grafy z brzdy
grafy z brzdy
Dovolím si pridať ďalšie grafy z brzdy, tentoraz je to 1.9JTDM 110kW. Moja úprava + úprava výfuku.
Tlak turba je takmer na ORIGINÁL hodnotách! Plnenie je ale výrazne zlepšené pre odstránený katalyzátor a stredný diel výfuku. Takisto EGR ventil je softvérovo vypnutý už od 1100ot/min. Bola nutná nutná redukcia krútiaceho momentu v malých otáčkach pre vibrácie zotrvačníku. Priebeh krútiaceho momentu je ale takmer plochý od 2100ot až po 3800ot/min!!! V celom rozsahu neklesá pod 350N.m. V otáčkach 3800/min je oproti originálu (270N.m) nárast až 80N.m, na 350N.m.
Tlak turba je takmer na ORIGINÁL hodnotách! Plnenie je ale výrazne zlepšené pre odstránený katalyzátor a stredný diel výfuku. Takisto EGR ventil je softvérovo vypnutý už od 1100ot/min. Bola nutná nutná redukcia krútiaceho momentu v malých otáčkach pre vibrácie zotrvačníku. Priebeh krútiaceho momentu je ale takmer plochý od 2100ot až po 3800ot/min!!! V celom rozsahu neklesá pod 350N.m. V otáčkach 3800/min je oproti originálu (270N.m) nárast až 80N.m, na 350N.m.
Naposledy upravil(a) sarkan dne 2.3.2008, ned 10:38, celkem upraveno 1 x.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Škoda, já byl minulej tejden v Přerově pro převodovku za 75-ku, to už bylo kousek. Kdy chystáte příští dyno párty a na kolik ta brzda i s případným odladěním vyjde ?sarkan píše:áno, a má tam pridané menej, ako ty!!! Chcelo by to odbrzdiť tú tvoju!!!
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Ešte neviem, lebo moja Alfa síce už vrčí, ale nemá ťah. Tlaky sú v prdeli, výmene ventilov sa nevyhnem. Celá rada sacích ventilov je narazená, kompresia je nízka, zázrak, že to ide. Takže ke´d ju poreparujem, pôjdem si ju odladiť na brzdu. A keď už budem otvárať motor, chystám aj nejaké úpravy s cieľom zvýšiť výkon. Zatiaľ hľadám firmu, čo to za rozumný peniaz prevŕta na 2,7 litra. Už mám väčší IC, tak keď to všetko klapne, bude to bomba. Potom si ju už budem musieť nechať, lebo táto úprava bude drahá....
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Toto je zasa 2.4JTD 110kW Euro3
MAOSKOVA ALFA 2.4JTD 110kW SW
Kôli vibrujúcemu totrvačníku a preklzujúcej spojke sme boli nútení výrazne redukovať krútiaci moment v nízkych otáčkach. To je dôvod, prečo moment vrcholí tak vysoko. Samozrejme auto ide bez vibrácií a prakticky bez dymu.
Chcem len ešte raz prízvukovať, že cieľom nebolo vytrieskať z motora "dušu", ale previesť bezpečný čiptuning. Tlaky turba i tlak v lište sú zvýšené iba minimálne oproti originálu
Kôli vibrujúcemu totrvačníku a preklzujúcej spojke sme boli nútení výrazne redukovať krútiaci moment v nízkych otáčkach. To je dôvod, prečo moment vrcholí tak vysoko. Samozrejme auto ide bez vibrácií a prakticky bez dymu.
Chcem len ešte raz prízvukovať, že cieľom nebolo vytrieskať z motora "dušu", ale previesť bezpečný čiptuning. Tlaky turba i tlak v lište sú zvýšené iba minimálne oproti originálu
Naposledy upravil(a) sarkan dne 2.3.2008, ned 10:41, celkem upraveno 1 x.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
A tu je 1.9JTD 8V 81kW
Dosť zriedkavá verzia 81kW dosahovala už v základe vyšší výkon. Po čipe 97,5kW, 305N.m. Nárast 18k, 43N.m. Opäť takmer bez dymu a s minimálnym navýšením tlaku turba.
Originál:
Po úprave:
Originál:
Po úprave:
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
a ďalší JTD 110kW
Tentokrát od Radka - motor vo výbornom stave, zuby krivky sú spôsobené zasahujúcim obmedzovačom krútiaceho momentu
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Re: a ďalší JTD 110kW
někde jsem četl, ža ta sériová převodovka Alfy na Unijety je schopná dlouhodobě přenést jen 350 nm. co je na tom pravdy? byl to prý jeden z důvodů, proč 2.4 JTDm dostal 6stupňovou převodovku od GM..
Alfetta GTV L
kdepak, to bylo spíš takové šťournutí.
já jdu touto cestou: na běžné používání klidně diesel, sériové 2.4 103kw je docela svižné, proč to hrotit. i když jsem si měl koupit V6 nebo JTS a dát ji do plynu, byla by větší sranda. ale když mám chuť si opravdu zařádit, vlezu do zadohrabového benzinového šestiválce. na to žádná Alfa od dob 75 V6 prostě nemá.
říkám ještě jednou, nepřeju sarkanovi nic zlého ale přijde mi pikantní, že se dvornímu tunerovi nejprve poohýbají ventily, pak se mu vysype turbo atd. když k tomu přidám chronickou poddimenovanost dvouhmotovýho setrváku a pak ještě tu informaci o max. newtonmetrech na převodovku, tak si říkám že chipují jen opravdoví koumáci -. ne, prostě nic pro mě..
já jdu touto cestou: na běžné používání klidně diesel, sériové 2.4 103kw je docela svižné, proč to hrotit. i když jsem si měl koupit V6 nebo JTS a dát ji do plynu, byla by větší sranda. ale když mám chuť si opravdu zařádit, vlezu do zadohrabového benzinového šestiválce. na to žádná Alfa od dob 75 V6 prostě nemá.
říkám ještě jednou, nepřeju sarkanovi nic zlého ale přijde mi pikantní, že se dvornímu tunerovi nejprve poohýbají ventily, pak se mu vysype turbo atd. když k tomu přidám chronickou poddimenovanost dvouhmotovýho setrváku a pak ještě tu informaci o max. newtonmetrech na převodovku, tak si říkám že chipují jen opravdoví koumáci -. ne, prostě nic pro mě..
Alfetta GTV L
Re: a ďalší JTD 110kW
Převodovka unese se zárukou i 700N.m, ovšem i nový setrvák naráží na své dorazy již při 450N.m!!! Proto jsme nemohli jít výš. Teď vím, že kdo napíše, ža má krouťák 500N.m u unijetu se sériovým setrvákem, tak kecá.Raddik píše:někde jsem četl, ža ta sériová převodovka Alfy na Unijety je schopná dlouhodobě přenést jen 350 nm. co je na tom pravdy? byl to prý jeden z důvodů, proč 2.4 JTDm dostal 6stupňovou převodovku od GM..
Mimochodem, Alfácké převodovky jsou mnohem masivnější a odolnější, než ty oplácké. I na rozkresleném schématu převodovek vidět, že Fiat má širší ložiska a 1-2mm tluščí osy. Oplácké stojí za ho...o, jednu mám ve svém voze...
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Mám smúlu se svým vozem, nepopírám. Ale co bys čekal u špatného rozvodu? V dúsledku čipu se ještě nikomu ventily neohly Turbo sice vnucuje myšlenku, že odešlo kúli čipu, ale hvízdalo už od začátku a spíš je zázrak, že tolik vydrželo.Raddik píše: přijde mi pikantní, že se dvornímu tunerovi nejprve poohýbají ventily, pak se mu vysype turbo atd. když k tomu přidám chronickou poddimenovanost dvouhmotovýho setrváku a pak ještě tu informaci o max. newtonmetrech na převodovku, tak si říkám že chipují jen opravdoví koumáci -. ne, prostě nic pro mě..
A zapoměl si na zadřenej altík, prasklé gufero na ložisku spojky, přidřené válečky zadní brzdy, trápení s řízením a klímou....
Prostě všechno zjevně zpúsobeno čipem
Jinak je jasné, že čipováním se životnost zkracuje. Ale pořád tvrdím, že špatné zacházení je větší hrozbou pro auto, jako rozumný řidič a motor vyladěnej třeba na hranu.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
A tu môžete vidieť, ako Radek s jeho Alfou vyplieskal aj také autá, ako BMW 330D so 185k motorom...
Dokoca je úctyhodné, že takýto čas doteraz žiadny diesel nedosiahol...
http://pneuteam.ic.cz/alfa156/400mdiesel.htm
Dokoca je úctyhodné, že takýto čas doteraz žiadny diesel nedosiahol...
http://pneuteam.ic.cz/alfa156/400mdiesel.htm
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Je to jen domněnka, ale obávám se, že to BMW mělo špatný mezikus mezi sedačkou a plynovým pedálem Kolem šestnácti vteřin jezdila moje JTD Unijet s nějakými bratru 135 - 140 koňmi nebrzděnými.
Čímž nijak nesnižuju ten čip...
Čímž nijak nesnižuju ten čip...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
vždyť ten výkon je tam napsaný...filip píše:mozna upresnit o jaky rok vyroby BMW se jedna...aktualni 330d ma 170kW, tomu prdel natrhne tezko...
ale z5 k tematu....
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
no kdo byl na výročním srazu, tak viděl jak jsem si dával sprint s Richiem. takže moje sériový 103kw 2.4 a Richieho 100kw 2.4, od Sarkana 122kw mě dalo nakonec o 0,5 metru.
pro úplnost připomínám, že mám SportWagon, tudíž 70 kg navíc a závaží mi dělala ještě moje Michala, která si v autě četla. sumasumárum navíc 130 kg, o 20kw menší výkon a o 5 kilo míň briket za autem. rozdíl půl metru..co si mám o chiptuningu myslet????
pro úplnost připomínám, že mám SportWagon, tudíž 70 kg navíc a závaží mi dělala ještě moje Michala, která si v autě četla. sumasumárum navíc 130 kg, o 20kw menší výkon a o 5 kilo míň briket za autem. rozdíl půl metru..co si mám o chiptuningu myslet????
Alfetta GTV L
O čiptuningu myslet?:shock: Co na to říct... čipování není pro ty, co chtéjí myslet, ale pro ty, co chtějí žít a jezdit...Raddik píše: o 20kw menší výkon a o 5 kilo míň briket za autem. rozdíl půl metru..co si mám o chiptuningu myslet????
Ono hodně záleží na řidiči... Jinak těch 122kW u Richieho není odbržděných a múže to být klidně 112kW (rozdíly mezi jednotlivými auty jsou markantní), a tvoje 103kW núže mít klidně 115kW. Ta Radkova má skoro 136kW (odbržděno), a již v základu měla 121,5kW - tedy hodně povedenej motor. A pro porovnání rozdílu - maoskova 110kW měla v základu 104kW. Rozdíl proti radkově Alfě byl pouze ve firmware, po načipování dosahují stejného výkonu.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů