chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Odpovědět

Chiptuning

Ano,proč ne?
153
77%
Ne,nejsem jeho fanda
45
23%
 
Celkem hlasů: 198

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18603
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Kubas » 20.9.2010, pon 20:57

tak dnes už je FAP snad ve všech dieselech, takže si nevybereš.... Osobně jsem moc rád, že to naše GT (2007) se tomu ještě vyhnulo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Alah » 20.9.2010, pon 22:45

Jasně, že se mi FAP časem ucpe..., ale mám auto moc krátce na to, abych ho začal kuchat....a stejně po čipu a FAP off nepředjedu GT 3,2 ani fokus RS....tak co... pořád říkám, že než nějaké univerzální noname mapy...si raději koupím nové tlumiče a pružiny a kola....:-)...už teď podvozek bojuje s výkonem....a já s podvozkem..:-D
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od RV147 » 21.9.2010, úte 16:29

No sice asi nepředjedeš, ale můžeš potrápit a je fakt, že výkonu není nikdy dost. Na druhou stranu pokud auto potřebuje jiný tlumiče je voba jasná. Jen bych varoval před nějakejma hardcore podvozkovejma kitama a obříma kolama, věc moc nezlepší a na těch českejch tankodromech auto potom hodně trpí a budeš furt dělat čepy, nadávat co Ti kde chrastí atd. To už bych třeba přemejšlel o samosvoru.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

MartinTi

Příspěvky: 1
Registrován: 4.8.2010, stř 11:56

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od MartinTi » 22.9.2010, stř 14:20

Máš pravdu, že jen s tím chipem je nenatrhneš, ale fakt je potrápíš a je to první krok jak být rychlejší.
Nafta má větší účinnost už od přírody, jsou tam prostě menší ztráty než u benzínu.

Já to skusím takhle je to jen můj názor a vylepšovat motor mě prostě baví :-)

Hned jako druhý krok po chipu bude někdy výhledově samosvorný diferenciál Q2, jako to psal RV147. Je to jiná výzva GTA na Kameni to měli a hned měli rychlejší časy než bez něho je to prostě znát, průjezd zatáčkou je rychlejší, bylo to vidět a řidič říkal to samé rozdíl je znát!

Potom přijde na řadu jiný vačky, vstřikovače, písty, ojnice, větší turbo, větší intercooler.......
A samozřejmě jiný brzdy......., protože čím později budu brzdit tím rychlejší bude čas na kolo.
Je to otázka, dlouhé doby a bude to asi dost stát, proto si to chci rozplánovat na několik let a uvidí se co se z toho dá vymáčknout, ale jen aby se životnost motoru nezkrátila ňák moc rapidně s ňákým zkrácením počítám, ale nenajezdím 30 000km za rok takže to bude akorát.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Petr147 » 22.9.2010, stř 14:23

Čipem člověk nic nepokazí :D

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Ladin 164V6 » 22.9.2010, stř 15:07

Mam pocit ze 2.4 prevodovka neni kompatibilni s Q2. Kovany veci na 2.4 taky nejspis neexistujou, to sis vybral spatny auto na "tuninki" :D

Zacal bych tema difuzorama... :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18603
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Kubas » 22.9.2010, stř 15:16

ale difusor na to půjde, ne?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Harous » 22.9.2010, stř 15:21

Nevadí. Může dát Quaife a ten zbytek si nechat udělat na zakázku. Jen by se pak cena mohla blížit 8C. :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Martin Ti
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 166
Registrován: 4.8.2010, stř 11:40
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Martin Ti » 22.9.2010, stř 16:18

No já sem se tak trošku informoval na Kameni a jeden Alfista mi říkal, že na tu mojí to taky půjde ta Q2 tak nevím?Prý stačí když tam mám šestku.....Kdo to ví jistě ať napíše, rád bych se to dozvěděl, ale jen na tuty jestli jo nebo ne!!!

Jo difusor s GTA tam půjde, ale nejdřív bych chtěl motor, diferák, brzdy a potom vzhled.

Na ten zbytek co bude stát více než ten chip tak sem se informoval jen zevrubně, ale myslím, že v itálii by se našla firma, která by to udělala i za dobrej peníz, samozřejmě ne vše hned, bych se asi musel zaúvěrovat a to nechci a kort kůli autímu.
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od r-a-k » 23.9.2010, čtv 08:53

MartinTi píše: Potom přijde na řadu jiný vačky, vstřikovače, písty, ojnice, větší turbo, větší intercooler.......
A samozřejmě jiný brzdy......., protože čím později budu brzdit tím rychlejší bude čas na kolo.
Je to otázka, dlouhé doby a bude to asi dost stát, proto si to chci rozplánovat na několik let a uvidí se co se z toho dá vymáčknout, ale jen aby se životnost motoru nezkrátila ňák moc rapidně s ňákým zkrácením počítám, ale nenajezdím 30 000km za rok takže to bude akorát.
Příteli, zklamu tě, jelikož na JTD neseženeš krom tuzingový vložky do airboxu, vůbec nic co se týká modifikace motoru. A už vůbec ne představu, že si to necháš upravit na zakázku od nějaký zahraniční firmy, protože se JTDčkem nikdo nezabývá, tím pádem nejsou k dispozici jiný vačky, písty atd. Prolezl jsem toho na netu mraky i v zahraničí a jediný co jsem našel bylo to, že nějací Angličané s 2.4 vyždímali asi 260 koní ale nikde nepopsali jakým způsobem co upravyli atd, měli tam i protokol z brzdy. Takže hold budeš muset zapojit svoje zlaté české ručičky a pustit se do toho svépomocí: Vyhodit KAT( to je znát podstatně), větší IC( do 14 dnů budu vědět zda to k něčemu vedlo), otevřený sání a v neposlední řadě na to udělat chip. Bohužel JTD není TDI kde na tenhle motor seženeš dle libosti cokoliv a výkon je v říši snů arvsvw
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

HonzaK

Příspěvky: 99
Registrován: 1.9.2010, stř 18:00

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od HonzaK » 23.9.2010, čtv 11:08

r-a-k píše:
MartinTi píše: Potom přijde na řadu jiný vačky, vstřikovače, písty, ojnice, větší turbo, větší intercooler.......
A samozřejmě jiný brzdy......., protože čím později budu brzdit tím rychlejší bude čas na kolo.
Je to otázka, dlouhé doby a bude to asi dost stát, proto si to chci rozplánovat na několik let a uvidí se co se z toho dá vymáčknout, ale jen aby se životnost motoru nezkrátila ňák moc rapidně s ňákým zkrácením počítám, ale nenajezdím 30 000km za rok takže to bude akorát.
Příteli, zklamu tě, jelikož na JTD neseženeš krom tuzingový vložky do airboxu, vůbec nic co se týká modifikace motoru. A už vůbec ne představu, že si to necháš upravit na zakázku od nějaký zahraniční firmy, protože se JTDčkem nikdo nezabývá, tím pádem nejsou k dispozici jiný vačky, písty atd. Prolezl jsem toho na netu mraky i v zahraničí a jediný co jsem našel bylo to, že nějací Angličané s 2.4 vyždímali asi 260 koní ale nikde nepopsali jakým způsobem co upravyli atd, měli tam i protokol z brzdy. Takže hold budeš muset zapojit svoje zlaté české ručičky a pustit se do toho svépomocí: Vyhodit KAT( to je znát podstatně), větší IC( do 14 dnů budu vědět zda to k něčemu vedlo), otevřený sání a v neposlední řadě na to udělat chip. Bohužel JTD není TDI kde na tenhle motor seženeš dle libosti cokoliv a výkon je v říši snů arvsvw
Nejprve by potrebovalo zjistit kolik vlastne vydrzi origo motor. Jestlize budes navysovat vykon v radove do 100k je podle me zbitecne davat kovane veci. Vetsi IC otazkou je zdali budes mit i vetsi turbo, vstriky a plnici tlak. Jestli ze bude malej nema smysl davat velke IC hlaven at ma poradnou ucinnost.

Martin Ti
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 166
Registrován: 4.8.2010, stř 11:40
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Martin Ti » 23.9.2010, čtv 12:57

r-a-k a HonzaK:

Tak to je pěkně v pr.....

Hold to budu teda muset zvládnout svépomocí, to je ovšem výzva, na kterou se těším :-)
Jo zrovna sem to chtěl napsat Honzo, že větší IC sice udělá více chladnějšího vzduchu, ale nebude to tam mít co přepravit, takže větší turbo to jistí a když tam bude více vzduchu tak musí jít ven i vstřikovače jinak to je na nic.
Jenže větší turbo ten motor nevydrží, už sem slyšel, že se tam dává i turbo s Iveca takže koncernový díl :-)), ale motor tohle dlouho nevydrží, takže jsme zase u těch kovanejch věciček :-(
Po chipu tam budu mít něco kolem 210 Koní a 480 Nm a to je myslím na chip s origo motorem tak akorát, aby to vydržel.........
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od r-a-k » 23.9.2010, čtv 14:42

Martin Ti píše:r-a-k a HonzaK:

Tak to je pěkně v pr.....

Hold to budu teda muset zvládnout svépomocí, to je ovšem výzva, na kterou se těším :-)
Jo zrovna sem to chtěl napsat Honzo, že větší IC sice udělá více chladnějšího vzduchu, ale nebude to tam mít co přepravit, takže větší turbo to jistí a když tam bude více vzduchu tak musí jít ven i vstřikovače jinak to je na nic.
Jenže větší turbo ten motor nevydrží, už sem slyšel, že se tam dává i turbo s Iveca takže koncernový díl :-)), ale motor tohle dlouho nevydrží, takže jsme zase u těch kovanejch věciček :-(
Po chipu tam budu mít něco kolem 210 Koní a 480 Nm a to je myslím na chip s origo motorem tak akorát, aby to vydržel.........
No,výzva to je pěkná, po tom co to budeš mít hotové tě to bude i těšit :-D Určitě ten větší IC budeš dávat jako já před chladiče do té spodní díry v nárazníku, tak si připrav hodně času a hodně nervů, jelikož rozvest trubky od IC je docela hlavolam aby ti to nikde nepřekáželo atd :roll:
Větší turbo na větší IC nepotřebuješ. Za 1: bys nějaký mega velký neměl kam napasovat, prostě se tam nevejde. Za 2: S tím tvým stávajícím turbem při chipu ho nafoukáš v pohodě. Asi tak. Než čehokoli jiného bych se bál při vyších tlakách klikovky, že rupne. Je to 5 válec. Na ty kovaný věci zapomeň, hotový to nikde neseženeš ale dá se je nechat vyrobit na zakázku a potom cenovka je převratná až neůnosná! Takový experimenty nebo se dávaj do turbomotorů kde výkony jsou 500PS a vejš kde plnící tlak je extrémní! Jak říkám vyhoď KAT, nech pěkně nachipovat, vyřadit EGR a pohraj si s tím IC+ otevřený sání a budeš hoodně spokojený :smt023 Jo a další věcí je převodovka atd, krom diferáku Q2, neseženeš ani kvalitnější kolečka aby jsi nepočítal zuby.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Martin Ti
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 166
Registrován: 4.8.2010, stř 11:40
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Martin Ti » 23.9.2010, čtv 15:45

r-a-k: No a nebude vadit, že je to před chladičema? Ikdyž už tak se to pomalu ohřívá tak asi ne, se o to kdyžtak postarají ventilátory. Jiné místo, aby to neskazilo design mě stejně nenapadá. Hlavně dej vědět co to s tím motorem udělalo-se docela těším na výsledek. Kolik se pohybuje cena toho většího IC?
No toho většího tlaku v turbu bych se trošku bál, aby to turbo to vydrželo, možná, že by se tam o trošku větší vešlo.
Ty máš vyndanej kat a vyřazenej EGR? Jestli jo šla ta změna poznat?
Jo a poslední otázka - plánuješ s tím jít na brzdu, aby jsme věděli o kolik koníků si rozšířil stádeško? :-)
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw

HonzaK

Příspěvky: 99
Registrován: 1.9.2010, stř 18:00

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od HonzaK » 23.9.2010, čtv 16:09

No vetsi turbo by to chtelo s mensim plnicim tlakem. Origo turbo nemuzes do nekonecna nafukovat. Chladic oleje, IC, vstriky, otevrene sani, komplet vyfuk pruchozi vcetne nerez svodu, EGR zaslepit, poradny zhavice, mozna bych dal i jine tesneni pod hlavu. Vylestit vsechny kanalky pro vodu a sani. Nejhlavnejsi je stejne ten cip aby ti to nekdo poradne naladil bez toho je to nahovno. Panove a kdo to poladi? Brzdy z GTA. Podvozek TI staci. Vzdyt i normalni sedi dobre.Na ten kroutak by to opravdu chtelo samosvor.

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od r-a-k » 23.9.2010, čtv 16:45

Martin Ti píše:r-a-k: No a nebude vadit, že je to před chladičema? Ikdyž už tak se to pomalu ohřívá tak asi ne, se o to kdyžtak postarají ventilátory. Jiné místo, aby to neskazilo design mě stejně nenapadá. Hlavně dej vědět co to s tím motorem udělalo-se docela těším na výsledek. Kolik se pohybuje cena toho většího IC?
No toho většího tlaku v turbu bych se trošku bál, aby to turbo to vydrželo, možná, že by se tam o trošku větší vešlo.
Ty máš vyndanej kat a vyřazenej EGR? Jestli jo šla ta změna poznat?
Jo a poslední otázka - plánuješ s tím jít na brzdu, aby jsme věděli o kolik koníků si rozšířil stádeško? :-)
Nebude, jelikož IC produkuje méně tepla než klima a než vodní chladič. Dělá se to takhle vždy a hlavně pro uplný výsledek schlazení v IC se dává jako první. Krom před chladiče ho jinam nenarveš, jo jedině tam kde je ale kvůli otvorům u mlhovky to nemá žádný efekt. Vše dělám tak že to nepoznáš na první pohled že tam něco přibilo. K tomu turbu: Každý ti tu řekne že spíše záleží jak se k tomu turbu chováš(za studena a pak při dochlazování). Když jsem si dovezl alfu z NDR od ženský tak turbo mělo prasklu hřídel a myslíš že byla pilotka??? Koupil jsem nový a jedeme dále. Samozřejmě že byla Alfička v sérii.
KAT venku, poslední tlumič laděnej, EGR softverově vyplej a zaslepenej a teď tam dávám ten IC, otevřený filtr, přídavný chladič oleje a nachipování od Sarkana. Vstřiky je jedna neznámá, jelikož jsem chtěl zjistit nějaký informace o nich a nikdo nic neví (To co jsem říkal, nikdo se na JTD upravám k vyšímu výkonu kromě chipu nezabejvá :( )
Než ten EGR tak více byl znát ten KAT.
Nabrzdu půjdu 100%, otázka měsíce. Do 14 dnů bych to měl mít pohromadě.
Až si tu založim kartu tak to jsem dám.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od r-a-k » 23.9.2010, čtv 16:55

HonzaK píše:No vetsi turbo by to chtelo s mensim plnicim tlakem. Origo turbo nemuzes do nekonecna nafukovat. Chladic oleje, IC, vstriky, otevrene sani, komplet vyfuk pruchozi vcetne nerez svodu, EGR zaslepit, poradny zhavice, mozna bych dal i jine tesneni pod hlavu. Vylestit vsechny kanalky pro vodu a sani. Nejhlavnejsi je stejne ten cip aby ti to nekdo poradne naladil bez toho je to nahovno. Panove a kdo to poladi? Brzdy z GTA. Podvozek TI staci. Vzdyt i normalni sedi dobre.Na ten kroutak by to opravdu chtelo samosvor.
A k čemu ti bude to větší turbo když zbytek, krom chipu nepřispůsobíš? :shock: Tím že se říká větší turbo tak není ani tak výstižné, jelikož pro dostatečný efekt se dělají tzv hybridi, že se dělají ze dvou jedno(menší výfuková komora a větší tlakovka aby se lopatky rychleji roztočily a větší šnek aby dostal větší objem vzduchu do válců.
Žhaviče zbytečný, ty slouží jen k nastartování, není to jako benzín :-D
Leštit kanálky na vodu, k čemu by to bylo? Na sání jo, kvůli strátám při proudění vzduchu po nerovnostech na stěnách.Než na samosvor tak bych šetřil na setrvačníky :smt023
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

HonzaK

Příspěvky: 99
Registrován: 1.9.2010, stř 18:00

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od HonzaK » 23.9.2010, čtv 17:05

r-a-k ma pravdu IC musi bejt vepredu. Ma nejvetsi propustnost vzduchu a nejmensi teplotu a otrebuje co nejvice chladit. Co si ale budeme rikat nejlepsi by bylo vyhodit chladic klimy a dat poradnej chladic vody. Misto se vzdy najde. Vem si ze treba ve Fiatu Cope mas mista pomalu. Tam ani sroubek neprojde jak je to tam narvany a presto to jde narvat tam velky IC a velky turbo na 350k (zaklad 220).
S tim turbem. Nu je to serie a je delana na mensi plnici tlak. Vetsinou neni kulickove (nevim jak u alfy ale u fiata neni). Na "jednoduche" cipovani urcite stacit bude. Kort kdyz je v dobrem stavu. Stejne bych ho nechal nejdriv zGO clovek nikdy nevi a je to levnejsi nez pak nove turbo. Co se mysli vetsim turbem. Mas pravdu znam jen benzin. Fiat Coupe dela neco jako T28 kluci davaj T28GT + je tam vzdy jaka je cas saci a vyfukova a hlavne jeji velikost. Hlavne je ale kvalitnejsi a melo by to vydrzet. Muzes si pak vyhrat s plnenim. S tim zas souvisej i vstriky a tlak paliva v soustave. Muzes ho zvedat a davat mensi vstriky.
Jeste s tim zvedanim plniciho tlaku. Nezapomente ze muze fouknout tesneni pod hlavou. Nechal bych srovnat hlavu a blok a dal kovove tesneni. Pritom zkontrolovat vnitrnosti a jestli nesedej poradne tlaky nechat vymenit pistni krouzky.
Ty kovany veci to je opravdu tak na 400k a vejs nehlede jak chces prenest ten kroutak pres dvouhmotnostni setrvak a prevodovku. Spojka se da vzdy poresit. Ten setrvak by me trapil zrejme nejvic. Hledal jsme tu na foru nejaky informace jak ho vymenit za neco poradneho ale nenasel jsem.

Lesteni kanalku na vodu lepsi pruchodnost a teplota vody. Tusim ze nekde pisou az 20%.

Zhavice jsem bral ze dost casto davaj lidi ty nejlevnejsi a precejen bych dal nejake poradne a vydrzej 120tisic jak se tu obcas pise.

Nejhorsi ze potrebujes setrit na vsechno aby to melo smysl. Osobne bych tohle zavrhnul a za ty penize si koupil GTAcko to vymazlil a pekne si s nim uzival a naftu nechal na popojizdeni. Znam to z vlastni zkusenosti kort kdyz na to nic neni a vse si budes muset nechat delat. Pokousel jsem se uz stavet nekolik nesmyslnejch aut. Stoji to moc penez a casu.

Porad ale nevim jak chces prenest ten kroutak a vykon na vozovku. Kdyby to byla aspon Q4.

Dalsi vec kter aby me zajimala kolik opravdu ten motor vydrzi. Treba motor SR20DE (atmosfera) + turbo od Nissanu na seriovejch vnitrnostech vydrzi az pres 400k. Samozrejme musi bejt v cajku a s mensima upravama. 5 valec od Fiatu kdyz je v cajku taky to zvladne.

Jestli se opravdu bavime jen o 210k tak asi nema smysl z toho poradne nic delat jen to lepsi IC, go turba nove vstrikovace a zhavice.

HonzaK

Příspěvky: 99
Registrován: 1.9.2010, stř 18:00

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od HonzaK » 23.9.2010, čtv 18:07

Martine TI- Tise ti zavidim. Konecne jsem vydel TI na vlastni oci. Dneska jsem byl u Kamenika a stoji tam TI SW v cervene barve moc pekny auto. Skoda ze nebylo zadne k mani kdyz jsem schanel narychlo auto. Ten interier je moc peknej. Celkove to auto vypada dobre a sladene.

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od modenaboy » 23.9.2010, čtv 23:13

:shock: To je mazec tohle číst.
Děláte si srandu? Chtít tunit auto okolo 200koní a investovat do něj půl mega?Není lepší koupit rovnou jiný k tomu vhodný?
A hlavně se přitom ptát na otázku kolik stojí větší IC, to mi hlava nebere.
BMW 730d, Superb TDI

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od r-a-k » 24.9.2010, pát 09:11

Njn, někteří mají bujné představy :smt040
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Martin Ti
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 166
Registrován: 4.8.2010, stř 11:40
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Martin Ti » 24.9.2010, pát 12:02

r-a-k: Jo tak to bude super tak se těším na výsledky brzdy a držím palce ať tam je co nejvíc :-)

HonzaK: Mě se taky líbila nejvíc :-) Sem jí chtěl kůli tomu podvozku, kolám, sedačkám a volantu. Sem jí hledal na netu asi rok až sem jí našel, byla trošku předražená, ale v tom super stavu to bylo tak akorát. Sem tam přišel a viděl sem jen zadní kolo a už sem věděl, že bez ní domů nejedu, ikdyby byla navalená na předek :-)))) Úplně mě zaslepila láska.....
GTA je super, chtěl bych ho, ale jezdím taky někdy do itálie nebo do chorvat a nechci mít spotřebu 15 litrů, když můžu mít spotřebu 6 a když tomu šlápnu tak se nikdy nedostanu na 20 :-)
Takže sem zvolil tu problematičtější možnost vytunit motor sám a mě to prostě baví, ne přijít k hotovému, ale udělat si to podle sebe :-)

modenaboy: Kdo tady mluvil o 200 koních tak to mi hlava nebere!!!! Jo 210 koní po chipu. Ale to nebude konec, chci to dostat na 300 koní.........., hlavně mi nepiště, že to nejde, nebo seženu blbce, kterej neví, že to nejde a udělá to :-))))))))
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od RV147 » 24.9.2010, pát 14:25

MartinTi: Pokud to myslíš vážně a jenom si nehoníš triko, mrkni sem.
http://www.romeoferraris.com v rubrice press jsou někde nabušený 2,4 JTD, ještě starý se vstřikováním směsi lihu a vody a i nějakýho propanu. Každopádně tenhle pán zná řešení skoro na vše.
U nás umí diesely http://www.dieselpower.cz, Ríša Štrunc, TDI nedělá, ale poradí Ti kde sehnat díly apod.
Na vačkový hřídele asi nejlepší u nás : http://www.vackykrejbich.cz/

Dobrý je holanský http://www.madenoracing.nl nebo http://www.squadra-tuning.nl (anglická mutace má polovinu informací)
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

HonzaK

Příspěvky: 99
Registrován: 1.9.2010, stř 18:00

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od HonzaK » 24.9.2010, pát 16:03

RV147 píše:MartinTi: Pokud to myslíš vážně a jenom si nehoníš triko, mrkni sem.
http://www.romeoferraris.com v rubrice press jsou někde nabušený 2,4 JTD, ještě starý se vstřikováním směsi lihu a vody a i nějakýho propanu. Každopádně tenhle pán zná řešení skoro na vše.
U nás umí diesely http://www.dieselpower.cz, Ríša Štrunc, TDI nedělá, ale poradí Ti kde sehnat díly apod.
Na vačkový hřídele asi nejlepší u nás : http://www.vackykrejbich.cz/

Dobrý je holanský http://www.madenoracing.nl nebo http://www.squadra-tuning.nl (anglická mutace má polovinu informací)

Dobry odkazy. Dieselpower taky doporucuji i kdyz Alfy nedelaj pokud je mi znamo. Zas dobre poradej.

Martin Ti
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 166
Registrován: 4.8.2010, stř 11:40
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Martin Ti » 24.9.2010, pát 16:21

RV147: Tak to je paráda a pak že to nejde :-) Jo myslím to vážně! Samozřejmě je to otázka hodně financí a hodně času takže si to chci rozplánovat na ňáké období, samo čím dřív tím líp, něco se prostě musí našetřit :-)
Tak je vidět, že někde to jde a jsou lidi, kteří se tím zabývají to je super.....díky moc :-)
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů