snižování 164 (pokec)

Odpovědět
riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

snižování 164 (pokec)

Příspěvek od riprex » 29.7.2014, úte 23:11

Ty kola by to asi větší chtělo no, sám jsem nakonec od koupi těch origo 15" upustil, protože jsou prostě moc malý. Co se týče jízdy, tak je asi holt znát, že jsi to auto zgenerálkoval a udělal pořádně :-D U mě ten zadek měl při prudším zatočení tendence předběhnout předek, pokud člověk necitlivě šáhnul na plyn. Když jsem viděl na živo tu Coyotovu na těch 17", tak bych si to asi taky v tomhle rozměru představoval :smt055
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Holocausto » 30.7.2014, stř 11:56

15“ jsou dobré tak na TSko (ale stejně to vepadá jak brněnská šalina). Ke třílitru by to chtělo 16“ nebo 17“. Já mu to říkal i na Pálavě, ale Hampi si stojí za svým. :D
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 30.7.2014, stř 15:21

No já si hlavně i říkám, co s tím odpružením. Jsem zastánce sériovosti auta a snižování nesnáším... ale když jsem viděl jak se ten "Cadillac" naklání, tak třeba Eibach nebo H und R ještě zvážím :smt102 Rozhodně takovej extrém jako měl třeba Ládin se mi nelíbí a ani to ke 164 nesedí... jistou míru komfortu si zachovat musí a "f žehličce" jí to nesluší. Coyotova vypadala tak jak je, tak akorát. Ono já vím, je to velká luxusní limuzína a ne sporťák... Co jsem jel s Q4, tak ta mi přišla poněkud tvrdší a nakláněla se rozhodně míň. Ty její origo 16" Speedline bych si na QV asi dokázat představil, celkem k tomu seděj. U Hampiho holt vítězí originalita auta a tak je to správně, taky za tím půjdu. Rozměr kol pro zábavu ale asi ničemu neuškodí :)
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Machmi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 75
Registrován: 2.7.2013, úte 11:28
Bydliště: Slaný
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Machmi » 30.7.2014, stř 15:28

Viděno naživo na letišti a je to krasavice :smt023

A při tvojí jízdě na okruhu sem jenom valil oči jak si jí nešetřil a pořádně jí protáhnul :smt041
Alfa Romeo GT 3.2 24V
ex Alfa Romeo Spider 3.0 12V

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Holocausto » 30.7.2014, stř 17:06

Však jo, naprostý souhlas :wink: Taky jsem pro originál, na svém autě se o to také snažím. Snižování se mi taky nelíbí. Ale ta kastle na větších kolech vypadá luxusně. Plánuju tedy mírný odklon od originálu. Teď však upřednostním ten interiér.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5887
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 30.7.2014, stř 17:08

riprex píše: takovej extrém jako měl třeba Ládin se mi nelíbí a ani to ke 164 nesedí... jistou míru komfortu si zachovat musí a "f žehličce" jí to nesluší. Coyotova vypadala tak jak je, tak akorát.
Muzes mi vysvetlit rozdil -3,5cm na Coyotovo (Eibach) a -3,5 (H&R) na moji ex? :D Navic si sam videl v Moste, ze to funguje... :wink:

Mne proste vadi, kdyz se auto naklani, a vedlejsi efekt je vzhled, navic u Q verzi to snizeni je dost opticky dily bodykitu, "opravdovy" prahy jsou porad vysoko. A nemam rad extremni snizeni, kdyz uz auto nefunguje...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7604
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 30.7.2014, stř 17:49

Machmi píše:Viděno naživo na letišti a je to krasavice :smt023

A při tvojí jízdě na okruhu sem jenom valil oči jak si jí nešetřil a pořádně jí protáhnul :smt041
Neskládám jí tři roky abych pak kolem ní jen chodil s hadrem :wink:

Ad kola, podvozek: Tohle auto neni rozhodně stavěný (a ani jsem to kvuli tomu nekupoval) na podobný zvěřiny (ne že by to ale neměla ráda :) ). A na těch pár koleček za rok jsem jí ochotnej ty náklony a ztrátu adheze* odpustit. Její primární účel je pohodlné a relativně klidné svezení z jednoho místa na druhý, udělání trochu té parády a hlavně zachování tohohle kusu techniky pro další generace... Zkrátka, nic se seřezávat nebude a kola zůstanou tyhle, jen dostanou nový boty. Brzy bude na blbnutí nejspíš 145 :wink:
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 30.7.2014, stř 18:16

Seřezávat a snižovat je u tebe blbost, větší kola by originalitu do budoucna nikterak nenarušily, ale když už tam pěkný kola, byť 15" máš... Já mám akorát ty obyčejný "kanáldekly" a aktuálně mám na výběr: buďto koupit čtyři originální QV 15" za 6 tisíc a nebo raději ty 16". Jízdní vlastnosti bych asi řešit stejně neměl... jsem starej, unavenej, bolavej a tlustej neschopnej řidič, kterej beztak jezdí furt 50/90/120 a v Mostě na okruhu řadí šestku :-D Zkrátka pokud seženu QV podvozek, tak ho tam dám a nebudu to dál řešit.

Ládin: Jo jo, tvoje auto v Mostě fungovalo hodně dobře, ikdyž hodnotit z místa spolujezdce je samo o sobě špatné :-D Každopádně pokud jsi to měl snížený stejně jako Coyote, tak už aspoň vím, že to k těm QV "sukním" nesedí a nebudu to ani zkoušet.

btw. když už se to tu řeší... jaký byly rozdíly v nastavení těch podvozků? Třeba origo TD Super mi připadá jako taková měkká kachna, obyč předface je trochu tvrdší, aspoň pocitově a asi nejtvrdší ze všech mi přišla (ale i tak žádnej kostitřas, furt pohodlnej kočár) Q4...
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5887
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 30.7.2014, stř 19:18

Ja kdyz tenkrat poridil 93 3.0 12V tak jsem se zdesil co to je za kacenu, strasny... :D U tech Q hodne zalezi jestli funjujou el. tlumice.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 30.7.2014, stř 19:35

Tak ony technicky vzato nefungovat neumí... nejhorší scénář je, že jsou všechny na tvrdo, když do nich nejde proud. Nebo se pletu?
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13862
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od Kubas » 30.7.2014, stř 20:14

vytáhl jsem to do samostatného vlákna....
Můj názor je že před-fl verzi snížení sluší, protože ona s těma plastama vypadá tak hezky agresivně a to snížení to umocní.... Na superce mi to naopak nesedí, to je vyloženě elegantní auto....

čili čistě esteticky různé černé a červené auta s před-fl designem (případně QV co měl Ládin) snižovat klidně ano, vypadá to parádně.... Ale třeba mojí superce v metle by to snížení neslušelo, ta je naopak hezká v origo stavu.... Hampi to má tak někde mezi :D

Funkčně s tím snížením záleží na co kdo to auto má.... Hampi asi v toskánsku spíš ocenil to pohodlí než se někde drncat se sníženým autem na 17".... Prostě univerzální recept neexistuje.... :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5887
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 30.7.2014, stř 20:26

Kazdyho boj, ale i Superka umi vypadat chic... :D Duchny :D

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek








a DUB :-D

Obrázek
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od riprex » 30.7.2014, stř 20:50

Nevím... ono čím víc tu Superku mám, tím víc se mi nelíbí a těším se, až z ní ty obrovský nárazníky a úzký světla půjdou dolů :-D
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5887
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 30.7.2014, stř 20:55

Dejte mu ban...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 941
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od .myc155 » 30.7.2014, stř 21:00

myslim, kara z hradce bude co nevidet silnejsi pojem, nez mrdka z brna...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7287
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od Harous » 30.7.2014, stř 21:08

A mě se na tom videu z Mostu co jsem viděl ta 164 zdála nějak povědomá... :D
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5887
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 30.7.2014, stř 21:23

.myc155 píše:myslim, kara z hradce bude co nevidet silnejsi pojem, nez mrdka z brna...
Ano.

Obrázek
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13862
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od Kubas » 30.7.2014, stř 21:29

Ladin: druhá fotka není špatná, jinak je to všechno o ničem.... [-X :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od riprex » 30.7.2014, stř 21:34

Ládin: To nebylo myšleno nikterak špatně, jen se mi prostě QV líbí víc než Super :wink:

à propos... kdykoliv jsem někam přijel QV, tak všichni koukali, co je to za pěkný auto a nešetřili chválou... kdykoliv jsem někam přijel Superkou, tak jsem slyšel jen "Co sis to pořídil za hnus?!?" :-D
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7604
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od Hampice » 30.7.2014, stř 21:46

Když se to na té třetí fotce nakouslo, tak pro ty Milána jsem byl fakt už rozhodnutej, ale nebyly love. Když už pak byly love, nebyly už kola... Ty bych na to klidně a rád dal...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7604
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od Hampice » 30.7.2014, stř 21:47

Riprex: hlavní příčinu vidím v "černá/stříbrná"...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od riprex » 30.7.2014, stř 21:52

Já myslel že spíš V6/Traktor :smt040 Ta stříbrná... asi jo no, možná prostě není tak cool barva, zato je celkem nenáročná. Na tý černý byly všechny nedokonalosti vidět a červená zas měla každej díl jinak vybledlej (ikdyž za mě teda 164 tak, jak jí má Coyote je prostě ta úplně nejlepší možná a kdykoliv někde poblíž bude nějakej červenej předface, tak ho prostě musím mít i kdyby to mělo být VMko :-D ). Stříbrná ledacos odpustí, škrábance se snadno schovaj a tečky od kamínků taky, takže ve výsledku jsem za ní rád. Dokonce tam ani nikde nezůstaly stíny pod nálepkama, znáčkama atp. :D
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3644
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: snižování 164 (pokec)

Příspěvek od coyote » 31.7.2014, čtv 22:49

Abys tu mojí nepřechválil :wink:.

Jinak k věci. Nemůžu říct, že bych při tom jak je to snížené pociťoval nějaký nekomfort.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti