skube mi auto 2.4 JTD
skube mi auto 2.4 JTD
muze mi nekdo poradit?mam ar 2.4 jtd a mam problem.po ujeti par km mi zacne auto skubat a rozsvítí se kontrolka vstřiku.po asi 10 min pauze se to celé opakuje.setkal se s tim nekdo? diky.
Re: skube mi auto
co jsi natankoval? může to být nekvalitní nafta
Re: skube mi auto 2.4 JTD
popr. kdy byl naposledy meneny filtr, nebo vyzkouset nejakou cistici smes na palivovy system, napr. STP
me se delo neco podobneho u moji 1.9 a pomohlo to
me se delo neco podobneho u moji 1.9 a pomohlo to
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Co tak diagnostika. Moze to byt milion veci. Od cidla tlaku v raily,cez DRV ventil a vstreky,az po RJ.pavek007 píše:muze mi nekdo poradit?mam ar 2.4 jtd a mam problem.po ujeti par km mi zacne auto skubat a rozsvítí se kontrolka vstřiku.po asi 10 min pauze se to celé opakuje.setkal se s tim nekdo? diky.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- SwimPixo
- Nováček
- Příspěvky: 176
- Registrován: 14.3.2010, ned 10:23
- Bydliště: Brno - Zilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Zdar mám tento istý problém, ale mám to trošku komplikovanejšie...
Mal som 3 veci čo som potreboval vyriešiť. Škubanie autom, skapanie po naštartovaní, a ako keby dusenie auta po naštartovaní. To škubanie a skapanie spolu súvisí si myslím, lebo som menil EGR ventil a po výmene prestalo skapávanie... zostalo mi len dusenie a trhanie okolo 2000ot./min. Pokiaľ potiehnem auto do vyšších otáčok škubanie prestane. Ale toto trhanie nieje vždy, ale len niekedy, mno mám pocit, že je jedno či auto je zohriate alebo nie.
A to štartovanie: ak nechám auto 2 dni nenaštartované, tak sa dusí... ale ak štartujem priebežne aspoň raz za pol dňa, tak je všetko ok. Baterka je pôvodná, ale v tomto prípade by to nemalo hrať rolu, lebo tu neriešim naštartovanie ale to čo sa deje po naštartovani, či? Skúste poradiť...
Mal som 3 veci čo som potreboval vyriešiť. Škubanie autom, skapanie po naštartovaní, a ako keby dusenie auta po naštartovaní. To škubanie a skapanie spolu súvisí si myslím, lebo som menil EGR ventil a po výmene prestalo skapávanie... zostalo mi len dusenie a trhanie okolo 2000ot./min. Pokiaľ potiehnem auto do vyšších otáčok škubanie prestane. Ale toto trhanie nieje vždy, ale len niekedy, mno mám pocit, že je jedno či auto je zohriate alebo nie.
A to štartovanie: ak nechám auto 2 dni nenaštartované, tak sa dusí... ale ak štartujem priebežne aspoň raz za pol dňa, tak je všetko ok. Baterka je pôvodná, ale v tomto prípade by to nemalo hrať rolu, lebo tu neriešim naštartovanie ale to čo sa deje po naštartovani, či? Skúste poradiť...
- SwimPixo
- Nováček
- Příspěvky: 176
- Registrován: 14.3.2010, ned 10:23
- Bydliště: Brno - Zilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Hned ako som auto kúpil vymenil sa olej + všetky filtre.diagnostika nič neukázala...
A začal som používať aditívum do nafty od Castrolu, no neprestalo.
A začal som používať aditívum do nafty od Castrolu, no neprestalo.
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Swimpixo a dělalo to od začátku? Nebo až po výměně toho filtru. _Bych tipoval že ti asik padá nafta.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Aj keby,padanie nafty na JTD neni problem,respektive to nicomu nevadi.Zip166JTD píše:Swimpixo a dělalo to od začátku? Nebo až po výměně toho filtru. _Bych tipoval že ti asik padá nafta.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- SwimPixo
- Nováček
- Příspěvky: 176
- Registrován: 14.3.2010, ned 10:23
- Bydliště: Brno - Zilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: skube mi auto 2.4 JTD
robilo mi to od začiatku. aj preto som sa rozhodol k vymene filtrov a oleja... tiez som ratal s prepadavanim... lenze motor si taha naftu uz automaticky ked sa strci klucik do spinacej skrinky takze prepadavanie to nebude:-(
Re: skube mi auto 2.4 JTD
pánové už máte to cukání vyřešené? Nevím už kde jsem to nedávno četl ale někdo měl podobný problém a to po zahřátí motoru mu začalo auto škubat. Nechal motor vychladnout a vše v poho až do zahřátí pak to zase začalo. Nakonec za to mohli špatné vstřiky.A prý to není ojedinělé jev.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Mě auto občas škube, když jedu na tempomat +/- 1500ot. Stačí trochu přidat plyn a je po problému. To můžou být také vstřiky?
AR 159 SW 1,9JTDm
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Nepodceňujte fakt, že nyní je podle směrnice zcela legální přítomnost biosložky v naftě--dá se říct, že norma byla ušita na míru pumpařům co pančujou, protože biosložka je v podstatě nedaněná--tím pádem nikdy nevíte, jestli máte v nádrži naftu nebo ředěnej friťák..
Biosložka se týká bohužel i benálu, /ethanol by měl být bezvodý, ale kdo to reálně zkontroluje-a protože 1% vody dokáže zvednout oct. číslo benzínu, není výjimkou ani přímý dotáčení vody do benálu v tankerech-na pumpách,zvlášť v přechodným období před zimou je to otravný , voda se rychle odlučuje..při kontrole se pak velmi těžko cokoli dokazuje, pokud to nenecháte stát, nemáte šanci nic poznat, jen ta korozivnost mrcha se po čase projeví../základním problémem je při vyšší koncentraci biosložky odlučování vody v nádrži, a většina vozidel na tohle reaguje paličatým stávkováním--- na vlastní kůži mi Z3 2.8 odstavená během dovolený s půl nádrží benálu
na 14 dnů začala cukat a nešla dokonce /nejspíš kvůli vyloučení vody z biosložky/ taky někdy natočit...nepomohlo dotankování...vyvazovací čistič nádrže to jistil a jak když utne a vychází z toho..
BEZ DODATEČNÝCH ADITIV A PROVĚŘENÝ PUMPY ZAČNĚTE VŽDY OD vyčištění NÁDRŽE.
I U BENÁLOVÝHO AGREGÁTU..
Vstřiky CR motorů + čerpadla budou teď dostávat hodně do těla--dodatečná aditivace
/VIF, CASTROL TDA, SDF 4130...atd /může hodně zlepšit..
/Nejsem na těhle vodičkách komerčně interesovanej /
Biosložka se týká bohužel i benálu, /ethanol by měl být bezvodý, ale kdo to reálně zkontroluje-a protože 1% vody dokáže zvednout oct. číslo benzínu, není výjimkou ani přímý dotáčení vody do benálu v tankerech-na pumpách,zvlášť v přechodným období před zimou je to otravný , voda se rychle odlučuje..při kontrole se pak velmi těžko cokoli dokazuje, pokud to nenecháte stát, nemáte šanci nic poznat, jen ta korozivnost mrcha se po čase projeví../základním problémem je při vyšší koncentraci biosložky odlučování vody v nádrži, a většina vozidel na tohle reaguje paličatým stávkováním--- na vlastní kůži mi Z3 2.8 odstavená během dovolený s půl nádrží benálu
na 14 dnů začala cukat a nešla dokonce /nejspíš kvůli vyloučení vody z biosložky/ taky někdy natočit...nepomohlo dotankování...vyvazovací čistič nádrže to jistil a jak když utne a vychází z toho..
BEZ DODATEČNÝCH ADITIV A PROVĚŘENÝ PUMPY ZAČNĚTE VŽDY OD vyčištění NÁDRŽE.
I U BENÁLOVÝHO AGREGÁTU..
Vstřiky CR motorů + čerpadla budou teď dostávat hodně do těla--dodatečná aditivace
/VIF, CASTROL TDA, SDF 4130...atd /může hodně zlepšit..
/Nejsem na těhle vodičkách komerčně interesovanej /
- Silver Sing
- Příspěvky: 95
- Registrován: 26.6.2011, ned 19:35
- Bydliště: Středočeský kraj ( Kladno - Mělník )
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Ahoj, ač nerad, musím se přidat do skupiny škubačů
Mám problém na autě 156, 2.4JTD 100kw..
Abych to snad rozepsal. Když jsem pročítal veškeré diskuse, nejblíž byla snad tato.. mám problém s tím, že když se snažím jet ekonomicky (což v dnešní době mě k tomu nutí cena nafty ) cca 1400-1900 otáček, jen taková dotýkačka plynovýho pedálu a do toho přejedu nerovnost (pozoruji to když přejedu nějaký hrbol pravou stranou) najednou se mi ztratí výkon a auto nereaguje do půlky přišlápnutí plynovýho pedálu. Jakamile jí dám nakrmit tak se jakžtakž zmátoří a zase sviští. Teď ke konci týdne jsem objevil další zásadní věc. jakmile jí držim při nízkých otáčkách a zatáčím déle tak v tom taky škubne a přestane jet.. takže jí opět musim nandat plnej céres.. Při týhle závadě se rozsvítí vstřik. Občas na nějaký tý nerovnosti to na malinkou chvilku ztratí výkon, ale hned se zase sebere sama a ani nemusim dávat plnej, navíc ani vstřik se nerozsvítí.
A čím sem se tomu snažil pomoci:
-zaslepenej EGR
-palivák
-jiný vstřiky
-všechny hadičky nové
-regulátor naklápění lopatek OK
-všechny hadice turbo-intercooler-sání OK
-čištění celé palivové sostavy roztokem, který má údajně malinko pročistit i vstřiky
-aditiva při každym tankování
V týdnu to hodim na diagnostiku tak sem zvědav jestli to najde nějakou chybku. Zatím co bylo v úvaze tak čidlo který je na vysokotlakym čerpadle či snímač plynu. Nebo ještě nějaký zmrcasený kabílek.
řešil někdo podobný problém?
Mám problém na autě 156, 2.4JTD 100kw..
Abych to snad rozepsal. Když jsem pročítal veškeré diskuse, nejblíž byla snad tato.. mám problém s tím, že když se snažím jet ekonomicky (což v dnešní době mě k tomu nutí cena nafty ) cca 1400-1900 otáček, jen taková dotýkačka plynovýho pedálu a do toho přejedu nerovnost (pozoruji to když přejedu nějaký hrbol pravou stranou) najednou se mi ztratí výkon a auto nereaguje do půlky přišlápnutí plynovýho pedálu. Jakamile jí dám nakrmit tak se jakžtakž zmátoří a zase sviští. Teď ke konci týdne jsem objevil další zásadní věc. jakmile jí držim při nízkých otáčkách a zatáčím déle tak v tom taky škubne a přestane jet.. takže jí opět musim nandat plnej céres.. Při týhle závadě se rozsvítí vstřik. Občas na nějaký tý nerovnosti to na malinkou chvilku ztratí výkon, ale hned se zase sebere sama a ani nemusim dávat plnej, navíc ani vstřik se nerozsvítí.
A čím sem se tomu snažil pomoci:
-zaslepenej EGR
-palivák
-jiný vstřiky
-všechny hadičky nové
-regulátor naklápění lopatek OK
-všechny hadice turbo-intercooler-sání OK
-čištění celé palivové sostavy roztokem, který má údajně malinko pročistit i vstřiky
-aditiva při každym tankování
V týdnu to hodim na diagnostiku tak sem zvědav jestli to najde nějakou chybku. Zatím co bylo v úvaze tak čidlo který je na vysokotlakym čerpadle či snímač plynu. Nebo ještě nějaký zmrcasený kabílek.
řešil někdo podobný problém?
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm Ti
ex - AR 156 SW 2.4 jtd 110 kw
ex - AR 156 2.4 JTD 100kw
ex - AR 156 SW 2.4 jtd 110 kw
ex - AR 156 2.4 JTD 100kw
Re: skube mi auto 2.4 JTD
No pokud to dělá jen když auto nadskočí tak bych to tipoval na studenák na káblu u nějakého čidla. Hod to na dig a pak napiš jak to dopadlo.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: skube mi auto 2.4 JTD
skontroluj drahu pedalu cez diag niekedy staci vytiahnut stekre a prestreknut v rj a pri pedali schvalne skus to uz viac krat to pri sklbani prestalo je to lacne a jednoduche za skusku nic nedas
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- Silver Sing
- Příspěvky: 95
- Registrován: 26.6.2011, ned 19:35
- Bydliště: Středočeský kraj ( Kladno - Mělník )
Re: skube mi auto 2.4 JTD
*snímač spojkového pedálu - to byla ta chyba
Tak milí alfisti, Vám komu škube auto doporučuji prohlídnout snímač spojkového pedálu
Mimo to že zezačátku mi diagnostika hodila několik chyb ( v tu chvíli sem si říkal že ten špurk hodim ze skály ) tak po smazání a projetí se znova objevila chyba snímače..
navíc po smazání chyb auto letí jak raketa a nečaplo se na mne ani okchcávácký eRSo
zítra na to ještě mrknu a vyměním ho abych měl klid na duši.. pak začnu pokračovat dalšíma vroubkama..
Díky za rady. Tak doufám že v létě se potkáme na sraze (teda pokud se mýmu špurkovi bude chtít )
Tak milí alfisti, Vám komu škube auto doporučuji prohlídnout snímač spojkového pedálu
Mimo to že zezačátku mi diagnostika hodila několik chyb ( v tu chvíli sem si říkal že ten špurk hodim ze skály ) tak po smazání a projetí se znova objevila chyba snímače..
navíc po smazání chyb auto letí jak raketa a nečaplo se na mne ani okchcávácký eRSo
zítra na to ještě mrknu a vyměním ho abych měl klid na duši.. pak začnu pokračovat dalšíma vroubkama..
Díky za rady. Tak doufám že v létě se potkáme na sraze (teda pokud se mýmu špurkovi bude chtít )
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm Ti
ex - AR 156 SW 2.4 jtd 110 kw
ex - AR 156 2.4 JTD 100kw
ex - AR 156 SW 2.4 jtd 110 kw
ex - AR 156 2.4 JTD 100kw
- Silver Sing
- Příspěvky: 95
- Registrován: 26.6.2011, ned 19:35
- Bydliště: Středočeský kraj ( Kladno - Mělník )
Re: skube mi auto 2.4 JTD
tak přátele dnes jsem to zkoušel hned sem hodim info jak na to.
1. rozebrat pod pojstkovkou papundekl, který drží na 2x matce 10
2. když už se tam dostanete na kukačku nejlépe přisvítit baterkou, uvidíte bílou plastovou věc, která je zapřená o kastli a uprostřed je vetší pružina ( po celou dobu předvádíte akrobatické polohy na podlaze v autě )
3. u pedálu je pojšťovací klínek který má závlačku, závlačku snadno sundáte prstem
4. pak přichází ovšem to největší peklo, teda než jsem na to tak nějak přišel. Pedál spojky, teda až budete mít vyndanou závlačku stiskněte úplně do zadní polohy, jako kdyby jste přeřazovali, bo stáli na spojce. = snadnější vyndání klínku.
5. stačí rozebrat a vyčistit tyčku od veškerýho bordelu, kdo je pečlivka tak rovnou celé pěkně promazat a vyčistit.
6. až budete mít promazáno a vyčištěno pokračujeme v akrobatickém ležení. Nejdřív si ten konec čidla, což je taková ta ploška která je zapřená o kastli zapřete a opakujeme stejný postup jako při vyndavání s tím rozdílem že nejdřív musíte ještě násilím přetlači konec do kterého patří váleček zpět na spojku.
7. až budete mít zatlačené čidlo zpět nesnažte se mermomocí nandavat klínek, opět je lepší spojku úplně vymáčknout a sám tam spadne
8. závlačka a je vyhráno ( sice už malinko záčínají bolet záda a rameno ale je prostě vyhráno! )
Navíc když jsem tomu nevěřil, demontoval jsem úplně čidlo a jel to projet. Alfa sice jela, ale chybělo mi po sešlápnutí takovej ten katapult směrem dopředu. Navíc se mi opět rozsvítil vstřik. Pak jsem to tam po hroznym úsilí dostal zpět ( nebudu jmenovat slova a počítat šroubováky a další věci, které v tu chvíli lítali kolem auta ) a k mému překvapení katapult fungoval a vstřik se nerozsvítil. Během pár dní ještě sfouknu na diag a uvidí se.
Tak hodně štěstí při opravách.
1. rozebrat pod pojstkovkou papundekl, který drží na 2x matce 10
2. když už se tam dostanete na kukačku nejlépe přisvítit baterkou, uvidíte bílou plastovou věc, která je zapřená o kastli a uprostřed je vetší pružina ( po celou dobu předvádíte akrobatické polohy na podlaze v autě )
3. u pedálu je pojšťovací klínek který má závlačku, závlačku snadno sundáte prstem
4. pak přichází ovšem to největší peklo, teda než jsem na to tak nějak přišel. Pedál spojky, teda až budete mít vyndanou závlačku stiskněte úplně do zadní polohy, jako kdyby jste přeřazovali, bo stáli na spojce. = snadnější vyndání klínku.
5. stačí rozebrat a vyčistit tyčku od veškerýho bordelu, kdo je pečlivka tak rovnou celé pěkně promazat a vyčistit.
6. až budete mít promazáno a vyčištěno pokračujeme v akrobatickém ležení. Nejdřív si ten konec čidla, což je taková ta ploška která je zapřená o kastli zapřete a opakujeme stejný postup jako při vyndavání s tím rozdílem že nejdřív musíte ještě násilím přetlači konec do kterého patří váleček zpět na spojku.
7. až budete mít zatlačené čidlo zpět nesnažte se mermomocí nandavat klínek, opět je lepší spojku úplně vymáčknout a sám tam spadne
8. závlačka a je vyhráno ( sice už malinko záčínají bolet záda a rameno ale je prostě vyhráno! )
Navíc když jsem tomu nevěřil, demontoval jsem úplně čidlo a jel to projet. Alfa sice jela, ale chybělo mi po sešlápnutí takovej ten katapult směrem dopředu. Navíc se mi opět rozsvítil vstřik. Pak jsem to tam po hroznym úsilí dostal zpět ( nebudu jmenovat slova a počítat šroubováky a další věci, které v tu chvíli lítali kolem auta ) a k mému překvapení katapult fungoval a vstřik se nerozsvítil. Během pár dní ještě sfouknu na diag a uvidí se.
Tak hodně štěstí při opravách.
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm Ti
ex - AR 156 SW 2.4 jtd 110 kw
ex - AR 156 2.4 JTD 100kw
ex - AR 156 SW 2.4 jtd 110 kw
ex - AR 156 2.4 JTD 100kw
Re: skube mi auto 2.4 JTD
tak se zase hlásím....
dotazy: po zaslepení EGR - po studeném startu kolísají cca 30sek otáčky - tak od 600 do 900...pak se to ustálí dole a celou dobu pohoda, i u teplého startu
- dřív to nedělalo ale po tom co jsem měl problém s ucpaným sáním a vadným čidlem a EGR tak to ráno kolísá....nějak extra mně to nevadí ale není to asi košér....
- začínám dost přemýšlet o tom že můžu mít vadný jeden vstřik - auto dost vibruje na volnoběhu a teoreticky by to mohlo souviset i s tím kolísáním... - jdou ty vstřiky nějak zkontrolovat? Nějaké speciální servisy?
- druhá věc - po zaslepení EGR a přeletování plynu (či co) se mi objevilo cukání při pomalé jízdě kolem 1500-2000tis otacek...především když přejedu nerovnosti tak se to rozcuká jak kravka.....teoreticky by to cukání taky mohlo souviset s vadou na vstřiku ...
on vůbec ten plyn je ale od tý doby jinak citlivej....
- filtr půl roku starý, přidávám VIF, turbo houká, možná bych mohl nechat čeknout ten snímač spojkovýho pedálu ale to asi neodstraní ty vibrace a já mám pocit že za všemi problémy stojí jen jedna věc
tak diky za nejaky postrehy
dotazy: po zaslepení EGR - po studeném startu kolísají cca 30sek otáčky - tak od 600 do 900...pak se to ustálí dole a celou dobu pohoda, i u teplého startu
- dřív to nedělalo ale po tom co jsem měl problém s ucpaným sáním a vadným čidlem a EGR tak to ráno kolísá....nějak extra mně to nevadí ale není to asi košér....
- začínám dost přemýšlet o tom že můžu mít vadný jeden vstřik - auto dost vibruje na volnoběhu a teoreticky by to mohlo souviset i s tím kolísáním... - jdou ty vstřiky nějak zkontrolovat? Nějaké speciální servisy?
- druhá věc - po zaslepení EGR a přeletování plynu (či co) se mi objevilo cukání při pomalé jízdě kolem 1500-2000tis otacek...především když přejedu nerovnosti tak se to rozcuká jak kravka.....teoreticky by to cukání taky mohlo souviset s vadou na vstřiku ...
on vůbec ten plyn je ale od tý doby jinak citlivej....
- filtr půl roku starý, přidávám VIF, turbo houká, možná bych mohl nechat čeknout ten snímač spojkovýho pedálu ale to asi neodstraní ty vibrace a já mám pocit že za všemi problémy stojí jen jedna věc
tak diky za nejaky postrehy
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Alfa Romeo Perfection
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Pekne, taky se na to chystam, jen je mi zahadou, cim ty strikacky ve vstriku utesnil...
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Obyc hadicka (co mam u strikaci pistole). Krasne tesne sedla do prepadu na vstrikovaci a do ni pak az ta strikacka.
Alfa Romeo Perfection
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Njn, to jsem tusil, o vikendu to asi zkusim, jeste by me zajimalo, kolik ml/nejaky cas (10s minuta???) to ma asi natect a asi se to testuje na volnobeh u zahrateho motoru?
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Nejde o to kolik ml/cas, ale aby bylo vsech +- stejne. Jinak ta strikacka staci na minutku dve, volnobehu.
Alfa Romeo Perfection
Re: skube mi auto 2.4 JTD
Mne zacalo cukat s motorom pri cca 1700 - 2200 ot. az po nacipovani. Robi to na kazdej rychlosti a pri jemne zoslapnutom plyne, resp. na rovnakej urovni polohy plyn. pedalu, takze podozrievam snimac polohy plyn. pedalu alebo vstrekovace. Lebo vstreky mi robia problemy v zime pri startovani, tak mozno spôsobuju aj to cukanie. Problem je v tom, ze v mojom okoli nie je seriozny clovek alebo servis s poriadnym vybavenim na diagnostiku problemu.
Alfa Romeo 146 - 1,9 JTD - 2000 - 77kw+
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů