Poloosa

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 824
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Poloosa

Příspěvek od Marty » 27.1.2011, čtv 20:53

Klucí poradťe. Známej shání poloosy na 75tku. Prý jsou dvě varianty. On shání takový který jsou
452mm dlouhý a průměr kloubu 94. Nejraději by chtěl nový. Netušim jestli je možný to vůbec ještě sehnat,případně měl by někdo starší?? PORAĎTE pro mně je 75tka španělská vesnice :D :diky
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
Subaru Impreza WRX .

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloosa

Příspěvek od Milano75 » 27.1.2011, čtv 21:01

nechce to známej náhodou do nějakýho speciálu???

jsou dva typy a něco bych pustit mohl

jestli má 452mm tak je to ta dlouhá po zasunutí obou kloubů do sebe

ale průměr kloubu 94 jestli se nepletu nemá žádná- cca 112 a 101

nové se dají sehnat pouze ty klouby cca 1600Ks


:smt023
vzorek.JPG
stab 1.jpg
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 824
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Poloosa

Příspěvek od Marty » 29.1.2011, sob 12:53

On to chce do Škoda 130RS údajně to tam pasuje.
Ty rozměry má z nějakýho katalogu náhradních dílů takže nevim stim průměrem,ještě to snim
proberu.

Kolik by jsi připadně chtěl za dva kousky????
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
Subaru Impreza WRX .

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloosa

Příspěvek od Milano75 » 29.1.2011, sob 13:10

jeden tu taky scháněl LOBRO poloosy,ale ten to chtěl do najakého jinčího stroje

já to znovu přeměřím, hlavně průměr dosedací plochy

cenovka za dvě osy je 1500 + doprava
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloosa

Příspěvek od Milano75 » 30.1.2011, ned 14:39

v dílně byla dosti zima, takže rozměry brát s rezervou


silnější a kratší poloosa:(větší klouby)
větší 1.JPG
větší 2.JPG
v3.JPG
v4.JPG

Delší a slabší: (menší klouby)


m1.JPG
m2.JPG
m3.JPG
m4.JPG
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 824
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Poloosa

Příspěvek od Marty » 30.1.2011, ned 17:24

Přetlumočim a dam vědět. :smt023 :diky
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
Subaru Impreza WRX .

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloosa

Příspěvek od Milano75 » 23.2.2012, čtv 20:54

ICE tvrdí že je 3 typ poloos, já tvrdím, že ne :)

ale vzhledem k tomu, že nemám poloosu z TSka tak si nejsem jistý

dle mého:

2,4TD je stajná jako V6
2,0TD je stejná jako 1,6, 1,8, 2,0 a dle mého i jako TSko

ovšem TSko má silnější tisíci hran do samosvoru, stejně silný jako má 2,4Td

se na to o výkendu schválně mrknu- TSkovou převodovku mám, tak uvidím co na ní půjde za osku
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 341
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Poloosa

Příspěvek od had&kříž » 24.2.2012, pát 11:38

Milano75 píše:ICE tvrdí že je 3 typ poloos, já tvrdím, že ne :)

ale vzhledem k tomu, že nemám poloosu z TSka tak si nejsem jistý

dle mého:

2,4TD je stajná jako V6
2,0TD je stejná jako 1,6, 1,8, 2,0 a dle mého i jako TSko

ovšem TSko má silnější tisíci hran do samosvoru, stejně silný jako má 2,4Td

se na to o výkendu schválně mrknu- TSkovou převodovku mám, tak uvidím co na ní půjde za osku
Milane neštvi mě s tím co tady píšeš!!!!! já jsem ti nic takového neřekl!!!

napsal jsem ti jasně že jsou tři druhy os v PŘEVODOVCE!!!
ty osy které jsou 4 mi imbusy chyceny k převodovce, a na které se šroubují kotouče s poloosama.

1 typ - úzký tisícihran do diferáku, zavity na 8čky šrouby 1.8 ie, carb, 2.0 carb,
2 typ - široký tisícihran do samosvoru, závity na 8čky šrouby 2.0 TS
3 typ - široký tisícihran do samosvoru, závity na 10tky šrouby - 3.0 V6

tak nepouštěj do světa informace které se nezakládají na pravdě, tvrdím jen to co mám ověřeno. Viděl jsem na vlastní oči tři druhy těchto os.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4591
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloosa

Příspěvek od A.J.Michal » 24.2.2012, pát 16:24

takze poloosa z TD i s kotoucem z TD pasuje na V6kovou prevodovku( roztec dir jak vyse meril Milano mam 72 mm) ale je tam 10 dira misto 8 micky.


no a zde jsem vytahl ten jeden tisicihran, nyni mi reknete, jaky to je. K druhe prevodovce sem se nemohl dostat, protoze ji sam nevytahnu a pomocna sila bude az zitra. :smt064
Přílohy
IMG_0263.jpg
IMG_0259.jpg
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3194
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloosa

Příspěvek od hondzik » 24.2.2012, pát 22:27

musíš víc papat! převodovka není lehká, ale je jednomužná :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloosa

Příspěvek od Milano75 » 25.2.2012, sob 07:39

:-D "dobře" se montuje v jednom do auta :wink:
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 341
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Poloosa

Příspěvek od had&kříž » 25.2.2012, sob 10:08

hondzik píše:musíš víc papat! převodovka není lehká, ale je jednomužná :-D
:-D on Majkl má jeden problém.... ta převodovka je těžší než on :-D a to se pak blbě bere :-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3194
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloosa

Příspěvek od hondzik » 25.2.2012, sob 11:25

já vím, s Michalem jsme se potkali na Pálavě :wink:

Ona je sic těžká, ale spíš je taková nepraktická do ruky. Věřím tomu že mít madýlka, pracuje se s ní lépe.

Já jí teda z auta a do auta dávám i s celým se dionem. Přijde mi to jako menší zlo, krásně s ní z pod auta vyjedeš a to samý zpět. Najedeš, heftneš vepředu, přizvedneš vzadu, silent, tlumiče, watt...

Přijde mi to mnohem pohodlnější, je to 12 ( 2xwatt, 2x tlumič,2x stabl, 6x držák) šroubů navíc, ke všemu dobře přístupných. Teď jsem zvědav zda jsem se přepočetl a někdo mě vyškolí :smt033
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4591
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloosa

Příspěvek od A.J.Michal » 25.2.2012, sob 11:38

jen si z druhých dělejte srandu :-D
Alfa Romeo Spider 2.0 Injection - Graduate US 1986
BMW E38 735i V8 - Vládní vůz na rohlíky :)
Giulietta 2.0 TD - renovace
75 3.0 V6 QV RSR - celoživotní projekt
75 3.0 V6 - skladovka
75 2.4 TD - Kamna

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 341
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Poloosa

Příspěvek od had&kříž » 25.2.2012, sob 17:06

hondzik píše: Přijde mi to mnohem pohodlnější, je to 12 ( 2xwatt, 2x tlumič,2x stabl, 6x držák) šroubů navíc, ke všemu dobře přístupných. Teď jsem zvědav zda jsem se přepočetl a někdo mě vyškolí :smt033
jojo trefa :-), ale je to v řadové garáži vcelku drsné a zvedat to celé když ti auto stojí na kozách je vražedné, nehledě na zadní pružiny na které je dobré mít stahovák... jen k tomu připočti ještě odpojení spojkového válce, odpojení kvaltpáky, odpojení kardanu, zrovna to dělám...

ale zkusím to tak že sundám spojku ať nemusím odpojovat spojkový válec - bo další odvzdušnění by bylo asi nervově už hodně vysilující a pak sundám jen ten domeček plný koleček. :-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3194
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloosa

Příspěvek od hondzik » 25.2.2012, sob 19:25

taky mám auto co dělám v řadovce,zbylý co mám rozebraný na díly mám v dílně 120m... Takže vím že je to dobrej tetris... Odpojení samotný kisny jsem nepočítal, jen úkony navíc oproti vyndavání samotný převodovky

Auto mě stojí na kozách... cca 70cm prahem nad zemí...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 341
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Poloosa

Příspěvek od had&kříž » 25.2.2012, sob 19:53

hondzik píše:taky mám auto co dělám v řadovce,zbylý co mám rozebraný na díly mám v dílně 120m... Takže vím že je to dobrej tetris... Odpojení samotný kisny jsem nepočítal, jen úkony navíc oproti vyndavání samotný převodovky

Auto mě stojí na kozách... cca 70cm prahem nad zemí...
tyyyy joooo ty máš KOZYYYY :-) :-) závidím.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Huud

Příspěvky: 1
Registrován: 22.10.2017, ned 16:22

Re: Poloosa

Příspěvek od Huud » 22.10.2017, ned 16:30

Milano75 píše:
29.1.2011, sob 13:10
jeden tu taky scháněl LOBRO poloosy,ale ten to chtěl do najakého jinčího stroje

já to znovu přeměřím, hlavně průměr dosedací plochy

cenovka za dvě osy je 1500 + doprava
Zdravím máte ještě jake ty menší poloosy jestli jo hned beru

yetyGT
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
Bydliště: Zapadne Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Poloosa

Příspěvek od yetyGT » 27.9.2018, čtv 10:34

Pre doplnenie. Daju sa zohnat aj repasovane poloosy. Sklada sa nevelka kaucia, ktoru vratia po zaslani starych spat. Ja si ich radsej necham. Ak by bol zaujem, mozem ich zmerat.

Obrázek

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů