Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

tonasumik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 309
Registrován: 22.7.2009, stř 14:55
Bydliště: někde u Brna

Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od tonasumik » 30.3.2010, úte 12:03

Koroze je sviňa. Jinak chromy bych ti udělal za dobrou cenu, pokud bys měl zájem.
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: renovace Milanovy Alfetty GT

Příspěvek od Milano75 » 30.3.2010, úte 16:53

tonasumik píše:Koroze je sviňa. Jinak chromy bych ti udělal za dobrou cenu, pokud bys měl zájem.

jop se třeba domluvíme

děláš chrom galvanický nebo v práškové barvě??
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

tonasumik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 309
Registrován: 22.7.2009, stř 14:55
Bydliště: někde u Brna

Re: renovace Milanovy Alfetty GT

Příspěvek od tonasumik » 30.3.2010, úte 22:21

Prosim tě pěkně, kde jsi slyšel o chromu v prášku? To je takový nesmysl, jako že Vltava teče do Dunaje. Chrom v prášku NEEXISTUJE! Pokud je to stříbrný a nebo tomu podobný je to lak-zřejmě komaxit. Samozřejmě děláme galvanický. Nejsem tu na fóru dlouho, ale pár příspěvků ohledně povrchovek tu mám. Někde jsem zahlédl tuším tvou poznámku o tom, že někde chtěli za nárazník 15000. Na to konto jsem ti psal SZ. Asi jsi už zapomněl.
Ale nenutím tě, jestli máš svůj zdroj, jen jsem chtěl pomoci. :D
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: renovace Milanovy Alfetty GT

Příspěvek od Milano75 » 30.3.2010, úte 22:47

:) samozřejmě jsem myslel komaxit(prášková barva) a vzpomínám si, že tu tvou zprávu někde asi mám, ale jak vidíš jsem ve stádiu *varim varim , takže chrom až na konec

min pzadní a přední(pokud ho seženu nárazník bude potřebovat repas, takže pokud nahodíš nějakou ECHT cenu, tak to klapne

ALE, jako laika by mě zajímalo jakej bude rozdíl mězi komaxitovým chromem a klasickým, když tedy pominu, že komaxit se časem oloupe a jde lehce odřít :), ale řekl bych že cena bude asi tak 6x menší na galvanická úprava .)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

tonasumik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 309
Registrován: 22.7.2009, stř 14:55
Bydliště: někde u Brna

Re: renovace Milanovy Alfetty GT

Příspěvek od tonasumik » 31.3.2010, stř 02:35

Příteli, takže ti to trochu objasním. Komaxit je barva, prášková, nanášená v elektrostatickým poli a jako chrom naprosto a vůbec nevypadá. Pak ještě existuje takzvaná elektroforéza, to je nanesení barevného laku na niklovaný povrch, ale předúprava je naprosto stejná jako u klasického chromu neboť jak vypadá podkladový nikl, takový je výsledek elektroforézy. A nakonec klasická galvanika. První případ nemá vůbec žádnou zobrazovací schopnost jako Cr, druhý případ je na tom lépe, ale vzhledem k tomu že elektroforetická vrstva na niklu je vlastně také lak, sice transparentní, ale lak a tak se ti po pár zásazích šampónem a nebo v myčce začne jakoby smývat a poleze ven nikl. Navíc, velmi reálné nebezpečí poškrábání a i jiného mechanického poškození. :D Je jen na tobě jak se rozhodneš.
Jsem rád, že ti mohu, a nakonec i ostatním, kteří nemají možnost se jinak o povrchovkách něco dozvědět, poradit a objasnit situaci. Snad ti to k něčemu bude.
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: renovace Milanovy Alfetty GT

Příspěvek od RV147 » 31.3.2010, stř 08:32

Ještě doplním k tomu "komaxitu". Existuje odstín co se jmenuje chrom, s chromem to nemá nic společnýho a je to taková lepší stříbřenka. V práci jme měli 2kg, ale už se to spotřebovalo. Ani nevím jestli to bylo pro venkovní použití. Na to se u komaxitu často zapomíná, pak to bledne od slunka a nakonec se to oloupe. Bohužel záleží i na výrobci barvy, jsou různý noname značky. Nemá to lesk, je v tom bordel,výtěžnost naprd (kolik se nastříká z kila barvy). Žertem říkám, že se to pak dá omýst koštětem. Osvědčený značky jsou Tiger lack,Sava, Basf.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

tonasumik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 309
Registrován: 22.7.2009, stř 14:55
Bydliště: někde u Brna

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od tonasumik » 31.3.2010, stř 13:19

Dobře to je jasný. Ale stále je to barva. Chromovaný povrch MUSÍ mít zobrazovací schopnost. A to ŽÁDNÁ, ani ta sebelepší barva NEMÁ. A je to kovový povlak.
Co myslím zobrazovací schopnost. Je to vlastně kvalita povrchu blížící se odrazivé schopnosti zrcadla. Proč tomu tak je?Je to dané složením a ROVINNOSTÍ daného povrchu. Ideálně rovný dalo by se říci hladký povrch má kapalina ve vakuu. A čím jsme s rovinností tomuto blíže, tím větší máme zobrazivost a v podstatě i lesk. Pokud by se porovnávaly axonometrické řezy různými povrchy dělané systémem metalografických výbrusů viděli bychom, jak je povrch pod mikroskopem při 1000x násobném zvětšení zvrásněný, vypadá jak HORY-DOLY-ČERNÝ LES. A pokud se nám podaří vyhladit a srovnat nerovnosti na povrchu ,tím máme blíže k ideálnímu povrchu kapalin a tím také zobrazivosti a tím i lesku. Zde platí čím víc- tém lépe.
Mohl bych sem upnout fotografie různých povrchů po metalografickém výbrusu a viděli by jste ty rozdíly.
I proto obsahují mnohé typy galvanických lázní vyrovnávací přísady, které mimo jiné způsobují dorovnávání vyloučeného povlaku do ideálního lesku, ale i to , že povlak se vylučuje v celém rozsahu použitých proudových hustot podobně nebo velmi podobně. Ale myslím toto fórum není o povrchovkách, ale o autech, i když to spolu do jisté míry souvisí.
Jsem obětí svého povolání a ochoten a postižen zabředávat do technických debat na toto téma, tak mi promińte mou případnou zaujatost danou problematikou :smt024
Naposledy upravil(a) tonasumik dne 11.5.2013, sob 07:24, celkem upraveno 1 x.
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od RV147 » 31.3.2010, stř 14:36

Však píšu, lepší stříbřenka, každej ví jak vypadá. Svýho času jsem dělal pokusy s dílama lešťenýma jako pod chrom a navrch bezbarvej práškovej lak. Nestálo to za nic, bez fosfátu to šlo dolů a s fosfátem to bylo jako fosfát (strakatý, hnědo, modrý). I když jsem viděl, že v poslední době se množí případy, že někdo udělá na obyč. plechu broušenej povrch, nalakuje to a vydává to za nerez.
Závěr: chrom je chrom, nic ho nenahradí a barva je barva

Tonasumik: Potřeboval bych poradit s eloxováním hliníku. Jak se změní rozměry kusu ? Při pokovení narůstají. Tohle je teoreticky oxidace a vytvoření vrstvy oxidů tj. rozměry zůstanou +- stejný ? Je to pro angličany a na dílech mám toleranci 0,01mm, což na CNC udělám, ale nevím co mi s tím provede elox (přírodní). Jak závity v díře, musí se zakrývat ?
Když tak na SZ.Dík
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

tonasumik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 309
Registrován: 22.7.2009, stř 14:55
Bydliště: někde u Brna

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od tonasumik » 31.3.2010, stř 16:39

Eloxování neboli anodická oxidace je vytváření nevodivého povlaku kysličníků Al na Al a jeho slitinách. Na tom, jak konečná vrstva bude vypadat a jak půjde eloxovat má nejpodstatnější vliv kvalita základního materiálu a obsahu legur v něm. Se stoupajícím obsahem legujícívh prvků, především Cu, Mg, Mn, Zn se kvalita oxidované vrstvičky zhoršuje a tmavne.
Někde mám tabulky, pokud by tě to zajímalo.
Ale k vlastnímu dotazu. Tato vrstvička kysličníků se vytváří na Úkor základního materiálu, to zn. že ubývá. Vstupuje tu ještě do hry předúprava a to je moření v nějakém alkalickém mořícím přípravku a tam by mohl být problém. Zde záleží na citu obsluhy / pokud to není automat linka/ jak s tím budou zacházet. Ale obecně tato tolerance při jemném moření a dobou oxidace 30-35 min, při proudové hustotě do 2.5 A/dm by neměl být problém. Musí se chladit a teplota lázně, pokud neobsahuje specielní přísady by měla být 15-20st C. Ale to jistě na galvanovně kam to povezeš vědí. Jen je budeš muset upozornit, že opravy nepřichází v úvahu. To se celá procedura opakuje a s tím, že moření je intenzivnější, aby se odstranila vadná vrstva nebo defekty.
Jinak pro zajímavost eleoxuje se i v jiných kyselinách než jen v sírové, ale také v chromové, š´tavelové a nebo směsi sírové a š´tavelové, to jsou pak kysličníkové vrstvy blížící se tvrdostí chromu, okolo 700-800 vickers. Stačí takto v kostce? :D

Závity špuntovat nemusíš, jen pozor, aby byly dobře vyčištěné po obrábění a zbytek dílu také v nějaké čističce. Ono řezné kapaliny nových typů, ekologické, mnohdy pro hliník nejsou vhodné a po obrobení, pokud se nechají dílce stát zasviněné můžou i naleptat povrch, už jsem se s tím setkal.
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od Milano75 » 31.3.2010, stř 18:16

:) ok díly na chromování poputují k tobě

jiank s práškovou barvou jsem dělal 14 dní na brigádě a ta chrom prášková brava připomíná dosti chrom a prý se už ani nelopue :)


hele mohl by jsi sem nahodit nějaké ceny??? nebo pošli RZ (kola, nárazníky)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5106
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od Milano75 » 31.3.2010, stř 19:44

DĚLÁŠa i špopování?? třeba na výfuk???

respektive nějakou povrchovou ůpravu svodů??
DSCF2181.JPG
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

tonasumik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 309
Registrován: 22.7.2009, stř 14:55
Bydliště: někde u Brna

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od tonasumik » 31.3.2010, stř 23:29

No to je pěkně udělaný motor. Šopování zinkem ani hliníkem neděláme. Co se týče svodů, těžko na nich při těch teplotách, které tam jsou něco vydrží. Možná na vysoce vyleštěné tvrdochrom, ale asi by to byla děsná práce,a nejschůdnější řešení by zřejmě byl leštěný nerez a i to by zřejmě přišlo na pěkný balík. Zase nelze použít kdejaký nerez co se používá běžně v praxi. Ale nějaká velmi kvalitní, vysoce korozně a tepelně stálá, asi nějaká jak tomu říkají Angličané- Marina. To je nerez používaná na součástky přicházející do styku s teplou mořskou vodou.
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od Kůrkyn » 31.3.2010, stř 23:48

Na Lanču jsem nechal našopovat první díl výfuku mezi svody a katem. Hrubě otryskáno pískem a vzápětí "nakydaná" vrstva hliníku. Povrch hrubý, je tam asi 4 roky a 70 tis. km. Na některých místech se loupe, ale zatím drží překvapivě dobře. Dělal to kovář z Hojavy. Nevím, jak by to drželo na litině, to by se muselo vyzkoušet. Tenhle díl výfuku je origo z legovaných trubek a je dostatečně kvalitní.

tonasumik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 309
Registrován: 22.7.2009, stř 14:55
Bydliště: někde u Brna

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od tonasumik » 1.4.2010, čtv 06:13

Věřím, že tomu tak může být. Zázraky se dějí jak říkáme my pragmatici. Ale vážně. Je jistě technologie, která to tam udrží, ale já pokud bych se měl rozhodovat a měl ten peníz na to, šel bych do nerezu. Když je to účelové, tak ať je to i pěkné, ne?
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS

Michal_Plzen
Pozorovatel

Příspěvky: 403
Registrován: 26.1.2010, úte 19:36

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od Michal_Plzen » 7.4.2010, stř 06:33

Nazdarek ...posilam maly prispevek do odd. restaurovani. Snazil jsem se sehnat nejakou firmu z okoli Plzne pro renovaci, cisteni apod hliniku popr. chromovani. Zatim mohu doporucit firmu, u ktere jsem si nechal pouze vylestit nacate (liškou) kolena sani (3.0 V6) a vysledek byl nad ocekavani dobry...Cena noveho chromu by mne v soucasne dobe asi nepotesila a tento vysledek je uspokojivy. Dale cekam na "Elexovane" dily z hliniku, uz aby to bylo...foto dodam ...

Jinak fa. Chrom Original - velice prijemny pristup a ochota ...
P1010084.JPG
P1010087.JPG
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14123
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od Kubas » 29.4.2010, čtv 10:49

měl bych takovou prosbičku týkající se komaxitování - potřebuju před komaxitováním nechat opravit různé důlky apod. na kolech a pro tento účel by měl existovat nějaký specielní teplotně odolný tmel. (komaxitování se dělá při nějakých 200st.C).

Nemáte s tím někdo zkušenost? (navíc ten tmel by měl mít nějaké vodivé vlastnosti, protože při komaxitování se údajně pracuje s jinou polaritou kola a komaxitu a tím se to na ten povrch chytá....).

Prostě potřebuju tmel, kterým když kolo opravím, tak pak se nezničí při komaxitování a bude to na něm držet....

Díky :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od RV147 » 29.4.2010, čtv 12:24

No tmel pod práškovou barvu samo existuje. Práce s tím je naprd a hlavně to zakitování je skoro vždycky vidět. Zakituješ do hladka, přebrousíš a pak jak se to v peci ohřeje tak se nepatrně zvedne a vidíš hranky kde jsi kitoval. Mi radši všechno vybrušujeme popř. dolíky se vyvařujou. U disků bych to viděl spíš na to broušení.
Tady najdeš příklad tmelu :
http://www.savatrade.cz/praskove-barvy/technicke-listy" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14123
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od Kubas » 29.4.2010, čtv 12:49

OK, díky.... ještě to promyslím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od RV147 » 29.4.2010, čtv 13:42

Jako jestli chceš, doma možná něco vyhrabu (ten kit). Ale jak říkám, dělalo se to i tak, že se to vykitovalo, v peci vypálilo, vybrousilo a pak to bylo stejně propadlý, vystouplý nebo v nejhorším to vybublalo. Jestli je to hodně špatný tak možná spíš klasickej mokrej lak, nebo prášek, ale struktura, ta něco zakreje.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14123
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od Kubas » 29.4.2010, čtv 14:11

Radime dík, musím to promyslet (event. se poradit ještě tady s pár lidma co se kolem veteránů motají....). Když by to bylo příliš nejisté tak to nechám zatmelit normálním tmelem a ty kola prostě půjdou místo komaxitu do laku.... (chtěl jsem spíš ten komax, ale ne za každou cenu....). Ozvu se...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 342
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od had&kříž » 15.5.2010, sob 19:56

V Tatře se chromuje jak o dušu a za rozumné peníze :-) A nachromují snad všechno. Od hlavičky špendlíku po náklaďák
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

tonasumik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 309
Registrován: 22.7.2009, stř 14:55
Bydliště: někde u Brna

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od tonasumik » 17.5.2010, pon 14:54

Jo tak Tatra je známá, hlavně lajdácky odvedenou prací, co to mají ti Rusi nestojí to za nic a hodně jejich zákazníků jim uteklo, i k nám. Nakonec ty zmetky co vyrábí jsme mockrát opravovali, takže znám a vím. :evil:
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS

slovi
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Registrován: 13.4.2008, ned 21:56
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od slovi » 30.5.2010, ned 18:46

Tak taky přidám nějaké foto komaxitu...opískování a komaxit
Přílohy
IMG00186.jpg
Alfa Romeo 155 2,5 V6 r.v. 1992
PRODÁM - Alfa Romeo 155 2,5 V6 r.v. 1995
ex. Alfa Romeo 156 1,8 Twin Spark r.v. 2000

tonasumik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 309
Registrován: 22.7.2009, stř 14:55
Bydliště: někde u Brna

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od tonasumik » 30.5.2010, ned 21:56

Pěkně udělaná práce. Cena? A nebo sám? Do Lanškrouna do galvanovny jsem chtěl zadat jeden díl z mé Alfice na pomědění, ale byl jsem tvrdě odmítnut.
My bohužel kyselou měď nemáme a já potřebuji právě vyloučenou z kyselé lázně. je to k vzteku, nemohu se hnout s prací. Niklu máme 4 vany, t.j. 16 000 litrů.
Nakonec budu muset do Ostravy na kyanidovou a to je nouzové řešení. Do Kopřivnice ani za nic. :smt089
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS

slovi
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Registrován: 13.4.2008, ned 21:56
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Chromování, komaxitování (prostě povrchovka....)

Příspěvek od slovi » 30.5.2010, ned 22:58

Měl jsem to tady kousek v Třešňovci, kola tam dělají jako bokovku. Primárně dělají hasičáky. Cena byla 1800kč i s vrchním lakem za sadu...konkrétně u těchto kol měli problém s opískováním, prý ta origo barva nešla vůbec dolů...ale zvládli to dle mě nakonec poměrně slušně.

A co to bylo za galvanovnu?
Alfa Romeo 155 2,5 V6 r.v. 1992
PRODÁM - Alfa Romeo 155 2,5 V6 r.v. 1995
ex. Alfa Romeo 156 1,8 Twin Spark r.v. 2000

Odpovědět

Zpět na „Renovace (čalounění, odrezování, povrchové úpravy atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host