TS 8v (pokec)

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3172
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od hondzik » 4.9.2009, pát 07:23

Jdou sehnat štefty na hlavu nový?
75TS
155 Engstler
ex GTV, 155, 33, 145, 75, 75, 75...

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od misokgb » 4.9.2009, pát 12:50

Hosi... Ja som s tym nemal ziadny problem, to, ze je hlava znizena a upravena nema ziadny vplyv na zivotnost, vodu by zacala brat aj seriova hlava, po tom, co sa s autom stalo. Zabudol som zapojit saharu a vyvrela mi voda, motor som takmer upiekol, uplne sa nedal tocit takmer, ako pridrety, mozno sa aj kruzky pripiekli, ktovie... Teraz ju mam dole, mam nove tesnenie - Ajusa, zase s tymi picovinami na dotahovanie. Tak mi povedzte prosim akym momentom mam dotiahnut sroby na hlave? Tam pisu Nm potom 90 stupnov doprava, dolava, zase dotiahnut... Proste sracky... Nove stifty sa daju kupit tusim od Wossnera alebo tak, len ta cena co ja viem. Ja som po zoskladani jazdil pol roka na upravenej hlave - absolutne bez problemovy chod auta, denne obmedzovac, proste hardcore jazdenie s tym autom a stale vydrzalo, problem s vodou nastal az ked som ju prehrial bez sahary.. Na buduce si dam pozor na to.. Uvidime ked to poskladam, ale rozmyslam o novych kruzkoch - 100e na cele auto stoja - 12 kusov... Mozno by som mal lepsie tlaky... Ak bude ohnuta/prasknuta hlava, tak dam upravit dalsiu hlavu ale aj zvacsim kanaliky na nej :) :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od RV147 » 4.9.2009, pát 13:25

Já si taky nemyslím, že by to bylo kvůli snížený hlavě. Prostě jsi to uvařil a vlítla tam voda. Teď jde o to jaký jsou škody (prasklá, zkřivená hlava, popř. blok). Kroužky určitě pomůžou tlakům pokud nejsou vydrbaný vložky (nemají ovalitu-dá se změřit), jinak i vložky. Potom bych přemejšlel i o šálkách na kliku. 100E za kroužky ? To je docela dobrá cena-jak na Škodárnu, od koho to je ? Squadra chip ještě asi nemáš co ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od misokgb » 4.9.2009, pát 13:34

RV147 píše:Já si taky nemyslím, že by to bylo kvůli snížený hlavě. Prostě jsi to uvařil a vlítla tam voda. Teď jde o to jaký jsou škody (prasklá, zkřivená hlava, popř. blok). Kroužky určitě pomůžou tlakům pokud nejsou vydrbaný vložky (nemají ovalitu-dá se změřit), jinak i vložky. Potom bych přemejšlel i o šálkách na kliku. 100E za kroužky ? To je docela dobrá cena-jak na Škodárnu, od koho to je ? Squadra chip ještě asi nemáš co ?
Nn, chip porad nemam, ted asi driv prijede Nitro nez chip... Ale mam regulator tlaku paliva stelovatelny s budickem a cerpadlo dam z V6T - to asi tlaci vic nez 4 bary :P 100 za kruzky je od typka, ktory mi upravoval hlavu, napisal mi toto "Krúžky 25 e sada na jeden piest, značkové, sada ojničných ložísk na všetky ojnice 32 e, a sada ložíska na kľuku 42 e. Piesty zatiaľ nič, už idem spať, zajtra ti pozriem... "
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od RV147 » 4.9.2009, pát 14:00

To jsou dobrý ceny. Kůrkyne co ty na to :smt064 .Co ten štelovací regulátor, má to nějakej efekt ? Pumpu z V6 tam teď mám a tlačí to stejně i vypadá stejně, jenom má sítko a údávalo se, že má větší výkon.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od misokgb » 4.9.2009, pát 14:04

RV147 píše:To jsou dobrý ceny. Kůrkyne co ty na to :smt064 .Co ten štelovací regulátor, má to nějakej efekt ? Pumpu z V6 tam teď mám a tlačí to stejně i vypadá stejně, jenom má sítko a údávalo se, že má větší výkon.
Tlacit stejne to bude, ptze je tam regulator tlaku paliva - seriovo nastaveny na 3 bary, ja mam regulovatelny do 6 barov tusim, najviac zo serioveho cerpadla dostanem 4 bary, efekt - neviem, skusal som to, ked som mal rozbitu zadnu napravu a skoro som sa vyjebal :D Ale pocitovo ziadna zmena, mozno ked natlacim 5-6 barov so silnejsim cerpadlom z V6 alebo Walbro origo sportove cerpadlo... Inak regulator stelovaci stoji cca 1000Kc, moj stal 50e znacka RNRacing, dufam, ze ked bude 5-6 barov, tak zmenu vo vykone pocitim, niekde sa udava az 10% vykonu navyse :smt064
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od Kůrkyn » 4.9.2009, pát 15:25

Teď mám čerstvou nabídku na motorové díly 2.0 TS následující:
ceny včetně DPH
vložka válce, píst, čep, kroužky (komplet jeden válec výrobce AE) 2.0 TS 8V 3700
hlavní ložiska klik. hřídele sada 2.0 TS 8V Glyco 560
ojniční ložiska sada 2.0 TS 8V Glyco 530
sací ventil 2.0 TS 8V Osvat 258
výfukový ventil 2.0 TS 8V Osvat 440
sada těsnění komplet 2.0 TS 8V Glaser 2190

Rozvodový řetěz, vodítka ventilů, hřídelová těsnění... všechno jde :)

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3172
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od hondzik » 4.9.2009, pát 18:21

no, já dneska nahodil palici na blok....

:smt064 RV147... Jen se připomínám, nemám kam dát vačku, lépe řečeno nemá do čeho klepat :smt033

omluvte kvalitu, telefon....
Přílohy
na autě.jpg
hlava 2.jpg
75TS
155 Engstler
ex GTV, 155, 33, 145, 75, 75, 75...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od RV147 » 4.9.2009, pát 20:31

Kůrkyne ty jsi kouzelník. Co by stály jenom pístní kroužky pokud bych naměřil, že vložky jsou OK ?
Hondzik: Myslí na Tebe, jenom mi do toho vždycky něco vleze. :oops:
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od Kůrkyn » 4.9.2009, pát 21:57

Samotné kroužky cca 2400,- sada na čtyři válce.
To je nádhera, jak má vačka široká ložiska, to je nezničitelná konstrukce. :smt007

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3172
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od hondzik » 4.9.2009, pát 22:02

Jo, kůrkyn je kouzelník. Jestli mi teď klapne druhej motor, tak určitě využiju :) Rád bych ho postavil od základů a zkusil ho trošku vyhnat vejš :)

jo v klidu, kdo si počká, ten se dočká. Nehrotím to :wink:
75TS
155 Engstler
ex GTV, 155, 33, 145, 75, 75, 75...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od Kůrkyn » 4.9.2009, pát 22:09

Poslední dobou mám zálibu prohrabovat katalogy :smt046 :oops: Kurňa už chci taky renovovat devadesátku :smt089

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5099
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od Milano75 » 5.9.2009, sob 09:16

Kůrkyn píše:Poslední dobou mám zálibu prohrabovat katalogy :smt046 :oops: Kurňa už chci taky renovovat devadesátku :smt089

co ti brání?? :D
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od Kůrkyn » 5.9.2009, sob 20:57

Toho je, co mi brání, samá výmluva by to byla :)



K utahování hlavy na 2.0 TS jsem vyhrabošil toto:
Tedy za studena utáhnout na 77-79 Nm, pak za tepla na 82-83 Nm a pak po 1000 km 86-88 Nm na studeném motoru. Všechno utahování má probíhat na jednotlivých matkách v předepsaném pořadí, závity a třecí plochy matek a podložek mají být namazané olejem. Utahuje se plynule jedním tahem, bez pauzy tak, aby se svorník napínal plynule (nepřerušovat pohyb)
Přílohy
75-01-075.gif

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od misokgb » 6.9.2009, ned 13:09

Kůrkyn píše:Toho je, co mi brání, samá výmluva by to byla :)



K utahování hlavy na 2.0 TS jsem vyhrabošil toto:
Tedy za studena utáhnout na 77-79 Nm, pak za tepla na 82-83 Nm a pak po 1000 km 86-88 Nm na studeném motoru. Všechno utahování má probíhat na jednotlivých matkách v předepsaném pořadí, závity a třecí plochy matek a podložek mají být namazané olejem. Utahuje se plynule jedním tahem, bez pauzy tak, aby se svorník napínal plynule (nepřerušovat pohyb)
Za studena v poho - to je teraz... Za tepla - ked normalne zajazdim 20-30km aby sa motor normalne zohrial, tak vypnem motor a co ja viem o 5 minut hned mam dat 82Nm? Diky moc :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od Kůrkyn » 6.9.2009, ned 14:12

nevím, asi tak, podrobněji jsem to nehledal.

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od misokgb » 9.9.2009, stř 19:19

Dotiahol som cca 78Nm za studena. Za tepla sa mi nechcelo sundavat veko ventilov - vela oleja sa odtial drbe... Dotiahnem cca 90Nm po 1000km a bude to snad fajn... Inak, uz mi to vodu ASI nezere... :) Len to ma nejaky divny zvuk od vane = ako keby mam miesto olejoveho cerpadla elektromotor :/ Tak snad to vydrzi... :smt064
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od RV147 » 9.9.2009, stř 19:38

Hlava nebyla zkroucená, blok propadlej ? Bylo na tom těsnění něco znát ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od misokgb » 9.9.2009, stř 20:05

RV147 píše:Hlava nebyla zkroucená, blok propadlej ? Bylo na tom těsnění něco znát ?
Viditelne nebola skrutena, ani blok, pristroje na to ziadne nemam, takze ktovie... Mnohi vraveli, ze ohnuta hlava. Tesnenie vizualne ok, akurat na par miestach pripecene o hlavu... Musel som zoskrabovat... Dnes idem 60km, tak mu trosku vypecem, a ked nezozere, tak to bude v poriadku :) Asi tesnenie no...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3172
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TwinSpark 2.0

Příspěvek od hondzik » 15.9.2009, úte 17:41

přišel jsem v létě o komplet dokumentaci ke svý alfě- fotky atd. Prostě klasickej pc uživatel co nezálohuje.

Matně si vzpomínám že když se u TS sundala hlava tak kromě těsnění který jsem různě seškrabal tam byly dva malý gumový O koužky kolem mrazovek, nebo co to je za čudly na bloku. U novýho těsnění už nic nebylo, takže se pletu a je to blok- těsnění- hlava a šmitec, nebo tam něco je? Docela by mě bodlo kdyby mě někdo řek, než to utáhnu :smt033
75TS
155 Engstler
ex GTV, 155, 33, 145, 75, 75, 75...

DavidGL
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 438
Registrován: 31.1.2009, sob 22:24
Bydliště: Kroměříž

Re: TS 8v (pokec)

Příspěvek od DavidGL » 30.3.2013, sob 21:50

Nenašel jsem lepší topic, tak to zkusím tady.
Nevíte někdo, do kterých modelů nebo motorů se montovalo hliníkové sání k 8v? Nebo kde by se dalo sehnat. Toto je v nějaké 155.
$T2eC16V,!)EE9s2ugjKiBRULz8RnFQ~~48_27.JPG
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: TS 8v (pokec)

Příspěvek od misokgb » 30.3.2013, sob 21:54

Na ake auto to potrebujes? Neviem ci tam nie je rozdiel v uchyteni a zahnuti sania... Na 75ku by som mal mat take sanie...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

DavidGL
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 438
Registrován: 31.1.2009, sob 22:24
Bydliště: Kroměříž

Re: TS 8v (pokec)

Příspěvek od DavidGL » 30.3.2013, sob 23:36

Ne že bych ho vyloženě sháněl, ale kdybych o něho někde zakopl, tak beru... Zajímá mě to do 155ky 1.8.
Co jsem procházel mraky fotek, všechny TS 8v napříč (155 aj 164) mají sání plastové. Tak proto mě zajímá, co je to zač :smt102 .
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 226
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor

Re: TS 8v (pokec)

Příspěvek od summer1999 » 1.4.2013, pon 15:51

Za hodinu jedu do práce, tak se podívám, ale mám dojem, že mám hliník.. :-k
NOW: AR 147 1.9JTD 85Kw / Engstler body kit / KW suspension / Front brakes Zimmermann + EBC GS; Rear brakes: Tarox G88 + EBC GS / Big IC / Open air intake and other useless shit
EX: AR 155 2.5TD +- 115Kw; AR 155 2.0TS 104Kw; AR 147 1.6TS 77Kw

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3172
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TS 8v (pokec)

Příspěvek od hondzik » 2.4.2013, úte 07:54

vždy jsem měl hliník...
75TS
155 Engstler
ex GTV, 155, 33, 145, 75, 75, 75...

Odpovědět

Zpět na „TS 8v“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host