Repas podvozku
Re: Repas podvozku
Možeš prosím ťa napísať čo ťa stál repas zadnej nápravy???
Čo všetko si tam menil??? ceny jednotlivých dielov???
Čo všetko si tam menil??? ceny jednotlivých dielov???
Alfa romeo 166 2,4 Jtd 100kw r.v. 11/99 spotreba 6,7litra pri full posadke
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané
ex: Citoren AX 1.4D 38kW r.v. 4/96 spotreba 4,7litra Predané
Re: Repas podvozku
Ramena zadnej napravy(bumerang) 170euro/2ks , uniball zadnej tehlice 50euro/2ks ,gumy stabilizatora 30euro/2ks , powerflex do hlavnych zadnych ramien č10 a č 11 160euro/4ks tak to mame 410 + robota robilo sa to na dva krat a VZDY V INOM SERVISE.
Alfa 166 2.4jtd
kawasaki ninja
ex.Honda 600 CBR
kawasaki ninja
ex.Honda 600 CBR
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Hoši jaká je kvalita těchto ramen? http://aukro.cz/rameno-ramena-tyce-alfa ... 74112.html Kámoš si je koupil od něj na GT. Je ten Fast aspon trochu slušnej? Aby to nebyl italskej starline
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Re: Repas podvozku
hlavne kdyz si to nechas poslat rovnou z polska, tak za tu cenu dostanes i zadni ramena
Naposledy upravil(a) Petr147 dne 14.8.2011, ned 20:24, celkem upraveno 1 x.
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Spodní přední ramena FAST mám na mojí 166tce, po 35.000 km svislý čepy dobrý, zadní a střední silentbloky taky, ale pření svorníky už jsou měkký. Nechám si možná nějaký spešl vyrobit u p. Kmoníčka na http://www.silentbloky.cz. Za jedno rameno jsem dával cca 1500,-. Za ty peníze to není úplně špatná volba...Jinak upozornění, horní ramena OCAP jsem po 8.000km mohl vyhodit, měli úplně vytlučený čepy, myslím že FAST ani jiná druhovýroba nebude lepší...Horní ramena kup jen originální, stojej stejně jak repliky.lada.blaha píše:Hoši jaká je kvalita těchto ramen? http://aukro.cz/rameno-ramena-tyce-alfa ... 74112.html Kámoš si je koupil od něj na GT. Je ten Fast aspon trochu slušnej? Aby to nebyl italskej starline
Už se to probíralo víckrát, např. zde :
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... rt=0&hilit
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
A jaký byste poradili ložiska? Dost mi hučí na straně řidiče. Když budu mít k dispozici lis zvládnu to sám? A mam je pro sychr vyměnit obě?
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Ložiska v předu i v zadu se dají vyměnit bez lisu, ale je potřeba stahovák na ložiska, klasickej dvouramennej. Jen při nasazování novýho ložiska je potřeba být opatrný, vnitřní kroužek ložiska je dělený a když vypadne je to pakárna dát ho zpět. Ložiska kupuju od SNR, zatím to vždy byly přebalený ložiska pro OE (označené "alfaštítem") nebo SKF. Ono moc firem ložiska na 166tku nedodává, SKF, FAG, SNR a ...to je asi vše
Ložisko se standardně mění jen to špatný, ale můžeš udělat obě, jenže cena předního ložiska začíná na 2000,- a zadního na 3000,-, takže obě je trochu finanční záhul...
Ložisko se standardně mění jen to špatný, ale můžeš udělat obě, jenže cena předního ložiska začíná na 2000,- a zadního na 3000,-, takže obě je trochu finanční záhul...
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Který budeš dělat?
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Myslim že to je na levý straně u řidiče.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Budu měnit přes víkend pravý přední, tak pak napíšu návod
Edit:
Vyměno, postupoval jsem takto, práce mi v poklidném tempu trvala cca 90 minut.
1. Zvednout přední kolo a sundat ho.
2. Odklepat zajištění matice poloosy a povolit zbroušeným ořechem 36 matici poloosy.
3. Povolit brzdič, dva šrouby na 19 klíč (brzdič Brembo), mírně odpáčit destičky a sundat.
4. Silnou elektrikářskou páskou přichytit brzdič k pružině aby nepřekážel.
5. Povolit šroub, co drží kotouč na náboji (zde to může být trochu pakárna, je to na šroubovák).
6. Údery kladiva odrazit brzdový kotouč od náboje a sejmout.
7. Dvouramenným stahovákem, šroub opřít do vývrtu v poloose, stáhnou náboj kola. Poloosa bude nejprve zalejzat, ale pak až nebude mít kam poleze náboj, sundá se včetně vnitřního kroužku ložiska. Pokud nebude stačit šroub stahováku, podložit packy stahováku třeba ořechama z goly aby se získal zdvih.
8. Povolit 4 imbusové šrouby na domku ložiska, klíč 8 imbus a kladivem trochu odrazit ložisko od sloupku, aby se udělala spára. Možno do spáry nastříkat konkor nebo WéDéčko
9. Tenkým ostrým majzlíkem tlouct mezi sloupek a domek ložiska a jakmile se mezera zvětší, zatloukat do spáry silnější majzlík a takto "vylisovat" ze sloupku domek se zbytkem ložiska.
10.Upnout náboj do svěráku, nejlépe vnitřní kroužek ložiska naříznout flexou a srazit ho.
11.Postupným přitahováním imbusů "nalisovat" domek nového ložiska. Utáhnout imbusy na 78Nm (70Nm + 50°).
12.Rukou přimáčknout poloosu zezadu k ložisku a v předu nasadit na poloosu náboj.
13.Citlivým klepáním na náboj za současného držení poloosy naklepat náboj kola tak, aby se dala chytit matice poloosy na závit.
14.Utáhovat matici poloosy aby se "nalisoval" náboj kola do ložiska až na doraz. Po tom utáhnou matici poloosy "na krev" (320Nm).
15.Nasadit kotouč, zajistit ho, přestříhnout el.pásku a přidělat brzdič.
16.Všechno zkontrolovat, nasadit kolo, spustit z heveru, uklidit nářadí, našlápnout brzdu a odjet
Edit:
Vyměno, postupoval jsem takto, práce mi v poklidném tempu trvala cca 90 minut.
1. Zvednout přední kolo a sundat ho.
2. Odklepat zajištění matice poloosy a povolit zbroušeným ořechem 36 matici poloosy.
3. Povolit brzdič, dva šrouby na 19 klíč (brzdič Brembo), mírně odpáčit destičky a sundat.
4. Silnou elektrikářskou páskou přichytit brzdič k pružině aby nepřekážel.
5. Povolit šroub, co drží kotouč na náboji (zde to může být trochu pakárna, je to na šroubovák).
6. Údery kladiva odrazit brzdový kotouč od náboje a sejmout.
7. Dvouramenným stahovákem, šroub opřít do vývrtu v poloose, stáhnou náboj kola. Poloosa bude nejprve zalejzat, ale pak až nebude mít kam poleze náboj, sundá se včetně vnitřního kroužku ložiska. Pokud nebude stačit šroub stahováku, podložit packy stahováku třeba ořechama z goly aby se získal zdvih.
8. Povolit 4 imbusové šrouby na domku ložiska, klíč 8 imbus a kladivem trochu odrazit ložisko od sloupku, aby se udělala spára. Možno do spáry nastříkat konkor nebo WéDéčko
9. Tenkým ostrým majzlíkem tlouct mezi sloupek a domek ložiska a jakmile se mezera zvětší, zatloukat do spáry silnější majzlík a takto "vylisovat" ze sloupku domek se zbytkem ložiska.
10.Upnout náboj do svěráku, nejlépe vnitřní kroužek ložiska naříznout flexou a srazit ho.
11.Postupným přitahováním imbusů "nalisovat" domek nového ložiska. Utáhnout imbusy na 78Nm (70Nm + 50°).
12.Rukou přimáčknout poloosu zezadu k ložisku a v předu nasadit na poloosu náboj.
13.Citlivým klepáním na náboj za současného držení poloosy naklepat náboj kola tak, aby se dala chytit matice poloosy na závit.
14.Utáhovat matici poloosy aby se "nalisoval" náboj kola do ložiska až na doraz. Po tom utáhnou matici poloosy "na krev" (320Nm).
15.Nasadit kotouč, zajistit ho, přestříhnout el.pásku a přidělat brzdič.
16.Všechno zkontrolovat, nasadit kolo, spustit z heveru, uklidit nářadí, našlápnout brzdu a odjet
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Díky moc za podrobný návod
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
-
El_companero
- Příspěvky: 35
- Registrován: 11.1.2007, čtv 14:57
Re: Repas podvozku
Ahojtealfi166silver píše:Sundat ten most složitý není, drží na čtyřech šroubech, ale asi bych je povoloval vzduchovou pistolí, aby se neožvejkaly hlavy šroubů, jsou jen na 15tku klíč. Povolíš bumerangy v tlumičích a tyčky stabíku v těhlících a mělo by to jít ven. Silentbloky snad dělá jen Tedgum a jeden stojí cca 900,- . Určitě se to dá zmáknout samo domo, záleží od šikovnosti a odvaze
Rovnako by som potreboval vymeniť tieto 4 silentbloky. Bohužial sa mi ich nikde v SVK nepodarilo zohnať a po Poľsky moc neviem. Chcel som sa preto spýtať či neviete niekdo o niako CZ obchode kdy by sa tie silentbloky dali zakúpiť prípadne či by mi ich niekdo neobjednal z Poľska (peniaze pošlem dopredu na účet.)
Vopred díky.
Vlado
Alfa 164 2.5 TD
Alfa 166 2.0 V6 TB
Alfa 166 2.4 JTDm TI
Alfa 159 TBI
Alfa 166 2.0 V6 TB
Alfa 166 2.4 JTDm TI
Alfa 159 TBI
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Na Slovensku si je můžeš objednat tady:El_companero píše:
Ahojte
Rovnako by som potreboval vymeniť tieto 4 silentbloky. Bohužial sa mi ich nikde v SVK nepodarilo zohnať a po Poľsky moc neviem. Chcel som sa preto spýtať či neviete niekdo o niako CZ obchode kdy by sa tie silentbloky dali zakúpiť prípadne či by mi ich niekdo neobjednal z Poľska (peniaze pošlem dopredu na účet.)
Vopred díky.
Vlado
http://www.auto-art.sk/AhxPagPrdDet.aspx?PrdRc=48896
4 ty Tedgumy mám na krámě, můžu ti je na Slovensko poslat, cena stejná jak na Ato-Art, jen pošta k vám stojí cca 14,-Euro.
Nebo tak týden vydrž, čekám na jedny Powerflexy, který tam dle mého pasujou a chci sem dát návod na opravu.
Naposledy upravil(a) alfi166silver dne 18.10.2011, úte 19:23, celkem upraveno 3 x.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- Conflict
- Nováček
- Příspěvky: 125
- Registrován: 8.4.2011, pát 22:50
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
alfi166silver: Snad nebude vadit, že se zeptám tady ve vlákně.. mám v poslední době pocit, že mi auto víc hučí, jde to někde odspoda, jakoby od kol. Může být v háji ložisko? Jak poznám které?
ŠKODA Octavia III 1.6 TDi DPF 77 kW (2012)
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Auto zvedni na zvedák nebo lze i jednotlivá kola, bez ručky a vyřazeno do neutrálu (nevím jak u automatu) a zatoč kolem. Povětšinou to kolo jakoby drhne. Nebo po delší jízdě rukou šáhni na náboje kol, který bude enormě zahřátý, tam je ložisko špatný. Ale taky to můžou dělat gumy, některý gumy, čím jsou ojetější, tím víc hučí.Conflict píše:alfi166silver: Snad nebude vadit, že se zeptám tady ve vlákně.. mám v poslední době pocit, že mi auto víc hučí, jde to někde odspoda, jakoby od kol. Může být v háji ložisko? Jak poznám které?
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: Repas podvozku
Od koupi vozu mi auto pořád plave. Nechal jsem udělat komplet zadní nápravu, na předku vyměnil horní a spodní ramena. Tlumiče a pružiny nový, geometrie OK. Vubec nevím kde je chyba. Ložiskama to asi být nemuže ne? Jen přední kola jsou do Áček ... zadek byl též, ale po udělání nápravy už jsou v rovině.
AR166 2.4jtd 103kw
ex: Croma turbo, 145, Tipo, 155, Coupe 20vt
ex: Croma turbo, 145, Tipo, 155, Coupe 20vt
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Kuci, a jak ti to plave? ja to plavanie citim najme pri jazde na nerovnostiach a pri prejazde vyjazdenych "kolajach" na ceste, vtedy ako keby volat tahne istu dobu do prava a potom je zas dobre chvilu, chystam sa to riesit nevies co by to mohlo mat za nasledok ?
aaaa este mi cele auto huci ako keby boli odpalane vsetky 4 loziska (hukot je rovnomerny, predosli majitel tvrdi ze koli nizkoprofilovymi gumami, ze su sipove - moze byt na tom nieco pravdy ? diik
aaaa este mi cele auto huci ako keby boli odpalane vsetky 4 loziska (hukot je rovnomerny, predosli majitel tvrdi ze koli nizkoprofilovymi gumami, ze su sipove - moze byt na tom nieco pravdy ? diik
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG )
- Conflict
- Nováček
- Příspěvky: 125
- Registrován: 8.4.2011, pát 22:50
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Díky za tip. No, mně to hučí jakoby od všech kol se mi zdá, prostě se zvedla hlučnost celýho auta. Někdy když jedu třeba po rovince 100km/h, vydává to až takovej rezonanční zvuk skoro. Je možné (a doufám), že je to gumama, ale sjeté ještě nevypadají být. Jsou to celkem shity (goodride), 17" 225/45, mám je druhou letní sezonu, mají odjeto tak +/- 25000 km. Každopádně jinak jezdí fajn, spotřeba je fajn, neopotřebovávají se, tak nevím.
Co jsem totiž koukal, ty ložiska nejsou úplně nejlevnější záležitost, a vzhledem k tomu, že jsou ještě možná původní, by bylo lepší asi vyměnit všechny, protože podobná smrt může potkat ty další zanedlouho. :-(
Co jsem totiž koukal, ty ložiska nejsou úplně nejlevnější záležitost, a vzhledem k tomu, že jsou ještě možná původní, by bylo lepší asi vyměnit všechny, protože podobná smrt může potkat ty další zanedlouho. :-(
ŠKODA Octavia III 1.6 TDi DPF 77 kW (2012)
Re: Repas podvozku
aaaa este mi cele auto huci ako keby boli odpalane vsetky 4 loziska (hukot je rovnomerny, predosli majitel tvrdi ze koli nizkoprofilovymi gumami, ze su sipove - moze byt na tom nieco pravdy ? diik[/quote]
No jo, šípáky hučí jak krávy
No jo, šípáky hučí jak krávy
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Co to je komplet zadní náprava? Horní a dolní ramena, silentbloky v nápravnici, stabilizátor a tyčky, unibally v těhlicích, tyčky sbíhavosti zadní nápravy, tlumiče a uložení horních tlumičů, to všechno máš vyměněný?kuci píše:Od koupi vozu mi auto pořád plave. Nechal jsem udělat komplet zadní nápravu, na předku vyměnil horní a spodní ramena. Tlumiče a pružiny nový, geometrie OK. Vubec nevím kde je chyba. Ložiskama to asi být nemuže ne? Jen přední kola jsou do Áček ... zadek byl též, ale po udělání nápravy už jsou v rovině.
Přední kola do A dělají spodní ramena z druhovýroby, mají jiný rozměry, nevím proč, dá se to dohnat upilováním podložek pod svorníkem předního spodního ramene...
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
No jo, šípáky hučí jak krávy [/quote]Ladis píše:aaaa este mi cele auto huci ako keby boli odpalane vsetky 4 loziska (hukot je rovnomerny, predosli majitel tvrdi ze koli nizkoprofilovymi gumami, ze su sipove - moze byt na tom nieco pravdy ? diik
To jako fakt? Alebo sranda?
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG )
Re: Repas podvozku
Smutný fakt
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
jasne, dakujem za vysvetlenie
aaa mate niekto skusenosti s tou sadou ramien na alfy ? zn Fast 250€ za sadu
http://www.autobazar.eu/sk/sada-ramena- ... 61028.html
oplati sa to zobrat ?
aaa mate niekto skusenosti s tou sadou ramien na alfy ? zn Fast 250€ za sadu
http://www.autobazar.eu/sk/sada-ramena- ... 61028.html
oplati sa to zobrat ?
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG )
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Podívej se na stranu 3 dolů.........twiister píše:jasne, dakujem za vysvetlenie
aaa mate niekto skusenosti s tou sadou ramien na alfy ? zn Fast 250€ za sadu
http://www.autobazar.eu/sk/sada-ramena- ... 61028.html
oplati sa to zobrat ?
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti