JTDm2 - pokec....
JTDm2 - pokec....
tak Richie založil samostatnou sekci pro novou generaci motorů JTDm, tedy JTDm2.... Čili ohledně těchto italských technický unikátů se může klábosit tady.....
Asi docela zajímavé téma je například jejich řešení otázky DPF, který z původních JTD udělal chcíplé a choulostivé chudáky....
U JTDm2 by to snad už mělo být funkční....
Asi docela zajímavé téma je například jejich řešení otázky DPF, který z původních JTD udělal chcíplé a choulostivé chudáky....
U JTDm2 by to snad už mělo být funkční....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: JTDm2 - pokec....
tak sem Kubo přesuňte odpovídající vlákna DPF off atd,jinak to bude pořád v sekci 159
Naposledy upravil(a) Radim dne 26.10.2011, stř 09:52, celkem upraveno 1 x.
Alfetta GTV L
Re: JTDm2 - pokec....
jenže tam se to řeší pro 1.9 a 2.4, což jsou JTDm první generace. Tahle sekce je až pro 2.0JTDm (140 a 170k) a 1.6JTDm (105 a 120k)....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: JTDm2 - pokec....
jen dotaz u nový generace JTDm bude max objem 2.0? A co 2.4 ta je mrtvá?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: JTDm2 - pokec....
dvoulitrem končí čtyřválce.... 2.4 skončila a už se nevyrábí. Nový motor je 3.0 V6 od VM Motori, který je zatím v Lanciích a Jeepech a jednou, snad, za x let, se ho dočkáme.... (a pak dalších 8 let potrvá, než si ho koupí Milano75 a pak bude konec světa )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: JTDm2 - pokec....
to trochu předbíháte dobu,těch aut tu jezdí tak 100 a na fóru není ani jedno. větší smysl spatřuju v dělení unijet-multijet, těch je tu mrtě.
Alfetta GTV L
Re: JTDm2 - pokec....
určitě předbíháme dobu, ale je lepší to založit už teď než to pak vybírat z diskusí....
Dělení multi/uni-jet smysl má, ale sekci JTD už neroztřídí nikdo.... Je pozdě... (právě proto se zakládá JTDm2 už teď....)
Dělení multi/uni-jet smysl má, ale sekci JTD už neroztřídí nikdo.... Je pozdě... (právě proto se zakládá JTDm2 už teď....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: JTDm2 - pokec....
Souhlasím s nynějším označením jen bych to rozdělil těmi obsahy tak že JTD-JTDm 1.9 a 2.4 a JTDm2 1.6 a 2.0.Jinak se to bude mixovat páté přes deváté. Hlavně pro ty co ještě nebudou znát rozdíl mezi JTDm a JTDm2
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: JTDm2 - pokec....
tak je fakt že sekce "TD a JTD" by se mohla jmenovat "TD a JTD 1.9 a 2.4", ať to máme teda úplně korektně.... Ale i tak jak to je teď snad všichni pochopí, že sem patří 1.6 a 2.0 a vše ostatní do té starší sekce....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: JTDm2 - pokec....
Co všechno je na těch nových motorech jinýho? Konkrétně třeba rozdíly mezi 1.9 16V a 2.0 ? Ví někdo?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: JTDm2 - pokec....
Pěkný video o rozdílech mezi JTD, JTDm a JTDm2 je zde:
http://www.fptmultijet2.com/eng/up-to-8 ... ctions.php
http://www.fptmultijet2.com/eng/up-to-8 ... ctions.php
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: JTDm2 - pokec....
Takže počet vstřiků, s tím se nechá čekat jiný vstřikovače a ECU. A mechanicky?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: JTDm2 - pokec....
2,0 vychází z 1,9 JTDm změnou vtání z 82 na 83 mm, má taky menší kompresní poměr 16,5 místo 17,5 u 1,9JTDm, a jiný turbo, nic víc nejde zjistit.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: JTDm2 - pokec....
Dík, šlo mi o to jestli vychází z tý 1.9 nebo je třeba nový i blok.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: JTDm2 - pokec....
Koukám na to a vidím u poslední generace 3x "DPF regeneration with reduced oil dilution". Co si pod tím představit? Pak je teda pravda, jak tady někdo psal, o znehodnocování oleje při odstranění DPF?
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: JTDm2 - pokec....
Kubas píše:dvoulitrem končí čtyřválce.... 2.4 skončila a už se nevyrábí. Nový motor je 3.0 V6 od VM Motori, který je zatím v Lanciích a Jeepech a jednou, snad, za x let, se ho dočkáme.... (a pak dalších 8 let potrvá, než si ho koupí Milano75 a pak bude konec světa )
už aby to dávaly do alf
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: JTDm2 - pokec....
xjohny, je to spíš naopak, olej se znehodnocuje při regeneraci DPF. No spíš by se mělo říct, že se nepatrné množství nafty dostane přes kroužky dolů, do vany. Takže jestli je kvalita a mazací schopnost oleje horší než nafty, tak se olej může i zhodnocovat
Nicméně po odstranění DPF se už nic takového neděje.
Nicméně po odstranění DPF se už nic takového neděje.
Re: JTDm2 - pokec....
Znamená to zriedenie mastných plynov vo výfuku, ktoré zanášajú dpf, ale výsledok ich činnosti vidno aj na egr. Mastnota sa najčastejšie dostáva z turba, aj nové prepustí stopové množstvo oleja. K znehodnocovaniu motorového oleja vplyvom dpf nedochádza, pretože DPF je až za turbom a nie je mazané. Nie je v kontakte s mazacím olejom.xjohny píše:Koukám na to a vidím u poslední generace 3x "DPF regeneration with reduced oil dilution". Co si pod tím představit? Pak je teda pravda, jak tady někdo psal, o znehodnocování oleje při odstranění DPF?
Co sa týka videa o jtd, nie je to veľmi výstižné. Unijet sedí: pilot + 1 hlavný vstrek. Pracovný tlak 13500 Bar, čerpadlo CR1, injektory s najväčším prietokom. Multijet Euro 3 (2003-2005) sa delí na s dpf a bez dpf. Bez dpf 4 vstreky, s DPF naviac postinjection - teda 5 vstrekov. Multijety EURO 3 pracujús rovnakými CR1 čerpadlami, ako Unijety, pracovný tlak je 14000Barov. Niektoré posledné už mali CR3. Vstekovače majú menší prietok. Multijet označovaný JTDm To je 4 až 5 vstrekový EURO4, podľa dpf, pracovný tlak 1600 Bar, čerpadlo CR3. Najmenší prietok vstrekovačmi.
O najnovších JTDm neviem nič bližšie.
Mimochodom, postinjection = nafta premenená na plyny bez efektu na výkon, ale spotreba pochopiteľne rastie.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Re: JTDm2 - pokec....
Prosím všechny o radu, kamarád má 159 Q4 2,4JTDm a již podruhý se rozsvítila kontrolka motoru, diagnostika zahlásila zanesenej DPF filtr, tak sme to odmazali s tím ať to projede ať se to vypálí, asi to nevypálil dost protože se to zase rozsvítilo...
takže dotazy: je nějakej postup jak se vypaluje DPF filtr? (myslím minimální rychlost, vzdálenost atd?)
Máte někdo podobnou zkušenost???
Díky za rady.
takže dotazy: je nějakej postup jak se vypaluje DPF filtr? (myslím minimální rychlost, vzdálenost atd?)
Máte někdo podobnou zkušenost???
Díky za rady.
Re: JTDm2 - pokec....
DPF sa vypaluje na mieste cez pocitac...
http://www.youtube.com/watch?v=yymHZXMMtzM
P.S: reznika v zadu si netreba vsimat
http://www.youtube.com/watch?v=yymHZXMMtzM
P.S: reznika v zadu si netreba vsimat
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: JTDm2 - pokec....
... krom toho, že to sem vůbec nepatří
Odpovědí je na to všude dost, pravděpodobně DPF u konce života.
Odpovědí je na to všude dost, pravděpodobně DPF u konce života.
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: JTDm2 - pokec....
název této sekce by mohl napovědět, jestli sem 2.4 JTD patří nebo ne...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: JTDm2 - pokec....
myslim ze slecna sa nevyzna ci je to JTDm prvej generacie alebo druhej. tak ju tu hnet nekamenujte
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: JTDm2 - pokec....
v názvu sekce čtu: Obsah fóra » Technika » JTDm2 - 2.0JTD a 1.6JTD
ale to je jedno, prostě to sem nepatří a stačilo do vyhledávače zadat DPF a našla by co potřebuje.... tedy: viewtopic.php?f=22&t=7121 nebo něco podobného....
ale to je jedno, prostě to sem nepatří a stačilo do vyhledávače zadat DPF a našla by co potřebuje.... tedy: viewtopic.php?f=22&t=7121 nebo něco podobného....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: JTDm2 - pokec....
Tak kolik je tu už Alfíků s tímto motorem 2,0 JTDm?
Hlásím se do řady
Hlásím se do řady
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů