Car of the year 2011
Re: Car of the year 2011
A přichází snad nissan s něčím převratným? Nacpali do auta elektromotor a baterky, to už tu bylo a nikdy se to nevyplatilo (vysoká cena, kapacita a životnost akumulátorů, atd.) a ani dnes se to nevyplatí, proto ty dotace (a i s nima je to furt drahý). Až to bude mít parametry a cenu jako normální auto, pak to bude na medaili
A to nabíjení, 30 minut je pořád moc dlouho. Představ si, že by u benzínky každý auto tankovalo 30 minut. Už vidím ty fronty. A nabíjet to doma v garáži, kolik lidí má garáž? Jak by to dělali obyvatelé panelákových sídlišť? Prodlužku z okna? Na masovější rozšíření to prostě zatím není a ještě dlouho nebude...
A to nabíjení, 30 minut je pořád moc dlouho. Představ si, že by u benzínky každý auto tankovalo 30 minut. Už vidím ty fronty. A nabíjet to doma v garáži, kolik lidí má garáž? Jak by to dělali obyvatelé panelákových sídlišť? Prodlužku z okna? Na masovější rozšíření to prostě zatím není a ještě dlouho nebude...
Re: Car of the year 2011
Auto, které ujede max 160km (nejideálnější testovací podmínky) tak nemá právo nazývat se autem. Tečka.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Car of the year 2011
Navíc životnost měděného kabelu na ulici...
Re: Car of the year 2011
Spíš pseudoekologů, ta elektřina se musí někde vyrobit, pak máte přenosové ztráty a lithium je taky pěknej prevít. Ve finále provoz elektromobilu způsobuje vyšší emise a vyšší zátěž pro životní prostředí než klasický spalovací motor.
Co víc dodat? Prostě pseudoeko-novináři. Vždycky mě fascinuje, jak u hybridů neopomenou vyzdvihnout nižší spotřebu PHM, ale vůbec neberou v potaz účet za elektřinu při nabíjení a cenu a životnost akumulátoru.
Co víc dodat? Prostě pseudoeko-novináři. Vždycky mě fascinuje, jak u hybridů neopomenou vyzdvihnout nižší spotřebu PHM, ale vůbec neberou v potaz účet za elektřinu při nabíjení a cenu a životnost akumulátoru.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Car of the year 2011
Bravo co máme bude mít najeto necelejch 6000 km. Za tu dobu nikdy nejelo v kuse víc jak těch 160 km...tuta146 píše:Auto, které ujede max 160km (nejideálnější testovací podmínky) tak nemá právo nazývat se autem. Tečka.
Na trhu se už objevilo pár hybridů, ale klasický auto pouze s elektrickým pohonem který by si dělalo ambice na nějaký větší prodeje tu ještě nebylo. A že Nissan asi dopředu dost zapracoval právě na veřejných nabíjecích stanicích a vyjednání těch dotací bude taky fakt. Já neříkám, že se mi to auto nějak líbí, ale nezatracoval bych jeho vítězství v anketě auto roku. Kdyby to o těch pár bodů vyhrála Julča tak se tu všichni budou rozplývat nad moudrostí hlasujících novinářů. Místo toho v tom pomalu každý vidí nějakou křivárnu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Car of the year 2011
Harousi, promiň, ale auto roku si teda přestavuji jinak, neříkám, že to měla vyhrát jůlča, ale tech opravdu kvalitních aut tam pár bylo.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Car of the year 2011
Harousi úmyslně jsem nehodnotil vzhled. A to, že jezdíš jenom kolem místního komína ti taky nikdo nemá za zlé. 160km je ideální hodnota, takže reálných bude tak 130km. Do práce to mám 45km takže tam a zpátky 90km. Tudíž zbývá 40km. Nedejbože kdyby náhodou byla nehoda nebo kalamita a musel bych jet po objížďce. To auto je prostě nesmysl, protože to není auto, ale paskvil. Já chci v Praze sednout do auta, a normálně dojet do Brna, ne se u Humpolce klepat strachy a prosit domorodce, aby mi půjčili prodlužovák. A na nějakou síť nabíjecích stanic, kde musím trčet 30 minut zvysoka víš co
To vůbec nemluvím o životnosti akumulátorů a nutnosti jejich výměny kvůli ztrátě kapacity, ekologie jak vyšitá
To vůbec nemluvím o životnosti akumulátorů a nutnosti jejich výměny kvůli ztrátě kapacity, ekologie jak vyšitá
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Car of the year 2011
auto pro zábavu a auto na denní použití je poměrně obtížná kombinace.... Ve finále vyjde levněji mít ty auta dvěPetr147 píše:Holt začíná doba, kdy si za zábavné auto s benzínem budeš muset připlatit... Nebo koupit ojetou fajnovku, jako je Elise, STI, M3... Kde se pohybuješ okolo 400tis, ale už to není na denní ježdění, tam budou ceny mnohem vejš :/
Jinak do té vaší debaty o eko-autech se motat nebudu, nechce se mi o to Leafu nic ani číst.... každopáně všechny hybridy a jiné zelené auta se dělají pro využití ve městech a v příměstských oblastech.... Výrobci a ani zákazníci od těch aut nečekají, že s nima budeš jezdit z Prahy na otočku do Berlína.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Car of the year 2011
No právě, nákupní taška do města jako druhý auto do rodiny, který se musí každej druhej den 8 hodin nabíjet. Nechtěl bych vidět ty účty za elektriku. No ale nekup to za 30 000 Euro
Re: Car of the year 2011
Okolo komína jezdí Bravo. Legacy zase málokdy jede pod 100 km. Ale nebudu zavrhovat auto s dojezdem 160 km jenom kvůli tomu, že sám jezdím víc.
Využití toho Leafu vidím tak po firmách kde se jezdí po městě a s využitím dotací a slev na silniční dani.
Využití toho Leafu vidím tak po firmách kde se jezdí po městě a s využitím dotací a slev na silniční dani.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Car of the year 2011
Když slyším slovo dotace, tak se mi otvírá kudla v kapse. Tohle by se dotovat fakt nemělo. Ať jdou peníze do vědy a výzkumu a až se najde řešení, který bude efektivní a za rozumnou cenu, potom to bude teprve revoluce. Obávám se, že v následující dekádě se toho ale nedočkáme...
Re: Car of the year 2011
Jestli auto vhodné pro rozvoz pizzy po městě je autem roku, tak gratuluji.
Ten zbytek o silniční dani komentovat nebudu, dokud záruka na auto včetně servisních prohlídek nebudou 10 let zdarma.
No nic, počkáme na prodeje, třeba zjistíme, že skvělé auto roku se kterým můžeš jezdit tak akorát na dvorku bude mít lepší výsledky než Giulietta
Ten zbytek o silniční dani komentovat nebudu, dokud záruka na auto včetně servisních prohlídek nebudou 10 let zdarma.
No nic, počkáme na prodeje, třeba zjistíme, že skvělé auto roku se kterým můžeš jezdit tak akorát na dvorku bude mít lepší výsledky než Giulietta
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Car of the year 2011
S těma dotacema a otvíráním kudly jsem na tom stejně, ale to sem nepatří.
Takže budou rozhodovat prodeje jo? Tak uvidíme co všechno se bude prodávat líp jak Julča.
Já z toho auta taky nejsem nijak odvázanej a sám bych ho nechtěl, ale rozhodně mě teda nepohoršuje, že dopadlo líp jak Julča. Mimochodem v roce 2005 taky vyhrál Prius nad C4 a Focusem.
Takže budou rozhodovat prodeje jo? Tak uvidíme co všechno se bude prodávat líp jak Julča.
To jen k tomu ježdění po dvorku nebo rozvozu pizzy.Dojezd automobilu je 160 km, což je vzdálenost, která postačuje na denní ježdění většiny zákazníků. Nissan z vlastního výzkumu zjistil, že 80 % světové populace denně ujede méně než 100 km.
Já z toho auta taky nejsem nijak odvázanej a sám bych ho nechtěl, ale rozhodně mě teda nepohoršuje, že dopadlo líp jak Julča. Mimochodem v roce 2005 taky vyhrál Prius nad C4 a Focusem.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Car of the year 2011
Prius je hybrid
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Car of the year 2011
Přesně tak. Dotace jdou ruku v ruce s korupcí a nekalou konkurencí. Když se výrobek neprosadí sám svojí kvalitou a užitnými vlastnostmi, nemá právo na existenci! Je to pokřivení trhu, takže to je věc zásadní. A pokud titul auto roku získá výrobek, který by byl za nedotovanou cenu absolutně neprodejný, tak to už opravdu hodně smrdí.elbandito píše:Když slyším slovo dotace, tak se mi otvírá kudla v kapse.
A co jsou dotace? Jsou to jen přerozdělené peníze, které nám stát vzal na daních, takže my všichni, jak tu jsme, přispíváme Nissanu na prodej té zrůdy, a o to méně máme na nákup Alfy! To už je fakt na revoluci.
Naposledy upravil(a) Honza R. dne 29.11.2010, pon 19:43, celkem upraveno 1 x.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Car of the year 2011
No právě. Ale cenou bez dotací se asi s tím Nissanem rovnat může. A minimálně to ukazuje to, že podobný auta maj hlasující v oblibě.tuta146 píše:Prius je hybrid
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Car of the year 2011
Nejde o cenu, ale o to, že nemusím hledat zásuvku
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Car of the year 2011
Dotovaná cena 33 000 EUR, to je 808 000 CZK. K tomu každých 80 000 km výměna akumulátoru v ceně 100 000 CZK. A jako bonus dojezd na jedno nabití 160 km. Kdo má zkušenost s li-ion baterkou v mobilu, tak kapacita jde po roce používáni rychle dolů. Ten Nissan bude po dvou letech rád za dojezd 80 km. Takové auto si může koupit jen blázen.
Ano, až bude stát nedotovaných 500 000 CZK, ujede na jedno nabití 600 km a vyhraje anketu auto roku, bude to po zásluze a ani nehlesnu.
A li-ion za zadkem bych fakt nechtěl. Tesla by mohla vyprávět, co to dělá po zahřátí...
Ano, až bude stát nedotovaných 500 000 CZK, ujede na jedno nabití 600 km a vyhraje anketu auto roku, bude to po zásluze a ani nehlesnu.
A li-ion za zadkem bych fakt nechtěl. Tesla by mohla vyprávět, co to dělá po zahřátí...
Alfa Brera 1750 TBi
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Car of the year 2011
Trochu jsem to očekával. Evropa musí ukázat jak je zelená. Tohle auto by nikdy nevyhrálo kdyby nebylo na el. Ten dojezd je úplně o ničem to by nestačilo ani na ten rozvoz pizzy. Navíc u nás na tohle hnusný auto stejně žádný dotace nebudou a nebojím se že by tu byly v dohledný době nějaký rychlonabíječky. Docela by mne zajímalo když bude 10° pod nulou a bude se muset topit jaký bude dojezd potom. Ale třeba to nemá topení )) Dokud nebude fungovat jako zdroj energie termojaderná fůze nebude nikdy jízda na elektřinu ekologickou spíš naopak. Jestli jsou ty baterie stejné jak u tohodle notebooku na kterém píšu tak za 3 roky bude dojezd tak 50 km stěží :):)
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Car of the year 2011
S tím dojezdem vidím jistý řešení ve městech kde je trolejbus nebo tramvaj tomu nissanu přidělat klacky a jezdit z městskýho proudu
Re: Car of the year 2011
Tak jsem si dal práci a vyhledal pracovní teplotu pro akumulátory v Tesle Roadster. Nesmí přesáhnout 40 °C. Pokud je teplota vyšší, palubní počítač automaticky omezí odběr proudu a tím i výkon motoru. Pokud ani to nepomůže, rychle vystupte a vzdalte se od vozidla
Nová sada akumulátorů pro Teslu Roadster stojí 15 000 EUR, životnost při optimálních podmínkách(!) 500 nabíjecích cyklů.
Nová sada akumulátorů pro Teslu Roadster stojí 15 000 EUR, životnost při optimálních podmínkách(!) 500 nabíjecích cyklů.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Car of the year 2011
Škoda, že nebylo mezi nominovanými toto:
Kategorie: Ferrari FXX go-karts
Rozměry: 161 x 85 x 86cm
Nosnost: dospělý do 140 kg
Převodovka: 7 rychlostí; systém BF-7
Brzdy: zdvojené kotoučové
Rám: torzně kyvný páteřový rám
Hmotnost: 62kg
Věk: Od 5 až 99 let
Záruka: 5 let na rám, 2 roky na součástky
Cena: 43582,- Kč
http://www.bergteam.cz/?page=produkt&id=59
Kategorie: Ferrari FXX go-karts
Rozměry: 161 x 85 x 86cm
Nosnost: dospělý do 140 kg
Převodovka: 7 rychlostí; systém BF-7
Brzdy: zdvojené kotoučové
Rám: torzně kyvný páteřový rám
Hmotnost: 62kg
Věk: Od 5 až 99 let
Záruka: 5 let na rám, 2 roky na součástky
Cena: 43582,- Kč
http://www.bergteam.cz/?page=produkt&id=59
Re: Car of the year 2011
Jestli se porota COTY chytí za nos, tak to musí vyhrát příští rok Cenově dostupné, ekologicky šetrné, s úchvatným neotřelým designem!
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Car of the year 2011
OK, končím. Závěr je ten, že porota je uplacená, neobjektivní a podchycená zelenou lobby. Kdyby o těch pár bodů vyhrála Julča tak ta samá porota bude parta správnejch a objektivních maníků který se nenechaj zbláznit německou konfekcí. Mě se ten Nissan taky nelíbí, taky mě nestačí těch 160 km dojezd, taky se mě to zdá neskutečně drahý a sám bych to jako auto roku fakt nevolil. Ale obviňovat porotu, stavět barikády, psát transparenty a hádat se kvůli tomu na netu fakt nebudu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Car of the year 2011
alespoň bude mít Bernard námět na reklamní slogan.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů