komplet GO motor TS aneb oprav si sam
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
[/quote] ty mas jen LCD ? nebo vyjizdecku ? ja mam misto popelniku vyjizdeci lcd a AC jsem tam nechal :-) a funguje to. jen sem musel predelat privod topeni na predni sklo[/quote]
hod sem foto: by mě zajímalo jak to vypadá
mě dost štve, že 75 má rádio tak utopený, tak proto ho ani nemám zapojený
hod sem foto: by mě zajímalo jak to vypadá
mě dost štve, že 75 má rádio tak utopený, tak proto ho ani nemám zapojený
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
bude fotoreportáž z toho jak jsem to dělal. Ale pro informaci je to zabijárna. Vodovodní truby co se dávaj do baráku, kolínka, horkovzdušná pistole na tvarování, chemopren, palubovka ven, odštípání stahovacích pásek káblů, řezání vnitřku palubovky, mravenčí práce s tím plastem AControlu - musel se vyřezat jemně aby neprasknul, protože to je strašně křehké - s tím mi pomohla rozbruška, páč nic jiného nemá takové otáčky aby to nepopraskalo, ani vibra, ani přímočarka, no a pak tahání kabelů k cd changeru a navi přístroji, a hromada dalších blbostí. Ale dolby surround s 5.1 zvukem - čili 4 boční plus jeden střední přední středovýškový reprák plus subwoofer má cosi do sebe. Jo blaupunkt http://www.aba-pneu.cz/navigace/navigac ... r-s3025751 je prostě boží v 75 tce. a dole? dole je místo na pana presidenta :-) CB :-)Milano75 píše:
hod sem foto: by mě zajímalo jak to vypadá
mě dost štve, že 75 má rádio tak utopený, tak proto ho ani nemám zapojený
Červená dunovka se žlutou střechou.
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Nevíte někdo utahovací moment na vačky u TSka? Koukal jsem na ten obrázek co sem někdo dával, mám doma vytištěný autodata, ale moment jsem nevykoumal
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Predpisany tusim okolo 18-20Nm? No ja som dotiahol na 25Nm (staroba na tie sroby ), dufam, ze to nebolo na V6 tato hodnota, over si to radsej..hondzik píše:Nevíte někdo utahovací moment na vačky u TSka? Koukal jsem na ten obrázek co sem někdo dával, mám doma vytištěný autodata, ale moment jsem nevykoumal
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
takze nke news po dnesku, co sme odniesli blok(povodny), kluku, piesty na ojniciach, vseko z povodneho motora mechanikovi. Z motora co co tam ma uz dlhsie mal dole hlavu, podla neho uz donej bolo zasahovane, ci uz znizovana alebpo len zarovnavana, v kazdom rpipade ze to nebola zrovna najodbornejsie odvedena praca. Co sa tyka vloziek, tie su podla neho vo velmi vybornom stave, tak ako aj piesty, okrem stieracich kruzkov ktore boli jemne pripecene, a taktiez piest na tretom valci jemne chyteny, ale to pojde zbrusit. Podla stavu piestov a vloziek mohol mat ten motor vazne najazdnych tych ~110k)Vacky su vraj tiez OK. KO je ojnica na tretom pieste, pretocilo sa lozisko(vid foto vyssie ). Jedine co sa snad este nevie je ulozenie samotnej kluky, ale pokial nepretocilo nake lozisko aj ulozenia kluky, tak blok sa bude dt pouzit tento(co ma menej najazdene), ja som sice radsej chcel pouzit ten povodny kvoli cislu, ale mechanik vrvael ze pokial sa bude dat pouzit aj henten, tak by radsej tie vlozky odtail nevyberal a prehadzoval do ineho bloku. V najhorsom pripade cislo motoroa sa lisi len v poslednych troch abo styroch znakoch, nanajvs sa prerazi... Piesty a vlozky sa pouziju z toho menej ojazdeneho motora, kluka a blok sa este uvidi. Pojdu nove kruzky, loziska, tesnenia, gufera, hlava - zabrusit ventily, nove pruzinky(ak sa mu podari zohnat), znizit, vylestit... Nake foto: http://picasaweb.google.com/jozicek/EngineRepair#
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
to bude práce jak na kostele
takže budeš s vložkama dělat jen to, že to překroužkuješ??
na svým dieslu pomýšlím o nových vložkách, protže třeba na traktoru sem to překroužkovával a ted už to pořádně nestartuje a hulí to jak fabrika, ale zase sem to dělal před 9 lety a dával sem tomu životnost 2 roky, podle toho v jakým stavu byly písty a vložky
jiank máš poznačený písty kde byly nebo nejdou přehodit?? (myslím jako přímo otočit píst ve válci) dělá se to kvůli ovalitě pístu a vložky
takže budeš s vložkama dělat jen to, že to překroužkuješ??
na svým dieslu pomýšlím o nových vložkách, protže třeba na traktoru sem to překroužkovával a ted už to pořádně nestartuje a hulí to jak fabrika, ale zase sem to dělal před 9 lety a dával sem tomu životnost 2 roky, podle toho v jakým stavu byly písty a vložky
jiank máš poznačený písty kde byly nebo nejdou přehodit?? (myslím jako přímo otočit píst ve válci) dělá se to kvůli ovalitě pístu a vložky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
prace nech tam je kolko chce, ja to robit nebudem, ale zase nech to nerobi dlho, nakolko bere od hodiny Piesty myslim otocit nejdu, co maju vybranie na ventily, tak to vybranie je ine jak na sacie tak na vyfukove. Jedno je myslim vacsie. Ale vlozky su podla neho zvajcovatene neni, a neni ani dovod na vybrus, ked tak tak mozno ten treti valec, to este pozre detailnejsie, lebo treti piest bol jemne pripeceny resp. divne osuchany. Moze to byt aj doselok toho jak odislo lozisko na ojnici, tak to v tom valci mohlo mierne lietat Hlavne je ze o to velky strach mechanik nema, skor o kluku, a este o blok, ale ak bude blok ok, tak by radsej vlozky nechal v nom a neprehadzoval to. A vadnu ojnicu je cim nahradit, dosienol som mu dalsie tri, ma z coho vyberat.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
hlavně aby ti ty dal správně váhov do kupy, jinak se ti ten motor rozletí
tak jako tak ojnice bude muset stejně vyvažovat, když je bude kombinovat, řekni mu rovnou at ubrousí nálitky co to jde at trochu odlechčíš setrvačným hmotám
to že máš jeden píst přidřenej tak to nevadí, důležité je aby nebyla vložka moc vzatá, píst se břebrousí pilníkem a je jak novej
tak jako tak ojnice bude muset stejně vyvažovat, když je bude kombinovat, řekni mu rovnou at ubrousí nálitky co to jde at trochu odlechčíš setrvačným hmotám
to že máš jeden píst přidřenej tak to nevadí, důležité je aby nebyla vložka moc vzatá, píst se břebrousí pilníkem a je jak novej
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Hoši hoši, když to čtu jak si zaděláváte na další problémy... Proč to jednou neuděláte pořádně??
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Kůrkyn píše:Hoši hoši, když to čtu jak si zaděláváte na další problémy... Proč to jednou neuděláte pořádně??
musíš mu říci kde dělá chybu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Jako když někdo koukne na vložku válce a řekne bez měření, že je dobrá, tak je to lajdák. Už jsem pár motoru "překroužkovanejch" viděl a vždycky to jen žralo olej a nejelo. To se pak nide nelze dostat k motoru takovému, jaký má opravdu být. Furt se tady honí koně a prdla, komprese - to je základ, pak můžem ladit vačky, zapalování apod nesmysly. Ventily, vodítka, správné úhly na ventilech, správné rozměry pístů a jejich vyvážení, vyvážení ojnic apod. pak to teprv bude pila. A ne furt dokola látat vyhoněnou ludru s prominutim.
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
kto vravi ze vlozky nemeral, samozrejme ze ich meral, od oka neuvidis ci su zvajcovatee abo ne. Dolezita vec premna je ta, ze ten clovek nesparvil jeden, ani dva ani desat motorov, ale bolo ich viac, a vsetkych boli ok. Nehadam sa ze najlepsie by bolo kupit nove vlozky, piesty a co ja viem co, ale to si mozem rovno z ebay kupit celu 75ku po GO a mozno aj upravenu. Opravujme, ale smierou, resp. k financym moznostiam.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
taky sem viděl jak se na traktoru při výměně kroužků vzal smirgl papír a trochu s tím pošolichal vložku aby se zaběhly dřív kroužky
jj komprese jsou základ, což mi připomíná zavolat si na tu kliku z alfy 164 2,5TD
na diesla stojí vložky s pístama a kroužkama 10 000 co sem naposledy před cca 5 lety zjištoval snad to tak ještě bude platit
jj komprese jsou základ, což mi připomíná zavolat si na tu kliku z alfy 164 2,5TD
na diesla stojí vložky s pístama a kroužkama 10 000 co sem naposledy před cca 5 lety zjištoval snad to tak ještě bude platit
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
tak dneska je to jednou tolik, co mám ceník na tyhle věci...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Kůrkyn píše:tak dneska je to jednou tolik, co mám ceník na tyhle věci...
houby tak mi mrkni na sadu jednoho válce na alfu 164 2,5TD
2,4TD se od 2,5TD liší klikou i vrtáním, takže když GO tak rovnou zvětšit objem
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
60743840 Sada pístních kroužků Alfa Romeo AR 75, 75 ED, 88, 6/18, spider, cilindrie BZ 1988 - 1993
432,00,-
hmmm
http://www.jfautocentrum.cz/burza_nahradnich_dilu/
432,00,-
hmmm
http://www.jfautocentrum.cz/burza_nahradnich_dilu/
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Na 2.5 27400,-
za 4 sety, které obsahují vložku, píst, kroužky, čep, segrovky (pokud jsou)
za 4 sety, které obsahují vložku, píst, kroužky, čep, segrovky (pokud jsou)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
Kůrkyn píše:Na 2.5 27400,-
za 4 sety, které obsahují vložku, píst, kroužky, čep, segrovky (pokud jsou)
DO prdele..............
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
dneska mi mladá řekla at se konečně vykašlu na diesla a dám do kupy ameriku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
To je řečMilano75 píše:dneska mi mladá řekla at se konečně vykašlu na diesla a dám do kupy ameriku
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4869
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
bel by sis mladou kočírovat neni nad kamna xD
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
mno mě zas láká, že sem se pořádně ve V6 neprojel, každopádně mám na opravu V6 celou zimu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
mno tak sem vola týpkovy co mi před cca 6-7 lety říkal, že komplet výbrus je za 10 000 a najednou je to kolem 20 000
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
so, po dlhsej odmlke naky ten mini update. Po hovore s mechanikom, takze uz mam vybrusenu klukovku. Nakoniec sa rozhodol pre kluku ktoru som mu doniesol dodatocne(z povodoneho motora). Kluku z motoru co som zaniesol na GO nechcel pouzit pretoze by usel ist na posledny vybrus, a hlavne bola ohla. Takze ten motor musel dostat dost na budku. Kluka sa v podstate ohne len vplyvom teploty alebo ked sa zadre naka ojnica napr. nie? Nepytal som sa ho, ale hadam vie ako to ma robit, ale mna by zaujimalo, napr. jednu ojnicu pouzije z ineho motora, a kluka bude tiez z ineho, ono to netreba nanovo vyvazovat, nie? To sa nevyvazuje vzhladom na motor ako celok ale na samotstane diely, nie? Tak ako pneumatiky, sa vyvazuju vzhladom na koleso same, cize sa daju v pohode pouzit na ine auto bez potrebneho opatovneho vyvazenia, alebo sa mylim?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam
pokud břebrousíš kliku tak by jse měla vyvážit
pokud dáš jinou ojjnici k ostatním tak min. tu jednu musíš vyvážit, ideál vyvážit všechny a ještě jim snížit hmotnost co to jde( vyvažuješ tak aby váha horního oka byla stejná jako u dolních ok u všech ojnic)
tím že je vše perfektně vyvážené tak zvýšší živostnost motoru, než, když to tam jen tak dáš
když ty ojnice nevyvážíž vůbec tak ti motor třeba po 5000 půjde do kytek a když se ty ojnice vyvažovali u nízkootáčkových motorů liazek tak u vysoko otáčkového motoru to platí 5x násobek
teoreticky vyvážení ojnic zvládneš doma, pokud máš dvě přesní váhy a flexu
pokud dáš jinou ojjnici k ostatním tak min. tu jednu musíš vyvážit, ideál vyvážit všechny a ještě jim snížit hmotnost co to jde( vyvažuješ tak aby váha horního oka byla stejná jako u dolních ok u všech ojnic)
tím že je vše perfektně vyvážené tak zvýšší živostnost motoru, než, když to tam jen tak dáš
když ty ojnice nevyvážíž vůbec tak ti motor třeba po 5000 půjde do kytek a když se ty ojnice vyvažovali u nízkootáčkových motorů liazek tak u vysoko otáčkového motoru to platí 5x násobek
teoreticky vyvážení ojnic zvládneš doma, pokud máš dvě přesní váhy a flexu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů