Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
vidíš, to mě taky netrklo, tři HD spojky, ale díly má dva...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
TRANSAXLE je podle mě označení motoru v předu a převodovky vzadu
Škoda 742 Transaxle, ČSSR 1980
Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1389 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 78 mm, komprese 9,5, karburátor Jikov výkon 55 kW (75 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 120 Nm při 2750 ot/min. Čtyřstupňová převodovka vzadu v bloku s rozvodovkou, rozvor 2500 mm, rozchod 1400/1350 mm, vnější rozměry 4160x1595x1400 mm, hmotnost 881 kg, maximální rychlost 158 km/h.
Prototyp Škoda 742 T s motorem vpředu a převodovkou vzadu u poháněné nápravy byl postaven koncem sedmdesátých letech přímo v továrně Škoda. Toto uspořádání pohonu, zvané transaxle, používaly v sedmdesátých letech dvacátého století například vozy Alfa Romeo Alfetta nebo Porsche 924. Ve vozech Škoda se objevilo již ve třicátých letech u typu Popular. Jediný postavený exemplář byl prodán soukromému majiteli, kteý s vozem jezdil ještě po roce 2000. Vůz měl řadu dílů společných s tehdy vyráběnou řadou Škoda 105/120.
Z pohledu na vůz je vidět odlišné provedení přední části (maska, světlomety, nárazník). Také zadní část vozu byla pozměněna mohutným nárazníkem. Větší snímek je z knihy L&K-Škoda Let okřídleného šípu, 2.díl, autoři P.Kožíšek a J.Králík, Motorpress Praha 1995. Pohled zezadu byl převzat z knihy Škoda auta známá i neznámá, autoři M.R.Cedrych a L.Nachtmann, Grada Publishing Praha 2003.
Škoda 742 Transaxle, ČSSR 1980
Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1389 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 78 mm, komprese 9,5, karburátor Jikov výkon 55 kW (75 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 120 Nm při 2750 ot/min. Čtyřstupňová převodovka vzadu v bloku s rozvodovkou, rozvor 2500 mm, rozchod 1400/1350 mm, vnější rozměry 4160x1595x1400 mm, hmotnost 881 kg, maximální rychlost 158 km/h.
Prototyp Škoda 742 T s motorem vpředu a převodovkou vzadu u poháněné nápravy byl postaven koncem sedmdesátých letech přímo v továrně Škoda. Toto uspořádání pohonu, zvané transaxle, používaly v sedmdesátých letech dvacátého století například vozy Alfa Romeo Alfetta nebo Porsche 924. Ve vozech Škoda se objevilo již ve třicátých letech u typu Popular. Jediný postavený exemplář byl prodán soukromému majiteli, kteý s vozem jezdil ještě po roce 2000. Vůz měl řadu dílů společných s tehdy vyráběnou řadou Škoda 105/120.
Z pohledu na vůz je vidět odlišné provedení přední části (maska, světlomety, nárazník). Také zadní část vozu byla pozměněna mohutným nárazníkem. Větší snímek je z knihy L&K-Škoda Let okřídleného šípu, 2.díl, autoři P.Kožíšek a J.Králík, Motorpress Praha 1995. Pohled zezadu byl převzat z knihy Škoda auta známá i neznámá, autoři M.R.Cedrych a L.Nachtmann, Grada Publishing Praha 2003.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Maserati Quattroporte: neobvyklé hnací ústrojí transaxle
Mezi blokem motoru a převodovkou umístěnou vzadu je mohutná trubka, odolná na kruh a ohyb. Na našich obrázcích je to ten tmavší šedý díl. Tato pevná schránka dělá z hnacího ústrojí (motor, spojka, hřídel, převodovka, rozvodovka) vlastně jeden dlouhý konstrukční celek. Spojovací trubka poskytuje ochranu několikrát uloženému spojovacímu hřídeli, který je dimenzován pouze na přenos točivého momentu motoru (ostatní zatížení zachycuje trubka).
od ASIMOVA
Ze závodní Alfetty převzala Alfa Romeo 75 základní schéma uspořádání podvozku, systém zvanýtransaxle. Rozšířené označení modifikace klasického uspořádání poháněcí soustavy s motorem vpředu a pohonem kol zadní nápravy, poprvé použité firmou Porsche v r. 1975 u typu 924 (transmission = převodovka, axle = náprava). Na rozdíl od obvyklého řešení s převodovkou v bloku s motorem v přídi vozu je převodovka před zadní nápravou, připojena ke skříni rozvodovky. Oddělením převodovky od motoru a jejím přemístěním vzad se zlepšilo rozložení hmotnosti vozu na obě nápravy. Nevýhodou je, že se kloubový, resp. spojovací hřídel neustále otáčí otáčkami motoru (může však být slaběji dimenzován, neboť přenáší nejvýše točivý moment motoru, nenásobený převody), a že je komplikovanější vnější řadicí ústrojí. Porsche má ale prvenství jen v zavedení označení Transaxle, nikoli této koncepce. Prvním známým pokusem o oddělení převodovky od motoru byl v r. 1910 rekordní vůz "Blitzen-Benz", po němž se toto uspořádání rozšířilo do konstrukce závodních automobilů třicátých let. Uplatnilo se pak i u sériově vyráběných vozů (např. předválečný Škoda Popular, Lancia Aurelia z r. 1950, Alfa Romeo Alfetta z r. 1972 aj.). Systém transaxle přesunutím převodovky k zadní nápravě mění rozložení hmotnosti proti klasickému uspořádání na 50% : 50%. Tím jsou odstraněny nevýhody lehké zadní nápravy a vozidlo se chová z hlediska přetáčivosti a nedotáčivosti neutrálně. Je to nejlepší známé řešení, ale není výrobně jednoduché jako "předohrab", který se chová v běžném provozu nedotáčivě. Dnes je prioritní cena a výroba vozu s předním náhonem je nejlevnější. Nevýhodou klasického uspořádání ala BMW je soustředění podstatné části hmotnosti vozidla nad přední nápravou a lehká zadní náprava. Výsledkem jsou problémy s přenosem hnací síly na vozovku, kdy u výkonnějších motorů a na kluzkém povrchu dochází k prokluzu hnacích kol. Vůz se chová přetáčivě, na kluzké vozovce se pokouší zadní náprava předjet přední, do prudkého kopce začne auto hrabat a je konec. Ten, kdo jezdil v zimě s tímto uspořádáním podvozku to zná velmi dobře. Měl sem žigula a v zimě opravdová radost. Ovšem transaxle má smůlu a z čistě ekonomických důvodů se už asi jen tak neobjeví. Štěstí máme my, co vlastníme Alfu Romeo 75, asi poslední vozidlo s tímto uspořádáním vyráběným v letech 1985 – 1992.
Mezi blokem motoru a převodovkou umístěnou vzadu je mohutná trubka, odolná na kruh a ohyb. Na našich obrázcích je to ten tmavší šedý díl. Tato pevná schránka dělá z hnacího ústrojí (motor, spojka, hřídel, převodovka, rozvodovka) vlastně jeden dlouhý konstrukční celek. Spojovací trubka poskytuje ochranu několikrát uloženému spojovacímu hřídeli, který je dimenzován pouze na přenos točivého momentu motoru (ostatní zatížení zachycuje trubka).
od ASIMOVA
Ze závodní Alfetty převzala Alfa Romeo 75 základní schéma uspořádání podvozku, systém zvanýtransaxle. Rozšířené označení modifikace klasického uspořádání poháněcí soustavy s motorem vpředu a pohonem kol zadní nápravy, poprvé použité firmou Porsche v r. 1975 u typu 924 (transmission = převodovka, axle = náprava). Na rozdíl od obvyklého řešení s převodovkou v bloku s motorem v přídi vozu je převodovka před zadní nápravou, připojena ke skříni rozvodovky. Oddělením převodovky od motoru a jejím přemístěním vzad se zlepšilo rozložení hmotnosti vozu na obě nápravy. Nevýhodou je, že se kloubový, resp. spojovací hřídel neustále otáčí otáčkami motoru (může však být slaběji dimenzován, neboť přenáší nejvýše točivý moment motoru, nenásobený převody), a že je komplikovanější vnější řadicí ústrojí. Porsche má ale prvenství jen v zavedení označení Transaxle, nikoli této koncepce. Prvním známým pokusem o oddělení převodovky od motoru byl v r. 1910 rekordní vůz "Blitzen-Benz", po němž se toto uspořádání rozšířilo do konstrukce závodních automobilů třicátých let. Uplatnilo se pak i u sériově vyráběných vozů (např. předválečný Škoda Popular, Lancia Aurelia z r. 1950, Alfa Romeo Alfetta z r. 1972 aj.). Systém transaxle přesunutím převodovky k zadní nápravě mění rozložení hmotnosti proti klasickému uspořádání na 50% : 50%. Tím jsou odstraněny nevýhody lehké zadní nápravy a vozidlo se chová z hlediska přetáčivosti a nedotáčivosti neutrálně. Je to nejlepší známé řešení, ale není výrobně jednoduché jako "předohrab", který se chová v běžném provozu nedotáčivě. Dnes je prioritní cena a výroba vozu s předním náhonem je nejlevnější. Nevýhodou klasického uspořádání ala BMW je soustředění podstatné části hmotnosti vozidla nad přední nápravou a lehká zadní náprava. Výsledkem jsou problémy s přenosem hnací síly na vozovku, kdy u výkonnějších motorů a na kluzkém povrchu dochází k prokluzu hnacích kol. Vůz se chová přetáčivě, na kluzké vozovce se pokouší zadní náprava předjet přední, do prudkého kopce začne auto hrabat a je konec. Ten, kdo jezdil v zimě s tímto uspořádáním podvozku to zná velmi dobře. Měl sem žigula a v zimě opravdová radost. Ovšem transaxle má smůlu a z čistě ekonomických důvodů se už asi jen tak neobjeví. Štěstí máme my, co vlastníme Alfu Romeo 75, asi poslední vozidlo s tímto uspořádáním vyráběným v letech 1985 – 1992.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
lol s 75kou jezdím jen kolem dílny a sůl se už začíná na podvozku podepisovat
jinak převodovka hučí a hučí a brzdy nebrzdí a nebrzdí a spojka je stále zavzdušněná.....
jinak převodovka hučí a hučí a brzdy nebrzdí a nebrzdí a spojka je stále zavzdušněná.....
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Sůl je svině. Jak ta převodovka hučí ? V záběru nebo i bez, na všechny rychlosti ? Jak šlape UAZ ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
pche sůůůůůl co to je ? kdo má kaučuk na celém podvozku má klid
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
ona si ta svine vzdycky najde cestu tez mam cely podvozek vystrikany kaucukem ale stejne se ta sul projevuje kdyz mam tu petasedmu na kazdodeni jezdenihad&kříž píše:pche sůůůůůl co to je ? kdo má kaučuk na celém podvozku má klid
.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
sněhem jí budu tak maximálně strašit přes otevřený dveře dílny...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Ono je to hezký v zimě nejezdit, ale právě když v zimě je se 75-kou největší sranda. Prostě na kousky na který v létě nestačí výkon dvoulitru v zimě na sněhu poslouží i 1,6-ka. Zadní náhon je zadní náhon, já prostě už příští auto nechci předokolku. Já zatím letos odolal, ale jenom proto, že jsem tam nedal zimní gumy a bez těch nelze vyjet ani z garáže. Ta je zase tak úzká, že gumy v ní nevyměním. Ani toho na 3x dělanýho laku by mi nebylo líto, už jsem měl x-krát cukání, ale jak se znám jako napotvoru bych to někde opřel, když mám ten lak. Loni jsem si říkal no co, plechařina se bude stejně dělat a řádil jsem bez zábran. Jednou jsem i málem vyklopil tátu, protože nešly zavřít dveře a v zatáčce bokem měl štěstí, že se držel stropního madla. Letos jako napotvoru zámky chodily i v -18 °C. Pomohl sprej s teflonem.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
no jooo jsme to ale úchyláci ještě stěrače na skla dveří řidiče a spolujezdce a už rovnou můžem dojet jak v reklamě na sportku do té ... psychleč
doufám že si na příští zimu seženu nějakého dalšího dvoulitra bo ta moja mrcha vyvařená to ještě letos odjezdí a příští zimu už ni, bo půjde na lak do boxu a nějaké to ladění :-)
doufám že si na příští zimu seženu nějakého dalšího dvoulitra bo ta moja mrcha vyvařená to ještě letos odjezdí a příští zimu už ni, bo půjde na lak do boxu a nějaké to ladění :-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Sežeň Žigula a netrap se s Alfou , tu můžeš šetřit . Vazík jezdí dveřma napřed bez bázně a hany , ani ho nemusíš moc přemlovat .
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
He,žigula, to máš pravdu, ale ten jak se rozhoupe už není k uklidnění. S tím jsem jezdil víc v příkopu než na silnici. A nikde to nevyjede, 75-ka má místo pytle převodovku a samosvor pomáhá.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
U nás na rally ho borec vodil bravurně http://www.youtube.com/watch?v=TcO7BF3_bZM
zhruba 25 sekunda
zhruba 25 sekunda
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Ale jo, to auto jde udělat a borci jsou na žiguly Maďaři, ale sériovka je dost neovladatelná. U nás měl jeden pán krásnýho červenýho se čtyřma světlama, najeto 50t-km, 1600 v chromu. Auto nevidělo zimu, kdysi mi ho nabízel, já ho nechtěl. Pak ho vnouček rozstřelil a bylo mi toho auta i dědy líto.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Na zimu Sierru, je bytelná, hravá a mám na ní doma vše 5x A když jí lousknu, nebudu si rvát vlasy
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Pánové... já se z vás asi normálně smíchy roztrhnu... já a žigul? Nestačí že mám 4 fiaty v garáži se zadním náhonem a motorem vzadu? Je jedno jestli valím na hory šestikulí nebo 75 tkou ... ale valím klasikou co vyjede všechno, je v tom teplo, dá se v tom pohodlně přespat a je to itááál :-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
asi jsi neviděl má videa z letošní zimy nebo z Kamene...old píše:Sežeň Žigula a netrap se s Alfou , tu můžeš šetřit . Vazík jezdí dveřma napřed bez bázně a hany , ani ho nemusíš moc přemlovat .
pár ukázek zimních letošních:
http://www.youtube.com/watch?v=TBOHpnJBd5Y
http://www.youtube.com/watch?v=ucykQ76zO7M
http://www.youtube.com/watch?v=1EHM70dy-4k
http://www.youtube.com/watch?v=36fQoHI3ASs
ehm ty rány bych neřešil hl.spoj.val.v zachodě :-)
a něco z letošního šutru:
http://www.youtube.com/watch?v=fJ2xUvoj ... re=related
myslíš že se se 75tkou trápím ?
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
mno než žigula tak raději fiat 125?? vypadá to jako žigul, kdysi jsme ho měli (i žiguli)
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 28.12.2010, úte 23:52, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
hondzik píše:Na zimu Sierru, je bytelná, hravá a mám na ní doma vše 5x A když jí lousknu, nebudu si rvát vlasy
tu bych bral, ale s tažným na 2000Kg, dneska co sem přitáhl tu alfu, tak sme pro ní jely s tažným na 1500 a podvalník byl na 2000, takže sme 200 kg překračovaly
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
mno já bych věřil stvořitelům alfy 75, že to transaxle je, akorát odlehčily ten systém o tu trubku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
No pokud jde o definici transaxle je to tato : Transaxle je koncepce vozu s tuhou rourou spojující motor (a spojku) vepředu s převodovkou vzadu. Tuhá roura není, spojka vpředu není, převodovka vzadu je. A teď se půjdem soudit..
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
ALFA ROMEO 75 po prvním majiteli ... 116 tisíc najeto orig.
tak tu jsou nějaké fotečky:-)
http://alfa75.rajce.idnes.cz/alfa_75/
je k prodeji v sekci bazar a aukro.
co na ni říkáte?
http://alfa75.rajce.idnes.cz/alfa_75/
je k prodeji v sekci bazar a aukro.
co na ni říkáte?
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
RV: to je určitě nějaká moderní, chybná definice
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
No není to z mý hlavy, ale někde to tu psal Magic a to je chodící encyklopedie..
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: ALFA ROMEO 75 po prvním majiteli ... 116 tisíc najeto orig.
přesunul jsem to ze sekce 75 sem.... nezakládej prosím nové vlákna kvůli inzerci, od toho je tady jiná sekce.... Jinak krásný kousek, za ty prachy, klobouk dolů....had&kříž píše:tak tu jsou nějaké fotečky:-)
http://alfa75.rajce.idnes.cz/alfa_75/
je k prodeji v sekci bazar a aukro.
co na ni říkáte?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti