Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
"No a" by neřekl kupec Giulie, který čte neustále posouvání termínu, hromadu pohádek a fantazií okolo... jak měli ze začátku slušně našlápnuto, kde kdo AR fandil, tak teď je to už jen fraška...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
No průser je to hlavně vzhledem k lidem, který podepsali objednávky ve Frankfurtu...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
U Giulie se dle plánu (jestli se tomu tak u FCA dá vůbec říkat) nic nemění, stejně tak asi u zatím neznámého SUV jenž by mělo být víceméně hotové.
Pokud budou schopni zrekonstruovat Giuliettu aby se tvářila jako nové auto (po vzoru Golfa 5,6,7), doběhne už konečně do krámu sériová Giulie a ještě představí funkční SUV, tak mi to na automobilku v předsmrtné křeči přijde jako ještě velmi růžový plán s kterým se dá do roku 2020 vydržet. Samozřejmě za předpokladu, že to také bude někdo kupovat.
Mito (KO), Giulietta, Giulia, SUV, 4C ... to není tak zoufalá nabídka na přežití.
Pokud budou schopni zrekonstruovat Giuliettu aby se tvářila jako nové auto (po vzoru Golfa 5,6,7), doběhne už konečně do krámu sériová Giulie a ještě představí funkční SUV, tak mi to na automobilku v předsmrtné křeči přijde jako ještě velmi růžový plán s kterým se dá do roku 2020 vydržet. Samozřejmě za předpokladu, že to také bude někdo kupovat.
Mito (KO), Giulietta, Giulia, SUV, 4C ... to není tak zoufalá nabídka na přežití.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6962
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
taky bych nedělal z komára velbouda, Giulie se nezpozdí, takže cajk
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Kdo si počká, ten se dočká. A na toto auto mám pocit se čekat vyplatí. Sám budu čekat, ale né 6měsíců. U mě to bude bohužel asi 6-8let, než na to dosáhnu finančně.
I tak je to průměrná doba. Na tráboše se tenkrát čekalo i 10let tuším. Nějaký 3měsíce sem, nebo tam to už je jedno
I tak je to průměrná doba. Na tráboše se tenkrát čekalo i 10let tuším. Nějaký 3měsíce sem, nebo tam to už je jedno
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Hapmi: zálohy na Giulii dává Marchione na termíňák a vylepšuje tím FCA budget....
all: jako jo, pokud letos nějak v druhém kvartále půjde konečně dát do výroby QV a od půlky roku se nějak postupně rozjede výroba ostatních verzí Giulie, bude to OK. Zároveň jestli na podzim představí to střední SUV....
jenže ono to vždycky dává smysl jen do další revize plánu.... Giulie je postupně odsouvaná už asi 7 let takže vždycky ten další půlrok člověku přijde že už nějak přečká.... jenže pak to posunou zase atd....
all: jako jo, pokud letos nějak v druhém kvartále půjde konečně dát do výroby QV a od půlky roku se nějak postupně rozjede výroba ostatních verzí Giulie, bude to OK. Zároveň jestli na podzim představí to střední SUV....
jenže ono to vždycky dává smysl jen do další revize plánu.... Giulie je postupně odsouvaná už asi 7 let takže vždycky ten další půlrok člověku přijde že už nějak přečká.... jenže pak to posunou zase atd....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
7 let, to jsou 2-3 vlny nákupu aut do firem atd...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
otázka je jak moc je to neschopnost nebo záměr.
podívejte se na příklad maserati. quattroporte 5 generace nahradili tak akorát, tou současnou obrlodí, a zároveň vypustili do světa zbrusu nové Ghibli, kolem kterýho se rozhodně tolik tanečků jako kolem Giulie nedělalo. obě ty auta musely stát na vývoji majlant, a Giulie je v podstatě derivát Ghibli. tím chci říct, že ty peníze v koncernu byly, a plánování produktové strategie včetně launche v podstatě zvládli (byť jako markeťák trochu nechápu, proč ty auta šly tak záhy po sobě).
italský auta jsou známý tím, že se vzájemně dost kanibalizují, a mají halo efekt, tzn že se prodávají dobře první 2 max tři roky, a pak skomírají-i díky tomu, že se jim zpravidla neudělá pořádný facelift a mezitím morálně zastarají z hlediska výbavy vůči D3.
neříkám, že giulie byla v době launnche Ghibli hotová, nicméně jako derivát Ghibli určitě nemohla mít k produkci zásadně daleko. vypustit giulii záhy po ghibli by uškodilo oběma modelům - zejména maserati. k tomu se nyní přidává ekonomická stagnace v číně, kde je velký odbytiště, a Serža je logicky opatrný. na druhou stranu, jeho mediální velkohubost je velmi kontraprooduktivní, byť je v tom hyperkorektním světě asi podobně zajímavé zjevení jako trump v amerických primárkách. ty původní termíny a strategie, neustále odsouvání, působí nevěrohodně a Alfě tímto škodí. Přitom na příkladu Maserati vidíme, že to koncern FCA umí, že to jde.
Tak a teď je klíčová otázka, zda Alfu náhodou kromě tržních vlivů nebrzdí sám CEO FCA protože pokud si není schopný pohlídat tohle fungování u Alfy, a personálně se tam nic nezměnilo, je to špatnej CEO. Nebo jsou to jeho v podstatě diktátorský zásahy - což by mě vzhledem k tomu jak vystupuje mediálně, vůbec nepřekvapilo. Myslím že pravda je někde uprostřed.
podívejte se na příklad maserati. quattroporte 5 generace nahradili tak akorát, tou současnou obrlodí, a zároveň vypustili do světa zbrusu nové Ghibli, kolem kterýho se rozhodně tolik tanečků jako kolem Giulie nedělalo. obě ty auta musely stát na vývoji majlant, a Giulie je v podstatě derivát Ghibli. tím chci říct, že ty peníze v koncernu byly, a plánování produktové strategie včetně launche v podstatě zvládli (byť jako markeťák trochu nechápu, proč ty auta šly tak záhy po sobě).
italský auta jsou známý tím, že se vzájemně dost kanibalizují, a mají halo efekt, tzn že se prodávají dobře první 2 max tři roky, a pak skomírají-i díky tomu, že se jim zpravidla neudělá pořádný facelift a mezitím morálně zastarají z hlediska výbavy vůči D3.
neříkám, že giulie byla v době launnche Ghibli hotová, nicméně jako derivát Ghibli určitě nemohla mít k produkci zásadně daleko. vypustit giulii záhy po ghibli by uškodilo oběma modelům - zejména maserati. k tomu se nyní přidává ekonomická stagnace v číně, kde je velký odbytiště, a Serža je logicky opatrný. na druhou stranu, jeho mediální velkohubost je velmi kontraprooduktivní, byť je v tom hyperkorektním světě asi podobně zajímavé zjevení jako trump v amerických primárkách. ty původní termíny a strategie, neustále odsouvání, působí nevěrohodně a Alfě tímto škodí. Přitom na příkladu Maserati vidíme, že to koncern FCA umí, že to jde.
Tak a teď je klíčová otázka, zda Alfu náhodou kromě tržních vlivů nebrzdí sám CEO FCA protože pokud si není schopný pohlídat tohle fungování u Alfy, a personálně se tam nic nezměnilo, je to špatnej CEO. Nebo jsou to jeho v podstatě diktátorský zásahy - což by mě vzhledem k tomu jak vystupuje mediálně, vůbec nepřekvapilo. Myslím že pravda je někde uprostřed.
Alfetta GTV L
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
hele nemyslím si že Ghibli a Giulia toho mají technicky moc společnýho.... Ghibli je zkrácené QP a Giulia má novou platformu.... Navíc kromě (snad) 3.0 V6 nafty ty auta nesdílejí jediný motor....
ale to je jedno, co je důvodem toho chaosu a zdržovaček kolem Alfy zůstane uvnitř firmy, podstatné z pohledu zákazníka a fandy je to, že to je fakt zase fraška.... Uvidíme v Ženevě.... jinak v rodině by se zas nějaké to nové auto hodilo a Giulia by teoreticky připadala v úvahu, ale kdo bude půl roku čekat na definitivní slovo jak to s tím autem teda bude??????? zvlášť když je možné že za půl roku ti řeknou "QV na vánoce 2016, první běžné verze půlka 2017, ale jen některé motory atd. atd."....
A co se Marchioneho týče, tak už sám říkal že si hledá nástupce tak snad přijde brzo.... myslím že už by to chtělo někoho nového (ačkoliv osobně obdivuju co s Fiatem dokázal....). Na trhu už je Serža trošku provařený jako velký kecálista, tak by to chtělo FCA trošku vrátit důvěru i na postu CEO...
ale to je jedno, co je důvodem toho chaosu a zdržovaček kolem Alfy zůstane uvnitř firmy, podstatné z pohledu zákazníka a fandy je to, že to je fakt zase fraška.... Uvidíme v Ženevě.... jinak v rodině by se zas nějaké to nové auto hodilo a Giulia by teoreticky připadala v úvahu, ale kdo bude půl roku čekat na definitivní slovo jak to s tím autem teda bude??????? zvlášť když je možné že za půl roku ti řeknou "QV na vánoce 2016, první běžné verze půlka 2017, ale jen některé motory atd. atd."....
A co se Marchioneho týče, tak už sám říkal že si hledá nástupce tak snad přijde brzo.... myslím že už by to chtělo někoho nového (ačkoliv osobně obdivuju co s Fiatem dokázal....). Na trhu už je Serža trošku provařený jako velký kecálista, tak by to chtělo FCA trošku vrátit důvěru i na postu CEO...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Asi tohle vlákno přestanu číst! Pravověrnej alfista si na alfu počká, jak dlouho bude potřeba. Ti ostatní si koupí bavoráka, a to vám řeknu upřimně, že nás alfisty teda potrestaj! Co se týká Marchioneho odchodu, abychom se nedivili, podle mého přijde americký manažer, protože firma se zaměřuje na americký trh. A jak známo, kam šlápne americký manažer, 100let tráva neporoste. Toto nemám z TVNOVA, ale ze života, měl sem tu "čest" spolupracovat na společných projektech. Radim má pravdu, tržní vlivy jdou často naprosto jiným směrem, než bychom chtěli.
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
ono hřebíček Alfě pěkně zatloukla ta umělá krize z 2008, na kterou se automobilka jednak dostatečně nepřipravila už předtím, měla nevhodný portfolio a špatný finanční zázemí.. a to jde na vrub tehdejším manažerům. ti mají zodpovědnost za to, kam se bude směřovat. dělám v marketingu, tak vím že se na kdejaký prd dělají výzkumy, neustálé tržní situační analýzy, mystery shopping atd atd, a ve finále máš kvantum dat podle kterých se nějak rozhoduješ na základě toho, jaká je situace, jak se ti chová a hlavně vyvíjí cílový zákazník a cílové trhy. plus to, že někde si toho zákazníka uměle vychováváš podle toho, jak se to hodí firmě.
po tý pseudokrizi ní už přežívají jiný typy automobilek než je Alfa. takový, co na rádoby sportovní nebo zajímavý kabát nalákají veřejnost, kterou nějaký parametry techniky, nebo skutečných vlastností už moc nezajímají. Hjundaj typicky.. lidi ať se nám to nemusí líbit strašně zpovrchněli a dají na dojem, image. řekněme to tak, že typický zákazník Alfy vymírá, a ten který je kupuje nový, to jsou už jen tisíce lidí na celým světě.. D3+VW, kteří si dlouhodobou systematickou prací na PR, brandu a ovládnutím motoristických médií vytvořili dokonalý brand..který dnes prodává to pochopili včas a víceméně to dělají dobře z hlediska přežití. podívejte se na iphone, to je to samý. předražená, v podstatě hardwarově sračka, která má fungující software a aplikace, kolem který se udělal cílený kult značky. připodobnil bych to ke golfu, který má kdejaký fičury, ačkoliv to žádný zázrak není ale značka golf, to je něco systematicky budovaný.. a oba tyto produkty se dneska prodávají jak housky na krámě. je to depresivní.
po tý pseudokrizi ní už přežívají jiný typy automobilek než je Alfa. takový, co na rádoby sportovní nebo zajímavý kabát nalákají veřejnost, kterou nějaký parametry techniky, nebo skutečných vlastností už moc nezajímají. Hjundaj typicky.. lidi ať se nám to nemusí líbit strašně zpovrchněli a dají na dojem, image. řekněme to tak, že typický zákazník Alfy vymírá, a ten který je kupuje nový, to jsou už jen tisíce lidí na celým světě.. D3+VW, kteří si dlouhodobou systematickou prací na PR, brandu a ovládnutím motoristických médií vytvořili dokonalý brand..který dnes prodává to pochopili včas a víceméně to dělají dobře z hlediska přežití. podívejte se na iphone, to je to samý. předražená, v podstatě hardwarově sračka, která má fungující software a aplikace, kolem který se udělal cílený kult značky. připodobnil bych to ke golfu, který má kdejaký fičury, ačkoliv to žádný zázrak není ale značka golf, to je něco systematicky budovaný.. a oba tyto produkty se dneska prodávají jak housky na krámě. je to depresivní.
Alfetta GTV L
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
jinak Kubo to jsem nevěděl že Giulia není derivát ghibli, tak to by samozřejmě některé teze popíralo..
Alfetta GTV L
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Prirovnať iPhone, ktorý je to najlepšie na trhu ku Golfu chce veľmi veľa fantázie.
Ale to už odbočujeme
Ale to už odbočujeme
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
A nepřestanu to vlákno číst, protože je tu největší sranda Takhle už sem se dlouho nezasmál!!!
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
pokud chceš v Evropě těch Giulií prodat řekněme 40.000ks ročně, kolik z toho počtu udělají pravověrní? a ostatní kupující, byť třeba o Alfě pozitivně smýšlející, rozhodně nebudou rok jezdit olítaným služebákem jen proto, že někdo z Alfy nezávazně slíbil že to auto už "brzo bude"....Jindra píše:Pravověrnej alfista si na alfu počká, jak dlouho bude potřeba.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Jo, já tomu rozumím trochu sem to nadsadil, ale klidně bych jezdil olítaným služebákem, kdyby to byla alfa? Jenom neznám firmu která má jako služebáky alfy Mně vždycky cpali pasaty nebo audi. Každopádně si na tu Julču počkám.
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Kubo, tu sázku o flašku jsi DEFINITIVNĚ prohrál Připadá mi, že Marketing AR funguje stejně jako Marketing mojeho obchodnického snažení. To znamená, nebudu se vám vnucovat, dělám (prodávám) nejlepší věci, tak si pro ně přijděte sami a čekejte tiše
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Novináři sice v článku smíchali jablka s hruškami, no spíše Lanýže s bramborami, ale těch 10 kousků prodanýho MiTa je fakt propadák roku
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... 590604f2e/
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... 590604f2e/
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
je otázka kdo teda zkrachuje jako první....roberto37 píše:Kubo, tu sázku o flašku jsi DEFINITIVNĚ prohrál Připadá mi, že Marketing AR funguje stejně jako Marketing mojeho obchodnického snažení. To znamená, nebudu se vám vnucovat, dělám (prodávám) nejlepší věci, tak si pro ně přijděte sami a čekejte tiše
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8673
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Tak od 15.4. se má dát ve všech dealerstvích objednat Giulie... Otevřete si stránky alfaromeo.cz a zkuste (o Giulii vůbec) o tom něco najít.... Tohle je prostě TRAGÉDIE!!!
Na alfaromeo.de je to trochu* jiná písnička...
Na alfaromeo.de je to trochu* jiná písnička...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Tohle je absolutní pravda, jejich heslo "Dollar který ušetřím, je Dollar který vydělám" v Evropě prostě nefunguje.Jindra píše: A jak známo, kam šlápne americký manažer, 100let tráva neporoste.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
V Imofě budou prý až v prosinci.Hampice píše:Tak od 15.4. se má dát ve všech dealerstvích objednat Giulie... Otevřete si stránky alfaromeo.cz a zkuste (o Giulii vůbec) o tom něco najít.... Tohle je prostě TRAGÉDIE!!!
Na alfaromeo.de je to trochu* jiná písnička...
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Ceníky prej budou mít v Imofě už teď v dubnu, tak třeba jak píše Hampi to bude toho 15.4.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
to jsou fakt tragédi.... ostatně, co čekat, když třeba na Giuliettu mají na stránkách pořád prospekt k verzi před fl, která už se cca 3 roky nevyrábí (prostě ta verze se starým interiérem atd.)Hampice píše:Tak od 15.4. se má dát ve všech dealerstvích objednat Giulie... Otevřete si stránky alfaromeo.cz a zkuste (o Giulii vůbec) o tom něco najít.... Tohle je prostě TRAGÉDIE!!!
Na alfaromeo.de je to trochu* jiná písnička...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Jediné šťastie, že naše trhy sú tak malé.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů