rady při koupi
Re: rady při koupi
Ahoja, vzhledem k tvému nájezdu, bych asi volil naftu, ale v toleranci nájezdu, roku a penez na koupi nevěřím, že nějakou seženeš.
Za sebe osobně bych volil benzin, je pravda, že já takový nájezd nemám, ale vzhledem k údržbě jednoznačná volba.
Chvilku vlastním QV, pořídil jsem ji místo svého Stila Abarth.
Nádherné svezení, nájezd 200tis km, po prvním majiteli. Udělal jsem rozvody a náplně a šlape jak nové.
Bohužel nemám zkušenosti s jinými motorizacemi, ale pokud bude původní majitel alfista a podá nějakou historii.
Každopádně přeji šťastnou ruku
Za sebe osobně bych volil benzin, je pravda, že já takový nájezd nemám, ale vzhledem k údržbě jednoznačná volba.
Chvilku vlastním QV, pořídil jsem ji místo svého Stila Abarth.
Nádherné svezení, nájezd 200tis km, po prvním majiteli. Udělal jsem rozvody a náplně a šlape jak nové.
Bohužel nemám zkušenosti s jinými motorizacemi, ale pokud bude původní majitel alfista a podá nějakou historii.
Každopádně přeji šťastnou ruku
Alfa Romeo Giulietta QV 173kW
Fiat Stilo ABARTH 2.4 V5 125kW ex
Fiat Stilo 1.6 76kW ex
ZAZ Tavria ex
Fiat Stilo ABARTH 2.4 V5 125kW ex
Fiat Stilo 1.6 76kW ex
ZAZ Tavria ex
Re: rady při koupi
Děkuju za názor, počkám ještě na další, zda má někdo zkušenosti i s jinou motorizací, než QV.
Já jsem také spíše zastánce benzínů, QV ale moc na trhu není (v ČR na prodej asi tak 2-3), nejvíce mě láká právě 1.4 MA, kde těch 125kw musí na auto bohatě stačit - papírově je to rychlejší než moje Mito a moje Mito je rychlý dost, v podstatě kdykoliv komukoliv ujedu, pokud je to potřeba. Jsem zvědavý na další názory, díky! ;)
Já jsem také spíše zastánce benzínů, QV ale moc na trhu není (v ČR na prodej asi tak 2-3), nejvíce mě láká právě 1.4 MA, kde těch 125kw musí na auto bohatě stačit - papírově je to rychlejší než moje Mito a moje Mito je rychlý dost, v podstatě kdykoliv komukoliv ujedu, pokud je to potřeba. Jsem zvědavý na další názory, díky! ;)
Re: rady při koupi
Multiair je taková spíš motokára, rádo to jezdí v zatáčkách, pocitově lehký auto. QV s manuálem má ještě litinový blok, prý je těžší na předek, ale jak se to projeví na řízení, s tím zkušenost nemám. Výkon mi nikdy nechyběl, to spíš odvaha tam kde jsem se už já bál, tak alfa ještě srdnatě kroužila zatáčky.
1) to je asi na chuti každého; ale už nevidím tolik důvodů, proč připlácet za naftu, když je v tom tolik benzínů na výběr
3) za 3,5 roku mám spotřebu někde na 7,7 litrů podle tankování. Ale jezdím spíš kratší trasy a tedy ne ekojízdy, protože tolik nenajedu, tak mi to žíly netrhá. Servisně náročný, no jak se to vezme - když Ti odejde multiair, jsi v tom za 20 bez práce. Rozvody a turbo mě stály v autorizáku 48 tisíc. Ale tak já už to mám delší dobu a dneska už se dá v pohodě sehnat repas turba, případně ho vymění i v neautorizáku. Takže vybrat určitě něco s dohledatelnou historií = kdy a jak se měnil olej a i tak po koupi nechat vyměnit sítka multiairu a turba. Výhodou je samozřejmě povinné ručení, co bude stejně drahé jak u mita, asi 17 stovek ročně platím u ČP a to je pro jistotu ta dražší varianta.
5) někdo říká, že čočky stačí, že to prý svítí i tak líp než třeba 159 (což se nedivím), ale já říkám xenony. Vybíral jsem tehdy záměrně kombinaci multiair + xenony, ale to je dost dávno, nebyly tu moc auta z dovozu (co často kombinují výkonné motory a chudou výbavu) a ty vyšší výbavy původem z ČR většinou xenony měly. Svítí to parádně, není potřeba vůbec používat dálkový
1) to je asi na chuti každého; ale už nevidím tolik důvodů, proč připlácet za naftu, když je v tom tolik benzínů na výběr
3) za 3,5 roku mám spotřebu někde na 7,7 litrů podle tankování. Ale jezdím spíš kratší trasy a tedy ne ekojízdy, protože tolik nenajedu, tak mi to žíly netrhá. Servisně náročný, no jak se to vezme - když Ti odejde multiair, jsi v tom za 20 bez práce. Rozvody a turbo mě stály v autorizáku 48 tisíc. Ale tak já už to mám delší dobu a dneska už se dá v pohodě sehnat repas turba, případně ho vymění i v neautorizáku. Takže vybrat určitě něco s dohledatelnou historií = kdy a jak se měnil olej a i tak po koupi nechat vyměnit sítka multiairu a turba. Výhodou je samozřejmě povinné ručení, co bude stejně drahé jak u mita, asi 17 stovek ročně platím u ČP a to je pro jistotu ta dražší varianta.
5) někdo říká, že čočky stačí, že to prý svítí i tak líp než třeba 159 (což se nedivím), ale já říkám xenony. Vybíral jsem tehdy záměrně kombinaci multiair + xenony, ale to je dost dávno, nebyly tu moc auta z dovozu (co často kombinují výkonné motory a chudou výbavu) a ty vyšší výbavy původem z ČR většinou xenony měly. Svítí to parádně, není potřeba vůbec používat dálkový
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: rady při koupi
No jedno můžeš vyvrátit hned a to QV, s rozpočtem 250tis ročník 2011+ nejspíš nebude to pravé ořechové. Jelikož chceš TCT to znamená až 1 face s celohliníkovým motorem. Jinak si myslím že je to o péči předchozího majitele.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: rady při koupi
Díky moc! Přemýšlel jsem nad tím a i po přečtení fora jsem se rozhodl, že do QV nepůjdu.
"Vyměnit sítka multiairu a turba" - v jaké ceně se tak pohybujeme? To jako fakt musím nechat vyměnit turbo, když bude mít auto najeto jen nějakých 80-100k km a bude se serviskou, kde se olej neměnil při 30.000km, ale třeba 10-20.000km?
Zatím se mi asi fakt nejvíce líbí ta MA 125kw, a ideálně s TCT, ale jak je na tom manuál? V Mitu je dost dlouhý, ale přesný a nestává se mi, že bych zařadil špatně... Prý u Giu nejde dát často jednička? Je to problém všech?
A ještě se zeptám, je tedy ideální hledat Giu po roce 2012?
mv_cz - Zkoušel jsi někdy tu nejsilnější naftu?
Díky
"Vyměnit sítka multiairu a turba" - v jaké ceně se tak pohybujeme? To jako fakt musím nechat vyměnit turbo, když bude mít auto najeto jen nějakých 80-100k km a bude se serviskou, kde se olej neměnil při 30.000km, ale třeba 10-20.000km?
Zatím se mi asi fakt nejvíce líbí ta MA 125kw, a ideálně s TCT, ale jak je na tom manuál? V Mitu je dost dlouhý, ale přesný a nestává se mi, že bych zařadil špatně... Prý u Giu nejde dát často jednička? Je to problém všech?
A ještě se zeptám, je tedy ideální hledat Giu po roce 2012?
mv_cz - Zkoušel jsi někdy tu nejsilnější naftu?
Díky
Re: rady při koupi
Sítka jsou řády stokorun nebo tak nějak, asi lépe napíše někdo, kdo je kupoval.
Já o tohle (výměnu sítka u turba) žádal preventivně na podzim 2015 v autorizáku a prý sítko zvlášť neměli, že se to nemění, jen jako celek. A měli pravdu, asi za 3/4 roku se sítko turba rozpadlo, turbo ho nasálo a bylo KO
Spíš než to turbo, což byla holt smůla, přijde na výměnu ten multiair, pokud olej měnili málo, případně špatnej.
No na další olej už jedu do neautorizáku a tam bude domluva na výměně sítek bez problémů.
Manuál je přesný, jednička opravdu nejde někdy zařadit, ale to když je to auto v zimě hodně studený (a bacha na koberečky, aby se nepletly pod pedál). Rozjedu se, poprvý jedničku zařadím v pohodě. Na první křižovatce až napodruhé a pak už to nedělá. Nebo se to neprojeví vůbec. Poprvý mě to vyděsilo, ale za těch 3,5 roku s autem se to nezhoršilo...
Po naftě jsem se vůbec nepídil, na můj nájezd je to zbytečné. A hádám nafta bude v bazarech spíš stočená, s obligátními 150 tkm na tachu
Odkud jsi vlastně?
Já o tohle (výměnu sítka u turba) žádal preventivně na podzim 2015 v autorizáku a prý sítko zvlášť neměli, že se to nemění, jen jako celek. A měli pravdu, asi za 3/4 roku se sítko turba rozpadlo, turbo ho nasálo a bylo KO
Spíš než to turbo, což byla holt smůla, přijde na výměnu ten multiair, pokud olej měnili málo, případně špatnej.
No na další olej už jedu do neautorizáku a tam bude domluva na výměně sítek bez problémů.
Manuál je přesný, jednička opravdu nejde někdy zařadit, ale to když je to auto v zimě hodně studený (a bacha na koberečky, aby se nepletly pod pedál). Rozjedu se, poprvý jedničku zařadím v pohodě. Na první křižovatce až napodruhé a pak už to nedělá. Nebo se to neprojeví vůbec. Poprvý mě to vyděsilo, ale za těch 3,5 roku s autem se to nezhoršilo...
Po naftě jsem se vůbec nepídil, na můj nájezd je to zbytečné. A hádám nafta bude v bazarech spíš stočená, s obligátními 150 tkm na tachu
Odkud jsi vlastně?
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Re: rady při koupi
Šroub se sítkem (tedy na motor 1,75tbi QV) plus dvě podložky přímo ve Fiatu vyšly na 900 Kč. Kupoval jsem to cca před měsícem.
Nevím jak na MA, ale podle mě ta cena bude stejná
Nevím jak na MA, ale podle mě ta cena bude stejná
Alfa Romeo Giulietta QV 173kW
Fiat Stilo ABARTH 2.4 V5 125kW ex
Fiat Stilo 1.6 76kW ex
ZAZ Tavria ex
Fiat Stilo ABARTH 2.4 V5 125kW ex
Fiat Stilo 1.6 76kW ex
ZAZ Tavria ex
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 389
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: rady při koupi
.....Prý u Giu nejde dát často jednička? Je to problém všech?...
Měl jsem MA - teď QV a problém s řazením jedničky? Ani náhodou.A funguje to v podstatě u všech vozu s manuálem stejně.Když vůz stojí a kolečka v převodovce jsou ve správné posici - no problémo...pokud nejsou,přeruším vyšlápnutí spojky,kolečka se protočí a zkusím zařadit znovu - a je to.Ještě připomenu,že toto se stává spíš v zimě.
No je-li vůz v pohybu a chci zařadit jedničku,tak řadím s meziplynem ...no problémo.Stačí se s těmi "stroji" trošku sžít....:-)
Měl jsem MA - teď QV a problém s řazením jedničky? Ani náhodou.A funguje to v podstatě u všech vozu s manuálem stejně.Když vůz stojí a kolečka v převodovce jsou ve správné posici - no problémo...pokud nejsou,přeruším vyšlápnutí spojky,kolečka se protočí a zkusím zařadit znovu - a je to.Ještě připomenu,že toto se stává spíš v zimě.
No je-li vůz v pohybu a chci zařadit jedničku,tak řadím s meziplynem ...no problémo.Stačí se s těmi "stroji" trošku sžít....:-)
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: rady při koupi
já používal k origo šroubu se sítkem měděnné podložky, který jsem před nasazením vždy vyžíhal, 10ks mě stálo v Kelly 50kč a věřím že ta měď je lepší než ta dutá pozinkovaná.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: rady při koupi
jo, tak nějak - líp bych to nepopsal. Ale zase si myslím, že to u giu má co dočinění s tím, že pod jedničkou se řadí i zpátečka protože u převodovky v grande puntu (a tam bude asi něco podobnýho co má mito) nebo u brava II se mi to nikdy nestávaloPetulin940 píše: ↑2.6.2018, sob 14:14 Když vůz stojí a kolečka v převodovce jsou ve správné posici - no problémo...pokud nejsou,přeruším vyšlápnutí spojky,kolečka se protočí a zkusím zařadit znovu - a je to.Ještě připomenu,že toto se stává spíš v zimě.
No je-li vůz v pohybu a chci zařadit jedničku,tak řadím s meziplynem ...no problémo.Stačí se s těmi "stroji" trošku sžít....:-)
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Re: rady při koupi
Díky.
No trošku se děsím toho, jak píšeš, že bude potřeba měnit Multiair - nechci koupit auto za 250k a po koupi měnit za nemálo peněz něco v motoru . Ještě než koupím, zkontroluju servisku a pokud tam budou výměny oleje po 30k km, ruce pryč. Jaká specifikace oleje by tam měla být?
Nevíte ještě někdo, kdy (po kolika km) se má měnit olej v aut. převodovce a jak poznámm, že je nebo není v pohodě?
Díky.
mv_cz - jsem z Prahy, pár let zpátky si mi ukazoval tvojí Giu , já nakonec koupil Megana RS. Nevím, jestli si to ještě pamatuješ...
No trošku se děsím toho, jak píšeš, že bude potřeba měnit Multiair - nechci koupit auto za 250k a po koupi měnit za nemálo peněz něco v motoru . Ještě než koupím, zkontroluju servisku a pokud tam budou výměny oleje po 30k km, ruce pryč. Jaká specifikace oleje by tam měla být?
Nevíte ještě někdo, kdy (po kolika km) se má měnit olej v aut. převodovce a jak poznámm, že je nebo není v pohodě?
Díky.
mv_cz - jsem z Prahy, pár let zpátky si mi ukazoval tvojí Giu , já nakonec koupil Megana RS. Nevím, jestli si to ještě pamatuješ...
-
novotnydave
- Příspěvky: 10
- Registrován: 10.4.2013, stř 18:23
- Bydliště: Most
Re: rady při koupi
od loňského srpna máme doma 1.4 MA 125 kW, a zatím naprostá spokojenost, auto jezdí jak motokára, a výkonu má až až,
minulý týden jsem v Autorizáku koupil šroub se sítkem na Turbo a k tomu těsnící podložky a cena byla 360 kč za vše,
minulý týden jsem v Autorizáku koupil šroub se sítkem na Turbo a k tomu těsnící podložky a cena byla 360 kč za vše,
Lancia Kappa 2.0 20V lpg
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair
Re: rady při koupi
Aha, jojó pamatuju, tak tu furt mám Je otázka, jak dlouho ji ještě budu mít, teď ji moc neužiju, protože manželce jsem na rozježdění koupil punto s automatem, tak alfou moc nejezdím a dvě auta se tak zdají zbytečná. Takové QV s TCT by to řešilo
Na ten multiair je potřeba spíš se psychicky a finančně připravit. Že pokud koupíš auto, tak nejen nechat vyměnit rozvody a olej, ale odložit dvacet papouchů na multiair
A co je špatného s Meganem RS, že plánuješ výměnu?
Podle servisky jsou holt výměny oleje po 30 tkm, takže když to nebude po alfistovi, ale po normálním "uživateli", asi to lepší nebude. Olej je 5W-40 a hlavně ACEA C3
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
-
jambon-brule
- Příspěvky: 53
- Registrován: 4.6.2017, ned 18:16
Re: rady při koupi
Dle mého se Frozz ptá na výměnu oleje v TCT převodovce. Shodou okolností řeším stejnou otázku. Je tu někdo z Prahy a okolí, kdo mění/měnil již olej v TCT? Mám najeto cca 140 a chtěl bych olej vyměnit. Jezdím naftu 129 kW.
Našel jsem na netu třeba zde: https://www.automatickeprevodovkypraha. ... romeo.html
ale borce neznám. Máte někdo tip na servis, kde to udělají pořádně a za dobrou cenu?
Našel jsem na netu třeba zde: https://www.automatickeprevodovkypraha. ... romeo.html
ale borce neznám. Máte někdo tip na servis, kde to udělají pořádně a za dobrou cenu?
Giulietta, Spider 916, Stelvio
Re: rady při koupi
On se ptal na oboje, ale s TCT nevím. Buď zkusit autorizák, což v Praze je na výběr nebo se poptej v Italmotori v Počernicích, zda s tím nemají zkušenost. Mně tam dělali výměnu oleje v dualogicu (~selespeed) a seřízení a pohoda.
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
-
jambon-brule
- Příspěvky: 53
- Registrován: 4.6.2017, ned 18:16
Re: rady při koupi
Zkusím se tam poptat, jezdím vedle k Beppemu. U TCT to musí propláchnout (něčím :-) a pak naplnit. Napsal jsem do Imofy. Chtěl bych to udělat u někoho kdo to umí, aby to bylo na první dobrou :-)
Giulietta, Spider 916, Stelvio
Re: rady při koupi
Takže MA cca 20 tisíc? To je slušná pálka. Ale tohle se spíše s*alo u Giu před r. 2012 a těm, u kterých byl pozdě měněný olej ne?mv_cz píše: ↑4.6.2018, pon 08:12Aha, jojó pamatuju, tak tu furt mám Je otázka, jak dlouho ji ještě budu mít, teď ji moc neužiju, protože manželce jsem na rozježdění koupil punto s automatem, tak alfou moc nejezdím a dvě auta se tak zdají zbytečná. Takové QV s TCT by to řešilo
Na ten multiair je potřeba spíš se psychicky a finančně připravit. Že pokud koupíš auto, tak nejen nechat vyměnit rozvody a olej, ale odložit dvacet papouchů na multiair
A co je špatného s Meganem RS, že plánuješ výměnu?
Podle servisky jsou holt výměny oleje po 30 tkm, takže když to nebude po alfistovi, ale po normálním "uživateli", asi to lepší nebude. Olej je 5W-40 a hlavně ACEA C3
Megana RS už nemám dlouho, měl jsem Mazdu 6 2.2 MZRCD a ted Mito 155k, ale potřebuju 5dv. a větší...
Re: rady při koupi
Oni píšou, že od nějakého roku (možná právě těch 2012?) už dávali inovovaný díl, který mi tam při reklamaci šoupli taky. Ale jestli to nějak pomůže v případě, že stejně nelili olej správně, to se obávám, že všespásný není ;-)
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Re: rady při koupi
Tuším od cca 2015 Fiat předepisuje u všech benzinových motorů výměnu oleje už po 15t.km. Měl jsem za to, že multiair je za cca 10t.
Re: rady při koupi
Jojo jestli na to přišli po pěti letech, to brzo + pro EU6 změnili specifikaci oleje. Ale tak to bude platit už jen na nová auta.
Můj palubák pořád tvrdí, že mám přijet zase za 30 tkm a v servise sice doporučují, ale nepřikazují zkrátit intervaly (já samozřejmě vím svoje).
Samotný multiair koukám stojí ještě o trochu víc, plus budou asi nějaké další drobnosti k tomu, plus práce a bude to hezká sumička
Můj palubák pořád tvrdí, že mám přijet zase za 30 tkm a v servise sice doporučují, ale nepřikazují zkrátit intervaly (já samozřejmě vím svoje).
Samotný multiair koukám stojí ještě o trochu víc, plus budou asi nějaké další drobnosti k tomu, plus práce a bude to hezká sumička
Kód: Vybrat vše
Kód dílu Název Famílie Kategorie Segment Balení Cena bez DPH Cena s DPH
0000055266123 VYKON MECHANISMUS AB77 REPAIR ENGINE & GEAR BOX 1 21 300.00 Kč 25 773.00 Kč
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Re: rady při koupi
No teda to je hnus ta cena, ale teoreticky by měla být možnost využít 30% slevu na vůz starší 6ti let.
Re: rady při koupi
Ošklivost ceny potvrzuji, včera jsem si ho za ty prachy přivezl do garáže :-) Fixluje cívka třetího válce, mechanicky je modul OK. Příští týden budeme operovat, ze zážitky se podělím :-)
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: rady při koupi
Ahoj, neznáte náhodou někdo toto GV? https://auto.bazos.cz/inzerat/89790175/ ... errari.php
Alfa Romeo Giulietta QV
Alfa Romeo 159 2.4 JTDM ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Alfa Romeo 159 2.4 JTDM ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: rady při koupi
Ta už tam visí delší dobu, myslím, že byla i za miň peněz. Taky jsem o ní uvažoval, kdyby mi nevyšel kup té moji současné, ale ten vyšel tak jsem se na ni nejel ani podívat.
Alfa Romeo Giulietta QV 173kW
Fiat Stilo ABARTH 2.4 V5 125kW ex
Fiat Stilo 1.6 76kW ex
ZAZ Tavria ex
Fiat Stilo ABARTH 2.4 V5 125kW ex
Fiat Stilo 1.6 76kW ex
ZAZ Tavria ex
Re: rady při koupi
Taky sem se na ní chtěl jet mrknout, než sem viděl tu dorasenou střechu.
Alfa Romeo Giulietta Qv 280hp
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů