Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5887
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017

Příspěvek od Ladin 164V6 » 27.6.2017, úte 15:14

Bylo to super, hlavne ty 25+ lety auta to dali s prstem v nose (i ta moje zachranena pred magnetem :) , jen mi zacalo pri dele pusteny klime obcas piskat lozisko vetraku ventilace), a to jsme jeli sviznym tempem. Stelvio stylove vyjety za AR Stelvio je pecka... :smt023
Přílohy
IMG_0848.JPG
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Honza164
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 29.9.2015, úte 19:30
Bydliště: Skopje (FYROM)

Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017

Příspěvek od Honza164 » 28.6.2017, stř 16:03

A co vám tam říkali o 164? Stejně mě překvapuje, že se taková akce udála. Mám pocit, že Alfa svoji minulost spíše zavrhuje.
BMW e32 740iA (1995) [2017-now]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017

Příspěvek od MichalT » 28.6.2017, stř 16:37

Tak rozebírali tam design, to bylo docela zajímavý, netýkalo se to jen 164, ale různých stylů masky v konkrétních obdobích, při zachování stále stejné myšlenky. Potom souvislost designu 164 s předchozími modely a prvky jejího designu, které se promítly do pozdějších typů. Potom o vývoji a testování 164, které probíhalo dlouhá léta a navíc současně v laborkách a současně v terénu po celém světě, bylo k tomu i krásné video, když byla půlka naší výpravy na prohlídce muzea. Pak tam pomlouvali Giulii, že je neosobitá a že její tvary jsou zaměnitelné s ostatními auty, ale to nebylo úplně fér, protože to se dá říct o autech z 60., 70. a 80. let taky. Zmiňovali vliv jednotlivých lidí na konstrukci, ale tomu jsem nerozuměl, protože to nějak zapomněli překládat do AJ a bylo to celý jen v Italštině :???:
17' Giulia Veloce 280 CV
93' 164 3,0 V6
+ Simca 1000 Extra, Talbot-Matra Murena, Talbot Tagora 2,6 SX, Plymouth Horizon 2,2 Turbo (327PS/455Nm), MB ML 270CDI
Ex: AR159 2,0JTDm, AR156 2,0TS, AR164 2,5TD

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017

Příspěvek od riprex » 28.6.2017, stř 22:58

Hlavně tam ale zazněla jedna hodně nosná a podstatná myšlenka a věc - Fiat to po převzetí celé dokurvil tím, že Alfě až na Busso zatrhl její motory a přišly ty sračky z projektu Pratola Serra - těžké, litinové a špatně zkonstruované 16V Twinsparky. Přitom Alfa měla vyvinuté funkční 16V Twinsparky na starém bloku, které byly dokončené a mohly se začít vyrábět, jen to Fiat zatrhl z důvodu vysokých nákladů. Stejně tak existovaly 12V Twinsparky, řešilo se které budou v praxi v poměru spotřeba/výkon nejvýhodnější.
16V TS.JPG
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13856
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017

Příspěvek od Kubas » 28.6.2017, stř 23:02

co už.... to už nikdo nezjistí "co by, kdyby".... Buďme rádi že aspoň to Busso přežilo...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017

Příspěvek od riprex » 28.6.2017, stř 23:15

Tak ono finanční situace byla špatná a nutno říct, že třeba 156 byla prostě prodejní trhák. Sám si pamatuju, když šla na trh... tehdy to byla prostě šílená bomba, co na tom, že motor se ukázal být problémový a kvalita nevalná. U designu Giulie má pravdu, že je moc "ISO", ale myslel bych si, že měli strach udělat něco moc jinýho, aby se to prodávalo.
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017

Příspěvek od MichalT » 29.6.2017, čtv 10:18

Tak to nebude úplně o strachu jako spíš o aerodynamice, udělat na tom boční prolis jako na 164 prostě už nejde, je kolem toho negativního proudění až až, stejně jako kolem hranaté střechy, atd. A všechny auta jsou poplatný době, mohl bys udělat úplně stejnou prezentaci jako oni s autama jako Fiat 124, Simca 1301, Ford Cortina, AR Giulia nebo třeba Opel Kadet D, Talbot Horizon, VW Golf II, Fiat Ritmo, AR Arna, atd. Dneska, po těch desetiletích máme nakoukaný všechny drobný detaily, ale i u těch moderních aut ta podoba naživo není zdaleka taková jako na fotce z toho "správnýho" úhlu. Naživo třeba ta Giulia není BMW podobná ani trochu.
17' Giulia Veloce 280 CV
93' 164 3,0 V6
+ Simca 1000 Extra, Talbot-Matra Murena, Talbot Tagora 2,6 SX, Plymouth Horizon 2,2 Turbo (327PS/455Nm), MB ML 270CDI
Ex: AR159 2,0JTDm, AR156 2,0TS, AR164 2,5TD

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7603
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017

Příspěvek od Hampice » 29.6.2017, čtv 10:22

No, 164 má tehdy rekordně nizkej Cx 0,29...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017

Příspěvek od MichalT » 29.6.2017, čtv 12:20

Na to jsem taky koukal, hodně pěkný na svojí dobu, i když třeba o kousek starší Mercedes W124 na tom byl stejně. Myslím ale, že Giulia bude mít větší čelní plochu než obě tyhle auta a přitom má 0,23 právě díky uhlazeným plochám, zaoblením a naopak různým odtrhovým hranám.
17' Giulia Veloce 280 CV
93' 164 3,0 V6
+ Simca 1000 Extra, Talbot-Matra Murena, Talbot Tagora 2,6 SX, Plymouth Horizon 2,2 Turbo (327PS/455Nm), MB ML 270CDI
Ex: AR159 2,0JTDm, AR156 2,0TS, AR164 2,5TD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13856
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Sraz 164 Miláno IT 24.6.2017

Příspěvek od Kubas » 20.9.2017, stř 18:50

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host