upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Téma bylo přesunuto z inzerce. Takže zvědavci nechť se prokoušou a najdou si tu výkresy, něco o materiálech a nějakou tu omáčku
Ahoj, po delší době se mi výroba redukcí blíží ke konci a během tohoto týdne by mělo být všech 8 redukcí na světě. Tak se informativně ptám, kdo by měl zájem o redukce na těhlici 147/156/GT (možná ještě něco), na brzdič ze 166 3.0 a kotouč z GTV 3.0.
Je to vyrobeno z nerezu používaného na panty a mechanismy zámků v Boeingovských dveří. Matroš tedy více než odolný!
Na první fotce je moje redukce, na druhé jak to u mě vypadá v reálu a na třetí z netu stažený obrázek pro představu, jak to celé funguje.
Redukce na přední nápravu si cením na 1500 kč. Někdo možná řekne, že to je cena přemrštěná na home-made, ale sraní s tim bylo slušné a nebráním nikomu si to doma udělat sám a levněji, když má možnost. Jen pro upřesnění, v MD Components si za to říkají 3500 bez daně a záruku vám stejně jako já nedají, protože to není otestováno TUV.
Jednu sadu si nechám, a 3 budou koncem týdne k mání.
Ahoj, po delší době se mi výroba redukcí blíží ke konci a během tohoto týdne by mělo být všech 8 redukcí na světě. Tak se informativně ptám, kdo by měl zájem o redukce na těhlici 147/156/GT (možná ještě něco), na brzdič ze 166 3.0 a kotouč z GTV 3.0.
Je to vyrobeno z nerezu používaného na panty a mechanismy zámků v Boeingovských dveří. Matroš tedy více než odolný!
Na první fotce je moje redukce, na druhé jak to u mě vypadá v reálu a na třetí z netu stažený obrázek pro představu, jak to celé funguje.
Redukce na přední nápravu si cením na 1500 kč. Někdo možná řekne, že to je cena přemrštěná na home-made, ale sraní s tim bylo slušné a nebráním nikomu si to doma udělat sám a levněji, když má možnost. Jen pro upřesnění, v MD Components si za to říkají 3500 bez daně a záruku vám stejně jako já nedají, protože to není otestováno TUV.
Jednu sadu si nechám, a 3 budou koncem týdne k mání.
Naposledy upravil(a) perry69 dne 14.10.2013, pon 18:06, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Az sezenu brzdice, tak si to koupim
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redukce na Brembo brzdiče
měl bych zájem
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Paradni dizajn, trosku nestastna volba materialu.
Alfa Romeo Perfection
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Dresik: v tu dobu už budou dávno fuč, než ty si je seženeš
alfi166: počítám s tebou a jedny ti dám stranou, až je budu mít hotové. Pak ti dám vědět a dohodnem se co a jak dál
yan.ko: proč myslíš? Po titanu to je u nás nejpevnější matroš, ale titan je už zas na toto křehkej. Tohle je nějak šlechtěnej nerez. Naši technologové v tom problém nevidí. Kdyby to uměli spočítat všechno, tak to mám z duralu, ale bohužel. Po konzultaci s technologem z MD Component jsem se na ten dural vykašlal, prototože si průser nelajsnu. Tohle vydří. Síla na stěnu kolem šroubu je větší než v brzdiči nebo na těhlici. Já se teda toho nebojm
alfi166: počítám s tebou a jedny ti dám stranou, až je budu mít hotové. Pak ti dám vědět a dohodnem se co a jak dál
yan.ko: proč myslíš? Po titanu to je u nás nejpevnější matroš, ale titan je už zas na toto křehkej. Tohle je nějak šlechtěnej nerez. Naši technologové v tom problém nevidí. Kdyby to uměli spočítat všechno, tak to mám z duralu, ale bohužel. Po konzultaci s technologem z MD Component jsem se na ten dural vykašlal, prototože si průser nelajsnu. Tohle vydří. Síla na stěnu kolem šroubu je větší než v brzdiči nebo na těhlici. Já se teda toho nebojm
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Nevim presne jake tridy ta nerezova ocel je, ale jeji pevnost v tahu se bezne pohybuje v rozmezi 500-700MPa, coz je daleko k vysokopevnostni oceli. Napriklad srouby kterymi jsou brzdice prisroubovane k tehlici jsou tridy 12.9 (Rm 1200MPa).
Titan bych moc nezminoval. Ten ma k pevnosti oceli daleko. Jeho vyhoda je predevsim netecnost a nizka hmotnost.
Titan bych moc nezminoval. Ten ma k pevnosti oceli daleko. Jeho vyhoda je predevsim netecnost a nizka hmotnost.
Alfa Romeo Perfection
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Pokusím se to v práci někde vypátrat, co to je přesně zač
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
yan.ko ma pravdu. Ono to bude cajk (vzhledem ktomu, ze vetsina dela ty redukce buh vi c z ceho a drzi to), ale asi bych se neohanel tim, ze to je best matros na tohle.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Příští týden budu snad přesně vědět, co to je za třídu. Tak netvrdim, že to je best of na redukce, ale rozhodně to nejlepší, z čeho jsem to mohl udělat a s čistým svědomím. Jinak nerez se šlechtí na pevnost v tahu klidně i na 2000MPa
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Redukce jsou už doma! Takže se kdyžtak hlaště at můžete
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Takže jeden pár je již prodaný a jeden si nechávám. Dva páry tu na vás čekají
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Takže tu mám pár čísel pro rejpaly. Jak už jsem někde jinde říkal, do letadel se nedávají žádné šmejd materiály.
Redukce je z nerezu 15-5PH (15Cr-5Ni) v tahu 1014MPa a v kluzu 958MPa
Yan.ko: vysokopevnostní ocel je oproti titanu břídil. Používáme Ti-6Al-4V a ten má 2140MPa v tahu a v kluzu 1790
Pro zajímavost - leteckej dural třidy 7050 má 524MPa v tahu a v kluzu 469MPa.
Info mám z okopčenejch rodnejch listů materiálů co používáme.
Redukce je z nerezu 15-5PH (15Cr-5Ni) v tahu 1014MPa a v kluzu 958MPa
Yan.ko: vysokopevnostní ocel je oproti titanu břídil. Používáme Ti-6Al-4V a ten má 2140MPa v tahu a v kluzu 1790
Pro zajímavost - leteckej dural třidy 7050 má 524MPa v tahu a v kluzu 469MPa.
Info mám z okopčenejch rodnejch listů materiálů co používáme.
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Alfa Romeo Perfection
Re: Redukce na Brembo brzdiče
mel bych taky zajem jestli teda jeste mas
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Do pátku je na poslední pár rezervačka. Dal bych ti případně vedet
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
ok dik popripade tel na me 775127124
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Tak mám ještě jedny redukce na prodej. Tyhle jsem koupil spolu s brzdiči a kotouči. Původně byly na GT u Romana, pak na 156 u Dohnaltoma a když přišli ke mě, tak jsem je nechal opískovat, nakomaxitovat a ty podložky pozinkovat. Než jsem si vyrobil výše prodávané tak jsem s timahle najezdil cca 3000 km. Teď, když mám ty svoje, tak tyhle by mohli udělat někomu službu.
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Tak už jsem prodal vše, co jsem měl. Doufám, že jsou všici spokojení a přeji spoustu kilometrů v duchu cuore sportivo
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
V pripade zajmu je mozno jeste nechat privyrobit? Preci jen CAD uz je a vyroba jednoho nebo deseti kusu vyjde na stejno (za kus).
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Bohužel. Jde o to, že to jede dohromady hodinu 45 min a to je celkem dost na jeden kus. (Jelikož je to vážně echt matroš) Pak někam hodim nějaký okótovaný obrázek, at si můžou i ostatní hrát měl jsem s tím v práci hodně starostí, aby to vzniklo a dál zaměstnavatele pokoušet nechci. Když bych nasazoval 330, tak bych jich zas udělal víc, ale tyhle na kšeft už dělat nebudu. Jistě zajisté všichni pochopí, že o dobrej flek přijít zbytečně nechci
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redukce na Brembo brzdiče
jedny origo 330 i s redukcemi jsou ted na prodej v Polsku
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Ted musím pustit finance trochu jinam. 305 zatím stačí, ale dík za upozornění
Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
Re: Redukce na Brembo brzdiče
Ty tam jsou pořád, funglovky 2tis. zlotuvek
Pokud by si hodil ten CAD, bylo by to perfektni
Pokud by si hodil ten CAD, bylo by to perfektni
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů