povolis v prvni rade tu jednu plastovou kladku ale to stacit nebude...pak musis nejakym pevnym sroubovak nebo malou sikovnou montpakou se zaprit o tu kovovou kladku a remen se povolí kompletne..jinak delat tohle v jednom je celkem zahulHadislav píše:Už mě to štve.... Dokud pod to nevlezu sám, tak mi nikdo neřekne co s tím je. Teď mám podezření na kladku, co je na klice. Ložiska klikovky by to snad být neměli. Dá se sehnat použitá(kladka)? A nebo jedině koupit novou? A zkuste mi prosím někdo vysvětlit (pro blbý) jak sundám drážkovanej řemen. Poslední řemen, kterej jsem sundával sám byl na MBčku.
sponovak na drazkovy remen
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
To ložisko na kompresoru je opravdu většinou dost drahé, ale 3500 je už maso. Já za jeho výměnu platil 4000, ale v ceně je ložisko, výměna náplně a přetěsnění kompresoru a napínák drážkového řemene.
Jinak o házející řemenici jsem zatím u JTD neslyšel...divné...
Jinak o házející řemenici jsem zatím u JTD neslyšel...divné...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Diagnostika
No tak unas diagnostika za 200 Kc tak tam jezdim preventivne kontrolovat :-))))
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno
Kleofáš píše:To ložisko na kompresoru je opravdu většinou dost drahé, ale 3500 je už maso. Já za jeho výměnu platil 4000, ale v ceně je ložisko, výměna náplně a přetěsnění kompresoru a napínák drážkového řemene.
Jinak o házející řemenici jsem zatím u JTD neslyšel...divné...
Tak co jinýho muže rozvibrovat šponovák? Všechny kladky nový, řemen novej, kompresor v pořádku, alternátor a servo taky. Co zbývá?... Když jsem se v něděli koukal do motoru, tak se mi zdá, jak kdyby ta řemenice měla osmu
EX 146 1,6TS, Nyní 156SW 2,4JTD
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem naopak o křivé řemenici JTD slyšel.
Ta řemenice má gumové tlumící mezikruží, které bude po 10 letech prostě zpuchřelé. Řemenice mě stála u Jebana balík (ostatně jako všechno).
Zkus Noru (Norberta), jestli tu řemenici neumí sehnat za lepší peníz.
Ta řemenice má gumové tlumící mezikruží, které bude po 10 letech prostě zpuchřelé. Řemenice mě stála u Jebana balík (ostatně jako všechno).
Zkus Noru (Norberta), jestli tu řemenici neumí sehnat za lepší peníz.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
ano je jasne ze remenice na klice ma sinentblok a po letech se remenice muze chovat ze je nakrivo..Hadislav píše:Kleofáš píše:To ložisko na kompresoru je opravdu většinou dost drahé, ale 3500 je už maso. Já za jeho výměnu platil 4000, ale v ceně je ložisko, výměna náplně a přetěsnění kompresoru a napínák drážkového řemene.
Jinak o házející řemenici jsem zatím u JTD neslyšel...divné...
Tak co jinýho muže rozvibrovat šponovák? Všechny kladky nový, řemen novej, kompresor v pořádku, alternátor a servo taky. Co zbývá?... Když jsem se v něděli koukal do motoru, tak se mi zdá, jak kdyby ta řemenice měla osmu
jinak vybrovat to ma ..ale vibruje pouze kladka ta mensi s tou pruzinou.a to je spravne..remen je strasne dlouhy a ne v kazde poloze je stejne dlouhy.proto na volnobeh hlavne to vypada ze se klepe
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Hadislav píše:Tak jsem si vyměnil palivovej filtr a když jsem byl v modrákách, tak jsem si vlezl pod auto a koukl jsem se na drážkovej řemen. Na volnoběh je vidět, že napínací kladka kmitá lehce nahoru a dolů. Když mi otec otočil volantem do krajní polohy a posilovač zabral naplno, tak se kladka rozkmitala jak blbá. Přitom se mě zdá, že pružina řemen bez problémů šponuje. Než budu kupovat novou kladku, tak se kouknu na ložisko té kladky. Jeví se mi to, jak kdyby trochu dřelo a řemen po ní jemně odskakuje.
tak presne toto som vcera riesil taktiez. u mojej 1,9 najprv zacalo pri klinovom remeni nieco nepravidelne piskat, ked bol studeny motor a v pripade prsania - takto som prezil cca 3 mesiace a cca 3500km. az tento vikend sa zvuk zmenil z nepravidelneho na pravidelny a uz nebol iba na neutral ale hladina zvuku sa priamoumerne zvysovala spolu s otackami - ci na neutral alebo pri jazde. v nedelu auto prestalo piskat a zacalo mat traktorovy zvuk - samozrejme nic zvlastne pri diesly, ale... znasobte si zvuk JTD 99r.v. asi tak 10 krat - tak hucalo moje auto. pri kontrole napinacej klady zo spodu ako je koleso som videl ako kladku lomcuje hore dolu - nie standartna vola ale riadne kmitanie, co vyvolavalo ten traktorovy zvuk. takze som kupil novu kladku, novy klinak a vymenil, auto je tiche, len dufam ze nie na mesiac ako Hadislavova alfa.
na kladke bola vychodena napinacia pruzina(klinak+sponovacia kladka ako aj ostatne klady kl. remena maju cca 11 mesiacov) - tym ako kladka lomcovala sa utrhol kus liatinovej casti kladky, takze ak by som nevimenil zrubala by sa sama.
AR 156 SW, 2,4 Mjtd 129 kw ( 2004 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
No toto som riešil podobne ako ty, až som vymenil úplne všetko a nakoniec to bola remenica. Samozrejme pripúšťam, že zdrojom ťažkostí môže byť ktorýkoľvek komponent. Ale remenica je dvojhmotová (podobne ako zotrvák) a má tlmiť rázy od motora. Občas sa ale zadrie (tá moja) a chová sa ako nevyvážená jednohmotová. Vibrácie potom koriguje šponovacia kladka, ktorá lieta hore dolu, a tým sa na nej opäť vytlčie púzdro.Hadislav píše:
Tak co jinýho muže rozvibrovat šponovák? Všechny kladky nový, řemen novej, kompresor v pořádku, alternátor a servo taky. Co zbývá?... Když jsem se v něděli koukal do motoru, tak se mi zdá, jak kdyby ta řemenice měla osmu
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
20.000 tacu, tak to jsem nekde videl celej motor a jeste za lepsi cenu :-))))))) sakra pes. :-)))Hadislav píše:Jupí Konečně se mi ten zvuk motoru zamlouvá Už mlátí jenom četěz olejovýho čerpadla, ale ten mi už nevadí. Teď se po ránu nebudu muset stydět za ty pazvuky. Horší je, že mě to dohromady stálo 20000Kč
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno
To Hadislav: toto iste robi mne, menena napinacia kladka, po cca 2 mesiacoch zacalo opat piskat(presne ako z tvojho videa), kupil som novu remenicu - rovnakej znacky ako ty, chcem sa preto spytat ako to je u teba s odstupom casu - napinak je ok? dufam ze to nedopadne po vymene remenice a napinaciej kladky tak,ze mi to opat po case zacne piskat - znicia sa puzdra napinaku. vdaka za infoHadislav píše:Jupí Konečně se mi ten zvuk motoru zamlouvá Už mlátí jenom četěz olejovýho čerpadla, ale ten mi už nevadí. Teď se po ránu nebudu muset stydět za ty pazvuky. Horší je, že mě to dohromady stálo 20000Kč
AR 156 SW, 2,4 Mjtd 129 kw ( 2004 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
takze remenica vymenena cez vikend, 2 dni pokoj, potom vzdy ked najstartujem cca 2 minuty piskot od klinoveho remena - neviem co to moze byt, nova remenica, napinacia kladka, vodiva, lozisko klimy by to byt nemalo, doteraz ok, ten zvuk nastal 2 dni po vymene. Je jedno ci rano, naobed alebo vecer. staci nechat auto stat 5 minut, piska to ci ho startujem este zohriate alebo studene. sprava sa to tak ako keby tie veci neboli vobec menene
P.S ten piskot je prerusovany, nie je to ako ked piska klinovy remen.
vdaka
P.S ten piskot je prerusovany, nie je to ako ked piska klinovy remen.
vdaka
AR 156 SW, 2,4 Mjtd 129 kw ( 2004 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
a co remenice na klikove hrideli??nemas ji urvanouje v ni guma ktera muze byt natrzena111men píše:takze remenica vymenena cez vikend, 2 dni pokoj, potom vzdy ked najstartujem cca 2 minuty piskot od klinoveho remena - neviem co to moze byt, nova remenica, napinacia kladka, vodiva, lozisko klimy by to byt nemalo, doteraz ok, ten zvuk nastal 2 dni po vymene. Je jedno ci rano, naobed alebo vecer. staci nechat auto stat 5 minut, piska to ci ho startujem este zohriate alebo studene. sprava sa to tak ako keby tie veci neboli vobec menene
P.S ten piskot je prerusovany, nie je to ako ked piska klinovy remen.
vdaka
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
TO drtikols: zle som to napisal, ale remenica na kluke bola menena, dokonca tej istej znacky ako kupil Hadislav. prave preto ma prekvapuje ze to piska.
nie je to extremne zle, ale vzdy po nastartovani to pocut, rano, ked odchadzam do prace ma pocut asi ako staru vyheglanu dieslovu mrdku.
pritom bolo vsetko menene - az na klinovy remen, ten ma cca pol roka, vyzeral byt ale v poriadku, nasponovany je ok, po stlaceni sa napne.
je to teraz pocut viac ako pred vymenou, to ma zaraza
nie je to extremne zle, ale vzdy po nastartovani to pocut, rano, ked odchadzam do prace ma pocut asi ako staru vyheglanu dieslovu mrdku.
pritom bolo vsetko menene - az na klinovy remen, ten ma cca pol roka, vyzeral byt ale v poriadku, nasponovany je ok, po stlaceni sa napne.
je to teraz pocut viac ako pred vymenou, to ma zaraza
AR 156 SW, 2,4 Mjtd 129 kw ( 2004 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
AR 166, 2,4 JTD 110 kw ( 2003 )
AR 147, 2.0 TS, 110 kw ( 2003 )
ex - Alfa romeo 156, 1,9JTD, 77 kw ( 2000 )
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů