco opravdu špatného v samotných lambdách nebo možná ve vstupu z lambdy do jednotky. Čísla co jsme pozorovali my neměla (alespoň podle mého odhadu) chybu, takže z elektronického a mechanického hlediska je Hampiho auto v suprovém stavu, minimálně co se systému řízení směsi týká...
Krátký záznam z měření můžete zkouknout tady: https://www.youtube.com/watch?v=8TqqsVTgblk - bohužel je použitá obnovovací frekvence displaye neslučitelná s natáčením, takže musíte čísla trochu odhadovat. V realitě to bylo vidět perfektně - pro představu fotka zde: http://bkralik.cz/afr.jpg
A omlouvám se za slohovku, jen jsem z dnešního dne ještě plný dojmů
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Mazda MX-5 1.6 I4 (2000) - tmavě modrá
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Na tom samém vstupu byl ale připojen ten kontrolér ne? Takže kdyby byl problém ve vedení k ecu, tak se to projevilo i s tímhle udělátkem ne?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů