spotřeba oleje,2,5V6
spotřeba oleje,2,5V6
Zdravím,
chtěl bych se zeptat,kolik vám vaše 2,5 V6 žere oleje,tedy jestly vůbec
Mám alfinu asi dva měsíce,nalítáno přes 2T.km a za tu dobu jsem tam dolil něco přes litr,což mi přide docela dost,ale v servisu řekli,že je to normální,že si tyhle motory něco vezmou
Jak jste natom vy ??
Jinak moje alfina má nalítáno přes 130T.km,r.v.je 98
chtěl bych se zeptat,kolik vám vaše 2,5 V6 žere oleje,tedy jestly vůbec
Mám alfinu asi dva měsíce,nalítáno přes 2T.km a za tu dobu jsem tam dolil něco přes litr,což mi přide docela dost,ale v servisu řekli,že je to normální,že si tyhle motory něco vezmou
Jak jste natom vy ??
Jinak moje alfina má nalítáno přes 130T.km,r.v.je 98
156 2,5V6 Sport Packet II
Žerou i V6, myslím, že je to vcelku v normě, pokud to nejde víc jak litr na 1000km, tak bych to neřešil. Ono se to vlastně ani moc řešit nedá.
GTA zbaštilo necelou dvoulitrovku na 10 000km a to nemá najetých ani 40 tisíc.
GTA zbaštilo necelou dvoulitrovku na 10 000km a to nemá najetých ani 40 tisíc.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
no je fakt,že u brava jsem ten olej měnil tak často,že jsem si nějakého úbytku ani nevšiml
ale jinak stím motorem nejsou nějaké problémy,kouří jen za studena a v těchhle teplotách nic mimo normál
coyote:no ostřeji,přes týden většinou jen do worku cca 11km tam a 11 z5,čili do 3-4T.ot,ale jak je pěkně ohřátá tak ji většinou pod 4000ot.nepustím,to prostě nejde
kleo:taky jsem si říkal,že větší motor=větší ztráty,ale tohle je docela dost každopádně ho radší každý výkend kontroluju a vozim pixlu selenky sebou
asi je lepší vědět,že to pořádně maže než nic a komplet přetěsnění motoru nehodlám financovat.ale určitě jde vše do motoru,po autem neni ani kapka..
ale jinak stím motorem nejsou nějaké problémy,kouří jen za studena a v těchhle teplotách nic mimo normál
coyote:no ostřeji,přes týden většinou jen do worku cca 11km tam a 11 z5,čili do 3-4T.ot,ale jak je pěkně ohřátá tak ji většinou pod 4000ot.nepustím,to prostě nejde
kleo:taky jsem si říkal,že větší motor=větší ztráty,ale tohle je docela dost každopádně ho radší každý výkend kontroluju a vozim pixlu selenky sebou
asi je lepší vědět,že to pořádně maže než nic a komplet přetěsnění motoru nehodlám financovat.ale určitě jde vše do motoru,po autem neni ani kapka..
156 2,5V6 Sport Packet II
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3818
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
já dávám 10W/60 Selenie Racing a spotřeba tak půl litru na 5000 km a mám najeto 220000km slyšel jsem že 10W/60 vydrží víc a tolik se nespaluje takže dolíváš tím pádem míň. Tak nevím.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Počítej s tím, že olej se na provozní teplotu zahřeje u V6 tak za 10 minut jízdy. Byl jsem docela překvapenej, jak dlouho to trvácross píše:taky si říkám,že je to krátká trasa,vždycky hledám delší trasuKůrkyn píše:11 tam 11 zpět, to se ten olej v motoru ani nestačí ohřát. To může být příčina té spotřeby.
a proto chci budík na teplotu a tlak oleje
Fakt bych se tím netrápil a jen to často kontroloval. Ono V6 (tedy aspoň GTA) je taky specifické tím, že když máš na spodní rysce, tak než doliješ na horní, padne tam skoro litr:-D
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
tak přechod na plnou syntetiku nehodlám riskovat,vždycky tam byla polo,tak u toho radšii zůstanu
Kleo:deset minut mi přijde ještě docela málo,za tu dobu se mi většinou ohřeje voda
zatím to nijak neřešim,jen mi to překvapilo,ale už chápu,proč tam je přes 6 litrů oleje
ale díky
Kleo:deset minut mi přijde ještě docela málo,za tu dobu se mi většinou ohřeje voda
zatím to nijak neřešim,jen mi to překvapilo,ale už chápu,proč tam je přes 6 litrů oleje
ale díky
156 2,5V6 Sport Packet II
Fakt se ti tak dlouho ohřívá voda? To by chtělo, aby sem napsal nějaký majitel 2,5, ale GTA je zahřátý za do pěti minut i když je venku kosa. Je fakt, že stojím v temperované garáži a bydlím uprostřed města, takže vyjedu z garáže a stejně za chvíli stojím na semaforu. Ale deset minut mi přijde dost, tak dlouho se zahřívá cinque:Dcross píše:tak přechod na plnou syntetiku nehodlám riskovat,vždycky tam byla polo,tak u toho radšii zůstanu
Kleo:deset minut mi přijde ještě docela málo,za tu dobu se mi většinou ohřeje voda
zatím to nijak neřešim,jen mi to překvapilo,ale už chápu,proč tam je přes 6 litrů oleje
ale díky
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Kleo: když je venku teplo,tak to jde rychlejš,těch pět minut by souhlasilo,jinak topí tak po 2-3minutách,termostat je měněný,chladič taky.Ale divim se,že tomu cinque to tak trvá,byl bych si tipl,že ten motůrek se ohřeje rychleš
Franik: jj,to by odpovídalo,ale vyleze ti na 90,nebo ne?mě se drží na 80ti,víš se jí nechce,někde jsem četl,že čidlo měří konkrétní teplotu vody a ne průměrnou,proto občas kolísá
Franik: jj,to by odpovídalo,ale vyleze ti na 90,nebo ne?mě se drží na 80ti,víš se jí nechce,někde jsem četl,že čidlo měří konkrétní teplotu vody a ne průměrnou,proto občas kolísá
156 2,5V6 Sport Packet II
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3818
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Jo s teplotou je to všelijaký v letě běžně těch 90 dokud tam byl starej chladič a urezatělí odpory tak jsem v letě jezdil běžně i 110 pak zapnul druhý stupeň na větrácích a stáhnul to po tom co jsem to dal do kupy, tak to v létě drží 90, ale v zimě je to satbilně pod 80 a nevým čím to je je to nějaká záhada pokud nechám motor běžet na volnoběh a čekám tak horní hadice se začne hřát až teprve když na budíku přeleze 80 takže termostat otvírá dobře, pokud to nechám i přesto stat tak to vyleze za 90 a spustí ventilátor a drží stabilně 90 pokud ale jedu tak tam je těch 80. něřeším to
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Já s GTA vyjedu s garáže, zavřu vrata, nasednu, ujedu půl kilometru z kopce a rafička se už pohne a začne lézt nahoru. Za pár minut je na 90, odkud se ani nehne a za dalších pár minut se objeví první dílek na měřáku teploty oleje (od 60st.)cross píše:Kleo: když je venku teplo,tak to jde rychlejš,těch pět minut by souhlasilo,jinak topí tak po 2-3minutách,termostat je měněný,chladič taky.Ale divim se,že tomu cinque to tak trvá,byl bych si tipl,že ten motůrek se ohřeje rychleš
Franik: jj,to by odpovídalo,ale vyleze ti na 90,nebo ne?mě se drží na 80ti,víš se jí nechce,někde jsem četl,že čidlo měří konkrétní teplotu vody a ne průměrnou,proto občas kolísá
Jinak to s těmi 80st. teploty může dělat neoriginální termostat, zatímco originál drží pořád devadesát, tak hodně lidem (na fiatech) ta teplota taky kolísá po výměně mezi 80 a 90.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
tak já to zatim taky neřežim,na fiatu jsem se stim nas...l dost a teď v tom nechci zas pokračovat
stim kolísáním teploty jsem to čet konkrétě zde : http://www.alfa156.cz/technika/kolisani-teploty
stim kolísáním teploty jsem to čet konkrétě zde : http://www.alfa156.cz/technika/kolisani-teploty
156 2,5V6 Sport Packet II
Já dolívám zhruba po 500 km zhruba 2 dcl oleje (selenia racing),ale rád si pojezdím (prům. spotřeba 16 l),ale co jsem slyšel,tak ta spotřeba oleje se hodně odvíjí od stylu jízdy.
Jinak teplota mě vyleze když je venku pod nulou na 70 stupňů po 10 minutách jízdy a to netopím.Točím tak 2.5 až 3 tis.otáček.Na 90 jsem tak za 15-20 min.V létě je to samozřejmě jiný.
Jinak teplota mě vyleze když je venku pod nulou na 70 stupňů po 10 minutách jízdy a to netopím.Točím tak 2.5 až 3 tis.otáček.Na 90 jsem tak za 15-20 min.V létě je to samozřejmě jiný.
+++No sound,no fun+++
-
MaSuZaPi_Honza
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27.6.2007, stř 12:22
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Ano má se povolit držák a hadice dám stranou a pak zase zpět, ale já to udělal vrchem, ten filtr je vidět a je to lepší a nic se nemusí demontovat. Kouknu kde byl a pak jen našáhnu závit prstem a trefil jsem se v pohodě s novým filtrem zpět. Horší je, když máš rozpálený auto a holé ruce, to jako nedoporučuji, jinak v poho.
Kdo nemá možnost, teď čtu z novějšího manuálu pro 156ky:
"Spotřeba motorového oleje - Maximální spotřeba motorového oleje je 400 gramů na každých 1000 km. UPOZORNĚNÍ Spotřeba oleje závisí na stylu jízdy a na podmínkách používání vozu " konec citátu
Podmínky jsou jasné, provozní teplota motoru, časté starty,městský provoz-dálky, vyhlídková jízda, normální jízdy, sportovní jízda atd.
Já jsem na první svou nádrž s V6 dolíval tuším, že kolem litru oleje, ale byl jsem tak nadšený, že to šlo stranou. Mimochodem víte, jak poznáte pouze podle obsahu kufru Alfystu s benzínovým motorem, že ne? No přece podle plechové krabice Selenia
"Spotřeba motorového oleje - Maximální spotřeba motorového oleje je 400 gramů na každých 1000 km. UPOZORNĚNÍ Spotřeba oleje závisí na stylu jízdy a na podmínkách používání vozu " konec citátu
Podmínky jsou jasné, provozní teplota motoru, časté starty,městský provoz-dálky, vyhlídková jízda, normální jízdy, sportovní jízda atd.
Já jsem na první svou nádrž s V6 dolíval tuším, že kolem litru oleje, ale byl jsem tak nadšený, že to šlo stranou. Mimochodem víte, jak poznáte pouze podle obsahu kufru Alfystu s benzínovým motorem, že ne? No přece podle plechové krabice Selenia
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů