Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
Re: Samosvor na přední nápravě - Q2
Někde tady byly kontakty na samosvor do 147/GT, hledej, byly to myslím britský stránky.
BMW 730d, Superb TDI
Re: Samosvor na přední nápravě - Q2
To byl tuším Quaife, ale tady se řeší EPER číslo originálu Q2.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- jakubSW
- Pozorovatel
- Příspěvky: 292
- Registrován: 17.12.2008, stř 21:44
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
tak je to doma zatím jsem neměl moc možností to vyzkoušet ale přece jen mám první dojmy. Nejlepší na tom je že se vlastně nic dramatickýho neděje. V ostrých zatáčkách jsem při vypnutém ASR naložil na dvojku pod kotel a auto prostě jen zatočí. Je cítit jak vnitřní kolo mírně prokluzuje a auto letí zatáčkou vážně jak po kolejích. Dřív by ve stejné situaci hořela vnitřní guma a auto se hrnulo ven ze zatáčky. Takže dobrý, uvidíme až se dostanu na okruh, na sníh, na vodu.
AR 156 sportwagon 3,2 GTA Q2
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
Jde Q2jka taky na pětikvalty v 3.0 24V v GTV? všichni co jsem našel že maj Q2 tak maj 6tky
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
někde jsem četl na fóru, ž edo gvt převodovek to jde, ale už nevím kde.
Diferenciál by stál 14 tis.
Diferenciál by stál 14 tis.
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
Q2 pasuje do obou, petikvaltu i sestikvaltu (pasuje i do 2.0 V6 TB). Petikvalt je prevodovka typu C503 a sestikvalt typ C530 ktera z petikvaltu vychazi (C530 poprve predstavena ve 156 2.5 V6 tusim), takze ma stejnou architekturu stalyho prevodu tudiz i rozmery diferaku.PetrGTV píše:Jde Q2jka taky na pětikvalty v 3.0 24V v GTV? všichni co jsem našel že maj Q2 tak maj 6tky
Q2 se da krom jinyho koupit i tady http://www.ebspares.co.uk/alfagtv/gear.cfm cena je 345 liber bez dane. Exportni dan ti daj 15% tj. cca 397 liber s dani, libra je cca za 30,- takze 11900,- plus postovny max. do litru (kokosove nas nevedou jako evropskou unii kde je to za 600,-).
Navic to bude chtit koupit novy loziska, tesneni a podlozkovej kit (shim kit) na predepnuti lozisek. Ja ho nakonec ani nepouzil protoze po omereni mi to vyslo na stejnou podlozku jako tam uz byla predtim, takze kdyz das vedet kterou podlozku bys potreboval, muzem se dohodnout.
Tady je seznam dilu co potrebujes.
Q2 diferák - 0055208952
Gufero - 40004430
Gufero - 40004910
Těsnění - 14460880 (2x)
Ložisko - 007655061 (2x)
Sada vymezovacích podložek – 95720273
O instalaci Q2 mam rozepsanej clanek ale nejak se mi nedari ho dokoncit (sorry Richie... ). Sakra...
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
Q2 diferencial a alfa romeo 147
Ahojte pani Alfisti,
chcel by som sa spytat, ci je technicky mozne vybavit AR147 s pat stupnovou prevodovkou a parametrami 85 kW/115 Hp JTD samosvornym diferencialo Q2? Nie ze by som ho tam hned chcel pchat, hoci to auto by si to zasluzilo (podla toho co som nasiel na nete by mu to len pomohlo) ale chcel by som poznat vsetky technicke podrobnosti k potencialnej montazi. Dufam, ze ma hned neukamenuju vsetci priaznivci Alfakoranu .
chcel by som sa spytat, ci je technicky mozne vybavit AR147 s pat stupnovou prevodovkou a parametrami 85 kW/115 Hp JTD samosvornym diferencialo Q2? Nie ze by som ho tam hned chcel pchat, hoci to auto by si to zasluzilo (podla toho co som nasiel na nete by mu to len pomohlo) ale chcel by som poznat vsetky technicke podrobnosti k potencialnej montazi. Dufam, ze ma hned neukamenuju vsetci priaznivci Alfakoranu .
Re: Q2 diferencial a alfa romeo 147
Nejsem si jistý, jestli to na pětikvalt půjde. Pokud vím, tak se dá Q2 implantovat do dvouosých šestikvaltů, tzn. u 147 pouze na JTD 16V a GTA. Pokud už to nějaký vynálezce do pětikvaltu dostal, tak se omlouvám za nevědomost.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- jakubSW
- Pozorovatel
- Příspěvky: 292
- Registrován: 17.12.2008, stř 21:44
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
kamarád to už nacpal do 159 1.9 JTD...
AR 156 sportwagon 3,2 GTA Q2
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
Zdravím jestli jsem to pochopil správně tak jsi Q2 už montoval k sobě.
Taky o ní přemýšlím tak hledám někoho schopného kdo to už dělal nebo kdo aspon poradí, Fiat va Zlíně je megatragedie.
Taky o ní přemýšlím tak hledám někoho schopného kdo to už dělal nebo kdo aspon poradí, Fiat va Zlíně je megatragedie.
Re: Q2 diferencial a alfa romeo 147
dmoravan - Cau, Q2jka ti pasovat bude. 1.9 JTD 85kW ma diferak cislo 95721110 stejne jako trebas sestivalec GTV a dalsi kam se Q2 bezne dava. Nepasuje do slabsi verze co ma 74kW.
Nejjednodussi kontrola kam Q2 jde je skocit do EPERu, namlatit tam VINko, skocit do sekce prevodovka-diferencial a mrknout na cislo diferaku. Pokud je tam 95721110 (GTV a dalsi), 92000194 (GTA) a nebo 60810912 tak pasuje. Tech moznosti bude jeste vic, tohle je tak zbezny hledani. Auta kde rychlomer taha data z ABS neni zadny problem, tam kde je jeste nahon z diferaku je potreba pripilovat to plastovy kolecko nahonu tachometru.
Jak uz sem psal driv, konstrukce stalyho prevodu je u velkych peti i sestikvaltu stejna (krome novych trihridelovych skrini ve 159 resp. Brera). Auta jsou jen skladacky a snahou je pouzit stejny dil na co nejvice modelech. Ford napriklad pouziva v dnesnich predohrabech diferaky co maji puvod jeste ve starych Sierrach. Kdo by platil vyvoj novych, to by ty auta nebyly, s ohledem na to kolik stoji vyvoj a co se tam pouziva za techniku, tak levny...
Nejjednodussi kontrola kam Q2 jde je skocit do EPERu, namlatit tam VINko, skocit do sekce prevodovka-diferencial a mrknout na cislo diferaku. Pokud je tam 95721110 (GTV a dalsi), 92000194 (GTA) a nebo 60810912 tak pasuje. Tech moznosti bude jeste vic, tohle je tak zbezny hledani. Auta kde rychlomer taha data z ABS neni zadny problem, tam kde je jeste nahon z diferaku je potreba pripilovat to plastovy kolecko nahonu tachometru.
Jak uz sem psal driv, konstrukce stalyho prevodu je u velkych peti i sestikvaltu stejna (krome novych trihridelovych skrini ve 159 resp. Brera). Auta jsou jen skladacky a snahou je pouzit stejny dil na co nejvice modelech. Ford napriklad pouziva v dnesnich predohrabech diferaky co maji puvod jeste ve starych Sierrach. Kdo by platil vyvoj novych, to by ty auta nebyly, s ohledem na to kolik stoji vyvoj a co se tam pouziva za techniku, tak levny...
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
Ahoj JendaV6,
prave som sa pozrel do eperu, cislo diferencialu je 95721110. Takze ak tomu dobre rozumiem Q2 bz sa tam mala dat namontovat. Otazkou ostava, co este bude treba upravit, aby to fungovalo na 100%. Nevies poradit? Vdaka
prave som sa pozrel do eperu, cislo diferencialu je 95721110. Takze ak tomu dobre rozumiem Q2 bz sa tam mala dat namontovat. Otazkou ostava, co este bude treba upravit, aby to fungovalo na 100%. Nevies poradit? Vdaka
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
No tak vyborne, v tom pripade nemusis upravovat vubec nic. Puvodni diferencial vyndas (prevodovka muze zustat v aute, jen bude chtit asi svesit napravnice-ja mel prevodovku venku kdyz sem to delal), na Q2 nalisujes loziska (doporucuju nove), talirove kolo sundas z puvodniho diferaku a nasroubujes na Q2, hodis to zpatky, predepnes loziska a hotovo. Mam rozepsany navod uz asi rok a pul, ted mam v praci volnejc tak to zkusim dorazit, tam to bude popsane detailne. Zadna veda to neni.dmoravan píše:Ahoj JendaV6,
prave som sa pozrel do eperu, cislo diferencialu je 95721110. Takze ak tomu dobre rozumiem Q2 bz sa tam mala dat namontovat. Otazkou ostava, co este bude treba upravit, aby to fungovalo na 100%. Nevies poradit? Vdaka
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
Jo, tenhle navod od Gionardiho je super. Bohuzel v nem neni ani slovo o predepnuti lozisek.
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
musí to být akorát s takovou úplně titěrnou vůli, aby se to jen dotýkalo
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
Prave ze to musi byt s titernym predpetim...Kůrkyn píše:musí to být akorát s takovou úplně titěrnou vůli, aby se to jen dotýkalo
Kdyz se prevodovka zahreje, tak se hlinikova skrin tepelne roztahuje daleko vic nez zelezo takze by tam bez predpeti vznikla moc velka vule a nedelalo by to dobrotu ani loziskum, ani zaberu zubu stalyho prevodu. Obecne pro prevodovku s hlinikovou skrini s typickym predepnuti 0.1 mm pri 20ti stupnich (montaz v prijemny garazi/vyrobni hale), je tam pri teplote prevodovky 120ti stupnu (hodne rychla jizda v horku, nebo naopak tazeni tezkyho privesu do prudkyho kopce na nizkej kvalt) vule 0.06mm. A v prevodovce pri hrubsim uzivani auta neni az zas takovy problem udelat 150 stupnu kdy je vule samozrejme jeste vetsi... Naopak pri -20 stupnich v zime nez se to prohreje je zas cela skrin nasponovana daleko vic. To predepnuti je kompromis pro typicky uzivani kdy je teplota kolem 80ti stupnu.
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
ach tak, ale jak to změřit?
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
Zdravim pani,
tak to sa naozaj bude dat omerat velmi tazko. Dalsia moznost, zohnat v dobrom stave 6 st prevodovku s Q2 od vyroby? Kedze to s 8V JTD 85kW / 115 Hp asi sotva dam dokopy, potom to bude chciet prejst na 16V 147 a tam by to malo byt bez problémov.
tak to sa naozaj bude dat omerat velmi tazko. Dalsia moznost, zohnat v dobrom stave 6 st prevodovku s Q2 od vyroby? Kedze to s 8V JTD 85kW / 115 Hp asi sotva dam dokopy, potom to bude chciet prejst na 16V 147 a tam by to malo byt bez problémov.
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
Zmerit to neni takovy problem (viz foto). Uz na tom navodu zas delam takze kdyz vydrzite...
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3818
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
čau už máš návod napsanej? čekám na něj. a zjišťuji zda půjde Q2 Do 2,4 JTDm 20v. poraď dík.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
Ahoj, má někdo ten samosvorný diferenciál od Alfy namontovaný v GT 3,2 V6? Kdekdo tvrdí, že to jde, ale zajímá mě, jestli to někdo reálně má.
Stelvio Q4
GT 3.2 V6 Q2
Spider 1750 TBi
v prodeji:
Giulietta 1750 TBi Veloce
EX 159 SW 2.0 JTDm
EX 159 SW 2.4 JTDm
EX 156 SW 2.4 JTD
EX 156 SW 1.9 JTD
GT 3.2 V6 Q2
Spider 1750 TBi
v prodeji:
Giulietta 1750 TBi Veloce
EX 159 SW 2.0 JTDm
EX 159 SW 2.4 JTDm
EX 156 SW 2.4 JTD
EX 156 SW 1.9 JTD
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Q2 (jízdní zkušenosti, přestavby atp.)
Gionardi měl Q2 v GT, ale s 1,9JTDm s benzínem o nikom v GT nevím.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů